יום שבת, 24 בינואר 2015

שבוע פרובול. או מה אתם עושים השבוע

מחר פרו בול אני חושב, אם למישהו אכפת, אז באמת בהצלחה.  פרשת הכדורים של הפטס עדיין פה גם זה באותה רמה של עניין לציבור.

דאג מארון שעזב את באפולו כי הוא חשש שהבעלים החדש לא מספיק מחוייבים מצא בית. מארון שאני חשבתי שיתאים לג'טס הלך דווקא לג'קסונוויל לתפקיד עוזר מאמן מיוחד וחוות דעת שניה.  אני לא יודע מה טיב הקשר של מארון וגאס בראדלי (זה המאמן שלהם, אני יודע שאתם לא יודעים, בשביל זה המציאו את מכונת הגוגל). אם הם חברים טובים זה יעבוד אחרת מארון יקבל 4 מליון דולר מבאפולו (חוזה טוב הוא עשה איתם) והוא ינוח בג'קסונוויל. בטח אחרי באפולו עם 90 מטר שלג זה יהיה שינוי נעים, אבל עיר הרדנקים המאוד מאוד משעממת של ג'קסונוויל תייאש אותו מהר ודי בטוח שלפחות קבוצה אחת תהמר עליו בעונה הבאה. הוא לקח קבוצה בלי QB ל-9 ניצחנות וזה יפה. בנתיים מארון יספור כסף ומן הסתם יפטר את הסוכן שלו כי באטלנטה עדיין יש מקום למאמן והוא לא היה עולה להם כסף- 4 מיליון הוא יקבל מבאפולו...

הברונקוס מצאו את המאמן שלהם- גארי קיוביאק שזכור לטוב כמאמן המאוד אפור של יוסטון. למעשה, הוא היה אחד הדמויות היותר משעממות בשוק. למה הלכו בדנבר דווקא על מאמן שהדבר היחיד שאפשר להגיד עליו זה שהוא עיקבי באי ההצלחה שלו, אני לא יודע. ב-8 עונות ביוסטון הוא פעמיים הגיע לפלייאוף ופעמיים ניצח משחק אחד ועף. הוא לא היה הצלחה אדירה ביוסטון בקיצור ואני לא בטוח למה הוא נבחר אולי בגלל הקשר עם אלווי, אולי כי הוא מכיר את פייטון אבל אני כבר עכשיו מוכן להגיד שדנבר לא תהיה בפלייאוף בעונה הבאה בלי קשר לפייטון.

אי שם בימים שוואלה היה אתר אינטרנט חביב בלי כל מיני מגלומנים עם שאיפות פוליטיות, בימי הפורום העליזים כשלתחזית היה כוכב כחול, פייטון היה הגרמני. ההגיון היה שהוא סוג של גרמני- קורא את ההגנה ומפרק אותה לגורמים. לא יודע להגיד האם הוא פצוע בארבע ראשי או פשוט לא צעיר. כך או אחרת הוא נראה מאוד לא פייטון במשחקים האחרונים. הגרמני נגמר. גם אם הוא יחזור וגם אם לא, מהרגע שהוא נחשף כמו בעונה האחרונה זה עניין של זמן עד שהוא יבין את המצב. הגרמני איבד את הגוף למרות שהראש עדיין שם. הוא יהיה מאמן טוב מאוד אם הוא יבחר, אני לא זוכר QBים מהליגה שעברו להיות מאמנים. ליינבקרים, כן, QBים לא. אולי כי יותר נעים להיות פרשן בטלוויזיה, אולי כי הם יודעים מה זה אומר להיות מאמן ואולי נמאס להם מנטלית והם רוצים רק לשחק גולף.
מה שמשאיר אותנו עם אטלנטה, הקבוצה היחידה שעדיין לא מצאה מאמן. מעניין למה הפלקונס לא מצאו את האיש שלהם. יש להם התקפה טובה מאוד, יש להם הגנה סבירה ויש להם QB  לא רע בכלל. מה אנחנו לא יודעים על אטלנטה?


מארק ריצר'ט, אתם לא יודעים מי הוא וזה בסדר, האריך בשנתיים את החוזה שלו באוניברסיטאת ג'ורג'יה כמאמן ראשי. ריצ'רט מאמן שם מ-2001 והאריך בעוד 2 מליון לשנה והוא עומד על 4 מליון לשנה. לאמן 10-12 משחקי פוטבול במכללה לא ממש מפורסמת ולא ממש נחשבת. זה הכוח של הפוטבול בדרום, זו הליגה הכי יקרה ה-SEC  וזו הליגה שממש מדפיסה כסף. תשאלו את ESPN  שפתחו ערוץ ייעודי ל SEC.

קצת כדורסל-
קובי ברייאנט גמר את העונה. אחד השחקנים הכי אנוכיים שמייצג את התקופה הגרועה של ה NBA (כמו כרמלו ושאר כוכבים בעיני עצמם) אולי גם גמר את הקריירה. הוא עדיין רודף אחרי האליפות השישית כדי להשוות את עצמו למייקל. הוא לא יגיע לשם, בטח שלא יגיע ל-11 של ראסל. קובי היה ויזכר כשחקן אנוכי שיותר מהכל אחראי לדור של שחקנים אנוכיים שלא מעניין אותם מהקבוצה. הסכם הנוכחי בין השחקנים לליגה הוא ברוח האישיות של ברייאנט וההסכם הבא שכנראה יהיה עוד יותר לטובת השחקנים ברוחו. זה מה שהורג את הליגה אבל ברייאנט לא מבין את הדברים האלה. הוא לא מבין שה-48 מליון שלו (24 לעונה) תקעו את הלייקרס. הוא לא מבין שהאישיות שלו לא הפכה שחקנים ליותר טובים אלא ליותר עצובים. עשור שלם שהוא שלט בליגה יזכר בעיקר בגלל אלן אייברסון וכרמלו וקובי. אלה לא שנות ה-80 עם היריבות האדירה של הלייקרס והסלטיקס, אלה לא שנות ה-90 של מייקל... אלה לא השנים של שאק. זה סתם עשור די סמתי עם הרבה ספרס ומעט מסביב. זה גרוע לליגה שהניקס והלייקרס נראות כל כך גרוע. זה גרוע לליגה שקבוצה כמו פילי משחקת גרוע כל כך באופן בוטה כל כך והליגה לא עושה כלום נגד זה. אדם סילבר נעלם אגב. לאחרונה הוא נראה במשחק פתיחת העונה של ה ווסטצ'סטר ניקס ואני אומר את זה כי נקלעתי למקום.

במכללות- שימו לב לוורג'יניה של טוני בנט. זו ההגנה הכי טובה במכללות וזו הקבוצה היחידה לדעתי שיכולה לתת פייט אמיתי לקנטקי.


לסיום, ארצ'ר. 

אין תגובות: