יום שני, 5 בינואר 2015

סיכום הווילד קארד ודירוג 8 הנותרות

המשחקים נגמרו וסינסי שוב נראתה רע מאוד במשחק מכריע. מה זה אומר על דנבר אני לא יודע להגיד ואנסה להתייחס בהמשך לדברים אבל עוד קודם קצת על המאמנים.

ביום שבת כתבתי שדאג מארון מתאים ללכת לג'טס. זו הייתה הערכה ולא היה לי איזה מידע פנים, זה פשוט הגיוני שמאמן ילך לאותה חטיבה כי מתוך 16 משחקים הוא מוכן ל-6. יש פה טעם מאוד גרוע לבאפולו וגם לג'טס. אין לי מידע פנים ואני מנסה להתייחס למידע שפורסם אבל זה לא נראה טוב המעבר הזה ואני לא יודע אם לא היה פה הסכם מאחורי הקלעים. בכל מקרה, הג'טס מצאו את האיש שלהם ויש להם בחירת דראפט גבוהה כך שיש כלים לעבוד איתם.

באפולו ינסו ללכת על המתאם ההתקפי של דאלאס. לא ברור למה קבוצות מאוהבות ברעיון של להביא מתאם מקבוצה שרצות בפלייאוף אבל זו דרך פעולה מקובלת בליגה. ג'וש מקדניאלס למשל היה מתאם בניו אינגלד ואז נכשל בדנבר ועכשיו מדברים על אטלנטה כעל יעד למי שכיום מתאם בניו אינגלנד שוב. בדנבר מקדניאלס נכשל.גם בניסוי של טיבו, גם בניהול הקבוצה. מצד שני הוא היה בפלייאוף אז אולי הוא לא היה בשל אבל אולי יש משהו שאנחנו האוהדים לא רואים.
צ'יפ קלי קיבל בפילי את תפקיד אחראי הסגל. זה תפקיד שהוא שייך ל GM ובדרך כלל שמאמנים לוקחים את התפקיד הזה זה לא מצליח. לא ברור למה פילי נתנו לקלי את האחריות הנוספת, הוא מן הסתם דרש את זה כי זה מה שהוא יודע לעשות מהקולג' אבל זה צעד שלא מצליח במקצוענים באופן כללי ויש פה יותר מאשר תהיה למה זה נעשה עכשיו.
שנהן יחזור לאמן ורקס ריאן כנראה יגיע ל ESPN או משהו כזה.

ועכשיו למשחקים.
הפתעה אחת נפלה במשחקים. לא יודע מי האמין שהפציעה של ליוויון בל כל כך תכריע את פיטס. נכון שזו קבוצה שהפסידה לטמפה (אני עדיין טוען שזה משחק מכור) אבל זו קבוצה שכל הסטטיסטיה המתקדמת אומרת שהיא הכי טובה בליגה. כנראה שלא אמרו לבולטימור שהם צריכים להפסיד...

אריזונה 16בקרוליינה 27
באמת שכואב הלב על ברוס ארינס. קבוצה עם 0 כישרון הוא הוביל ליתרון במשחק חוץ. לינדלי ניסה, ההגנה התאמצה, ארינס לא כעס ולא צעק ושידר בטחון אבל בסוף היום יש סיבה שלינלדי לא היה בשום קבוצה העונה וזה לא בגלל שהוא לא ניסה מאוד. בכל מקרה, קרוליינה נוסעת לוושינגטון, שם סיאטל תעשה סוף לפנתרים.
אמרנו כמו כולם וצדקנו כמו כולם, קרוליינה.

בולטימור 30 בפיטסבורג 17
הקבוצה הכי מסוכנת כרגע מבין ה-8 שנשארו אלה בולטימור כי הם כבר ניצחו בדיוק ככה לפני שלוש שנים. ההגנה שלהם פתאום נראית כמו הגנה של אלופה ופלאקו נראה כמו QB שלקח אליפות ויודע איך לשחק בינואר. לא בטוח שבליצ'ק אהב לראות את הרייבנס מנצחים כמו שחלק מהפרשנים אומרים. בולטימור כבר באו לבוסטון וניצחו בפלייאוף. מה השתנה עכשיו?
פיטס עכשיו צריכה לחשוב על הגנה כי ההתקפה שלהם טובה מספיק.
טעינו עם פיטס.

סינסי 10 באינדי 26
אני לא יכול להסביר את היכולת או העדר היכולת של אנדי דלתון ושל ההתקפה של סינסי. אין אחד שחושב שההגנה של אינדי כל כך טובה (155 יארד באוויר, 110 על הקרקע). אין הסבר לתוכנית משחק כל  כך שקופה של סינסי. לא שאינדי עשו משהו מרשים בהתקפה. להפך, ההתקפה של אינדי שקופה וחסרת מחץ. מה שהיא לא חסרה זה אנדרו לאק. הוא באמת שחקן מיוחד שעושה את כל השחקנים בקבוצה שלו יותר טובים. חבל שהוא עם מאמן מחורבן.
1-3

המשחק של הווילדקארד
דיטרויט 20 בדאלאס 24
השופטים טעו וזה קורה ויקרה. אבל אם אתה מוביל במשחק פלייאוף 20-7 ועכשיו עצרת את היריב שלך בלי נקודות אחרי שאיבדת כדור על קו ה-14 יארד שלך אתה לא יכול להפסיד. אמרתי ואני אגיד, הליונס הם בלוף. מאמן לא טוב, התקפה לא טובה. מול קבוצות חלשות הם מנצחים. יש להם הגנה טובה אבל הם לא מאומנים ולא יודעים להתמודד עם לחץ אמיתי.
אני טוען שרומו יתן הופעת "רומו" בשבוע הבא בגרין ביי. הוא לא היה הבעיה של ה'בויס אבל הוא בהחלט לא הפתרון. בכלל דאלאס לא נראים כמו קבוצה שתנצח את גרין ביי.
2-4 לסיום הווילד קארד ועכשיו, נשארו 8 קבוצות אז בואו נדרג אותן....


1.      סיאטל (1) קרוליינה היא הקבוצה הכי גרועה שנשארה בפלייאוף.
2.      ניו אינגלנד (2) פיטס היו אתגר מורכב לפטס אבל הרייבנס כבר ניצחו שם והם בכושר.
3.       גרין ביי (6) רודג'רס בריא.
4.      בולטימור (9) הסוס השחור.
5.      דנבר (4) מישהו יודע מה המצב של פייטון?
6.      דאלאס (4) טוני רומו האמיתי נצפה מטייל בדאלאס ביום ראשון...
7.      אינדי (7) אנדרו לאק יכול לעשות הכל. אבל הוא לבד.

8.      קרוליינה (11) הקבוצה הכי חלשה בפלייאוף משחקת מול הקבוצה הכי חזקה בפלייאוף. 



אין תגובות: