יום רביעי, 14 בינואר 2015

סיכום הדיוויזנאל 3/4 ודירוג העוצמה, רמז, סיאטל עדיין הכי טובים...

וכך נשארו 4. הפטס, הקולטס, הסיהוקס והפאקרס. פייטון הולך הביתה ואיתו החלון של דנבר. אולי קאטלר יגיע לשם ואולי פייטון ימשוך עוד עונה ואולי בכלל הרייבנס ימצאו יהלום בדראפט... דנבר נבנו כדי לזכות בסופרבול וכשלו במטרה הזו. מה-4 שנותרו, כולם היו בפלייאוף בעונה הקודמת. 2 היו פה בדיוק ורוב הסיכויים שאחת מהן- סיאטל תהיה שוב בגמר והיא כבר מעכשיו הפייבורטית לזכות בהכל, היא הייתה הפייבורטית שלנו בסיום העונה הרגילה וגם בפתיחתה.

רקס קיבל עבודה. באפולו לקחו את ראין במה שנראה יותר מכל דבר כסוג של תגובה לצעד של הג'טס עם מרון אבל מרון עדיין לא חתם בג'טס אז למה הבילס מיהרו להביא את רקס?
מה גם שאולי כדאי שמישהו יסביר לבילס שמה שחסר להם זה התקפה וריאן לא היה הצלחה בגזרה הזו. אולי רקס יצליח, אולי לא הזמן יגיד. מצד שני, למה רקס?
הג'טס מצידם הביאו את הDC של אריזונה. עדיין אין GM שם מה שאומר שהמאמן עכשיו צריך לגייס GM שיעזור לו למצוא את ה QB וכרגע נראה שאין QB באופק ויש לנו מבזק חדשות: טום בריידי טוב מאוד והוא נשאר עוד שנתיים שלוש לפחות וזה אומר שבשנתיים שלוש הבאות הג'טס לא יקחו את הבית שלהם.
שיקגו עדיין לא מצאו מאמן, דנבר העיפו את פוקס בצעד שלא מעט אנשים אומרים- עכשיו נזכרתם? מצד שני פוקס הובא כדי לייצב את המערכת. ג'ק דל ריו ה DC הולך כנראה לאמן את אוקלנד, זה יהיה כנראה הצעד הכי טוב לכולם.


בולטימור 31 בניו אינגלנד 35
המשחק הכי טוב מבין הארבע היה המשחק הראשון ושתי קבוצות מאומנות הייטב שיחקו טוב. הפטס חזרו פעמיים מפיגור 14 וזה מרשים, הרייבנס פעמיים הובילו ב-14 בחוץ וזה מרשים אבל הם הפסידו. לפני המשחק אמרנו שההגנה של הפטס מספיק טובה ואמרנו שהליין 7- גדול מידי ושהפטס ינצחו. אמרנו גם שבולטימור פשוט לא יציבה מספיק. מה ראינו כן?
ראינו את בריידי במשחק טוב אבל ראינו בעיקר את בליצ'ק מנצח את המשחק עם שורה של מהלכי התקפה ברמה גבוהה מאוד (גם בולטימור עם מהלכי התקפה יפים) וראינו את ההתקפה של הפטס מפסיקה לרוץ. 

קרוליינה 17 בסיאטל 31
זה היה המשחק הכי טוב של קאם ניטון העונה וזה לא באמת קרוב היה. סיאטל כרגע רמה מעל לליגה, ראסל ווילסון הוא אולי ה QB  הכי טוב במשחק כרגע (כל עוד רודג'רס פצוע) וההגנה של סיאטל כרגע ברמה אחרת. זה היה המשחק הכי חלש בסיבוב מבין הארבעה והכי קל לחיזוי.

דאלאס 21 בגרין ביי 26
המשחק הכי צמוד בשלב הזה הראה שתי קבוצות דומות. נכון שמהמשחק הזה יזכרו בעיקר את התפיסה או אי התפיסה ונכון שלפי החוק זו לא תפיסה ונכון שמי שראה את המשחק לא הבין ועדיין לא מבין את החוק וזה בסדר. לא זה מה שחשוב. אארון רודג'רס לא בריא ב-100%. גם לא ב-80%. ביכולת שלו הוא מספיק טוב לנצח את דאלאס במשחק מעולה של רומו. זה אומר הרבה על הרמה של שני ה QBים פה. לא ראינו מהמאמנים יותר מידי חדשנות- מי שחיפש את המאבק של הארבו ובליצ'ק מצא שתי קבוצות שבלוניות וחסרות יצירתיות.

אינדי 24 בדנבר 13
המשחק שעל פניו הבטיח הכי מעט קיים לא מעט. אנדרו לאק בעוד הופעה אדירה פשוט מחק את דנבר. נכון, פייטון נראה גמור לגמרי. אין לו דיוק, אין לו רגליים ואין לו עוצמה. אז הוא היה פצוע. גם רודג'רס ורומו וניטון פצועים. לאינדי יש את המאמן הכי גרוע בשלב הזה ולמרות שלאק ממש טוב, הוא כרגע השלישי מבין הארבע שנותרו וגם זה בגלל שרודג'רס פצוע. המשחק הזה הוא הנפילה היחידה של התחזית בשבוע.

בונוס-
אוהיו 42 באורגון 20 
אורבן מאייר יודע לנצח. אנחנו לא יודעים הרבה על פוטבול מכללות....
20.5% רייטניג למשחק אגב. מה שהופך את ה-CFP למשהו בליגה של הNFL. בייסבול יכול לחלום על 12% רייטניג... בדרך כלל יש לבייסבול 2-3%. בקיצור, המלך החדש- CFP הגיע. 



נשארנו עם 4 קבוצות לדירוג ואני לא בטוח שאנחנו נפתיע פה מישהו—
1.      סיאטל- הכי טובים במשחק
2.      ניו אינגלנד- הכי טובים ב AFC
3.      גרין ביי – אם רודג'רס בריא...
4.      אינדי- אי אפשר להעיף מאמן מנצח....



אין תגובות: