יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

סיכום שבוע 2 וכמובן, דירוג העוצמה

השבועיים הראשונים עברו והסתיימו בליגה הכי שוויונית בעולם.
הקלישאה האמריקנית אומרת שבכל יום א' נתון הכל יכול להיות, באנגלית זה נשמע פחות ציני אבל יותר קליט. Any given Sunday   מה גם שיש להם את האות הגדולה בתחילת מילה ולנו יש פלפל ואת האח בנט. מי אמר שאין שוויון בעולם...?

נפלנו בלא מעט משחקים, התוצאה פחות מטרידה, בחלק מהמשחקים פשוט פישלנו. דבר אחד שכן קרה זה RG שנעלם ובמקומו הגיע כנראה האיש שמתאים הרבה יותר ממנו להוביל קבוצה בליגה של הגדולים. בעולם קבלת ההחלטות הפוליטי קוראים לזה עלות שקועה. למשל-

מדינה כל שהיא, לא ננקוב בשמות, החליטה לבנות גשר מעבר מעל לכביש.. באו, בנו. ממש נפלא. אבל מה, הגשר לא פותר את הבעיה של המעבר, אלא יוצר בעיה אחרת. אז מה? יהרסו את הגשר? לא. יעשו ממנו גשר מיתרים וכולם יהיו שמחים. זה שהבעיה לא נפתרה, נו אל תהיו קטנוניים.
זו עלות שקועה.

רוברט גריפין השלישי הוא עלות שקועה קלאסית. רכשת בהמון כסף שחקן שאמור להיות הפנים של הארגון אבל.... הוא לא כל כך משתף פעולה. אחרי שהעפת את המאמן אין לך ברירה אבל כנראה שמישהו אמר לגריפין- שמע, אם אתה פצוע כולם מנצחים. בייחוד וושינגטון.
קריק קאזינס, שאנו לא בטוחים שהוא ממש טוב, נראה כמו פייטון מאניניג בשיא הכושר וכל הקבוצה פתאום מתפקדת. האם ראינו את הפעם האחרונה של גריפין? אם יש להם שכל בוושינגטון כן. אבל זה וושינגטון. 

בגזרת ההצהרות, סינסי ממשיכה להיות רצינית, ניו אורלינס מראה שבאמת יש להם הגנה חלשה, אלקטרז מתקרבים להתפרקות, הג'ייאנטס חלשים, אריזונה חזקים, סן דייגו תמשיך לעשות רעשים של חזקים כדי להתפרק ברגע האמת, מיאמי... טוב אמרנו מה יהיה איתם, בליצ'ק מאמן טוב, דנבר מנצחת, חשדנו בליונס, הג'טס הפסידו... בקיצור נתחיל

דיטרויט 7 בקרוליינה 24
נתחיל מהקווים- קווי ההגנה של שתי הקבוצות טובים. קו ההתקפה של הליונס נבחן מול קבוצה עם קו הגנה חזק וגילה שלא כל יום ג'יינטס. קאם ניטון יותר טוב מאנדרסון, אין פה הפתעה. ההגנה של קרוליינה חזקה מאוד ובשלב הזה, קרוליינה מסתמנת כקבוצה חזקה מאוד ב NFC. הליונס לא הפתיעו אותנו.
אמרנו שהליונס יפסידו וצדקנו. 
1/1

מיאמי 10 בבאפולו 29
עוד לפני שבועיים בתחזית טרום עונה אמרנו שמיאמי ינצחו את ניו אינגלנד ויפסידו לבאפולו. זה לא שאנחנו גאונים, זה פשוט שזה די צפוי. זה צפוי שמיאמי אחרי ניצחון מוראלי יגיעו ריקים מנטלית. זה צפוי שהבילס אחרי החדשות על עתיד הקבוצה ובמשחק בית יגיעו בשיא. ההגנה של הבילס שאמרנו שאנו חושבים שהיא טובה הגיעה לטנהיל 4 פעמים לסאק והיום עוד 10 פעמים שהוא נלחץ. ההתקפה של הבילס רצה יפה ועמנואל היה יעיל. לא חשבנו שמיאמי ינצחו פה והם עשו את זה בדיוק.
2/2

ג'קסונוויל 10 בוושינגטון 41
הליין היה 6- לטובת וושינגטון, זה אומר שכל ניצחון של אדומי העור בפחות מ-6 נק' הוא הפתעה. אמרנו שאנחנו לא מבינים למה הליין כל כך מוזר כי אדומי העור לא טובים. שאלנו האם וואגס יודעים משהו שאנחנו לא יודעים. התשובה היא כן. וואגס יודעים משהו שאנחנו לא יודעים. הם כנראה ידעו שRG  יגמור את המשחק מהר ויפנה מקום לQB  שמבין את התפקיד. RG  פרק את הקרסול, אבל בלי מגע...לא נראה טוב בשבילו. עם קאזינס זה נראה הרבה יותר כמו קבוצת פוטבול. ההגנה פתאום נותנת 10 (!) סאקס במשחק שזה קרוב מאוד לשיא של 12 במשחק. בשורה התחתונה, הג'גס חלשים מאוד. מאוד. מאוד.  
2/3  

דאלאס 26 בטנסי 10  
אמרנו שטנסי עדיפים משני צידי הכדור. פה, בצד האפל של האינטרנט כנראה מותר להגיד הכל, גם שטויות. טנסי לטעמנו הפסידו את המשחק עם תוכנית משחק שמרנית מידי. אין לנו כבוד מחודש לדאלאס, אנחנו חושבים שהם עדיין גרועים. אנחנו חושבים שטנסי פשוט לא טובים מספיק; חשבנו שיהיה פה משחק מעניין בקטע של טנסי, טעינו. רומו לא היה טוב, אכל 4 סאקס שלפחות אחד היה באשמתו כי הוא מחזיק בכדור יותר מידי. הני היה חלש מאוד וקו ההתקפה לא הסתדר עם דאלאס שכבר אמרנו שיש להם הגנה חלשה.
2/4

אריזונה 25  בניו יורק 14
חזינו שאריזונה מנצחים, כי ה פשוט יותר טובים. ניו יורק לא הצליחו לבלבל את דרו סטנטון. הם הצליחו להגיע אליו 4  פעמים אבל ההתקפה בגדול לא ממש האטה, זה סימן ממש חיובי עבור אריזונה. הם מנצחים משחק חוץ קשה וזה ממיך בקו שאנו אומרים שזו קבוצה מסוכנת ביותר. הספשיל טים של הג'י מאן שוב פישלו, הריצה שוב לא הייתה קיימת והסקדנרי לא הצליח להתמודד עם אריזונה, שוב, עם QB  מחליף.
העונה תהיה ארוכה ל ג'י מאן. ארוכה מאוד. אריזונה, קבוצה של 10 ניצחונות בעונה הקודמת ובלי פלייאוף להזכירכם, היא סוס שחור.
3/5

ניו אינגלנד 30 במיניסוטה 7
לא היו הפתעות במשחק. ניו אינגלנד פשוט לא באותה ליגה של הסגולים. בלי פיטרסון, אין לווקינגים מה למכור. בריידי נהנה ממשחק חסר אירועים, משחק הריצה עשה את שלו ואפילו ההגנה הסתדרה עם התקפת האוויר של הוויקינגים חסר הפאנץ'.
בליצ'ק לומד. הוא יגיע לפלייאוף עם בריידי.
4/6

ניו אורלינס 24 בקליבלנד 26
הוייר, אמרנו ואנו אומרים הוא אחלה QB.  אולי הQB  הכי לא מוערך בליגה. שלא יהיו אי הבנות, אנו לא אומרים שהוייר הוא עילית, אנו אומרים שהוא פשוט טוב. הוא מנהיג קבוצה חסרת ברק אבל עובדת קשה ומשחקת פוטבול בסיסי נטול גימיקים. יש להם חורים בהגנה אבל מידי פעם הם מצליחים לעשות את העבודה ולמרות שזו קבוצה חלשה, יש לנו המון סימפטיה אליהם.
ממול הסיינטס בצרות. ההגנה מקבלת שוב יותר מידי יארדים באוויר ושוב לא עוצרת את הריצה, יחד עם ניהול שעון לא מבריק ובעיה קשה בעצירת היריב, יש פה סימני אזהרה בולטים מאוד. רוב ריאן, המתאם ההגנתי של הסיינטס שוב מפשל. מי שנחשב לגורו הגנתי עם בליצים מורכבים שבוע שני ברצף מקבל יותר מידי יארדים ונקודות.
אמרנו שהחומים יפסידו אבל הם, ניצחו. הסיינטס שוב דפקו אותנו עם פילד גול
4/7

אטלנטה 10 בסינסי 24
***משחק השבוע***
בתחזית הערכנו שהמשחק לא יהיה קרוב. הוא לא היה קרוב. הערכנו שהבנגלים יגיעו למאט ריאן, הם הגיעו למאט ריאן. אמרנו שהקו ההתקפה של סינסי טוב יותר וחשבנו שהם יותר טובים בבית.
האם למדנו דבר אחר? נניח שסינסי יהיו בפלייאוף ? ידענו את זה קודם. שאטלנטה על הגבול? גם את זה ידענו, תודה. האם למדנו שסינסי חזקים מאוד? בדירוג העוצמה שלנו הם היו 4 והם ישארו 4, הם אולי הקבוצה הכי בשלה בליגה עם סימן השאלה שנשאר וישאר עד לפלייאוף.
5/8

סנט לואיס 19 בטמפה ביי 17
***טוליט בול***
הרבה התקפה לא ראינו אבל כן ראינו למה לאבי סמית לא יכול למצוא עבודה בליגה. הוא פשוט לא מאמן טוב מספיק כי טמפה צריכה, לא, חייבת לנצח משחק כזה. בבית, עם קבוצה בלי QB, עם כל הכבוד לאוסטין דיוויס, בלי ריצה ובלי הגנה מהעילית. כל זה במשחק בית ושאתה מוביל 5 דק' לסיום. טמפה נראים נורא בהתקפה אבל גם ההגנה לא עובדת. עובדתית, טמפה פשוט חודש אחרי כולם.
סנט לואיס? כל הכבוד לפישר. אבל עם כבוד לא עולים לפלייאוף.
אמרנו טמפה. ב-7.5 אפילו.
5/9

סיאטל 21 בסן דייגו 30
סן דייגו הפתיעו וניצחו. מגיע להם כל הכבוד על ניצחון נאה על האלופה המכהנת. היה חם מידי בסן דייגו, מד החום הראה מעל ל-42 מעלות חום ובתנאים כאלה, יש משקל הרבה יותר גדול לאקראיות. עדיין, גייטס קשישא נתן משחק ענק, ועדיין ההגנה של סן דייגו הצליחה לעצור את סיאטל בדרייב המכריע. ההפסד הזה לא שינה את דעתנו על סיאטל. הוא גם לא שינה את דעתנו על סן דייגו.
נחדד- לשחק ב-42 מעלות חום, אנחנו לא ממש מתרגשים מכל תוצאה פה.
5/10

יוסטון 30 באקולנד 14
אוקלנד קיבלו שיעור מיוסטון. ביל אובריין, האיש שהציל את הפוטבול בפן סטייט הגיע לסביבה כאוטית ועושה סדר. אין QB? לא נורא, נמצא משהו מהשוק, נשאיר את המשחק יעיל ובסיסי. נפשט את משחק הריצה וניתן לג'י ג'י וואטס לעשות מה שהוא רוצה, אפילו לתפוס TD, העיקר שהאתרוג יהיה מרוצה כי הגנה מנצחת משחקים. ממול אוקלנד לא בשלים וההגנה של יוסטון לא נתנה לקאר לנשום.
6/11

ניו ג'רזי 24 ג'טס בגרין ביי 31
בדיוק שחשבנו שראינו הכל מהג'טס, מגיע מהלך שאומר שעוד יש להם טריקים מפגרים. הנה, למשל טאצ' ברביעי שהיה שווה שיוויון? שכחו ממנו, אחד המאמנים צרח שהוא רוצה טיים אואט (חלילה שלא יצליחו בטעות) וכך טאצ' נאה הופך לבדיחה שמתחילה בטאצ' ונגמרת ברקס ריאן . חבל, כי הג'טס דווקא היה במשחק, הובילו 21-3 ונראו כאילו הם שולטים במשחק. אבל אז, נו...
חשבנו שגרין ביי תנצח. לא האמנו שהג'טס יהיו כה יצירתיים במציאת דרכים להפסיד...
7/12

קנזס סיטי 17 בדנבר 24
דנבר ניצחה אבל קנזס עשתה את זה קרוב. כבוד לקנזס אבל בואו לא נטעה. דנבר שיחקה בהילוך שני לפרקים ועדיין המשחק לא באמת היה צמוד. קנזס עשתה מאמץ עילאי בשלב הזה הם לא שם. קבוצה יציבה קנזס, זה עושה את החיים קלים.
8/13

שיקגו 28 באלקטרז 20
קחו שקית נייר. עכשיו תמלאו במים. עכשיו תסבירו לנו, מה בדיוק אתם עושים. אנחנו לא הבנו מה אלקטרז עושים אבל לקבל 21 נק' ברבע הרביעי בבית תוך פחות מ-10 דק עם הגנה שאמורה להיות מהטובות בליגה, במגרש החדש...ביום ראשון בערב, בפריים טיים.... משהו לא טוב קורה באלקטרז. בטרום עונה חשבנו שזה לא יחזיק מעמד כי הארבו מלא בעצמו, כי ההתקפה לא מספיק טובה. יכול להיות שככה זה מתחיל.
8/14

MNF
פילדלפיה באינדי
7 שעות מאז סיום המשחק, עדיין פילי רצים על אינדי. אמרנו שזה העתיד מול העתיד ומי שצפה או יצפה במשחק, קיבל בדיוק את זה. אנדרו לאק הוא עצום, הוא מוקף בקבוצה שמבחינת הכישרון הם 2-4 ניצחנות והוא יביא אותם לפלייאוף. לאק נותן קליניקה באיך לשחק את העמדה, ממול, פילי בהתקפה מאוד מהירה, מראים המון סטאפים בהתקפה, מעל 300 יארד באוויר, מעל 120 יארד בקרקע. בעיקר אופי שוב חוזרים מפיגור גדול במחצית, שוב רבע רביעי גדול... פילי ניצחו בחוץ במאנדי נייט. חברים, יש לנו קבוצה מאוד חזקה פה.
8/15

שבוע מחורבן אנו מסכמים באולפן התחזית, 53% הצלחה, זו לא הצלחה גדולה מידי אבל אנחנו ניקח את זה, בעיקר כי זה מה יש.
ועכשיו, בלא גינוני טקס, ללא גזירת סרטים וללא אפקטים מיוחדים, דירוג העוצמה בעברית, בסוגריים, הדירוג בשבוע שעבר.

1.      דנבר (2) שבוע שני שהם לא משכנעים ושבוע שני הם מנצחים עם הגנה טובה ברגע החשוב.
2.      סיאטל (1) אמרנו שאנחנו לא מתרגשים מההפסד בתנאי הקיצון, עכשיו נראה עומדים למבחן.
3.      פילי (3) ממשיכים להרשים בהתקפה. ממשיכים להרשים באופי.
4.      סינסי (4) הלוז שלהם לא נהיה יותר קל, והמבחן שלהם יהיה בפלייאוף. בנתיים, אנחנו מתרשמים.
5.      אריזונה (6) בלי פאלמר, במקום שבאופן מסורתי הם מתקשים לצאת עם ניצחון זה מרשים.
6.      קרוליינה  (11) ידענו שהם יהיו חזקים בהגנה. קאם מאוד עוזר.
7.      באפולו (18) כרגע הם ראש בית. הם לא יהיו פה לאורך זמן, אבל אי אפשר לקחת מהם את הלב.
8.      ניו אינגלנד (21) הם כנראה יהיה בפלייאוף
9.       סן דייגו (22) ניצחו את האלופה, אבל הניצחון כמו שאמרנו לא אומר הרבה
10.  אלקטרז (7) האם פה ההתפרקות מתחילה?
11.  קליבלנד (19) הם נראים כקבוצה לגיטימת. זה המון.
12.  בולטימור (23) ניצחו בשבוע הקצר. מעכשיו צריך להתרכז בחיים בלי ריי רייס
13.  אינדי (8) 2-0 מתרחק מהפלייאוף, אבל הבית שלהם מסריח
14.  אטלנטה (9) קיבלו שיעור מהעילית של הליגה. הניצחון על הסיינטס פחות מרשים
15.  שיקגו (25) נתנו להם את הספק של חלודים.
16.  יוסטון (20) ניצחו שני משחקים שהם היו חייבים לנצח. הכיוון, למעלה.
17.   פיטסבורג (13) התקפה לא הופיעה למשחק ביום חמישי.
18.  טנסי (12) אוי. כך אפשר להגדיר את ההפסד
19.  גרין ביי ניצחון לא משכנע.
20.  טנסי (12) אוי. כך אפשר להגדיר את ההפסד
21.  דיטרויט (5) הניצחון על הג'י מאן לא מרשים. רק 7 נק' מול התקפה אמיתית זו בעיה
22.  דאלאס (29) 500. הנה אנו באים!
23.  ניו אורלניס (10) מישהו שם יכול לשחק הגנה?!
24.  מיאמי (17) המציאות קשה.
25.  סנט לואיס ראמס  (31) ניצחון אחד ברצף.
26.  ניו ג'רסי (16) טיים אאוט!
27.  קנזס (26) לוז לא קל.
28.  מיניסטוה (15) זה לדעתנו המיקום שלהם בלי AP. איתו לא הרבה יותר גבוהה. מתי מחליפים QB?
29.  טמפה (24) יש לא לנצח ויש לא לנצח .הם לא מנצחים. בכלל.
30.  אוקלנד (27) לא כל יום ההגנה המזמינה של הג'טס תשאיר את השחורים כסופים במשחק. אבל כל יום קאר ישתפר.
31.  ניו יורק פוטובל ג'יינטס. (30) קריטי אך יציב.
32.  ג'קסונוויל/ לונדון (28) מילא להפסיד לפילי, מילא להפסיד לוושינגטון, אבל ראבאק, 10 סאקס לוושינגטון?!?!


בנתיים, שתו הרבה, אל תלבשו שחור אם אתם יוצאים לרוץ ותאזינו ל אריק איינשטיין.


2 תגובות:

freddie אמר/ה...

תודה על הפוסטים הנהדרים
הערה: בדירוג מיאמי מופיעה פעמיים (21,24) ואילו דטרויט לא מופיעה כלל

yannon אמר/ה...

הליונס נפלו בעריכה... תודה על העין החדה!