יום חמישי, 25 בספטמבר 2014

המשחק המוקדם-- שבוע 4

האירועים בליגה ממשיכים להטיל צל על המשחקים והסיפורים המאוד מעניינם שמתרשים. בין הפציעה של RG, שחקן שעלה מהון כסף לקבוצה, לווקינגים שהולכים לחתוך את פיטרסון ובעצם לבנות מחדש מסביב לברידג'ווטר- עכשיו שקאסל גמר את העונה. בין העלייה של ראסל ווילסון לבין אנדרו לאק שממשיך להיות הדבר הכי טוב שיצא מסטנפורד מאז שסשה גריי עזבה לניו יורק (מי שלא יודע מי זו סשה גריי שיתבייש).


כתבתי פה ואני אומר שוב. גודל צריך ללכת;  באמת שמפה, בקצה הפחות פופלארי של האינטרנט בשפה הפחות פופולארית של העולם לא ממש אכפת לאף אחד וזו לא בדיוק חוכמה להגיד  את זה, אבל גודל צריך ללכת.

בצל הפרשה הזו בליגת הבייסבול יש את קלייטון קארשאו ואת הפלייאוף שמיד מתחיל, ולמעשה הקבוצות משחקת על מיקום. הדוג'רס, וושינגטון, סנט לואיס, פיטסבוג וסן פרנסיסקו מהנשיונאל ומהאמריקן בולטימור, האיינג'לס, דיטרויט, קנזס והאייס עלו. 2 קבוצות מאזור בולטימור/וושינגטון, 2 מ LA, 2 מהמפרץ ועוד קנזס שקורבים לסנט לואיס פיטסבוג ודיטרויט שיחסית לא נורא רחוקות. לא יודע מה זה אומר, בטח מישהו ימצא איזה משמעות נסתרת פה.
המשחק האחרון של ג'יטר במדי היאנקיס צפוי להדחות בגלל גשם וזו סוג של אירוניה.

6 קבוצות, כן, שש קבוצות ינוחו השבוע. 2 יטוסו למה שמסתמן כמשחק הכי גרוע בשבוע ללונדון, אף אחת  מהן היא לא ג'קסונוויל.  אבל עד שנגיע לכל זה, היום יש לנו משחק מעניין למדי שבו אדומי העור יארחו את ניו יורק.

ניו יורק G מאן בוושינגטון אל-קודס

ימי חמישי וכבר כתבתי וכדברי מאיר אריאל –ועוד אומר את זה מליון פעם, זה משחק מסריח. שתי הקבוצות האלה במצב של 2-1 ושתיהן חייבות ניצחון כי 3-1 בבית שבו פילי משחקים אומר שהעונה שלך נגמרה כמעט לגמרי.
G מאן באים אחרי שהם עשו שינוי מעניין להתקפה- במקום לבקש מאיילי לשחק כמו פייטון הם אמרו לו שמע, אולי לא תפריע. 
התוצאות בהתאם.
משחק הריצה נראה פתאום יעיל, ההגנה פתאום רעננה ואפילו הצליחה לחטוף את הכדור... אפילו קרוז הצליח לא להפיל את הכדור 6 פעמים במשחק. בקיצור, סימני חיים. לאלה תוסיפו 
(ושימו לך עכשיו כי זה נהיה מסובך) 
הם משחקים טוב בחוץ באופן מסורתי וקופלין מגיע מוכן לשבוע הקצר. 
אבל---
בשבוע הקצר קבוצות חוץ נוטות העונה (3 משחקים) להתפרק ולקבל בראש. איליי הוכיח העונה שהוא לא טוב שצריך ומשחק הריצה כבר קיבע את עצמו כמסריח העונה. ההגנה, אמרנו כבר הייתה גרועה מאוד בשני המשחקים הראשונים.
וושינגטון עם הבן דוד, שגם ככה זו עיר של בני דודים, מצאה את ההתקפה מחדש ובשני המשחקים האחרונים (מתוך, להזכירכם, שניים) נתנה 41 ו-34 נק' עם כמות יארדים שRG לא יכול אפילו לחלום עליהם ו-10 סאקים בשני משחקים (אם כי 10 מתוכם שזה יוצא 100%) היו מול קבוצה אחת.

שתי הקבוצות יחסית בריאות אלא אתם מחשיבים את הפציעה של גריפין כמשהו גרוע לסקינס. הול פצוע, וזה יחסר להם בקו האחורי. הג'יינטס הסתדרו יפה עם הלחץ של יוסטון שאמור להיות יותר טוב ממה שהוא היה.


וואגס חושבים שאדומי העור עדיפים. עד היום בימי חמישי הלכנו בתחזית עם הקבוצה הביתית ולמרות שאנחנו חושבים שניו יורק בקו שיפור, אנחנו חושבים שהביתיות חשובה יותר בשבוע הקצר וההתקפה היותר טובה או אולי הפחות רעה תגבר.

אנחנו לא שלמים אבל נלך עם אדומי העור.  

אין תגובות: