יום שבת, 20 בספטמבר 2014

התחזית האלטרנטיבית שבוע 3

סנט רמבל ד'אלבון. צרפת. איפשהו ליד נהר הרוהן. שעתיים דרומית מליון. שדות חיטה ותירס בין כרמים ותחנת כוח גרעינית שעושה חשמל. מפעל מכוניות נטוש לא רחוק מבסיס חיל האוויר הצרפתי, שגם ננטש. המכונית מקרטעת בכביש המהיר וכל 5 דקות יש מצלמת מהירות ממוצעת.
המכונית האטה וגלשה למגרש החניה של דיו. דיו הוא סופרמרקט ערבי. טוב, לא בדיוק ערבי, אלא מיודע ל"רוכשים שמעריכים את ערכי המשפחה ואוהבים לחסוך". הכל היה מטונף כיאה לקהל היעד והאדם הנמוך בחליפה הכהה מיד בלט בשטח. הוא לא מסוג האנשים שמפחידים להתבלט, הוא מסוג האנשים שכולם מפחדים ממנו. מי שזהה אותו מיד הרכין מבט. מי שלא זיהה ובהה בדמות קיבל נזיפה. אנשים לא יצרו איתו קשר עין. מאחוריו פסעו שני שומרי ראש משועממים. לא הייתה להם עבודה והם ידעו שלא תהיה להם עבודה. אף אחד לא מסתבך עם האיש הכי חזק בעולם אפילו לא בצחוק. יש ביוטיוב סרטונים שנשבעים (בחיי!) שהוא יכול לעצור כדור עם הידיים. הוא לא מסוג האנשים שמכיר את המושג יוטיוב והפעם האחרונה שמישהו איים עליו הייתה אף פעם.

מקרר הבשר מעולם לא החזיק קור, או בשר. אוכלסיית היעד של דיו לא רכשה בשר והמקרר מזמן הוסב למשרד קטן. האיש שלנו בעט בדלת ונכנס. הוא 6 אנשים הביטו בתדהמה באיש שפלש לקודש הקודשים שלהם.
דממה.

הגיבור שלנו התיישב. הוא הביט בכל השישה. אחד משומרי הראש רכן אליו ולחש משהו. האיש גיחך.
לא, אתה יכול לצאת, אני חושב שאנחנו נסתדר.

אתם יודעים מי אני הוא שאל.
השישה הנהנו.
איך קוראים לי הוא שאל בקור.
ולדימיר פוטין. ענה הראשון.
פוטין חייך והנהן. הוא פנה אל הראשון. אתה טים?
טים קוק, CEO  של חברת אפל הנהן.
אנחנו הולכים להגיע להבנות בנוגע לאשפה שאתם מייצרים, מוכרים ובעיקר משווקים. אנחנו הולכים להגיע להבנות בנוגע לשטויות שלכם על אזל מהמלאי, בעיקר נגיע להבנות בקשר למחיר ברוסיה.
השישה הנהנו.
ארבע חודשים מאוחר יותר...

<מלורי> אפל הודיע היום על ה iPhone  7, שיהיה זול יותר ומחורבן פחות מקודמו, עוד נמסר ואני מצטטת "קופסת האלומיניום הממוחזר עם מערכת ההפעלה שמיועדת למפגרים זמינה מאתמול. לא יהיה מחסור של המוצר המחורבן, למרות שכל מיני עיתונאים וכותבי בלוגים יכתבו שיש מחסור. כמו כן, בעצתו של ראש ממשלת אירופה, ולדימיר פוטין, הוחלט שכל אדם שימתין לפני שעות פתיחת החנויות יעבור המתת חסד מהירה וכך ה DNA  הירוד יחסך לאנושות כולה. מר פוטין מבקש עוד למסור 'אין בעד מה אנושות'.
אכן, בשורות של ממש.
<קנת> אהה...
<מלורי> עמוק. בומר בתחזית
<קנת> אההה...
אולפן התחזית
<בומר, חליםה שחורה רישמית, עניבה אדומה, בקול רשמי> ערב טוב. היום אנו גאים לארח את האיש החזק בעולם, מר ולדימיר פוטין.
<דממה>
<פוטין, חליפה כחוה רשמית, עניבה כחולה> ערב טוב.
<טרי טאזארס, חליפה שחורה רישמית> ערב טוב. נתחיל במשחק המוקדם. לאבי סמית אימן את דווין הסטר. איך הוא בוחר לבעוט לכיוון שלו, בהחלט מיסתורין.
נגיד שוב- לאבי סמית אימן את דווין הסטר. הוא מכיר את היכולת של הסטר. הוא הגיע לסופרבול על היכולת של הסטר. עדיין רב המיסתורין.
חשבנו שהציפורים ידבירו את הפירטים וכך היה. חשבנו שלא יהיו יותר מ-47 נק' (הערכנו 10-31) אבל יצא מעט יותר...לא הכל קל בחיים.

סן דייגו בבאפולו
<בומר> סן דייגו באופן מסורתי לא מסתדרים, כמו כל קבוצות החוף המערבי עם טיסה מזרחה. מעבר לזה, קו ההגנה של באפולו הוא מהטובים בליגה, מה שאומר שלא יהיה לריברס זמן למצוא את גייטס בעומק האוייב. נוסיף את הנפילה המנטלית אחרי המשחק מול סיאטל (שלא לדבר על התשישות הפיזית כי גל החום לא עוזב את החוף המערבי) ויש לכם מתכון להפסד. באפולו עם רוח גבית אדירה אחרי ניצחון ביתי ועם קהל ביתי שקיבל את הבעלים החדש עם ההבטחה להישאר בעיר (הזמן יגיד אם זה מחזיק מים או לא) ויש לנו עוד ניקוד לטובת הביתיים. נכון לסגירת הגיליון, ראין מתייוס לא משחק. זה בטח יפגע באיזון של החברים מוואגינת הליוויתנים. הבילס עם משחק ריצה מצויין יתקשו מול השביעייה של סן דייגו, אבל לאורך זמן העייפות תכריע. אנחנו הולכים עם הבילס כי אנחנו לא ממש קונים את ההצגות של סן דייגו ואנחנו חשובים שהעייפות תכריע את המשחק.
הליין אומר 2.5 לטובת הבילס שווה אומר במילים אחרות- אין פייבוריט כי שער שדה (מי אמר סיינטס)  יכול להפיל את הטופס. נלך עם מה שכתבנו, בילס 6 ומעלה כי אנחנו לא מאמינים בסן דייגו.

דאלאס בסיינט לואיס
<טרי>  הנה חדשות טובות לאוהדי אל –קעידה, היא/ הם דאלאס, הם פייבורטים במשחק. אחרי ניצחון מרשים על טנסי (או אולי לא, אנחנו לא יודעים מה לחשוב על טנסי)  הם באים למשחק לא מורכב מול קבוצה נטולת QB  מאיים או משחק ריצה. זה בדיוק מה שדאלאס צריכה בשלב הזה של העונה, באנגלית קוראים לזה Soft schedule . מצד שני, דאלאס זו קבוצה של 500. כבר 3 שנים ברצף וזה בערך הדבר היחיד שאפשר להגיד על הקבוצה הזו. אפילו וואגס לא חושבת שיש פה משחק קל הליין נע בין שיוון ל 1 לטובת אל קעידה. אנחנו בתחזית מעריכים את היכולת המשופרת של הגנת הראמס ומעריכים את פישר שעובד בלי טיפה של כישרון (לחובתו יאמר שהוא תקוע שם לא מעט זמן בלי כישרון והוא עושה מעט מאוד להביא עוד כישרון לשם) אבל נראה לנו שזה בדיוק המשחק  שאל קעידה צריכה לנצח.
אז שימו בטופס אל קעידה ותנו להם כל יתרון.   

וושינגטון בסכציה
<פוטין> יותר מהירים, יותר עמוקים ויותר טובים. הסכציה היא העילית של הליגה ואילו בוושינגטון מקווים ש QB מחליף יציל את העונה שלהם. אנחנו לא מאמנים גדולים בקאזינס, פשוט הוא נוטה להיות פחות גרוע ויש לנו חשד שמר גריפין השלישי לא באמת מבין את המשחק. לפני שאתם צועקים גזענות זיכרו שני דברים:
1.      לאיש החזק בעולם לא אכפת ממה שאתם חושבים
2.      קוראים לו פוטין
אמרנו ובעבר כי אנו חושבים שהסכציה היא העתיד של הליגה, שחקנים מהירים מאוד ובריאים הרבה יותר. אנחנו חושבים שההגנה של הסכציה צריכה להתחיל לעבוד. לגבי פיגור ברבע הרביעי- התשובה פשוטה. הסכציה פושט בכושר הרבה יותר טוב מכולם, לא אכפת להם להיות בפיגור ברביעי, הם יכולים לשחק ב100% מהירות גם ברביעי, בשלב שבו רוב הליגה נופלת מהרגליים.
הסכציה מנצחת בקלות.
פנטזי: מישהו חושב שוושינגטון יתנו 10 סאקס? כי אנחנו חושבים ללכת על הרצים של הסכציה.

יוסטון בניו יורק G  מאן
<בומר> המשחק הזה הוא מוקש. אין ספק. ראשית הוא מוקש כי הג'י מאן חייבים לנצח ויוסטון זו קבוצה בטווח היכול המוגבלת של הקבוצה הלא מלהיבה מניו יורק. שנית זה מוקש כי אנחנו לא יודעים להגיד אם יוסטון באמת טובים. הם ניצחו קבוצות חלשות למדי, לא שניו יורק קבוצה מהחלק העליון של הליגה, אבל משחק בית, ניו יורק, העיר הגדולה, אתם יודעים. בסוף היום, לG  מאן יש נטייה לשחק פחות טוב בבית בשנים האחרונות והם באמת חלשים בכל העמדות. הכל מסתכם בשאלה אחת לטעמנו, האם הG מאן יכולים לעצור את וואטס וההגנה הקשוחה של יוסטון ואנחנו חושבים שהתשובה לשאלה הזו היא לא. אנחנו חושבים שיוסטון שמרנים מידי והשמרנות יחד עם העובדה שהG מאן חייבים לנצח תוביל למשחק שהוא מוקש. אבל חברים, ההגנה של יוסטון פשוט טובה יותר מקו ההתקפה של הג'י מאן.
יוסטון מנצחים.

מיני בניו אורלניס
<טרי> בלי משחק ריצה אפקטיבי אין משחק אוויר אפקטיבי. זו אקסיומה של פוטבול. אם אתה לא יכול לרוץ הלייבקרים לא צריכים להשקיע מחשבה בריצה והם משחקים כל מיני הגנות איזוריות או בליצים. מהכרות עם רוב ריאן הם ינסו כל מיני בליצים מורכבים יותר וטיפשיים עוד יותר כי ריאן מזניח באופן אקטיבי את החלק האחורי של ההגנה וכשאנו ואומרים חלק אחורי אנחנו מתכוונים לכל ההגנה.
התקפת האויר הגרועה בליגה מגיעה למשחק מול הגנת האויר כמעט הכי גרועה בליגה. מהמפגש המרתק הזה מישהי תצא פחות גרועה ושוב, נחזור לאקסיומה של הפתיח, מי שלא יכול לרוץ לא יכול למסור.
והרי ידיעה שנתקבלה עכשיו-
אדריאן פיטרסון, עדיין לא משחק.

ניו אורלניס חייבת לנצח מישהו מתי שהוא.וברדג'ווטר יתחיל לשחק משבוע 4. למה לזרוק רוקי למשחק מול קבוצה שחייבת ניצחון?
וואגס אומרים 10 ומעלה לסיינטס. אנחנו מעריכים שיש פה 10 ומעלה שזה ממש מספר גדול ולמרות שהחברה של בריס כבר שבועיים דפקו לנו את הטופס נלך איתם.
פנטזי- כל שחקני הסיינטס, בכל העמדות.

טנסי בסינסי
<פוטין> טנסי לא בשלים בשלב הזה וסינסי הם כרגע הקבוצה היחידה שעומדת בין מאניניג לבין סופרבול. בהנחה שהם כמובן ינצחו משחק פלייאוף. אחרי תבוסה כואבת מיידי אל קעידה ינסו בטנסי להאט את ההתקפה המאוד מאוזנת של הבנגלים. אנחנו לא חושבים שהסיפור הוא ההתקפה של הבנגלים, ההגנה של הבנגלים היא הסיפור לטעמנו. זו כרגע חוליית ההגנה הכי מעניינת במשחק. המספרים לא מספרים את הסיפור. ההגנה של טנסי למשל מדורגת מספר 1 נגד ריצה אבל אנחנו לא חושבים שמישהו פה מאמין שהם כאלה טובים. שילוב של משחק מול קנזס ומול אל קעידה מדרג אותם כהגנה עילית אבל אנחנו לא חושבים שהם שם. אחרי שאל קעידה הצליחו להגיע ללוקר די בקלות והקו של סינסי כל כך יותר טוב שהדיון לטעמנו הוא אקדמי. תראו, הבנגלים לא מפסידים בבית ויש להם QB  יותר טוב.
סינסי במשחק קל.
חפשו את התופסים של הבנגלים בפנטזי.

בולטימור בקליבלנד  
<בומר>  משחק מעניין בין שתי קבוצות במצב רוח שונה. בבולטימור האבק מפרשת רייס לא שקע ולא ברור אם ואיך זה ישפיע עליהם. מצד שני קליבלד מנצחים מורלית במשחק הראשון ובשני הם פשוט עשו את העבודה (נכון שההגנה של הסיינטס מחרידה, עדיין ניצחון). הוויר הוא שחקן טוב בהחלט והריצה של החומים טובה באופן מפתיע אבל ההגנה ממש ממש ממש חלשה. הליין אומר שהעורבים עדיפים במשחק חוץ, אבל בנקודה וחצי. משחק הריצה הטוב של החומים בלי בן טייט יסבול וההגנה של העורבים לטעמנו יכולה לעצור את המסירה כי אין איום קרקע. רגע, שנייה, אז החומים פחות טובים בריצה ופחות מוכשרים באוויר למה בדיוק זה משחק קשה לחיזוי? כי החומים ניצחו משחק וחזרו מפיגור גדול?
בולטימור פייבורטים בהרבה. 7 ומעלה לסגולים

גרין ביי בדיטרויט
<טרי> אנחנו לא סומכים על הליונס. אנחנו לא סומכים על גרין ביי. 
שתי קבוצות עם התקפה טובה, אולי אפילו מאוד נפגשות במגרש סגור אז על פניו יש פה משחק התקפה מעניין. קו ההגנה של גרין ביי לא טוב. אין לנו שום צורה אחרת להגיד את זה. אחרי סיאטל אולי היה תירוץ אבל לתת לג'טס 21 נק' בחצי הראשון..אם לא ניהול משחק (טוב, זה ריאן) מחורבן של הג'טס לפאקס היו 2 הפסדים היום. מצד שני הליונס שכבר אמרנו שמתחילים טוב ויש להם קו הגנה טוב אם כי משחק הריצה שלהם לא שלם עדיין. טרם נמצא הקורנר שיכול לכסות את מגהטרון ובגדול, הלינוס עדיפים במעט אבל אנחנו לא סומכים עליהם. גרין ביי באים אחרי קאמבק גדול בבית וגם עליהם אנחנו לא סומכים. המנצחת במפגש היא שיקגו.
וברצינות, נלך עם הליונס. כי הם הביתיים.

אינדי בג'קס
<פוטין> מתישהו אינדי חייבים לנצח ומתישהו יוצא יום ראשון באופן נוח למדי. אינדי עם הגנה מזוויעה מלאה פצועים (קורנר שמאלי, דיפנסיב תאקל , ליינבקר) לא תגיע 10 פעמים להני או לבורדלס. מצד שני מישהו מוכן לתת ליגוארים סיכוי אפילו לכסות את הליין (7 נק') ? זה לא שהיגוארים בריאים בהגנה או רלוונטים במשחק. אינדי זו לא הליגה שלהם ואין שום צורך להמשיך לדון במשחק.
אנדרו לאק מנצח.

אוקלנד בניו אינגלד

<בומר> אוקלנד שמו על הלוח 14 נק' כל משחק עד היום (כל השניים) הם גם מחזיקים בהגנת מסירה טובה מבחינת מספרים- 164.5 יארד למשחק, טוב למקום שני בליגה. הבעיה היא מקום לפני אחרון מבחינת מספרים עם בדיוק 200 יארד על הקרקע ובשני המקרים זה לא היה מול אריות הליגה. ניו אינגלד היא לטעמנו כן מאריות הליגה. הם יחתכו את ההגנה של אוקלד שבאה, נכון, למזרח לשעה 1 בצהרים.
הליין הוא ענק -14 ומעלה לפטס. בלי לדבר מילה על הפטס.

סן פרנסיסקו באריזונה
<טרי> דרו סטנטון מול ההגנה המאוד כועסת של הניינרס במשחק על 6 נקודות. כולם יודעים שאנחנו בתחזית חושבים שה QB  היותר טוב מנצח. לא חייבים לאהוב את קאפרניק לראות שהוא יותר טוב מסטנטון. עוד נתון מעניין זה שהארבו עם כל השטויות לא מפסיד פעמיים ברצף. נכון שהיה לו שבוע קצר (שיחקו ביום שני), עדיין יש לו את ה QB  היותר טוב. אריזונה היא קבוצה מעולה אבל בלי פאלמר הם מוגבלים ואנחנו לא רואים את הקרדס יוציאם עם ניצחון בקרב על 6 נק' פה.
ניינרס מנצחים במשחק פיזי

דנבר בסיאטל
***משחק השבוע***
<פוטין> פייטון ודנבר לא הרשימו בשבועיים הראשונים, הם ניצחו אבל לא נתנו הצהרה. סיאטל הפסידו משחק שכבר אמרנו שלא אומר הרבה בגלל התנאים. דנבר החליפו כמעט את כל ההגנה ועדיין לא מוצאים את התיאום ובטח שלא את הדומננטיות של קבוצה שאמורה לקחת צעד קדימה. השאלה היא לא סיאטל, אנחנו יודעים מה נקבל מסיאטל. השאלה היא מה פייטון יעשה כדי להתמודד עם ההגנה של סיאטל.
אנחנו לא חושבים שדנבר, ונגיד את זה לאט:
יותר טובים מסיאטל. אהה.... יש גם את הנושא של הרעש. 
סיאטל לפי וואגס פייבורטים והחברה בוואגס עושים את זה למחייה. סי הוקס ב-6 ומעלה.
בגזרת הפנטזי- ראסל ווילסון משחק טוב בבית. 

קנזס במיאמי
<בומר> אנחנו מכירים אנשים שיש להם מנוי למעון היום והם לא הולכים למשחק. עד כדי כך לא מעניין המשחק הזה. בכל זאת, מעון היום בבית מנצחים למרות שקנזס איכשהו בקו שיפור.
למי שרוצה עוד פרטים נשאל: למה? 
אם את אוהדי מעון היום המשחק לא מעניין, למה שאותכם כן?

מיאמי.
פנטזי- אל תהמרו על הרצים של שתי הקבוצות. ההגנה של קנזס תתן 3-5 סאקים אם זה שווה ניקוד בליגה שלכם. 

SNF
פיטסבורג בקרוליינה    
<טרי> קרוליינה בבית, בכושר טוב, עם מאמן לא מוערך (ריברה מעולה) ועם הגנה אימתנית. פיטס לא בנויה למזג אויר לח ו/או חם. ממול פיטס לא יכולים לעצור שום דבר ואין ספק שלפנתרים אין התקפה אדירה אבל מספיק להם 3 נק' הפרש והמשחק די גמור.
קרוליינה. הליין הוא 3 ומעלה לקרוליינה, נשמע לנו סביר. באובר אנדר (42) אנדר נשמע לנו סביר.

MNF
שיקגו בניו ג'רזי
מאז 2012 שיקגו 2-7 מגד AFC ואנחנו חושבים בכל מקרה שה NFC יותר טוב מה AFC  כמו שאמרנו, בכל מקרה. שיקגו ביום שני שוב ואחרי ניצחון יוצא דופן במגרש חוץ קשה הם באים עם טונות של בטחון עצמי.
התקפת הקרקע של ניו ג'רסי היא הטובה בליגה אחרי שני משחקים שאחד מהם היה אוקלנד. ההגנה שלהם נגד ריצה היא הטובה בליגה אבל הם שיחקו מול גרין בי שהיו בפיגור ומול...אוקלנד. הג'טס מצאו דרך מעולה להפסיד ותהיו בטוחים שהם לא יחזרו.... רגע, אלה הג'טס זה די בטוח שזה יקרה שוב. נחזור לפוטבול, שיקגו ברבע הרביעי חזרו מפיגור ביום שני הקודם מול קבוצה עם הגנה חזקה מאוד והג'טס התפרקו בחצי השני מול קבוצה עם התקפה לא רעה בכלל.
הליין אומר ג'טס פייבוריטים ב-3 ואנחנו חושבים ששיקגו ינצחו.

להתראות ביום שלישי ועד אז זכרו מעולם לאורך ההיסטוריה לא נהרגה בחורה שמילותיה האחרונות היו
"היי, תראו אותי" או "מעניין מה הכפתור הזה עושה" או "מי בא איתי לנסות באנג'י"
מה זה אומר על המין הגברי, תחשבו לבד. 

אין תגובות: