יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

סיכום שבוע 1, 11/15 למי ששואל.

...כבר הסתיו עכשיו, את לא צריכה סיבה להיות עצובה...
יאיר ניצני אמר את זה יפה. ועכשיו, התחזית מסכמת שבוע מספר 1. בפתיח אמרנו שדי קשה לחזות את השבוע הראשון. לא ממש הפתענו אף אחד שאמרנו את זה אנחנו; אומרים גם שאין עדיין מה להיכנס לפאניקה גם אם את אוהדת דאלאס וגם אם אתה אוהד את הריידרס. בשני המקרים אם היו לכם ציפיות אז זה הזמן להתחיל לברר מי מועמד להייזמן, מה עושה ג'יימסון ווינסטון ואיזו שחקני הגנה מסטנפורד הולכים לדראפט.
אז נתחיל

הסיינטס 34 באטלנטה 37, הארכה.
אמרנו שהסיינטס יכולים להפסיד את המשחק הזה, אמרנו שראיין מוביל את אחת ההתקפות הטובות בליגה ואמרנו גם שאנחנו רואים את המשחק הופך לחגיגת שערים. גם אמרנו שבירס ינצח.
אטלנטה חייבת להרגיש טוב עם המשחק הזה, ההגנה עשתה את שלה למרות שהם לא ממש הטרידו את בירס, ההתקפה עשתה את שלה, ריאן נתן 448 יארד באוויר ולמרות שהריצה לא הייתה פקטור משמעותי, העבודה שהגנת הסיינטס לא הצליחה להגיע לריאן היא נקודה חיובית. שבוע ראשון יכול להיות סימן לעתיד ויוכל להיות סתם טעות סטטיסטית אבל לנו בתחזית נראה ששתי הקבוצות ימשיכו באותו קו. אז למדנו שהסיינטס מאוזנים בהתקפה אבל ההגנה לא חדה (אנחנו נבחן האם זה טרנד) ופלקונס מעולים באוויר (צפוי) ולא חדים בהגנה (אולי זה יקח להם זמן)
אמרנו שהסיינטס ינצחו ב7 וטעינו. הלכנו עם וואגס על האובר אנדר 51 וואגס צדקו.
1/0
מינסוטה 34 בסנט לואיס 7
הזהרנו שזה לא משחק קל לצפייה ומי שצפה לא בדיוק התענג. הסגולים עשו את שלהם בעיקר כי סנט לואיס מחרידים בקו ההתקפה ובקו ההגנה. לא יודע אם היו למישהו ציפיות מהראמס לפני המפציעה של ברדפורד ואולי בכלל זה משחק ראשון ואי אפשר ממש להיות בפאניקה אבל מיני זה לא קרוב לעילית של הליגה ולתת למאט קאסל 17/25 ל-170 יארד ושני טאצ'ים זה לא לעניין. לתת 182 יארד על הקרקע זה לא נשמע גרוע שחושבים על פיטרסון אבל בהתחשב בזה שזו קבוצה שאמורה להיות הגנה חזקה מאוד, זה סימן לא מעודד. בהתקפה ציפינו למצוא אית קייס קינום וקיבלנו את שון היל קשישא ואת אוסטין (מי?) דיוויס. שמענו שג'מרקוס ראסל פנוי.
אמרו שהסגולים ינצחו. הם ניצחו. אמרנו שההגנה שלהם לא מספיק טובה אבל, היי, הם מקום ראשון בבית שלהם. לפחות למשך שבוע.
2/1
קליבלנד 27 בפיטס 30
אמרנו שהויר הוא QB  יותר טוב ממה שאנשים חושבים והוא באמת יותר טוב ממה שרוב האנשים חושבים. אמרנו גם שההגנה של פיטס טובה וטעינו. פיטס לא היו טובים בקו ההתקפה בעונה שעברה ונראה שזה לא השתנה, הם גם לא ממש הציגו הגנה קשוחה. גרוע יותר, יתרון של 24 נק' במחצית במשחק בית אמור להספיק אלא שמישהו לא אמר להגנה של פיטס שהם צריכים לשחק בחצי השני וכך תוך 19 דקות החומים שמו 24 נק' על הלוח. לרוע מזלם זה לא הספיק. פטיס צריכים לחשוב מהר והרבה כי ביום חמישי יש להם משחק בבולטימור.
את הניצחון חזינו לפיטס והם ניצחו. את הכתובת שעל הקיר אנחנו קוראים
3/2
הסכציה 34 ג'קס 17
אמרנו שהסכציה מהירה יותר, אמרנו ש 10.5 ומעלה נראה לנו הגיוני ואמרנו גם שהקבוצה מהחור הלח בפלורידה היא חביבה.  אפשר לסמן בינגו. באמת שלא למדנו יותר מידי מהמשחק הזה, אולי שהסכציה לא מפחדת מפיגור גדול  למשל 17 -0 במחצית. אולי שצ'ד האני יכול להיות שחקן לא רע... אבל ג'קס קבוצה חלשה והסכציה תהיה בפלייאוף אז בעצם לא ממש למדנו פה הרבה.
לפני שאתם רצים להרים את התוס ההוא מג'קס, תירגעו. זה לא יחזור על עצמו.
4/3
ריידרס 14 בג'טס 19
שוב משחק שהתפתח לפי הציפיות. אנחנו ממתינים לרעש הלבן של אוהדי הג'טס (ג'ינו לנשיאות, יש לנו את קו ההגנה הכי טוב הליגה). הריידרס ממשיכים להתקדם בצעדים קטנים, הג'טס ממשיכים להיות מעניינים כמו כנס פנטומימאים. אמרנו שהג'טס ינצחו ב 7, הם ניצחו ב-5. לא יעזור, רקסי לא יכול לעשות שום דבר טוב...
5/4
 סינסי 23 בבולטימור 16
ידענו שהמשחק הזה לא ייתן התפוצצות התקפית, ידענו שסינסי יותר כישרוניים והערכנו שהבנגלים יגברו על העורבים. עד פה, אין הפתעות. אין גם הפתעות בסגנון המשחק, חזינו שסינסי ינצחו וזה לא יהיה כל כך קרוב. בקיצור, לפעמים מצליח לנו.
אל תחפשו הצהרה בניצחון של הבנגלים. הם פשוט ניצחו וזהו.
6/5
באופולו 23 בשיקגו 20 בהארכה
בתחזית של טרום העונה אמרנו ששיקגו הם 8-8, תפאורה בבית שלהם. אמרנו גם שהם ינצחו את המשחק כי הבילס מפורקים. לפני המשחק רצו שמועות על צעקות ומריבות בהנהלת הבילס. אז איך, אולי מישהו יסביר לנו, איך שיקגו מצאו דרך להציל את ההפסד ממלתעות הניצחון?!
קו ההתקפה של שיקגו לא נראה טוב, קו ההגנה שנותן בבית לבילס 193 יארד על הקרקע לא יכול להיות מרוצה.
האם שיקגו חלשים כל כך או שזה רק השבוע הראשון? הבילס לא הראו לנו שום דבר שאומר שהם רלוונטים ולמרות שאנחנו חזינו להם ניצחון בשבוע הבא מול מיאמי, אנחנו די משוכנעים שיש פה 5-7 ניצחנות ולא יותר.
7/5
וושינגטון 6 ביוסטון 17
לא ברור לנו למה, אבל לא מעט אנשים הלכו עם אדומי העור וה QB  המחורבן שלהם לפני המשחק. לנו היה ברור שאין פה יותר מידי תחרות. גריפין מסר אולי ל-267 יארד, אבל סיים עם QBR מפואר של 29.7  ממש ליד שון היל, טוני רומו ואלכס סמית'. בדיוק איפה שאתה מצפה למצוא את השחקן שנבחר שני בדראפט של אנדרו לאק, ועלה 2 בחירות סיבוב ראשון וסיבוב שני או משהו מגוחך כזה (למרות שלזכות הראמס יאמר שהם לא עשו כלום עם הבחירות האלה). קאפרניק, אותו דראפט אבל הרבה פחות הייפ-QBR  93.5. את תגובתו של ראסל ווילסן מסר גביע וינס למוברדי. הרד סקינס מכרו את העולם ואת אשתו וקיבלו גרסה מפוארת של מייקל ויק מינוס הכלבים, או  דווקא גרסה רזה של וינס יאנג. או גירסה פחות טיפשה של ג'מארקוס ראסל.
בקיצור, עוד עונה ארוכה בבירה האמריקאית.
יוסטון איבדו את קלאוני להרבה זמן.  מעבר לזה, בינגו.
8/6
טנסי 26 בקנזס 10
שני דברים אפשר לקחת מהמשחק:
1.      טנסי הרבה יותר טובים ממה שאנו נתנו להם קרדיט. בשבועות הקרובים נדע האם זה נכון. בשבוע הבא יש להם מיני ביי עם דאלאס אז עדיין מוקדם לקבוע. מה גם שיוסטון פתחה את העונה הקודמת 0-2.
2.      קנזס גרועים על אמת.
3.      בונוס- אנחנו שונאים את אנדי ריד.
9/6
ניו אינגלנד  20 במעון היום 34
האם הפטס עד כדי כך גורעים? כנראה שלא. האם מיאמי טובים באמת? לא.
שווה לעקוב- עד כמה מסריח משחק הריצה של הפטס כי כרגע, לא נראה לנו שמישהו שם יכול לתפוס שפעת באלסקה, שלא לדבר על מסירה מבריידי. מי שרוצה לדבר על מיאמי שימתין לשבוע הבא.
אמרנו שמיאמי ינצחו, הלכנו נגד וואגס וצדקנו.
10/7
קרוליינה 20 טמפה 14
נתחיל מהסוף: קם ניוטון חוזר בשבוע הבא. נמשיך לאמצע, ההגנה של קרוליינה ממש טובה, אבל מול ההתקפה של טמפה זו לא בדיוק מציאה. נסיים בהתחלה- חשבנו שיהיה סקור נמוך וחשבנו שטמפה ינצחו. שיש לך בבית את הכדור 2 דקות לסוף וטאצ' ינצח לך את המשחק, אתה אמור להשיג את זה. אלא אם אתה טמפה
11/7
אלקטרז 28 דאלאס 17
ההגנה של דאלאס כצפוי הייתה חלשה, ההתקפה של דאלאס כצפוי התקשתה. הפתעה:
אף שחקן של אלקטרז לא נעצר עדיין. הארבו לא רב עם אף אחד.
רומו גרוע. אז מה?
12/8
SNF
אינדי 24 בדנבר 31 
אנדרו לאק לדעתנו הוא השחקן הכי טוב בליגה. כמה הכי טוב? הוא לבד לדעתנו שווה 10 ניצחונות בעונה. כמה הוא גדול? ב-24-0 הוא מאמין שהוא יכול לנצח. כמה הוא ענק? הריצה שמה 54 יארד הוא שם 19 מתוכם. נכון הוא שיחק בפיגור ולא הייתה להם ברירה אלא למסור והרבה. אבל לדנבר יש הגנה משופרת מאוד ופייטון נשאר פיטון. מעבר לזה עוד מוקדם לגבי שתי הקבוצות. אבל ברור לנו ששתיהן חזקות.
אמרנו דנבר ב-7 ומעלה, נגמר דנבר ב-7 ומעלה.
13/9
MNF  חלק א
ניו יורק ג'י מאן 14  בדיטרויט 35
עד לשעה זו, טרם נמצאו הקורנרים שאמורים לשמור על מגטרון. הבעיה הכי בוערת של הג'י מאן- אין ריצה. אין פאס ראש, אין סקנדרי. אין ספיישל טימס (טוב אלא אם חוזרים לבדחיה השחוקה של ה "ספשייל" טימס). בקיצור, אפור. באחד האתרים יש סטט' מעניינית- בשתי העונות האחרונות- קרי 16 משחקי עונה שעברה ועוד השבוע, הג'י מאן הם היחידים עם 7 משחקים עם 60 יארד על הקרקע או פחות.
אואץ'
אמרנו ליונס 6+. מה אתם אומרים. צדקנו.
14/10
MNF  חלק ב'
סן דייגו 17 באריזונה 18
אמרנו שאריזונה יותר טובה ותנצח בסקור נמוך. אמרנו שאריזונה היא לדעתנו הכי מסוכנת בNFC  והם מחקו פיגור של 11 ברבע הרביעי. אמרנו שלאריזונה יש הגנה מאוד חזקה ומה שהם עשו ברבע הרביעי זה מרשים, גם אם זה נעשה מול ריברס שביום טוב מזכיר את רומו ביום רע.
סוגרים שבוע טוב עם 15/11.
מתוך 4 הטעויות- 2 הלכו להארכה, אחת הוכרעה באיבוד כדור 1:50 לסוף ורק אנדי ריד מכר את המשחק.




ועכשיו...
דירוג העוצמה של התחזית- הדירוג הראשון בעברית וכנראה הכי לא חשוב...

1.      סיאטל. האלופה. עד להודעה חדשה ואנו לא צופים כזו לפני ינואר.
2.      דנבר. כרגע, ב AFC  הם הכי טובים. בהמשך, אולי סינסי אולי אינדי.
3.      פילי לחזור מ-17 במחצית ולנצח ב17? אגב, הם עדיין שמים נקודות על ג'קס...
4.      סינסי. הרבה רגעי וואו היו במשחק. הרגע הכי גדול? הם ניצחו.
5.      דיטרויט, את העונה הקודמת הם התחילו טוב מאוד וסיימו בהתרסקות. מה השתנה?  כרגע? כלום
6.      אריזונה. מישהו חושב שהם לא טופ 10?
7.      אלקטרז עד שהם יתחילו לריב אחד עם השני ועם הארבו, הם יהיו בטופ. אבל הגליוטינה מוכנה.
8.      אינדי. הם הפסידו, הם איבדו כל מיני שחקנים. אבל יש להם אנדרו לאק.
9.      אטלנטה- חוליית האוויר הכי טובה בליגה.
10.  ניו אורלניס לא היו צריכים להפסיד אבל לא הפסד נורא.
11.  קרוליינה- ניצחו בלי קאם ניטון. מעניין.  
12.  טנסי קבוצה חביבה. בוא נראה לאן הם יגיעו.
13.  פיטסבוג- משחק מול בולטימור ביום חמישי פתאום נראה מאוד חשוב
14.  גרין ביי-ההפסד מול סיאטל הוא נסבל. אין להם מצד שני יותר מידי חופש לעוד כאלה.
15.  מיני- מי חשב שהם ישימו 34 נק' ופיטרסון לא יתן אפילו אחד ?
16.  ניו ג'רזי ג'טס. ניצחו את אוקלנד. יופי.
17.  מיאמי day care  ניצחון די מרשים. שבוע הבא יש להם מאבק קשוח מול באפולו והם כנראה יפסידו.
18.  באפולו- ניצחון באמת מרשים, פחות בגלל היריבה, יותר בגלל המצב שלהם.
19.  קליבלנד- הוייר באמת לא רע אבל לא בטוח שמול הגנה מעט... יותר צעירה זה יעבוד.
20.   יוסטון- ניצחו את הקבוצה הכי גרועה בליגה. לא ראינו מהם משהו....רגע... שאנחנו חושבים על זה יש להם את ג'יי ג'יי וואטס
21.  ניו אינגלנד. הם זו העונה שבריידי לא יהיה בפלייאוף?
22.  סן דייגו. שוב יתרון ברבע הרביעי, שוב הפסד. מילת מפתח ? שוב.
23.  בולטימור- מעניין לראות מה יהיה שם בקרוב. לדעתנו, הרבה ראשים יעופו
24.  טמפה ביי- הי, הם לפחות נלחמו עד לסוף. סוג של הישג.
25.  שיקגו ברס. ניתן להם את הספק שאולי הם חלודים.
26.  קנזס סיטי. להספיד בבית בכל כך הרבה לקבוצה שהיא... גבולית? לא טוב.
27.  אוקלנד ריידרס- קאר ג'וניור לא היה רע. חבל ששאר הקבוצה שלו לא שם עדיין.
28.  ג'קסונוויל/לונדון- הם ממש גרועים. אבל לא הכי גרועים.
29.  דאלאס קאוביס בית ה NFC   מזרח. 3 מתוך 4 הגרועות בליגה בבית הזה, מה משותף לשלוש? אין להן מושג כארגון כמה המצב שלהם גרוע.
30.  ניו יורק פוטבול ג'יינטס. הם ינצחו 2-4 משחקים העונה. נכון?
31.  הראמס- שון היל פתח בתור QB. הוא הסריח למי שתהה.
32.  וושינגטון רד סקינס. RG מי? אולי הקבוצה הכי גרועה בליגה ושבוע הבא הם בקרב אדיר על הזכות לבחור ראשונים מול ג'קסונוויל, או דווקא לונדון?

להתראות ביום חמישי עם תחזית על המשחק של בולטימור (תפסיד) מול פיטס
עד אז- זכרו אבולה זה רע, אבל להעיף מכות לאשתך במעלית שיש מצלמות, רע יותר.  

אין תגובות: