יום שבת, 17 בינואר 2015

גמר החטיבות בתחזית האלטרנטיבית!

הבילס לקחו את רקס.
למה, זו השאלה. מי שצפה או שמע במסיבת העיתונאים של רקס שמע את אותם דברים ממנו בניו ג'רזי. בדקנו, הוא לקח בדיוק 0 אליפויות ו-0 סופרבולים בניו ג'רזי. יש תאוריה שאומרת שאם מישהו יודע למה רקס מצא עבודה בליגה, יסגרו את הליגה ויתחלו אותה מחדש עם שם אחר. קוראים לזה עיקרון שאול אייזנברג או כמו שמאיר אריאל פעם כתב בשיר- מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמר מזה.
הניינרס מצאו את האיש שלהם, מישהו מתוך הארגון. אולי זה יצליח ואולי לא. הניינרס היו קבוצה כושלת לפני הרבו ואי אפשר לקחת ממנו את הארגון של הקבוצה. זה יהיה ניסוי מעניין בכל מקרה והניינרס זה מועדון עם מסורת.
במשחק השח הרגיל- של קבוצות נגד מדינות, כרגיל נשלף מהלך ה"דויד לוי"- או שתבנו לנו אצטדיון או שאנחנו הולכים ל LA. מישהו מתישהו יבנה שם אצטדיון חדש כי קליפורניה לא יכולה לבנות כזה כרגע וזו עיר חשובה מידי ובעיני הליגה חייבת קבוצה. סתם מספר- הדום בג'ורג'יה לא שולם עדיין במלואו אז הסיכוי שיבנו חדש על חשבון המדינה או העיר הוא בערך 0%.  הסיכוי שיבנו בקליפורניה על חשבון העיר או המדינה הוא בערך אותו אחוז בעיקר כי המדינה והעיר כלכלית לא יכולות לשלם כרטיס כניסה לסרט. 

קורדל ג'ונס, הQB של אוהיו נשאר באוהיו עוד שנה אז ג'יימסון ווינסטון ומרקוס מריוטה הם שני הQB הבכירים שיוצאים לדראפט. אין ספק לגבי היכולת של ווינסטון והוא כנראה יגיע לטמפה שלא רחוקה מטלהסי (הבית של פלורידה סטייט). מה שמשאיר את מריוטה על הלוח. אם אני צ'יפ קלי, הGM  בפועל של פילי, אני עושה הכל להגיע למריוטה. זה הדבר הכי מעניין בדראפט לטעמי, לראות האם קלי ינסה להגיע למריוטה.
מה שמביא אותנו לג'ון פוקס לשיקגו.
.
שועל מאמן את הדובים. אשכרה חשבנו על זה.
פוקס הגיע לסופרבול פעמיים. פעם עם קרוליינה ופעם עם דנבר. בהצלחה עם זה.
בנתיים במקום אחר

<בומר אסייסון, חליפה חומה כהה עניבה כהה, מבט מיוסר על פניו> ערב טוב לקרואים ולצופים ולצופות הידד. הערב כהכנה למשחקים מחר הבאנו פאנל עמוק ומיוחד. אנחנו בתחזית יודעים שאלפי הצופים והקוראים ובמיוחד הקוראות והצופות סומכים עלינו שנביא לכם את המידע החשוב באמת שיתן לכם את ההבנה העמוקה למה קבוצה תנצח.
<טרי טאז'ארס>  כן, מצאנו את האנשים הכי מקצועיים לקראת המשחקים היום אז הבאנו את מי שאנחנו חושבים...<מביט במוניטור ואז לבומר> אה.... אלה השמות הנכונים? <בומר> לא יכול להיות... <מביט מחוץ למסך> אתם בטוחים שזה נכון?! <קול עמום מההפקה> כן זה מי שהוא הביא
<טרי> ג'ון פוקס, רקס ריאן שלום...
ג'ון פוקס נכנס עם כובע של הברס ושפם מזוייף, רקס ריאן נכנס אחריו עם חולצה של הברס. מישהו לוחש לו משהו והוא יוצא מהתמונה וחוזר עם חולצה של הג'טס... שוב עוזר יוצא אחריו ומושך אותו מחוץ לפריים. בנתיים צ'אק פאגאנו נכנס לפריים. בומר וטרי בהלם. בנתיים רקס נכנס לפריים עם חולצה של הבילס.
<בומר> אה...צ'אק, אין לך משחק מחר....?
<צ'אק פאגאנו> על מה אתה מדבר?
<בומר> כן, אני די בטוח שאתם משחקים מחר מול ניו אינגלנד. גמר ה AFC.
<ג'ון פוקס> אפילו האידיוט (מצביע על רקס) יודע את זה
<רקס> אני מתחייב שאנחנו נחזק את ההגנה.... ואתה מחר משחק מול הפטס אבל אתה יכול לשבת איתנו קצת, אין לך מה לדאוג. הרי אני מגיע למשחקים שלי בערך רבע שעה לפני המשחק וזה עובד תמיד.
<בומר> אתה יודע שפיטרו אותך נכון?
<רקס> לא אתה טועה. אני מאמן אותה קבוצה כבר 10 שנים.
<צ'אק פאגנו, מביט ברקס> אתה מאמן בליגה?!
<ג'ון פוקס, מביט בצ'ק פאגנו> אתה שיחקת מולו...
<צ'אק> אני? מה, גם לרקס היה שפעת?
<טרי> מה?!
<צ'אק> כן, הייתה לי שפעת וניצחתי את המחלה.
<רקס> אני די בטוח שזה היה סרטן.
<בומר> כן, אני די בטוח שזה היה סרטן.
<צ'אק> וואו... זה לא טוב, זה די מסוכן לא...?
<בומר> כן... טוב...
<ג'ון> כן, די בטוח שזה לא טוב.
<רקס> אל תהיה גוייאבה! זה שטויות, הנה תראה, מחר יש לך משחק... כבר לקחת את הקבוצה שלך לערב משחקים וסטריפ קלאבס?
<צ'אק> איזה משחק? על מה אתה מדבר? איזה קבוצה איזה משחק?
<בומר> רקס, אתה לוקח את הקבוצה שלך למועדון חשפנות לפני משחקים?!
<ג'ון> רקס מאמן?!
<טרי> רקס, אולי יש לך המלצה לבלוי באריזונה לפני הסופרבול....?
<צ'אק> יש סופרבול עוד מעט?!
<בומר, מנענע את ראשו מצד לצד> או קיי... בואו רגע ננסה להתרכז

המשחק המוקדם
גרין ביי בסיאטל גמר ה NFC
<צ'אק> היי! ביקרתי פעם בגרין ביי!
<רקס> לא יא נעל בית מדברים על פוטבול.
<צ'אק> מה?
<ג'ון>  גרין ביי טובים לא?
<רקס> לא יכולים להיות, אני לא מאמן אותם... <בודק את החולצה שלו> בדקתי אני מאמן את הסליב...?
<בומר, בייאוש> בילס....
<רקס> לא יכול להיות! אני מאמן את הבילס?! אלה מבאפולו?!
<טרי> כן.
<רקס> וואו.... גדול!  קלי משחק עדיין?
<פאגאנו> לא הוא חולה, יש לו שפעת.
<טרי> לא משנה.
<ג'ון> הסליב טובים?
<בומר> יש לסיאטל את ההגנה הכי טובה במשחק. המספרים אומרים שאין אף אחד בליגה יותר טוב מהם נגד המסירה (185.6 למשחק) ונגד הריצה הם טובים מאוד (81.5 למשחק, שלישי בליגה) <רקס> אהה.... אתה מדבר על הג'טס שלי <בומר> לא.
<רקס > הסליב?
<טרי> יא חמור אתה לא קורא?! סיאטל. 
<צ'אק פאגאנו> למה השם שלי מופיע כל פעם בצורה אחרת?
<ג'ון פוקס> כן, לסיאטל יש הגנה טובה. הם ניצחו אותנו בקלות.
<בומר> בעיקרון, הפציעה של רודג'רס לא טובה וגרין ביי פשוט לא טובה בחוץ. כמה לא טובה? נסו 20 נק'. הם שמו בבמוצע במשחקי הבית שלהם 40 נק' על הלוח ובחוץ 21. גרין ביי טובים, אבל הם מתקשים בחוץ. סיאטל בבית קבוצה ברמה גבוהה מאוד, הם רוכבים על מומנטום הם עם ההגנה הכי טובה בליגה <מביט לרקס> ויש להם התקפה טובה.
<טרי> ויש להם את ה QB הכי טוב במשחק כרגע, ראסל ווילסון- MVP. אנחנו בתחזית חושבים שסיאטל יותר טובים בכל פרמטר ולכן מנצחים.
הליין אומר 7- או 7.5- סיאטל, תלוי איפה אתם בודקים. מזג האוויר יהיה גשם ורוח.
אנחנו חושבים שזה ליין גדול. גרין ביי טובים וסיאטל יתקשו אבל אנחנו לוקחים את סיאטל כי אנחנו אוהבים את ראסל.


המשחק המאוחר
אינדי בניו אינגלנד גמר ה NFC
<צ'אק> אני מכיר את השם הזה...אינדי...
<רקס> בטח! יש שם אחלה מועדון באולינג! אה... אני שונא את ניו אינגלנד. מזל שאני לא משחק מולם, הסליב ב NFC  נכון?
<פוקס> איך הוא מאמן בליגה??
<טרי> רקס, אלה הבילס ואתה תשחק מול בליצ'ק פעמיים בעונה הבאה.
<בומר> אנדרו לאק <צ'אק> אני מכיר אותו! בחיי! <בומר> תודה ותשתוק.
אנדרו לאק עומד לשבור את השיא של בריידי (9 הופעות בגמר ה AFC) בנתיים הוא מתחיל בראשון שלו, היום. לבריידי כבר יהיו 6 הופעות בסופרבול (אחרי הניצחון מחר) והוא יהיה הQB  היחיד שהיה שם 6 פעמים. אבל לאק יעבור אותו.
לאינדי יש מאמן גרוע <כולם מבטים אל צ'אק, צ'אק מביט במסך> וכנראה את הסגל הכי חלש מבין 4 הקבוצות שנותרו. אנדרו לאק התקדם צעד נוסף בפלייאוף. אחרי עונה של הפסד, עונה של ניצחון והפסד מגיעה עונה של 2 ניצחנות והפסד ובעונה הבאה, 3. כן, אינדי הם הפייבורטים לאליפות בעונה הבאה.
לאק מאז שהגיע לליגה עם מאזן של 15-33 בעונה הרגילה ו 2-3 בפלייאוף. כל שנה הוא בפלייאוף.
לא אמרנו עדיין מילה על מי שאנו חוזים שתנצח. הפטס ינצחו כי בריידי ובליצ'ק מבינים שעידן לאק בפתח. דארת' בליצ'ק עוצר את לאק. הוא הקרפיטונייט שלו ובריידי כרגע נראה כמו הדבר היחיד שיכול לעצור את המכונה מסיאטל.
<רקס> אבל הסליב ינצחו אותם. אני מבטיח
<פאגאנו> אני די בטוח שאין כזו קבוצה, סליב... לגבי ניו אינגנלנד והבחור הזה, בליצ'ק.... לא יודע, אני בטוח שאני מכיר את השמות האלה...
<פוקס> בריידי טוב. מזל שאני לא משחק ב AFC יותר.
<טרי> כן, בכל אופן, הפטס עדיפים אומרים כולם ואנחנו חושבים שזה נכון. אבל אמרנו שבועיים שאינדי יפסידו <פאגאנו> היי! אינדיאנפוליס קולטס! רשום לי על החולצה! הם טובים? רקס?
<רקס> בטח, טובים. הם ניצחו את הג'טס ואת הסליב. הם נראה לי בפלייאוף, אתה יודע, אתמול שלחתי  טקסט לשחקנים שלי מהג'טס, קבעתי איתם במועדון של ג'י זיי מחר בלילה. לראות את הבנות אתה יודע.... <מגחך>
<בומר> תודה. כן, אה... הפטס עדיפים כי יש להם ריצה טובה ומסירה טובה ובעיקר כי בליצ'ק עושה את מה שהיריב לא יכול לעצור.
הליין הוא 6.5- 7.5- לפטס וזה נשמע לנו ליין טוב. תהיה רוח ויהיה קר אבל לא נורא, הפטס ינצחו במשחק טוב.





אין תגובות: