יום שישי, 9 בינואר 2015

התחזית האלטרנטיבית לפלייאוף



כימיה.
ג'וש סמית' המכונה בעיקר על ידי עצמו כ- 'ג' סמוב' נזרק לפני בערך חודש, ב-22 לדצמבר, מדיטרויט. הפיטסטונס החליטו לשלם למר 'סמוב' 48 מליון דולר בשלוש השנים הקרובות תמורת אי השתתפותו של מר 'סומב' באימוני, משחקי או פעילויות של הפיסטונס.  
המספרים מראים כי ג'וש סמית' בדיטרויט במשך 28 משחקים קלע קצת יותר מ-13 נק' ב-32 דק'. לא בדיוק מה שאתה מצפה משחקן של 14 מיליון בעונה אבל ללא ספק יש שחקנים יותר גרועים סטטיסטית או תקציבית. עדיין, סמוב היה השחקן הבכיר של דיטרויט.
הפיסטונס היו גרועים. 5 ניצחנות מתוך 28 ניסיונות הציבו את הפיטסונס יחד עם הניקס המחרידים, פילי שבאופן מעשי מנסה לא לנצח ומיניסוטה במקום האחרון בליגה. ל GM שהוא גם המאמן וגם המנהל וגם ככל הנראה איש יחסי האנוש סטן ואן גאנדי זה כנראה הספיק והוא שיחרר את מר. סמוב תוך שהוא משלם את שכרו לעונה ולעונה הבאה. מאז השיחרור הפיטסונס עם 7 ניצחונות רצופים. הם ניצחו את ס אנטוניו ואת דאלאס בחוק והם נראים כמו קבוצה שמחה.
מי שקלטה את אותו מר סמוב היא יוסטון רוקטס קבוצה שבעיני עצמה היא מועמדת לאליפות. יוסטון עם 4-4 מאז שסמוב הצטרף. לפני סמוב ? 7-21.
אני לא מכיר את סמוב ולא אזהה אותו אם הוא ילך מולי ברחוב. הוא בסך הכל מייצג של שחקנים שפשוט רעילים חברתית ולפעמים עדיף לחתוך את הגדם מאשר להרעיל את הגוף.
ועכשיו, פוטבול.

מחר שני משחקים ובשבת עוד שניים. אז נתחיל עם הערה אקראית.
בריידי, פלאקו, מאניניג, ווילסון, ביג בן, רודג'רס ועוד מאניניג. אלה הזוכים בסופרבול בעשור האחרון. כולם עדיין בליגה. אומרים שליגת הפוטבול היא הליגה הכי מעניינת והכי צמודה. נותרו 8 קבוצות במאבק העונה ואם נתסכל ב-8 של העונה הקודמת נגלה יש לנו  3 קבוצות שלא היו ה בעונה הקודמת- קרוליינה בולטימור ודאלאס. קרוליינה הייתה בפלייאוף בעונה הקודמת. בולטימור זכו ב-2012 באליפות. יש מועדון סגור של קבוצות שישחקו בפלייאוף והמשותף לכולן- QB. ב-14' היו מתוך 12 הקבוצות שהיו בפלייאוף, רק דאלאס לא הייתה בשנים האחרונות. בקיצור, אם אתם רוצים אליפות, לכו למצוא QB  ממש ממש טוב.
המשחק המוקדם-  AFC


בולטימור בניו אינגלנד
דיברנו השבוע על בולטימור וה-A gap ועל זה שהרייבנס לא מפחידים ממשחק בניו אינגלנד.לא דיברנו על מה שיש לניו אינגלנד וזו הגנה סבירה ואפילו טובה נגד מסירה  (239 יארד מדורג 8 בליגה)  ובקור שיהיה בפפוקסבורו זה יכול להספיק. אמרנו שהרייבנס טובים. סיימנו בציטוט מהמטריקס אבל הסיום נגמר ב-"קראים לי ניו". כי בולטימור למרות הכל קבוצה לא מספיק טובה שהפסידה יותר מידי פעמים לקבוצות לא טובות. אבל זה בדיוק מה שהם עשו שהם לקחו את האליפות לפני 3 שנים.  10 ניצחונות זה בדיוק המאזן של הרייבנס מעונת האליפות אבל אז הם נכנסו לפלייאוף עם 6 ניצחונות רצופים ועכשיו הם עם 1.
לבליצ'ק את בריידי יש בעיה עם הרייבנס. לרייבנס יש בעיה עם הרייבנס. לרייבנס יש את ה QB הכי טוב בפלייאוף, כן, תבדקו. המספרים אומרים שפאלקו הופך להיות שחקן אחר בפלייאוף. הוא הופך להיות ג'ו מונטנה. הוא לא זורק אינטים, הוא לא טועה בפלייאוף והוא מעל לכל מניע את השרשת.
במשחק בית, עם הQB  היותר טוב ועם המאמן היותר טוב, אנחנו מרגישים נוח ללכת עם הפטס מה גם שאנחנו חושבים שם הקבוצה הכי טובה ב AFC. הליין הוא 7-
אנחנו לא אוהבים את הליין הזה, אבל הפטס מנצחים בעיקר בגלל ההגנה.  
אנחנו לא אוהבים את המשחק הזה אבל נלך עם הפטס. 

המשחק המוקדם של ה NFC
קרוליינה בסיאטל
הליין אומר 11- סיאטל.  זה ליין מאוד לא רגיל אבל קרוליינה שיחקה מול הקבוצה הכי גרוע בפלייאוף, אפילו הפאנטר היה גרוע באריזונה. קרוליינה לא עושה כלום בהתקפה, ומול ההגנה של אריזונה לא היה להם קל. עכשיו בבית של סיאטל, מול קבוצה שיש להם התקפה ואת ההגנה הכי טובה בליגה, איך בדיוק יעלו הפנתרים על הלוח? כמה יכול קאם לרוץ לפני שאיזה ליינמן ישבור אותו ואני מזכיר לכם שניוטון יצא לפני שלושה שבועות מתאונת דרכים. נכון, קרוליינה עושה צרות לסיאטל אבל מי בדיוק יעשה צרות לסיאטל עכשיו בפנתרים?
מצד שני אנחנו בתחזית לא מסתירים את חיבתנו לראסל ווילסון שהוא השחקן הכי טוב בליגה. אחרי שבוע מנוחה, ובבית, עם הQB היותר טוב הבחירה קלה. סיאטל מנצחים.
אנחנו חושבים שהם גם מכסים.

משחק השבוע
דאלאס בגרין ביי
הנה מה שאנחנו יודעים: יהיה קר מאוד בגרין ביי. 12- בזמן הפתיחה ויהיה יותר קר עם המשחק.
אנחנו לא יודעים מה בדיוק המצב של רודג'רס. האם הוא החלים מהפציעה או לא. אנחנו יודעים שהפקרס יודעים איך לנצח. דיברנו המון בתחזית על דאלאס, על הדומננטיות של קו ההתקפה שלהם. כולם ראו איך הליונס עשו שמות באותו קו התקפה מפואר אבל דאלאס וגם על זה דיברנו לא מעט גרועים בבית וטובים בחוץ.
השאלה היא מה המצב של רודג'רס כי אם הוא קרוב ל-80% או יותר המשחק יוכרע בקלות. אנחנו חושבים שרומו יעשה רומו ואנחנו חושבים שהQB  היותר טוב נוסע לסיאטל למגש חוזר וזה רודג'רס.
גרין ביי מנצחים.
הליין 6- או 5-  תלוי איפה.
אנחנו לא אוהבים את המשחק הזה. כל תוצאה לא תפתיע אבל נלך עם גרין ביי. 

המשחק המאוחר
אינדי בדנבר
אינדי זו קבוצה של שחקן אחד. לדנבר יש קבוצה טובה. אינדי הגיעו לפה כי בשלב הראשון הם שיחקו מול סינסי וסינסי גרועים.
דנבר צלעו לפה. אני לא יודע מה הבעיה של פייטון. לאינדי יש כל כך הרבה בעיות ואנדרו לאק אחד.
יפסידו כי אין להם ריצה ויש גבול לכמה אפשר למסור מה גם שהסקנדרי של דנבר לא כל כך גרוע, למעשה הוא די טוב.
דנבר מנצחת במשחק. 7- הוא הליין. אנחנו חושבים שדנבר יכסו.

בונוס—
CFP- אליפות המכללות
אוהיו סטייט באורגון במגרש של ג'רי ג'ונס
המשחק הזה יקבל הכי הרבה רייטניג השבוע מכל המשחקים. ביום שני בערב בפריים טיים שתי הקבוצות הכי טובות במכללות. אורגון זו הקבוצה הכי מהירה במכללות. במשחק שלהם מול פלורידה סטייט זה נראה בחלקים של המשחק כאילו אורגון משחקת משחק אחר לגמרי. אגב אורגון, רומן סורקין שחקן בן 18 תוצר בעיקר של עבודה קשה והרבה אימונים אישיים מגיע לשחק כדורסל שם. רומן הוא פורוורד בגובה של 209-210 והוא פרוספקט רציני לרמות מאוד גבוהות אם הוא יעלה מסה.
אוהיו סטייט של אורבן מייר יודעת לנצח משחקים כאלה. מי שרוצה שישאל את אלאבמה. אוהיו סטייט משחקת פוטבול עם מה שיש לה, לא מנסה להמציא את הגלגל. אורגון פשוט רצה מהר והרבה. זה היה משחק מהיר, יהיו הרבה טעויות כי אלה ילדים בני 19-20 שמעולם לא שיחקו מול כל כך הרבה אנשים. אורגון פייבורטים ב-7 ברוב האתרים. אנחנו חושבים שאוהיו סטייט מנצחים כי יש הם מאמן יותר טוב.
אוהיו.



אין תגובות: