יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

שבוע 3, קצר ומקוצר

משחק בודד היום וזו הזדמנות נפלאה לכתוב מספר מילים על הנעשה בליגה ובליגת הבייסבול. לפני הפוטבול, בייסבול כי זה אנחנו יכולים וכי אחרת הפוסט קצר.

בAL  המרוץ לראשות הבתים נראה סגור. בולטימור במזרח מאז האולסטאר פשוט ברחו לשאר הבית שהיה עסוק בהרבה דברים שהם לא בייסבול. במערב האייס הובילו לאורך רוב העונה ובחודש וחצי האחרונים פשוט נעלמים. אני מחזיק בטענה שאם הם לא בפלייאוף (מה שלא סביר) בילי בין צריך לקחת חופש. אני מעולם לא הייתי חסיד של בילי בין והשיטה של מאני בול. אני בעיקר חושב שזו אחיזת עיניים ויש מעט מאוד אמת ב"שיטה". בעידן הסטרואידים זה כנראה יכול לעבוד אבל עכשיו שהמשחק יותר נקי- אני לא תמים- השיטה שלו לא מצליחה להתמודד עם המציאות. הצעדים שהוא עשה לחזק מאוד את הפיצ'יניג – בעצם לנסות להשכיר פיצ'יניג- לא בטוח שווה את זה. אני אומר להשכיר כי אני לא חושב שמישהו כולל לסטר ובין חושב שלסטר יחתום על חוזה ארוך באוקלנד (אבל סיאטל יכולה להיות מקום מעניין ואני די בטוח שבניו יורק כותבים את הצ'ק. אני לא בטוח שסרמדג'ה הוא אס ששוה 150 מליון אבל זה מה שהוא יבקש ובכל מקרה באוקלנד לא מכירים חוזה עם כל כך הרבה אפסים כך שגם הוא בהשכרה ואני חושב שאחרי שהוא לא היה חד ב-אמריקן הוא ינסה לחזור לנשיונל. האייס מתפרקים באופן מעורר הערכה שמזכיר את הקריסה של בוסטון שבסופה נוקו האורוות. רמז.

האיינג'לס קוצרים את הפירות על ההשקעה העצומה שלהם סןף סוף דווקא בעונה שהם לא רכשו שום חתול בשום שק. דיטרויט וקנזס נעולים בקרב לראשות הבית, שתיהן בפליאוף, אחת כווילד קארד. דווקא שתי הקבוצות האלה לטעמי מסוכנות ביותר. הטיגרס עם הרוטציה אולי הכי מפחידה מבחינת שמות וקנזס עם בול פן פשוט מצויין. בדיוק הכלים שחשובים באוקטובר.

ב NL  המצב פחות סבוך. הנשיונאלס עשו את מה שציפו מהם לפני שנה ודי בקלות ברחו לברייבס. יש להם יופי של רוטציה אבל בול פן מעט חשוד. הדוג'רס עם הפיירול העצום וקלייטון קרשאו עושים את העבודה ויחברו לסן פרנסיסקו הבלתי נלאים. זו אולי הקבוצה הכי לא מרשימה מבחינת שמות אבל, כל שנה זוגית עושה רושם שהם עמוק באוקטובר. 
בבית המרכזי היה די ברור שמילווקי לא תחזיק מעמד למרות פתחיה טובה. סנט לואיס- עוד פעם הם-  יושבים במקום הראשון ואני לו חושב שמישהו רוצה להיפגש איתם בסדרה. פיטסבורג החביבים נראים כמרענן של הליגה ויהיה מעניין לראות איך הם מתארגנים לפלייאוף.

טוב, אחרי כל הבייסבול, מעט פוטבול.

היום טמפה באטלנטה. הליין אומר 6.5 לציפורים. העיקרון שלי בתחזית הוא די פשוט- קבוצה עם QB יותר טוב עדיפה. תוסיפו יתרון ביתיות.
עכשיו, ימי חמישי הם משחקים בדרך כלל מבולבלים ומחורבנים ואנחנו בתחזית לא בדיוק מבינים איך עם ההתחלה הזו טמפה יכולה לנצח. אטלנטה בבית משחקת טוב יותר וההגנה של טמפה לא יכולה לעצור את חוליית התופסים אם למאט ריאן יש זמן למסור. לא שלציפורים היה זמן לתקן יותר מידי את הליקויים הרבים מסינסי, פשוט רמת הכישרון של טמפה מהתחלה אינה גבוהה ובמשחק חוץ ביום הקצר אנחנו בתחזית לא רואים אלא להסכים עם הליין של וואגס ללא חשש מיוחד. האובר אנדר אומר 47 ופה קוראות וקוראים נלך על האנדר כי אנו חושבים ש 10-31 או משהו בסגנון תהיה התוצאה במשחק.



עד יום שבת זיכרו, חריף לא מוסיף לטעם כלום אלא מטשטש אותו ואם משמעמם לכם, לאינטרנט  יש פתרון 

אין תגובות: