יום שבת, 16 באוקטובר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 6

ככה זה בבייסבול, אתה מנצח עם הכסף.

בין שתי קבוצות שניצחו 109 משחקים בעונה, מפרידה החלטה גבולית של סטרייק. תכלס, זה לא משנה, כי הג'ייאנטס לא הצליחו לשים רצים על הבסיסים. הדוג'רס שלחו את מוקי בטס 4 פעמים לחבוט והוא ענה בארבע חבטות. על זה הוא מקבל כסף. מקס שרצ'ר, שבגיל 37 הוא ככל הנראה הכי דומיננטי בליגה עדיין, והגיע בטרייד ויקבל הר כסף, עלה לסגור את המשחק. נחשו מה, הוא עשה את זה.

אתה משלם לכוכבים כסף בשביל הרגעים האלה.

טמפה, עם כל השכל והטריקים בעולם לא יכולה לנצח את בוסטון. האייס עם המאני בול ועם בילי בין ועם כל ההייפ לא מגיעים לפליאוף.

הדוג'רס שמשלמים הכי הרבה בליגה יחד עם אטלנטה שלא חששה לפתוח את הארנק בחלון הטריידים, יוסטון ובוסטון. שתי קבוצות שמשלמות המון לשחקנים. אלה ארבע האחרונות ב-בייסבול.

אז שבפעם הבאה מספרים לכם כמה שבספורט יש דברים חשובים תזכרו שכמו כל דבר בחיים, התשובה בסוף, ולא משנה מה השאלה היא כסף.

 

טום בריידי, בן 44, עם 17 טאצ'ים אחרי 6 ו-3 אינטים.

הוא הכי טוב במשחק, למי שתהה. ההתקפה של טמפה כל כך טובה העונה שבריידי יכול למסור לכל מי שהוא רוצה בכל מהלך של המשחק. אין מנג'ר בליגה שרואה את טום בריידי ולא חושב אארון רדג'רס או ראסל ווילסון.

בריידי לא התאמץ במשחק מול הסכציה. 8 שחקנים תפסו מסירות. ג'ילון הרץ מסר 26 פעם כל המשחק (12 מוצלחות). בריידי לא התאמץ ומצא 8 שחקנים ל-34 תפיסות.

 

הסכציה לאחר ההפסד החליטו שזה הזמן להתחיל למכור. זאק הרץ, שהיה אחד מעמודי התווך בריצה לסופרבול נשלח לאריזונה תמורת קורנר ובחירת דראפט לא גבוהה. אריזונה מבינה שאין להם ביד קבוצה לאליפות אבל שיש להם חלון לאליפות ועשו צעד נבון, הביאו טייט וותיק ומנוסה שיכול לתפוס את הכדור. צעד טוב של שתי הקבוצות.

 

ועכשיו, תחזית.

אטלנטה, ניו אורלינס, הג'טס והניינרס, כולן ינוחו השבוע. הג'טס לפחות לא יפסידו השבוע.

התפרצות קורונה באריזונה משנה את הליין במשחק שלהם.

מיאמי בג'קסונוויל במיאמי, מיאמי 2.5-

ההגנה של מיאמי אמורה להיות ההבדל המשחק הזה, אבל בריסט לא בטוח ישחק, ומיאמי לא מורגלים בטיסות ללונדון, הבית השני של ג'קסווניל. התחושה שלנו בתחזית היא שהיגוארים ינסו תוך 3-5 שנים לעבור ל-לונדון באופן קבוע. הטיסה לא נורא ארוכה מהחוף המזרחי והחיים בלונדון בטח יותר נחמדים מהחור בפלורידה. כמו שאמרה כבר חווה אלברשטיין, לא שיש להם אשליות בקשר ללונדון, גם שם הם יהיו גרועים, אבל היאוש יעשה יותר נוח.

בחזרה למשחק, היגוארים חייבים לנצח מתי שהוא העונה, וזה נראה בדיוק כמו מתישהוא לאוקטובר.

היגוארים מנצחים, אז 2.5+

 

גרין ביי 6- בשיקגו

דרבי פנים חטיבתי. שיקגו היא קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה. זו לא דעה, זו עובדה. הם עם 4.4 יארד למהלך, הכי גרוע בליגה, אבל 8 בליגה על יארד לנקודה, כל 14.8 יארד שווים להם נקודה בשביל ההקשר, שיקגו עם 16.8 נק' למשחק שזה שלישי מהסןף בליגה. חלק מהבעיה שלהם, הם מריצים 57.8 מהלכים למשחק, 28 בליגה. הם פשוט משחקים לאט כי הם לא סומכים על הQB שלהם. כל זה לא אמור להפריע לפאסיב אגרסיב רודג'רס להגיע לסולג'ר פילד, לשחק גרוע ולנצח. הבעיה של גרין ביי, הם לא מספיק טובים או דומיננטיים לסגור משחק.  רודג'רס נותן 248 יארד למשחק, עם 2 טאצ'ים למשחק. גרין ביי ינצחו השאלה היא ה-5.5.

יש למשחק הזה שני תסריטים, בשניהם, הפקס מנצחים. אנחנו ניקח את האורחים לנצחון ואת הביתיים לליין- שיקגו 6+

 

סינסי בדיטרויט, סינסי 3.5-

דרבי החתוליים בעיר המכוניות. האורחים מגיעים אחרי שברון לב בהארכה, הביתיים אחרי שברון לב בשניות הסיום. פעמיים האריות הפסידו 19-17 משער שדה עם 0 על השעון. שתי קבוצות בלי התקפה טובה. הליונס 26 בליגה עם 5.1 יארד למהלך ו-28 בליגה עם 17.3 יארד לנקודה הם מאפשרים ליריב 381 יארד למשחק, שזה 22 בליגה. הנמרים הבנגליים מעט יותר טובים, כל 14.6 יארד הם שמים נקודה על הלוח, שווה ל-13 בליגה, שם הם גם מדורגים ביארדים למהלך, עם 5.9 ובצד ההגנתי הם נותנים ליריב 351 נק למשחק.

הליונס נראים למרות ההפסדים כמו קבוצה מאורגנת אבל אנחנו חושדים שמתישהוא זה יתפרק ומנחשים שמתישהוא יוצא ביום א' ה-17 לחודש.

בנגלס 3.5-

 

יוסטון באינדי, אינדי 10-

אינדי חייבים ניצחון, אחרי ההתפרקות במאנדי נייט ההגנה שלהם חייבת לתת הצהרה. שתי הקבוצות עם מאזן זהה למי שלא זוכר, אבל אינדי תנצח. האם הם יכסו?  במשחק בית מול QB שלא יהיה בליגה בעוד שנה, מול קבוצה שלא תנצח ב-3 שנים הבאות 9 משחקים, אין להם ברירה.

אינדי 10-

 

ראמס בג'ייאנטס, הראמס 8-  

הליין של המשחק הזה נפתח ב-6.5 והגיע עד 10 לפני שהתייצב על 8 נקודות. התנועה נובעת ממצבו של דניאל ג'ונס, אבל בואו נהיה כנים. הג' מאן לא יכולים לנצח כי הראמס לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד. נכון ששעת המשחק קשה לאורחים, אבל הם שיחקו ביום חמישי כך שהם נחו והם מוכנים. האם הם יכסו? אם הליין היה 10- היינו מייד לוקחים את הג'י מאן. ב-8 יש לנו התלבטות. הראמס שמים 6.7 יארד למהלך, הכי טוב בליגה, הם שמים 0.46 נק' למהלך (6 בליגה), כל 14.5 יארד הם שמים נקודה. ההתקפה של ניו יורק פצועה כך שיהיה קשה להם להשאיר את ההתקפה של הראמס על הספסל. כל זה נראה כמו גארבג' טיים מאמצע הרבע השלישי, בדיוק המשחקים שבהם הג'י מאן פתאום ינתו איזה טאצ' משום מקום להרוס את הליין. אבל אנחנו ניקח את הראמס 8-

 

קנזס סיטי בוושינגטון, קנזס 6.5-

קנזס נמצאת במאזן שלילי וחייבת לנצח. חייבת. למרות ההגנה הגרועה שלהם( 437 יארד ליריב, 31 בליגה) יש להם התקפה מעולה וההתקפה הזו מספיקה לנצח את הפוטבול טים. 6.5 זה לא מספר גדול לקנזס שחייבת את הניצחון לכן,

קנזס 6.5-

 

מיניסוטה בקרוליינה, הליין נע בין קרוליינה 1- למיני 2.5-

הוויקינגים נמצאים בטרנד חיובי, הפנתרים בשלילי. הפנתרים עם 3 ניצחונות ונראים מוכנים לטריידים או לדראפט, הוויקינגים עם 2 נצחונות חושבים פלייאוף. אלה החיים בליגה עם תקרת שכר שבה כולם שווים. הפנתרים פשוט תקועים מאוחרי טום בריידי בעוד הוויקינגים חושדים שהם יכולים לגבור על הפאקס. בשני המשחקים בלי מקאפרי הפנתרים הפסידו.

שתי הקבוצות הראו חוסר עקביות באופן עקבי, אבל אחת צריכה לנצח ואחת משחקת בבית.

הליין מאוד לא אחיד, תלוי איפה אתם בודקים. אנחנו חושבים שמיני ינצחו והליין שלנו הוא מיני 2-

 

***משחק השבוע***

לאס אנג'לס צ'רג'רס בבולטימור, בולטימור 2.5-

לבולטימור יש מאמן מעולה שזכה בסופרבול עם ג'ו פלאקו. לבוטימור יש מאמן מעולה שהבין שלאמר ג'קסון הוא הוא שחקן מיוחד ונתן לו את הקבוצה. מאז בולטימור היא קבוצת התקפה מעניינת מאוד. אם לפני שנה ג'קסון הוביל התקפת ריצה הרי שהיום הוא מוסר משובח עם 291.8 יארד למשחק, חמישי בליגה (טום בריידי ראשון עם 340.7 למשחק). יש לו 8 טאצ'ים באוויר ועוד 2 על הקרקע, ביחד בממוצע הוא שווה 14 נק'. הוא מאבד 4 פעמים על הקרקע ועוד 3 באוויר, שזה 1.4 איבודים למשחק. ג'קסון שווה לבד 1859 יארד, 371 יארד למשחק, זה יותר מחצי ליגה. ההגנה של האורחים שישחקו במשחק המוקדם על פניו טובה אבל הגנה הריצה שלהם היא הכי גרועה בליגה, 157 יארד למשחק, 5.6 למהלך ריצה בממוצע. בגלל שהם לא יכולים לעצור את הריצה, בולטימור יצליחו לרוץ מה שיפתח לג'קסון נתיבי אוויר. הצ'ארג'רס עדיין עושים הכי הרבה עבירות בליגה, עדיין מאבדים 79 יארד למשחק והם במשחק חוץ בשעה מוקדמת להם.

בולטימור מנצחים ומכסים.

 

הבלוק המאוחר

אריזונה בקליבלנד, קליבלנד 3.5-

יש 4 חולי קורונה באריזונה מאומתים, כולל המאמן. זה משחק קלאסי שבו ההגנה של קליבלנד שנמחקה מהמגרש תנסה לחזור לתת הצהרה. למרות שני ההפסדים שלהם, הבראונס משחקים טוב, הם פשוט לא יודעים לסגור את המשחקים שלהם אבל משחק הריצה שלהם, למרות החוסר של ניק צ'אב הוא הכי טוב בליגה, 186 יארד למשחק. זה הנתון החשוב לטעמנו, כי החומים מחזיקים בכדור 55.56% מהזמן, שלישי בליגה וזה אומר שלאריזונה לא ישאר מספיק זמן לנצח את המשחק. החומים למדו מההפסד בקנזס ובצ'ראג'ס לשמור על הכדור, לפחות אנחנו חושבים ככה.

ההגנה של החומים היא השנייה בליגה אחרי זו של באופלו ואריזונה, ללא מאמן ראשי, במשחק חוץ קשה לא תצליח.

קליבלנד מכסים.

 

לאס וואגס בדנבר, דנבר 4-

 הנה משחק שאנחנו לא נוגעים בו. האם וואגס יתלכדו לנצח בחוץ את דנבר שמאבדת גובה או האם דנבר תהיה זו שתנצל את הכאוס בשחור וכסף? אנחנו לא נוגעים במשחק הזה בשום צורה או דרך.

 

דאלאס בניו אינגלנד, דאלאס 3.5-

לדאלאס יש את הגנת המסירה הכי גרועה בליגה, עם 311 יארד באוויר ליריב. זה יתן למאק ג'ונס זמן למסור ובלי לחץ הוא סביר. ההגנה של הפטס מדורגת חמישית בליגה בכללי עם 317 יארד ליריב, ו-18.4 נק למשחק ליריב, עדיין 5 בליגה. מה כל זה אומר? שגם אם דאלאס ינצחו (מייק מקארתי זה לא כוחות מול בליצ'ק) הם לא יכסו. לדעתנו שווה לחכות לפני המשחק כי אם הליין יזוז ל 4- זה הימור יותר סביר.

 

פטס 3.5+

 

SPT

סיאטל בפיטסבוג, פיטס 5-

לפני שראסל ווילסון נפצע הליין היה פיטס 2+. ווילסון שווה 7 נקודות, זה המון. אין הרבה מה לכתוב על המשחק, ג'ינו סמית הוא לא מחליף טוב, ההגנה של סיאטל היא הכי גרועה בליגה, 450 יארד למשחק, שנייה הכי גרועה נגד המסירה עם 305 ושנייה הכי גרועה נגד הריצה עם 145. סיאטל בלי ווילסון זו קבוצה גרועה כמו אטלנטה, הג'טס, דיטרויט והג'י מאן. פיטס מכסים.

 

NMF

 

באפולו בטנסי, באפולו 5.5-

ההגנה של הבילס מעולה נגד ריצה, 78.4, שלישי בליגה. ההגנה של הבילס מעולה נגד המסירה, 173.4, שני בליגה. המשחק של טנסי בנוי על ריצה, 168 יארד, שלישי בליגה. זה המשחק הראשון של הבילס בפריים טיים העונה, והצ'אנס הראשון שלהם להצהיר על עצמם מול קבוצה שיש לה שאיפות פלייאוף. טנסי לא הצליחו להוכיח יציבות, ובדיעבד חלק מהניצחונות שלהם נראה פחות מרשים, כמו למשל זה בסיאטל. ההגנה הכי טובה בליגה לא תפסיד להתקפה הלא יציבה של טנסי, בטח אם הטיטאנים יקלעו לפיגור מוקדם ואז הם יהיו חייבים למסור.

באפולו ינצחו ויכסו.

 

 


אין תגובות: