יום חמישי, 7 באוקטובר 2021

המשחק המוקדם, שהדברים נהיהם קשוחים, הקשוחים מתחילים לזוז



שבוע 5 מתחיל הערב, קבוצות מתחילות לראות את המציאות ולנסות לתכנן איך לנצח. הפטס שולחים בטרייד את גילמור, בליצ'ק כרגיל משחרר שחקן הרכב ועוד חודש כולם יגידו כמה שזה היה צעד נבון אבל הדראפט של הבוסטונים גרוע באופן עיקבי. דאלאס משחררים 9 מיליון דולר לשוק בדמות ג'יילון סמית. זה צעד נבון של דאלאס, הם משחררים שחקן שיש להם עומק בעמדה ובשנה הבאה ה-9 מיליון האלה יעזרו להם. זה אומר שדאלאס מאמינה שהחלון שלהם זה העונה ובעונה הבאה. זה מעניין, אני לא בטוח שאנחנו קונים את דאלאס בגמר ה NFC, יש לפחות 3 קבוצות יותר מוכנות מהם, אבל בשנה הבאה זה סיפור אחר. אארון רדג'רס שלא ישאר בגרין ביי מפזר רמזים על מקומות שהוא היה שמח לשחק בהם, בראיון לרדיו במילווקי הוא אמר שהוא תמיד כיבד והעריך את מייק טומלין. ה- AFC צפון כרגע נראה כמו הבית הכי תחרותי בצד של ה AFC. זה חשוב כי גרין ביי לא ישלחו את רודג'רס ליריבה מה-NFC. פיטס תקועה בלי QB בבית שיש בו את לאמר ג'קסון, ג'ו בורו ו-בייקר מייפליד. כל הקבוצות בבית הזה עם הגנות טובת ופיטס צריכה מישהו שיכול למסור ליותר מ-10 יארד. רודג'רס ב-פיטס הופך את פיטס למועמדת. טיפה מוקדם אבל רודג'רס לא סתם מפזר רמזים.

 

ב-בייסבול הפלייאוף התחיל. טמפה באמריקן נראית רמה מעל כולם. הוויט סוקס אם יעברו את יוסטון יתנו להם פייט אבל טמפה טובים מידי. טמפה כרגע אלופת הפוטבול ואלופת ההוקי. מישהו חושב שזה מקרי שקבוצה בשוק מסויים מתחילה לנצח ושאר השוק מיישר קו?

מילווקי באקס אלופת ה NBA, הברווארס לקחו את הנשיונל ליג סנטרל וגרין ביי מתחברים.

כמובן, הרד סוקס, הברואינס, סלטיק והפטס, הלייקרס והדוג'רס ועכשיו הראמס... הפינגווינים והסטילרס... הרד ווינגס והפיטסונס...ברור שיש אקראיות ברשימה אבל, שמישהו מתחיל לנצח כל השוק מיישר קו. אז טמפה למי ששואל.

בצד של הנשיונאל, מלחמת עולם בין שתי קבוצות של 100+ ניצחנות, הדוג'רס והג'יינטס בצד השני, אטלנטה מול מילווקי. אנחנו הולכים כל הרייס מול הג'יינטס בגמר.

 

מה שמביא אותנו למשחק המוקדם. אולי המשחק הכי מעניין השבוע. הראמס נותנים 3 בסיאטל. הליין הזה התחיל ב 1- לאורחים והיושב עכשיו של 3-

ההגנה של סיאטל אחרי 4 משחקים היא אחרונה בליגה ביארד למשחק (444.5), הכי גרועה בליגה נגד ריצה (152), מדורגים 24 בליגה ביארד למהלך, עם 5.9 יארד ליריב במהלך  מצד שני, ההתקפה של סיאטל מספר 2 בליגה ביארד למהלך עם 6.6 יארד למהלך (7.6 יארד למהלך בבית) כך שאפשר להניח שניקוד לא יהיה בעיה במשחק הזה.  אחרי ההפסד לצ'רג'רס הראמס קיבלו טעימה מהגנה חזקה אבל הערב, הם לא יראו כזו. מצד שני, הראמס לא נראים כמו קבוצה שיכולה בשבוע קצר במשחק אצל יריב נואש מהבית שכבר הפסיד לקבוצה מהבית, להגיע עם תוכנית משחק מבריקה. מקווי שאנחנו לא קונים את המניירות שלו טרם זכה באליפות אבל משדר שהוא המציא את ההתקפה מחדש.

זה משחק ששווה את ההשקעה של לקום בלילה. אנחנו חושבים שסיאטל חייבים לנצח ויש להם QB יותר טוב. אנחנו ניקח את האנדרדוג, ניצי הים 3+

רמת ביטחון בבחירה, למען הסר ספק, שווה לאמינות של דובר ליכוד בכל סיטואציה. לא גבוהה...

לסיום 




 

אין תגובות: