יום שני, 18 באוקטובר 2021

סיכום שבוע 6, 58% מכובדים ודירוג העוצמה

 שיקגו סקיי זכתה באליפות ה WNBA. זה בסדר אם כל אחת מהמילים האלה בפני עצמן ברורות אבל במשפט לא מתחברות.

ליגת הנשים המקצועית ב-25 שנות קיומה לא מצליחה להיות משהו מעבר לגימיק לימי הקיץ. הליגה בת 12 קבוצות ואף אחת מהן לא קרובה להיות יישות עצמאית מבחינה כלכלית. כולן מפסידות כסף. ליגת ה NBA שהיא הבעלים של ליגת הנשים מתייחסת לליגה הזו כסוג של מופע קרקס. אפילו ל G league  הם נותנים יותר תקציב. ליגת הנשים גם שקועה בפוליטיקה גזעית מהסוג הטיפשי ביותר ומספיק שתבדקו בסגלים של כל קבוצה להבין למה התכוון המשורר.

אז ברכות לשיקגו סקיי שניצחו את פיניקס מרקיורי. ליגת ה-הוקי נפתחה, עוד ליגה שהולכת לכיוון אזורי. דווקא הם הבינו או הפנימו את המצב שלהם ועברו למודלים שניתן לקיים אותם כלכלית. הליגה הזו כנראה תחזיק מעמד אבל תמיד תישאר ליגה אזורית. ליגה אחרת בצפון אמריקה שמאבדת לאט אבל באופן עיקבי גובה היא ליגת הפוטבול הקנדית. ה- CFL. זו ליגה חביבה עם משחק שכיף לראות וחווית צפייה מופרעת לגמרי, בתור אחד שהיה בלא מעט משחקים, אבל הקנדים הם לא בדיוק הכוח הקפיטליסטי שירכוש זכויות שידור במיליונים. מי שרוצה לראות המשחק שילך למגרש, ישלם 25 דולר קנדי ועוד 8 על בירה ויבלה. לראות בטלוויזיה, הקנדים לא שם.

מה שמביא אותנו באופן לא טבעי למשחקי השבוע השישי.

 

שתי קבוצות חזקות מהמערב הגיעו לשחק מול קבוצות חזקות מהמזרח. אריזונה הגיעה בלי מאמנים שחולים בקורונה, המשחק לא ממש חשוב להם, הם מה NFC בכלל. קליבלנד אחרי משחק לא טוב וחושבים לתת הצהרה. במחצית, מהלך מרשים ואז עצירה של אריזונה על 3 והחוצה. ואז אריזונה נזכרה שקליבלנד בעצם קבוצה גרועה. באותו בית, שלוש שעות מוקדם יותר הקבוצה הכי חמה בליגה הגיעה לקבוצה שאיבדה את כל הרצים שלה, זה נגמר בבולטימור מועכים את הצ'ארג'רס. מועכים. זה ההבדל בין מועמד לאליפות לבין אלוף העיתונים.

 

חדשות טובות לג'קסונוויל, הם מצאו ניצחון. לרוע מזלם הוא לא על אדמת ארה"ב אבל היי, ניצחון זה ניצחון. חדשות פחות טובות לדיטרויט, הם מצאו תבוסה וכך נשארו שתי קבוצות מושלמות. אריזונה שמחקה את קליבלנד ודיטרויט. הליונס הם ככל הנראה האלגוריה המוחלטת לארצות הברית. הקבוצה בבעלות אחד מענפי משפחת פורד, בעלי חברת המכוניות. יש להם אצטדיון יפה, גם אם השכונה שם מחורבנת; יש בעיר שפעם היו בה למעלה מ-2 מיליון איש והיום בערך 600 אלף, קבוצות ספורט מכל הליגות (הוקי, בייסבול, NBA וכמובן הליונס), יש מתחם אימונים נאה, הרד ווינגס והפיסטונס מידי פעם זוכות באליפות ואפילו הטייגרס היו לא רעים, אבל הליונס הם פשוט קבוצה גרועה. משנת 2000 ועד היום הליונס  הגיעו 3 פעמים לפלייאוף, כולם בווילד קארד והפסידו בכולם. ב-20 שנה האחרונות יש להם 6 עונות עם מאזן חיובי, 2 עונות עם 10 נצחונות או יותר. איך להגיד, דיטרויט זה מכבי יפו של ה NFL. אפשהו בשנות ה-50 לפני שה NFL  הוקם יש להם אליפויות. יש להם 0 הופעות בסופרבול (פאק, הילדים של טום בריידי היו ביותר). באפולו הגיעו לטנסי ולא הצליחו לעצור את דרק הנרי. במאנדי נייט הם פישלו.

 

מיאמי 20 בג'קסונוויל  23   

אכן, מתישהוא באוקטובר הגיע ואכן היגוארים זכו בניצחון. האח. שתי הקבוצות של פלורידה הן חלשות. הניצחון הזה יתן לאורבן מייאר מעט שקט. מעט.

צדקנו בשבוע טוב של התחזית.

 

גרין ביי 24 בשיקגו 14

בשני התסריטים אכן הפאקרס ניצחו. פילדס לא מוכן לליגה, בואו נהיה כנים. שיקגו היא קבוצה חלשה ואין להם מה למכור מול גרין ביי. פילדס פשוט לא מוכן לליגה וזה באמת סוג של אנדרסטיימנט.

פאסיב אגרסיב רדג'רס, כרגיל.

ידענו שהוא ינצח אבל חשבנו שהם לא יכסו וטעינו.

1/2

סינסי 34 בדיטרויט 11

אכן, מתיאשהוא יוצא, על השעון, 17 לאוקטובר. הליונס התפרקו מול ג'ו בורו היעיל וההתקפה של סינסי נראתה חזקה עם 5.9 יארד למהלך. סינסי זו קבוצה שמביטה קדימה וחושבת עוד שנה, שנתיים פלייאוף. הליונס זו קבוצה שמביטה קדמיה ורואה שלט שאומר ברוכים הבאים לליגה הארצית.

צדקנו, 2/3

 

יוסטון 3 באינדי 31 

דיוויס מיילס הוא בחור נחמד. בוגר סטנפורד, כך שבטח תהיה לו קריירה אחרי הפוטבול, זה בטח יקרה עוד 10 שבועות.

אינדי ניצחו, אנחנו צדקנו.

3/4

 

ראמס 38 בג'ייאנטס 11    לא בהארכה...

לאתר SB Nation יש כל מיני תחביבים, אחד מהם זה סקוריגמי. הם מחפשים תוצאה שלא קרתה עדיין בליגה. אז היום, במשחק הזה זה היה. 38-11 מעולם לא קרה בליגה עד אתמול. זה הדבר היחיד שיש להגיד על המשחק הזה, הראמס עדיין נראים מאוסים, הג'י מאן לא שייכים. דניאל ג'ונס, הוא לא פרנצ'ייז ויקח לג'י מאן עכשיו שנתיים- שלוש למצוא מישהו חדש אלא אם הם מוכנים לשפוך כסף על ווילסון.

4/5

 

קנזס סיטי 31 בוושינגטון 13 

לקראת המחצית, אחרי עוד פיק מגעיל במיוחד של מהומס, התקשר חבר ואמר שהוא בטוח שזה הסוף של קנזס והחצי השני יהיה הופעה של וושינגטון. כן, כמעט הצליח.

צדקנו שוב בעיקר כי מהומס שחקן מעולה ו-הפוטבול טים...לא

5/6

 

מיניסוטה 34 בקרוליינה 28  בהארכה

מיני ממשיכה לסמן שהם אולי, יכולים לאיים על גרין ביי. משחקים שהם צריכים לקבור מוקדם הם גוררים להארכה או שער שדה בדקה האחרונה. קאזיניס ממשיך לשחק טוב אם כי ביחס למשכורת שלו אולי לא מספיק טוב, הריצה של מיני סיפקה את הסחורה ובעצם, מה אפשר לבקש, ניצחון במשחק חוץ מול קבוצה לא רעה? וזו כנראה הבעיה של מיניסוטה. יש להם תקרת ברזל והם לא יעברו אותה. אז הם ינצחו 9 ויפסידו 8. אבל לפלייאוף הם לא יגיעו. קרוליינה, קשה להגיד אם הם עושים הרבה עם מעט או מעט עם הרבה, אבל משהו לא מרגיש זורם שם. אולי זה החוסר של מקאפרי אבל בליגה הזו לכולם יהיו פציעות.

חשבנו שמיני יגברו והם אכן גברו. 6/7

 

***משחק השבוע***

לאס אנג'לס צ'רג'רס 6 בבולטימור 34 

187 יארד על הקרקע, ממוצע של 4.9 יארד לריצה, 38 מהלכי ריצה מתוך 68 מהלכים. מתוך 27 פירסט דאונס, 14 היו בריצה ושלוש טאצ'ים על הקרקע. ברבע השני, בפיגור של 14- 0, על קו ה-39 יארד של עצמם הצ'רג'רס הלכו על דאון רביעי. זה נגמר שתי דקות מאוחר יותר בעוד 3 נקודות לעורבים. כשללכת על דאון רביעי עובד אתה בתור מאמן גאון, אתה משדר מסר לקבוצה שלך- אני מאמין בכם. הנתונים מראים לפי החברה של החזיזים שעדיף ללכת על דאון רביעי. אבל שזה לא עובד אתה מקבל 187 יארד על הקרקע ותבוסה כואבת. בולטימור ממשיכה לנצח, סן דייגו...אהה.. LA מפסידה משחק בשעה קשה בחוף המזרחי. לא נורא.

7/8

 

הבלוק המאוחר

אריזונה 37 בקליבלנד 14   

בדיוק מה שחשבנו שיקרה קרה, אבל לא במשחק הזה. אריזונה פשוט התעללה בחומים שנראו אובדי עצות. שליטה מוחלטת בכדור- 34 דק מול 25 דק, הגנה שמשום מקום מפרקת את האורחים, כולל 5 סאקס. האם קליבלנד לא טובים מספיק? המאזן שלהם אומר שהם טובים מול קבוצות גרועות וגרועים מול קבוצות טובות. אריזונה על אמת...?

טעינו עם החומים. 7/9

 

לאס וואגס 34 בדנבר 24 

המשחק הכי טוב שלנו בבלוק המאוחר כי לא נגענו במשחק. למען האמת, גם אחרי צפייה במשחק לא ברור לנו מה בדיוק העתיד של וואגס. דנבר לא מספיק טובים. טדי בי הוא לא מספיק טוב, משחק הריצה לא מספיק טוב, קו ההתקפה לא מספיק טוב וההגנה איטית בצעד באופן עקבי. דנבר צריכה לחשוב על כיוון אחר, טדי בי עם כל האהדה לא מספיק טוב. והריידרס? זמן יגיד.

7/9

 

דאלאס 35  בניו אינגלנד 29 בהארכה

הליין אכן זז לארבע לפני המשחק, לה לא הספיק לנו. המשחק התפתח בדיוק כמו שחשבנו (אנחנו לא איזה גאונים כן? זה משחק די פשוט ובסוף היום יש המון סטטיסטיקה ומלא אתרים שמנתחים את המשחקים כל הזמן). מאק ג'ונס היה סביר אבל הפיק 6 שלו כמעט קבר אותם, הוא חזר בפצצה ל-75 יארד שאמור היה להספיק אבל ההגנה לא עמדה בלחץ ודפקה לנו את ההימור.

7/10

 

SPT

סיאטל 20 בפיטסבוג 23 בהארכה

ג'ינו סמית, תראו מופתעים, איבד את הכדור המכריע שהוביל לשער שדה וניצחון של פיטס. הסיהוקס ניסו, שיחקו על הכבוד, שרטו, משכו, בעטו, תיקלו ואז ג'ינו סמית איבד להם את המשחק.

7/11.

 

NMF

 

באפולו 31 בטנסי 34

7.2 יארד לריצה. זה הנתון המפלצתי של דרק הנרי. 7.2. אין אחד באצטדיון שלא ידע שטנסי יתנו את הכדור להנרי. אין אחד בבפאולו שלא ידע את זה. האורות בוהקים, יום שני, המשחק המרכזי, המארחים משאירים 91 יארד על הלוח בעבירות, מאבדים כדור באוויר, ונמצאים בפיגור בסיום הרבע השלישי. ממול האורחים מגיעים 5 פעמים לרד זון ומסיימים עם 2 טאצ'ים. אלן נתן משחק טוב, 353 יארד באוויר ושלושער עם איבוד, אבל ההגנה לא הופיעה.

גם התחזית לבלוק המאוחר.

7/12, 58% לשבוע.

ועכשיו, דירוג העוצמה והפעם לכבוד ההישג של ג'קסונוויל, ניצחון אחד ברצף, מהסוף!

 

32. ניו יורק ג'טס (32) שבוע מנוחה לקראת התבוסות שבדרך.

31. ג'קסונוויל (31) האח! הידד! רצף פרוע של 1 ניצחונות! הם הקבוצה הכי חמה בלונדון ובפלורידה!

30. דיטרויט (30) הם שיחקו גרוע, ממש גרוע. האם הם נשברו?

29. יוסטון (29) עוד...11 משחקים והסיוט נגמר! בעצם, שחושבים על מצב הקבוצה הזו...

28. ניו יורק ג'יינטס (28) הראמס זה לא הליגה שלהם.

27.מיאמי (27)  טואה חזר! טואה חזר...הכל אופטימי.... והם הפסידו שוב. הם הקבוצה הכי גרועה בפלורידה.

26. אטלנטה (26) למה הם לא מתחילים למכור? למה הם מחכים?

25. וושינגטון (25) למשך מחצית אחת הם היו כמעט לגטימיים.

24. שיקגו (24)  אחרי המשחק די ברור שפילדס הוא...לא העיפרון הכי מחודד בקלמר.

23. סיאטל (20)  ג'ינו סמית'. 

22. דנבר (22) או קי, טדי בי הוא לא פתרון קבע, גם לא זמני. מה הלאה?

21. קרוליינה (17)  כן, אז בקטע של מקאפרי, הוא חוזר כאילו?

20. אינדי (23)  אם כל הליגה הייתה ברמה של יוסטון, אינדי היו רצים לאליפות. אם.

19. פיטס (21) לפי שמועה שהמצאנו פה, עכשיו, הם מדברים עם ארון רודג'רס על העונה הבאה. אה, רגע, רודג'רס אמר את זה כבר.

18. ניו אינגלנד (19) ההגנה שלהם לא עמדה בלחץ. מאק ג'ונס הוא לא טום בריידי. לפלייאוף הם לא יגיעו, אז מתי הם מוכרים איזה כוכב עבור 3 בחירות דראפט שלא יצא מהן כלום?

17. סכציה (15) הם כבר התחילו למכור כי לפלייאוף הם לא יגיעו. לפחות עכשיו אין להם לחץ.

16. סיינטס (16) ג'יימסון ווינסטון לא איבד אף כדור השבוע. זה כבר הישג.  

15. סינסי (18) משחק טוב של בורו, נכון שהליונס זה לא מדד אבל זה ניצחון חוץ שני שלו בקריירה.

14. מיני (14) האם הם יכולים לחבר כמה משחקים טובים ולהגיע לפלייאוף? הם על הגבול

13. וואגס (13) לאן העונה הזו הולכת? האם הספינה יציבה או שזה היה זיכרון שרירים שניצח את המשחק?

12. קליבלנד (8)  עוד משחק מול יריבה עם מאזן חיובי ועוד הפסד, בינתיים הם במקום האחרון בבית שלהם אז, בבקשה, בלי עוד סיפורים על קליבלנד..

11. טנסי (12) די סגרו את הבית שלהם. כל עוד הנרי שם 7+ יארד לריצה אי אפשר לעצור אותם.

10. קנזס (6) המהלך לפני סוף המחצית, האינטרספן, נראה היה כמו התפרקות כוללת.

9.ניינרס (11) סוג של לימבו עם טריי לאנס.

8.צ'רג'רס (2)  האם זה הפסד של לוז או הפסד של יצא האוויר מהבלון?

7.גרין ביי (10) אחרי 6 שבועות, הם עם הפסד בודד משבוע 1. מצד שני, מישהו חושב שהם חומר לאליפות?

6. דאלאס (11)  קשה לנצח בבוסטון, למרות שכולם עושים את זה.

5. בולטימור (6) נראים כרגע כמו הקבוצה היחידה שיכולה לתת לבילס פייט.

4.ראמס (4) הג'יינטס, זה לא הליגה שלהם.

3. טמפה (3)  טום בריידי מוביל את הליגה ביארדים, שני בטאצ'ים (מהומס ראשון)  ובכל קטגוריה התקפית נמצא בטופ 5. 

2. באפולו (1) הלוז שלהם כל כך קל, שלוש היריבות הבאות שלהם מחזיקות במאזן מצטבר של 3 ניצחונות ו-15 הפסדים כך שהם ישכחו את ההפסד הזה מהר.

1. אריזונה (5) קיילר מארי עם אחוז ההצלחה הכי טוב בליגה, 73.8% הצלחה במסירה. כל עוד אלה המספרים שלו, יהיה קשה לעצור אותם, וההגנה שלהם משתפרת.

 

במחווה כל הלהיטים החד פעמיים--- 

 


אין תגובות: