יום שבת, 9 באוקטובר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 5

 וכך נגמרה העונה של סיאטל. אצבע שבורה של ווילסון והפסד שני בתוך החטיבה וזה, ילדות וילדים, סוף הסיפור של סיאטל לעונה. האם זה הסוף של פיט קרול? האם זה הסוף של ווילסון בסיאטל? ימים יגידו. ג'ינו סמית', עוד פליט של הג'טס ינסה להציל את העונה ויכשל כי הוא לא מספיק טוב.

לסיאטל יש החלטה מעניינת. לווילסון יש עוד שנתיים בחוזה, והחוזה שלו מורכב באופן שאם הסיהוקס שולחים אותו בטרייד בסוף העונה הם כמעט לא מפסידים מקום תחת תקרת השכר. ווילסון לא הסתיר את העבודה שהוא לא מרוצה בסיאטל, ההגנה של הסי הוקס היא הכי גרועה בליגה ופיט קרול בן 70 ולא נהיה יותר צעיר. הצעד הנכון מבחינת הסי הוקס זה בטח לשלוח את ווילסון בטרייד עבור 2-3 סיבוב ראשון ויש בליגה לא מעט שישלמו את זה על שחקן מוכח. פיטסבורג, דנבר, מיאמי, ניו אינגלנד, טנסי,שיקגו, ניו אורלניס... כי מי שיש לו סגל מוכן ישמח לשלם את המחיר כי ווילסון שווה סופרבול. האם הסיהוקס מוכנים לפרק את החבילה? מן הסתם לא אבל אם שיקגו יציעו להם 3 סיבוב ראשון...

להגנת התחזית, עד לפציעה של ווילסון היינו בסדר.

מחזור מלא ממשיך עם כמה משחקים מעניינים וכמה פחות.

 

בראונס 2.5+ בצ'ארג'רס בגנת קלילבנד

בילס 3- ציפס

 

אטלנטה מארחים את ניו ג'רזי בלונדון. הג'טס פייבוריטים ב 3.

במגרש נייטראלי, ולונדון זה נייטראלי, וואגס חושבים שניו ג'רזי יותר טובה מהאטלנטה. יכול להיות שזה נכון. הפלקונס השתפרו לאחור לאורך העונה לעומת הג'טס שמראים שיפור מסויים. אבל זה משחק חוץ לשתי הקבוצות והג'טס אחרי ניצחון במומנטום חיובי. ההגנה של הג'טס יותר טובה מזו של אטלנטה והפלקונים הראו שהם לא יכולים לעצור אף אחד והם נותנים ליריב 32 נק' למשחק. אנחנו הולכים עם וואגס וחושבים שהג'טס ינצחו במשחק שאף אחד לא ירצה לראות.

 

גרין ביי בסינסי, סינסי 3+

הפתעת השבוע. סינסי מציגה קו התקפה משופר שמאפשר לג'ו בורו לעבוד. מה שמוביל לשמירה על הכדור, מה שמתורגם ל-5.9 יארד למהלך מה ששווה לנקודה כל 14.2 יארד שזה 10 בליגה. בשני המשחקים הראשונים בורו הופל 5 פעמים במשחק, בשני האחרונים 0.5 למשחק. ג'אמאר צ'ייס הרוקי נראה כמו כוכב ויש לו כימיה מעולה עם בורו. בצד ההגנתי, סינסי צמודה לגרין ביי עם 323 יארד למשחק, שביעי בליגה (גרין ביי כאמור 6 עם 311.5) וקו הגנה ששווה 2.8 סאקס למשחק (מול 1.8 של גרין ביי). כל המספרים האלה לא מגלים את הסיפור שלדעתנו המשוחדת, לבגלים יש QB יותר טוב ממספר 12 בפאסיב-אגרסיב ירוק.

סינסי 3+

 

דיטרויט במיני, הוויקנגים 10-

משחק בית שלישי ברצף למיני שנואשים לניצחון והם ינצחו. הליונס הסימפטיים אבל חלשים לא יכולים לנצח במיני ואחרי שקליבלנד טחנו את קו ההתקפה של הסגולים, הם ינסו להראות שזה היה מקרה. הסגולים, עוד קבוצה חביבה עלינו בתחזית עוד מימי רנדל קנינגהם ו-מוס את קרטר יותר טובים. נשארה שאלת 10 הנקודות. הליונס אחרי משחק שובר לב בבית והאכזבה בשיקגו עלולים להיות בצד הלא נכון של המומנטום.

אנחנו חושבים שהוויקינגים יכסו.

 

דנבר בפיטסבורג   הליין באוויר

הליין כרגע פיטס 2+. אם טדי בי משחק אנחנו ניקח את דנבר 2- אם טדי בי פצוע ניקח את הסטילרס.

 

מיאמי בטמפה, טמפה 10-

מאימי לא מקבלת כבוד בדרבי של פלורידה והכרישים של וואגס הולכים לכיוון מיאמי כי ההנחה היא שטמפה לא מספיק טובה לכסות. יכול להיות שהם צודקים, למעשה רוב הסיכויים שהם צודקים. ההגנה של שתי הקבוצות מאכזבת מתחילת העונה והעובדה שטמפה בלי גרונק בתוספת שני המשחקים הלא טובים של האלופה אולי מוסיפים שמן למדורה. אבל אנחנו שואלים, מי בדיוק במיאמי ישים ניקוד על הלוח ? מיאמי אחרי 4 משחקים שמה 15.5 נק למשחק שזה הכי גרוע בליגה מלבד הג'טס. ביארד למשחק הדולפינים שמים 252 יארד שזה, שוב, הכי גרוע בליגה בפעם בלי שיקגו. אז מיאמי לא יכולה לעצור את טמפה, גם הפצועה, ולא יכולה לשים ניקוד על הלוח. אנחנו נלך עם האלופה 10-

 

ניו אורלינס בוושינגטון, הסיינטס 2-

משחק מוקש. הסיינטס אחרי הפסד מביך בבית לג'י מאן באים למשחק אצל הקבוצה הקשוחה מעיר הבירה. הסיינטס הפסידו לג'י מאן שהפסידו לFT אז למה הם נותנים 2 נקודות? מה בדיוק ווינסטון עשה שמצדיק את הליין?

FT 2+

 

הסכציה בקרוליינה הפנתרים 3-

 הסכציה לא בטופס, קחו את הפנתרים.

 

טנסי בג'קסונוויל, טנסי 4.5-

ג'קס אחרי 10 ימי מנוחה אבל עם סקנדל מטופש, אחרי משחק לא רע מקבלת את הקבוצה הכי לא יציבה בליגה. חוליו ג'ונס לא משחק שוב לטיטאנים, זה משמעותי פחות ממה שחושבים כי הבעיה של טנסי היא בכלל בהגנה. ההגנה שלהם נותנת יותר מדי נקודות למשחק עם 27.8 נק' למשחק, שווה ל-26 בליגה.

המשחק הזה הוא מבחן לשתי הקבוצות. טנסי חייבת לנצח כדי להישאר בתמונת הפלייאוף, ג'קס חייבים לשחק טוב בצורה של הצהרת נאמנות למאמן שכבר פומבית מקבל ביקורת מהבעלים. הפסד פה ואחרי הטיסה ללונדון ליגוארים יהיה מאמן חדש.

טנסי ינצחו אבל לא יכסו. אז ג'קס 4.5+

 

בוסטון ביוסטון, פטס 8-

ליין ענק לקבוצה שניצחה משחק אחד ובאה למשחק חוץ אבל יוסטון כבר הוכיחה שאין עמק שהוא עמוק מידי לקבוצה עם דיוויס מיילס. הפטס אחרי הפסד שהוא דווקא ניצחון מוראלי נראו כמו קבוצה מאומנת יותר ומאורגנת יותר. הפטס ינצחו, אבל כל קו ההתקפה שלהם חסר אז הם לא יכסו אז ניקח את הטקסנים 8+

 

הבלוק המאוחר

שיקגו בוואגס, וואגס 5.5-

אחרי ההפסד ביום שני בערב, והמהומה זוטא על דבריו של צ'אקי, הריידרס מקבלים את קו ההתקפה הכי גרוע בליגה שמשום מה חושב שכולם כמו דיטרויט. ספויילר לשיקגו, הריידרס לא גרועים. ההחלטה לתת את תפקיד הפותח לפילדס באופן מלא ורישמי נותנת לשיקגו את האפשרות לשלוח את דלטון בטרייד או לחליפין, להיות מוכן לשחק אחרי האיבוד השלישי של פילדס במשחק.

וואגס, 5.5-

 

קליבלנד ב LAC, LAC 2.5-

ההגנה של קליבלנד היא השנייה בליגה בכל מדד בערך. המשחק הזה זה מבחן לשתי הקבוצות ובעוד קבוצה אחת מגיעה אחרי שני משחקים קשים ואחרי שיא מנטלי אחרי שיא מנטלי, האורחת מגיעה מתחת לרדאר. חוזר הניסיון של הצ'רג'רס עולה להם 8.2 עבירות למשחק (30 בליגה) ו-87 יארד למשחק, הכי גרוע בליגה. אז מול הגנה שנותנת 250 יארד למשחק, אתה מתחיל את המשחק עם 87 יארד בבור. הצ'ארג'רס שמים 391 יארד למשחק כך שבמשחק הזה, חסרים להם יארדים פשוט.

אנחנו הולכים עם הפתעה קטנה, קליבלנד 2.5+

 

ניו יורק בדאלאס , 7- לביתיים

נתחיל מהסוף, הג'י מאן יפסידו. נשארת שאלת הטאץ. אנחנו נבלע את ה-7 דאלאס מהירים יותר וטובים יותר וכל עוד מקארתי לא מנסה להתחכם הם עושים את העבודה.

 

סן פראן באירזונה, אריזונה 5-

טרי לאנס יפתח בסן פראן. אם גראפולו היה פותח הליין היה אחר?  לא. וואגס משחררים ליינים שבועיים קדימה, והליין לפני שבועיים היה 5.5- כך שהכרישים לא חושבים שלאנס ישנה משהו. אריזונה היא האחרונה שעדיין עומדת ללא הפסד וניצחון בבית מול היריבים לפלייאוף יתן להם שמיכה ארוכה לראות החורף. הניינרס משחקים (תחת גראפולו) לרוב דרך האוויר 55.3% מהמהלכים. רוקי, במשחק חוץ יתקשה לזרוק רוב הפעמים לכן אנחנו חושבים שאריזונה יגברו על הניירים במשחק. הליין?

ניינרס 5+

 

SPT

באפולו בקנזס, קנזס 2.5-

קנזס, אמרנו את זה בתחילת העונה לא יחזרו לסופרבול. באפולו היא הקבוצה מספר 1 בליגה בהגנה בכל פרמטר. הם נותנים ליריס 4 יארד למהלך, 214 יארד למשחק, ורק 11 נק' למשחק. קנזס לא שומרת על הכדור עם אינט למשחק ו-2.2 פאמבלים (3.2 איבודים למשחק, הכי גרוע בליגה). מול ההגנה הכי טובה בליגה, זה פשוט מתכון לצרות.

בילס 2.5+

 

 

MNF

אינדי בבולטימור, בולטימור 7-

יותר מידי נקודות לטעמנו למשחק יום שני.

אינדי 7+ לא כי אנחנו מאמינים בקבוצה שברחה באישון ליל מבולטימור, אלא בעיקר כי 7 זה יותר מידי ובולטימור לא הוכיחה יציבות

 

 


אין תגובות: