יום שבת, 23 באוקטובר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 7

 הם אפילו לא מסוגלים להפסיד נכון.  בעוד צוות התחזית צופה באימה במשחק של קליבלנד מול דנבר אנחנו קוראים פורומים של אוהדי הבראונס. מה עושים עם מייפילד?! הוא צריך ניתוח בכתף. הניתוח יכול להידחות לסוף העונה. אם החומים היו מפסדים היום כנראה (אנחנו לא יודעים באמת) מייפלד היה נשלח לניתוח. אולי הארכת חוזה (החוזה שלו נגמר בסוף העונה). אבל הם ניצחו וקינום היה לא רע, בטח אם לוקחים בחשבון שזו קבוצה אחרת מזו שהתחילה את העונה. אז מה עושים עכשיו בקליבלנד?!

קודם כל, ככל הנראה, דופקים לנו את התחזית ומנצחים את דנבר שלא יכולה לנצח כלום. דנבר? טדי בי. לא טוב. ההגנה לא טובה. ההתקפה לא טובה. בהצלחה בהמשך כי העונה הזו א ר ו כ ה מאוד.

 

יוסטון בגמר הMLB  . דאסטי בייקר, האיש שנקרא להציל את הקבוצה אחרי סקנדל הרמאות (הלו אלכס קורה) מוביל את הקבוצה מרחק 4 ניצחונות מאליפות. אפשר לאהוב את דאסטי, הרוב לא אוהבים. הוא ממש אולד סקול, הוא נראה כמו קלישאה של בייסבול עם הקיסם בפה, בכל צומת של המשחק בעשרים שנה האחרונות הוא נמצא כמו סוג של פורסט גאמפ, החל מהמשחק בריגלי שסטיב בארטמן תפס את הכדור דרך בארי בונדס בג'יינטס, המחבט הפקוק של סוסה, ההפסד לאנהיים במגמר ואכזבות למכביר. האיש כשחקן היה חלק מאליפות אחת ב-1981 וכמנג'ר הפסיד פעם אחת בגמר. דאסטי הולך לגמר. אין לו חוזה לעונה הבאה, למעשה יוסטון ממש לא רוצים אותו בעונה הבאה וככה האיש שנקרא להציל את הפרנצ'ייז אחרי הראמות (הי, אלכס קורה, מה הולך? איך בבוסטון?) בעוד לכל היותר 7 משחקים יחזור הביתה ללא קבוצה. אולי סן דייגו צריכים לנסות אותו, אולי הוא יפרוש עם טבעת אליפות.

 

שבוע 7 התחיל בקליבלנד שניצחה. לחומים יש את קו ההתקפה הכי טוב במשחק. זו לא שאלה, זו הצהרה. 

באפולו, מיני, הצ'ראג'רס, דאלאס ופיטסבורג כולם בחופש. גם ג'קסונוויל אחרי ניצחון אחד ברצף חוזרת מלונדון לחופש.  

 

 

ושינגטון בגרין ביי, גרין ביי 7.5-  

שבוע אחרי שרודג'רס הזכיר בחביבות פאסיבית אגרסיבית אופיינית לאוהדי שיקגו שהוא הבעלים של המקום, הוא חוזר למשחק בית מול קבוצה שהיא, איך להגיד, גרועה. המספרים של הינקי בחודש האחרון הם 6 טאצ'ים ו-5 אינטים, 62.5% הצלחה במסירה ושלושה הפסדים. וושינגטון לא ניצחו מישהו עם יותר מ-1 בטור הניצחונות, וכל פעם שהם שיחקו עם קבוצה עם מאזן חיובי התוצאה הייתה הפסד בספרות כפולות. זו הסיבה שוואגס חושבים שהם לא ישברו את הרצף. אנחנו חושבים כמו וואגס, גרין ביי מכסים.

 

קנזס בטנסי, קנזס 4.5-

ההגנה של קנזס נגד ריצה גרועה מאוד. 133 יארד למשחק. ההגנה של קנזס הכי גרועה בליגה פר מהלך- 6.7 מהלך ליריב; טנסי ממול משיגה 5.1 יארד על הקרקע למהלך ו-164.2 יארד למשחק. אז סיפור המשחק, נמצא בריצה. אחרי שטנסי עצרו את באפולו, משני צידי הכדור כולל 746783 יארד של הנרי, השאלה היא האם קנזס יכולה לעצור את דרק הנרי. קנזס יכולה לשים הרבה נקודות מהר אבל אנחנו לא מבינים למה הם פייבורטים במשחק חוץ. האם וואגס חושבים שטנסי אחרי הניצחון מול באפולו יגיעו בלי אוויר?

אנחנו לוקחים את טנסי 4.5+

 

אטלנטה במיאמי, אטלנטה 2-

מיאמי הולכת על דהשון ווטסון. הסוד יצא. מה זה אומר על טואה? שמיאמי חושבים שטואה לא טוב ועדיף להמר על ווטסון שאולי ישחק ואולי לא ישחק יותר בליגה. אז מיאמי וויתרו על העונה. מצד שני משחק בית, אחרי שהם הפסידו לשכנה מצפון המדינה. מצד שלישי, הם פשוט וויתרו על העונה.

אבל אטלנטה ממש גרועים.

אבל הם אחרי מנוחה.

אז אטלנטה.

 

ניו ג'רזי בבוסטון, פטריוט 7-

עוד משחק בגזרת הלא חשובים ולא מעניינים. הפטריוטים מקבלים את הקבוצה המחורבנת של הג'טס אחרי מנוחה. הפטריוטים ללא ניצחון בית העונה ו50% מהניצחונות שלהם היו על הג'טס. בוסטון נראו מאורגנים מול דאלאס ואם הם רוצים לעשות איזה ריצה כל שהיא העונה, הם חייבים להתחיל מול אחת הקבוצות הגרועות בליגה. לג'טס יש את ההתקפה הכי גרועה בליגה מבחינת ניקוד למשחק (13.4) שנייה הכי גרועה ביארדים למשחק (267) שנייה הכי גרועה ביארד למהלך (4.6) וביל בליצ'ק מעולה מול QB  רוקים. אנחנו בולעים את ה 7 נקודות ולוקחים את בוסטון.  

 

קרוליינה בניו יורק, קרוליינה 2-

הג'י מאן בכאוס. ג'ו ג'אדג' המאמן נראה כאילו הוא לא יודע מה הוא עושה ויש לא מעט קולות אחרי שנה וחצי שרוצים להיפרד ממנו. 7 ניצחנות מול 15 הפסדים ושורה של צעדים לא ברורים עם עוזרי מאמנים שמונו ופוטרו, מראים כי ככל הנראה העסק הזה גדול עליו בשלב הזה. ביום שישי הוא אמר במסיבת עיתונאים שהדג מסריח מהראש והוא ראש הדג, כך שבאמת, שעון החול התהפך. סיקואן ברקלי עדיין לא משחק, 2 משלוש הסיברים הפותחים לא משחקים, דניאל ג'ונס סוחב פציעה ברגל... ממול הפנתרים עם בעיות משל עצמם אבל הם, בניגוד לג'י מאן קבוצה מאורגנת. העדר משחק הריצה פוגע בהם מאוד אבל ההגנה שלהם, שלישית בליגה מחזיקה אותם במשחקים.

הכאוס בניו יורק והלחץ בניו יורק יכולים להיות בדיוק מה שהג'י מאן צריכים לתת משחק טוב. אבל לדעתנו הג'י מאן לא טובים ולא מנוהלים טוב לכן קרוליינה 2-

 

סינסי בבולטימור, בולטימור 6.5-

אחרי משחק השיא מול הצ'רג'רס, אחרי הניצחון בחוץ על דנבר, אחרי שער הניצחון מול הליונס, אחרי הניצחון עם הקאמבק מול קנזס, העורבים יהיו עייפים וסינסי אחרי הכל זה לא בדיוק הקבוצה הכי מפחידה בליגה. העורבים יחסרו שוב את הרץ הפותח (לאטביוס מארי) ואת סאמי ווטקיניס באוויר, ווילנואבה התאקל המעולה בסימן שאלה. הגנת הריצה של הבנגלים טובה מאוד נגד ריצה, 7 בליגה עם 90 יארד ליריב, היא גם טובה נגד המסירה עם 240 יארד ליריב, טוב ל-10 בליגה. האם אנחנו חושבים שהנבגלים, במשחק 2 מתוך שלוש ברצף בדרכים יכולים לנצח את העורבים?  לא בטוח. אבל זה משחק פנים חטיבתי, והגנת המסירה של בולטימור היא 26 בליגה. אנחנו לוקחים את האנדרדוג

סינסי 6.5+

 

הבלוק המאוחר

הסכציה בלאס וואגס, ווגאס 3-

הסכציה לא בטופס.

 

דיטרויט בלאס אנג'לס ראמס, ראמס 16-

***הפתעת השבוע***

משחק החזרה של גות' לראמס בטח לא היה אמור להתנהל ככה, לפי גות'. הוא קיבל ביקורת מדן קמבל אחרי התבוסה לבנגלים, התקשורת בעיר המכוניות לא עושה הנחות והקבוצה שעדיין משלמת לו 24 מיליון דולר כדי שלא ישחק שם נראית בטוחה בדרך לפלייאוף. זה לא אמור היה להיות ככה אבל ככה זה יוצא. 16 נקודות זה ליין מטורף. ברור שהליונס יפסידו. אנחנו ניקח את ההפתעה שהם יכסו, קרי יפסידו בפחות מ-16 נקודות כי נראה לנו שהראמס פשוט ישמרו כוחות מאמצע הרבע השני.

ליונס 16+

 

יוסטון באריזונה, אריזונה 17.5-

מליין קולג'ים לליין קולג'ים. יוסטון שנואשת למכור את דהשון ווטסון למיאמי נוסעת למשחק קרוב לבית, לשחק מול הקבוצה הכי חמה בליגה. פעם אחת אריזונה לא כיסו העונה (מול מיני) ויוסטון לא נראית כמו קבוצה שיכולה לעשות את זה. למרות חסרונות בהגנה של אריזונה, פליטי יוסטון ישמחו לשחק מול הקבוצה לשעבר (ג'י ג'י וואסט). קיילר מארי מקבל צעצוע חדש להתקפה עם זאק ארץ. עדיין 17.5 זה המון, אריזונה ויוסטון אפילו לא באותה ליגה אז למה לאריזונה להתאמץ ?

מצד שני, מישהו חושב שיוסטון יצאו מפה עם יותר מ-10 נק'...?

אריזונה מכסים.

 

שיקגו בטמפה, טמפה 12-

ג'סטין פילדס היה בן כמה חודשים שבריידי לקח את האליפות הראשונה שלו. סתם פרט טריוויה משעשע.  

לשיקגו יש את קו ההתקפה הכי גרוע בליגה וההתקפה הכי גרועה בליגה. לטמפה, ואת זה בטח לא ניחשתם יש את ההגנה הכי טובה נגד ריצה.  הם נותנים ליריב 54.8 יארד למשחק. זה טוב ברמה של שיקגו של 85' ובולטימור 00'. ממש טוב.

עכשיו, קחו את הקבוצה עם קו התקפה הכי גרועה בליגה, ושימו אותה מול הקבוצה הכי אגרסיבית בליגה ומה תקבלו?

לטמפה יש פציעות, לשיקגו יש פציעות. לטמפה יש את טום בריידי. לשיקגו, לפחות בפתיחה יהיה את פילדס ולדעתנו הוא לא יסיים את המשחק.

טמפה מכסים.

 

SPT

קולטס בסן פראן, הניינרס 4-

הליין זז וכנראה יגיע ל 3.5- לפני המשחק. לא בטוח שזה משנה לנו, אנחנו חושבים שהניינרס אחרי מנוחה עם גראפולו (טרייד בייט...?) חייבים לנצח בבית. הקולטס הראו שהם לא יכולים לנצח קבוצות טובות, בעיקר כי הם לא קבוצה טובה. אינדי מדורגים בחלק התחתון (20) של הטבלה ביארד למשחק,  לא טובים נגד המסירה וממוצעים נגד הריצה. אינדי היא קבוצה לא טובה ואחרי שישה משחקים הם מבינים שהם לא טובים. הניינרס חייבים לנצח כי הבית שלהם קשוח עם אריזונה והראמס. אז יש לנו קבוצה שחייבת לנצח ואחרי מנוחה וקבוצה שהיא לא טובה ולא מנצחת קבוצות טובות. המשחק לא יהיה טוב אבל הניינרס יכסו.

 

MNF

ניו אורלינס בסיאטל, סיינטס 4-

קשה ללכת עם סיאטל היום. כל עוד ג'ינו סמית מתחת לסנטר וכל עוד ההגנה שלהם כל כך גרועה קשה לראות איך הם ינצחו. קשה, אבל אפשר אם אתה תיתן לווינסטון לזרוק כי אז, הוא בטוח, אבל בטוח ימסור לשחקן הלא נכון. הסיינטס אחרי מנוחה ואולי, רק אולי פייטון הסביר לווינסטון את העיקרון הכי חשוב בפוטבול- לא למסור ליריב.

האם הסיינטס יכסו? לא בטוח אבל סיאטל כל כך חלשים שאנחנו לא יכולים ללכת איתם בשום צורה, גם לא במשחק בית ביום שני.

סיינטס.

 


לסיום מהימים שפורטיס עשה מוזיקה ולא פרסומות 





 

אין תגובות: