יום שלישי, 6 בינואר 2015

למה בולטימור יכולים לנצח ביום שבת או איך אפלטון קשור לפוטבול.

Agent Smith: You hear that Mr. Anderson?... That is the sound of inevitability... It is the sound of your death... Goodbye, Mr. Anderson...
Neo: My name... is Neo.
1999. כמה ממכם זוכרים את המטריקס? וכמה בכלל יודעים שהסרט מבוסס על רעיונות פילוסופיים של אפלטון (המערה), ד'קארט (השטן), המוח הכלוא בכלי (http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_in_a_vat) ולמה בכלל אנחנו מדברים על המטרקיס?

אה, בולטימור. זה למה.
היום נדבר באופן חריג על פוטבול. בדרך כלל אני לא מתחייחס לפוטבול נטו.
א.      כי אתם יכולים למצוא מקומות יותר מעניינים לקרוא את הדברים האלה
ב.      כי זה משעמם.
אבל היום נדבר על ה ‘A’ gap.    
ניו אינגלנד נהנית מאז 2002 מהילה כמעט בלתי מנוצחת. לא מעט שחקנים ומאמנים מגיעים לניו אינגלנד ומפסידים את המשחק אי שם בדרך מלוגן (שדה התעופה של בוסטון) לפוקסבורו (בערך שעה מדאון טאון בלי תנועה). המאזן של ניו אינגלנד משנת 2002 בבית מול יריבות מה AFC  זה 2-43, מתוך ה-2, אחד זה ההפסד לבילס במשחק חסר משמעות בשבוע האחרון של העונה. זה נתון שמצביע על כמה טובים הפטס בבית וכמה בליצ'ק מגיע מוכן למשחקים. אבל יש יוצא דופן אחד-  בולטימור.
בפלייאוף, משנת 2010 בולטימור שיחקה 3 פעמים בג'ילט. היא ניצחה פעמיים והפסידה בהארכה פעם אחת (בילי קונדיף מחטיא פילד גול למי שזוכר)
אף קבוצה בליגה לא ניצחה את ניו אינגלנד באופן כל כך עיקבי בפוקסבורו. אף אחד לא קרוב אפילו. הארבו אגב, ההארבו הנכון למי שתוהה 4-9 בפלייאוף וכל שנה מאז שהוא יחד עם פלאקו הם בפלייאוף כל שנה למעט 2013. ב-2012 שהם לקחו את האליפות הם דורגו 6 ושיחקו בחוץ את כל הפלייאוף
בולטימור עושה דבר אחד ממש ממש טוב. הם מגיעים ל QB דרך ה ‘A’ gap והקבוצה האחרת שעושה את זה באופן עיקבי זו ניו יורק ג'יינטס.
אז מה זה ה ‘A’ gap ?




 הציור די מסביר את הרעיון באופן ברור. משני צידי הסנטר נמצא ה ‘A’ Gap . לניו אינגלנד יש בעיה עם ה ‘A’ gap. לבולטימור יש את דומרוויל והלואטי  נגאדה (מבטאים נאדה) וטרל סאגס עדיין פה והם מאוד טובים נגד המסירה.
אנחנו לא מתכוונים לתת תחזית עכשיו, אנחנו רק אומרים, הליין כרגע הוא 7- ניו אינגלנד. (זה אומר שווגאס חושבים שניו אינגלנד ינצחו ב-7 או יותר).

פלאקו טוב מאוד בפלייאוף לניו אינגלנד יש בעיה עם ה ‘A’ gap וקול הזה שאתם שומעים, זה הקול של הבלתי נמנע... 



אין תגובות: