יום רביעי, 21 בינואר 2015

סיכום התחזית והפעם, אין דירוג עוצמה...

לקח לנו שלושה ימים לעכל את המשחק של סיאטל. למזלנו יש לנו עוד מספיק זמן עד למשחק הבא ויסלחו לנו אוהדי הפרובול, יש דברים פחות חשובים בחיים אבל לא הרבה.

התחזית עומדת בסימן משולם- 2/2. נתחיל

גרין ביי 22- סיאטל 28
אין הרבה מה להוסיף על המשחק, כולנו ראינו.  אני אוסיף בכל זאת נקודה שאני מתחבר אליה.
סיאטל תמיד חוזרת יותר טוב בחצי השני, פיט קרול מגיב מעולה למה שקורה במחצית וראסל וויילסון ירד למחצית עם מספרים של ג'ינו סמית 2-10 פאמבל ושלוש אינטים. העובדה שהוא חזר לחצי השני בכלל היא יוצאת דופן. העובדה שהקבוצה לא איבדה אמון בשחקן היא יוצאת דופן.  העובדה שפתאום הוא נזכר לשחק והחמש דקות האחרונות שלו והדרייב בהארכה היו פשוט מדהימים, כל זה מצביע על משהו שלא רואים כל יום. לסיטאל יש פיסכולוג ספורט במשרה מלאה בסגל המאמנים וזה לא רגיל לראות את הצד המנטלי כל כך בולט. אני משער שיש פה פשוט עבודה מנטלית ברמה גבוהה מאוד שלמרות 4 אינטים ופאמבל, למרות פיגור של 12 נק' 3 דקות לסוף המשחק, למרות כל הדברים האלה, השחקנים בסיאטל היו בטוחים שהם הולכים לנצח. למרות פציעה ברורה של שרמן, למרות יכולת נוראית של ווילסון.
לווילסון היו 5 דקות לסיום 8 מסירות מושלמות, 4 הלכו ליריב. היו לו QBR   של 0 במחצית. איך יוצאים מזה? כנראה שככה.
ממול גרין ביי עם 70% יכולת של רודג'רס (הריצה שלו בדרייב האחרון הייתה תצוגה של ווינר) פשוט סבלו מאימון שמרני. נכון שמפה מאוד קל להגיד שמרנות על אימון אבל פעמיים ברבע הראשון בטח ב-4 ו-1 היה צריך ללכת על טית דלת. מה היה להם להפסיד? סיאטל היו מקבלים את הכדור על ה-1 של עצמם? מה אתה בדיוק אומר להגנה שלך ככה?
אמרנו שאנחנו לא אוהבים את הליין אבל את סיאטל כן.

אינדי 7 בניו אינגלנד 45
עזבו אותי מהאשפה של הכדורים המנופחים. לא מעניין. בטח לא משפיע על 45 נק' ששפכו לאינדי על הפרצוף. לאינדי יש מאמן מחורבן וסגל שהגיע לאן שהוא הגיע בעיקר כי פייטון לא מסוגל לפרוש ומרווין לואיס שהוא מאמן גרוע עובד עם QB  נוראי. אנדרו לאק בקרוב מאוד יצטרך להתחיל לדבר עם הסוכן שלו ועם הבעלים, אחרת הקריירה שלו תהיה דן מרינו. זה בטח לא רע אבל בנתיים לראסל ווילסון סופרבול שני בשלוש שנים.
לא היו הפתעות במשחק, חוץ מאולי כמה מחורבן אנדרו לאק מול דארת' בליצ'ק.




אין תגובות: