יום שבת, 13 בספטמבר 2014

שבוע 2

היום נלמד על אירוניה.
80.
כמה, הוא שאל, לא מאמין.
80, ענה האיש.
אתה בטוח שאנחנו מדברים על חנייה כן? הוא שאלה שוב, הפעם בנימה מעט כועסת.
האיש הביט בנהג, ניקה מעט את שפמו המיוזע, אתה רוצה לחנות? אז 80 הריביניה. (המטבע באוקראינה, בחיי, גוגל אמר לי) לא רוצה לחנות? תסתובב. אתה סוגר לי את הכניסה.
אתה בטוח, 80?! הוא כעס הפעם. השומר סגר את החלון.
פוטין הביט בחלון. הסתובב וצעק, אני עוד אחזור.
10 שנים מאוחר יותר.
השומר הביט בטנק שחרץ את הכביש. הטנק נעצר מול המחסום, סובב את התות הענק לעבר הבודקה העלוב למראה. צוהר הטנק נפתח. חייל רוסי שאל- כמה חנייה?
השומר הביט בהלם מוחלט. הוא לא ענה. הטנקיסט הרוסי ניסה שוב- כמה חנייה לכל היום?
השומר ניסה לדבר. הפה זז, הסאונד לא. הרוסי מהטנק הביט בשומר האוקראיני וגיחך. הוא סגר את הצוהר.
שנייה לאחר מכן לא היה בדוקה יותר. לא היה שומר. עשן עלה מקצה התותח, הבודקה, נעלם.  הטנק סובב את התותח העצום קדימה והמשיך לשטח את מגרש החנייה. 
יומיים מאוחר יותר, אדם קטן ללא חולצה ירד מג'יפ מרצדס G  קלאס AMG63 . הוא הביט סביב. הלך לאזור שבו פעם עמד ביתן השמירה. הוא ירק וזרק שטר מקומט של 5 רובל. הוא הביט סביב. שני גנרלים הגיעו אליו בריצה והצדיעו.
הכל. הוא אומר. אני רוצה הכל.
הגנרלים הצדיעו ונבחו שורת פקודות.
אוקראינה, היה שלום.
החורף מגיע והאירופאים צריכים גז. בין לחיות עם מעצמה סובייטית חדשה לבין למות מקור, האירופאים בוחרים באופציה א'.
אחד העמים שהכי שיתף פעולה עם הגרמנים במלחמת העולם השנייה הולך להעלם כי לגרמנים נגמר הגז...
זו ילדים היא-
אירוניה.

<קנת דורפמן, חליפה כהה- לא ברור אם זה שחור או כחול עמוק מאוד, עניבה וורודה מהווה ניגוד מוזר>  וכך, הביטקוין עלול ליפול לידי ארגון רצחני כמו דיסני או חברה אחרת מוול סטריט. עלינו להישאר על המשמר.
<מלורי, חולצה בהירה עם מחשוף מעט לא חינוכי> בהחלט קנת, הביטקוין מהווה אתגר מורכב ביותר.
<קנת> תודה מלורי, לא ידעתי שבענף שלך, המקצוע העתיק בעולם מתעסקים בכסף ווירטואלי...כל יום לומדים משהו חדש
<מלורי מעט מאדימה לוקחת אוויר> <קנת מזהה את החולשה> זה בסדר מלורי, אני בטוח שאת יודעת דבר או שניים או כסף ווירטואלי, הרי את מחזיקה אתר שמציע מין וויטואלי וגם מין לא ווירטואילי...או, אופס, זה בטח היה סוד. הרי מי שיחפש בגוגל מלורי+מין לא ימצא כלום... מזל שהאתר הנפלא-"שעוזר לך להזמין אותה "– עוזר לך. ומי שיחפש בגוגל... נו אתם ילדים גדולים בומר בתחיזת, בומ?

אולפן התחזית מובא לעם בחסות דמוקרטיה יהודית זה בנט. כי אתם הרי לא יודעים, אנחנו פה לעשות את החיים פשוטים. כמו אפל, רק עם כיפה.

<בומר> ערב טוב לכולם וברוכים הבאים. התחזית מתחילה אך עוד קודם מספר הודעות.
המשחק המוקדם שאמרנו שילך לעורבים בסקור נמוך, עשה את זה בדיוק. הזהרנו שימי חמישי הם משחקים לא טובים וגם פה לא ממש הופתענו. השבוע יש לנו אורח מיוחד קבלו את הגאון, הענק, האיש שאומר את האמת בפנים, גיבור החלשים ואלוף המזיינים, כובד ראש העיר רוב פורד!
<פורד, חולצה מטונפת ומקומטת, מעט אבקה לבנה על גשר האף, עיניים אדומות, מחזיק ביד בקבוק בנייר חום> אה... כן... בומר... איפה השותף המעוך שלך...איך קוראים לו... טיירי.... טרי...
<טרי טאז'ארס> פורד! מה נשמע יא בועל שמנות?
<פורד> אני לא גזען, אני מזיין את כולם. ללא הבדל דת מין צבע או מגדר. כל עוד אני עם טיפה קראק, הכל נראה בסדר. <מביט לרגע> אין פה איזה עיתונאי קוקסי-הומו מטורנוטו הא?
<בומר> מה אתה גויאבה!? נראה לך?!
<פורד,מחייך> וגם אם יש למי אכפת...פפפחחח....
<טרי> נתחיל ?
דיטרויט בקרוליינה
 קרוליינה עם קאם ניוטון הרבה יותר טובים מאותה קבוצה עם דרק אנדרסון. בניגוד מוחלט לקבוצה מניו יורק, לפנתרים יש הגנה מאוד טובה ואנו לא חוזים חיים קלים למגהטרון או סטאופרד. למעשה ההגנה של קרוליינה מספיק טובה לעשות את העבודה בבית מול הליונס. נכון, הליונס עשו צחוק מניו יורק אבל הג'י מאן חלשים בקווים וקרוליינה לא. קרוליינה במשחק בית, חם ולח ודביק בשרלוט והליונס לא בנויים לתנאים האלה.
הליין של וואגס אומר 2- לטובת הפנתרים, זה אומר שוואגס ממש לא בטוחים בניצחון. אנחנו מרגישים בנוח לתת ניצחון ביותר 5 לפנתרים.
מיאמי בבאפולו
<פורד> מיאמי באים אחרי ניצחון על ניו אינגלנד. הם יהיו מעט מרוקנים, בטח לבוא למשחק בעיר שזה עתה קיבלה הבטחה שהקבוצה נשארת. מיאמי בשנתיים האחרונות מתקשה באפ סטייט ולמרות שאחרי ההצגה מול הפטס הם אולי נראים חדים, הבילס הרבה יותר חדים ממה שאנשים חושבים, בשנתיים האחרונות לבליס יש 59 סאקס, ממוצע של כמעט 3.5 למשחק. למיאמי יש קו התקפה לגמרי חדש. למיאמי לא יהיה קל מול QB  נייד כמו עמנואל ובקיצור באפולו מנצחים.
ג'קסונוויל בוושינגטון
<בומר> שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה מתמודדות על הזכות כנראה לבחור ראשונה בדראפט. הסקינס אחרי משחק מזעזע בחוץ מול ההגנה החזקה יחסית של יוסטון מגיע למשחק בית מול הגנה חזקה בלי יחס של ג'קס. אם בוחנים את השנה שעברה, ג'קס ניצחו 4 מתוך 6 המשחקים האחרונים שלהם. וושינגטון יושבים על רצף של 9 הפסדים. לטעמנו, בליגה אתה טוב כמה ש QB  שלך טוב ואנחנו בתחזית אומרים באופן עיקבי למדי שRG3  הוא לא טוב. יש להם בעיות עם המתאם ההתקפי שלא ממש מסונכרן עם השחקנים. יש להם בעיות עם ההגנה שמראש לא מספיק טובה אבל לא יורדת מהמגרש. היגוארים ממול יכולים לרוץ, יכולים למסור ויש להם כאמור הגנה טובה. הליין של וואגאס אומר שאדומי העור פייבוריטים ב -6. האם זו מלכודת ? האם המשחק פה מכור? האם הם יודעים בוואגס משהו שאנחנו לא? כי אנחנו חושבים שהיגוארים הרבה יותר טובים.
בניגוד לליין, היגוארים מנצחים.

דאלאס בטנסי
<טרי> ההגנה הכי גרועה בליגה מקבלת את אחת הקבוצות המסקרנות של הליגה. האם טנסי באמת כל כך טובים וקשוחים? אנחנו יודעים שטנסי יתנו פה לא מעט יארדים כי ההגנה של דאלאס לא טובה. השאלה היא מה יעשה אדון רומו, או כמה מהר הוא יתחיל להעיף את הכדור באוויר ולמי. לטנסי יש סקנדרי לא רע. יש להם קו הגנה  פיזי למידי גם אם לא מהעילית. אז מה בדיוק השאלה? טנסי עדיפים בשני צידי הכדור ומשחקים בבית.
טנסי מנצחים .

אריזונה בניו יורק
<פורד>
אריזונה שיחקו ביום שני כך שהיה להם פחות זמן להתכונן ובאופן מסורתי הם לא טובים במשחקים בחוף המזרחי. אבל---
יש להם את המאמן אולי הכי טוב בליגה, אנחנו אומרים את זה הרבה זמן. זה מאוד חשוב כי שיש לך מאמן טוב אתה לא נופל במשחקים בחוף המזרחי. יש להם קו משחק ריצה טוב ומשחק אוויר טוב אבל מעל להכל יש להם במדבר, הגנה שנבנתה לעצור את ראסל וקפרניק. איילי, עם כל הכבוד הוא לא ראסל או קאפרניק. קו ההתקפה של ה ג'י מאן ממש חלש, אין שום לחץ על ה QB היריב והקבוצות המיוחדות התקשו מול דיטרויט.
אנחנו בתחזית אומרים שאריזונה היא קבוצת פלייאוף ולמרות שהג'ייאנטס חלשים משחק בחוץ המזרחי הוא מבחן אופי ואנחנו חוזים ניצחון של אריזונה.
ניו אינגלנד במיניסוטה
<טרי> הסית' עדיין מלקקים את הפצעים מהתבוסה במעון היום והשמועות אומרות שבריידי כבר רכש דירה בבוקה ראטון, איפה שכל הפנסיונרים הולכים לנוח אחרי שהם נשרפו מהעבודה. אבל שמועות לחוד ומציאות לחוד. ניו אינגלנד הרבה יותר טובים מהויקינגים בכל הרמות לכל אלה צריך להוסיף את החסרון של פיטרסון.  בליצ'ק לא מפסיד פעמיים ברצף- מאז 2005 רק פעמיים הם הפסידו פעמיים ברצף ואנו לא צופים הפסד היום. מיני נחמדים, לא רעים אבל לא בשלים. ניו אינגלנד ובייחוד בליצ'ק ילמדו את הטעויות ולא יחזרו עליהם.
ניו אינגלנד מנצחים ב3 ומעלה.
ניו אורלינס בקליבלנד
<בומר> ההגנה של הסיינטס נטחנה מהאוויר על ידי מאט ריאן. אבל אנחנו מאמנים שהם ילמדו מהטעויות שלהם ושון פייטון מאמן שלומד ומהטעויות שלו. עם כל הכבוד לקליבלנד, התבוסה של פיטס לבולטימור שמה את המשחק של החומים בפרופורציות. לשם 27 נק' על ההגנה של פיטס זה לא כל כך מרשים פתאום ולתת להם 30 הרבה פחות מרשים. הסיינטס באוויר ובקרקע עדיפים על קליבלנד ששוב יזכו במחמאות אבל לא ינצחו.
לכו עם הסיינטס, אנחנו עושים זאת.
אטלנטה בסינסי
***משחק השבוע***
<פורד> הקבוצה הכי טובה ב AFC אולי, מאחרת את אחת החזקות ב NFC, אבל זה לא יהיה קרוב. סינסי ממש מוכשרת וממש טובה, עמוקה מאוד בכל המקומות, לזה תוסיפו ניצחון קשה בבולטימור ויש לכם קבוצה עם המון רוח גבית והם משחקים בבית, מקום שהם לא מרבים להפסיד. יש להם קו הגנה הרבה יותר טוב מזה של ניו אורלינס וקו התקפה לא פחות טוב. הם יגיעו למאט ריאן הרבה יותר מאלה של הסיינטס. אטלנטה אחרי ניצחון בהארכה יביאו מעט עייפים מנטלית. אנחנו לא רואים את אטלנטה מוציאה ניצחון במגרש הקשה הזה.
סינסי מנצחים וואגס אומרים 5.5 לנו נשמע בינגו.

סנט לואיס בטמפה ביי
***טוליט בול***
<טרי> שתי קבוצות בלי התקפה באות למשחק שאתם יודעים שלא תרצו לראות. סנט לואיס גמרה את העונה בפציעה של ברדפורד וכרגע לא ברור ולא משנה מי יפתח שם. ההגנה שלהם טובה אבל תהיה עייפה וטמפה עם הגנה משופרת והתקפה סבירה חייבת לנצח פה בהפרש די גדול. אובר אנדר מוואגס אומר 37. אנחנו ניקח את האנדר ואת טמפה מנצחים ב-7.5 או יותר.

סיאטל בסן דייגו
<בומר> משחק מצויין בסן דייגו, סיאטל יותר טובה אין ספק. הם משחקים פחות טוב בחוץ אבל זה אותו אזור זמן ואנחנו לא רואים איך סן דייגו שלא הצליחה להריץ את הכדור מול אריזונה תצליח מול הגנה יותר חזקה. קו ההתקפה של סיאטל, אולי הטוב בליגה, יש להם QB  שאנחנו אומרים שהוא MVP והם משחקים עם ביטחון של אלופים. סן דייגו, חזקים אבל לא מספיק.
הליין של וואגס אומר סיאטל עדיפים ב-6 נקודות. זה נראה לנו יותר מידי. לכו נגד הליין אבל עם סיאטל שינצחו ב-3.

יוסטון באקולנד
<פורד> לא יכול להיות משחק יותר גרוע מזה, גם אם ניקח 5 קילו של קוק טהור וגם אם וולטר הייזנברג בכבודו יזקק לנו 100 ק"ג של קרח כחול, לא יצא מהמשחק הזה כלום. נכון, אוקלנד לא ממש מסריחים... טוב הכל יחסי. הם נוראים אבל ביחס לשנים עברו, תוך...3...אולי 5 או 9 שנים הם במאזן חיובי. ממול יוסטון, אחרי ניצחון נאה על הקבוצה החביבה מעיר הבירה אבל בלי בחירת הדראפט מספר 1.
אז אחרי ההקדמה בואו נראה מה יש לנו. יש לנו את ההגנה החזקה מאוד של יוסטון מול קו התקפה עם QB  רוקי. ממול יש QB שהוא... בינוני אבל מבין את המגבלות שלו. ליוסטון יש משחק ריצה טוב, לאוקלנד יהיה קשה לרוץ. נכון שזה משחק בית של אוקלנד ונכון שאנחנו די התרשמו מקאר אבל בגדול, למרות שאוקלנד ישארו בתמונה, אנחנו הולכים עם הטקסנים.
ניו ג'רזי ג'טס בגרין ביי
<טרי> לפאקרס היו 10 ימים לחשוב על המשחק בסיאטל. 10 ימים לנוח. 10 ימים לראות ווידאו וללמוד מה עושים בג'טס בהתקפה (לא הרבה). היו להם 10 ימים לחשוב איך לשפר את ההגנה ואיך לשמור על רוג'רס יותר טוב. מה שמאוד עוזר לאורזים זו העובדה שהם לא משחקים מול סיאטל והם משחקים מול הג'טס. נכון, ריאן הוא מאמן עם אוריאנטציה הגנתית ואנחנו חושדים שהפקס לא מספיק טובים, אבל בנתיים, ניתן להם, לאורזים להנת מהספק ואת הניצחון נשאיר לקבוצה הבתית עם ה QB הטוב יותר.
גרין ביי. הליין של וואגס אומר 8 ומעלה לגרין ביי. זה מספר מאוד גדול אבל אנחנו חושבים שהוא נכון כי ההתקפה של הג'טס לא מספיק טובה.

קנזס סיטי בדנבר
<בומר> לפני שנה זה היה קרב בין שתי לא מנוצחות. השנה זה בלואו אאוט נוראי. פייטון הרבה יותר טוב מסמית' הוא במשחק בית, יש לו הגנה ממש טובה (אל תתנו למספרים של אנדרו לאק לבלבל אתכם. לאק ממש ממש טוב). הבעיה הכי גדולה? לקנזס אין הגנה ואין יכולת להגיע או להטריד את פייטון. שלפייטון יש זמן...תהיו בטוחים שלא מעט יארדים בכל צורה שאפשר ייצברו במייל היי. או אינווסקו פילד או איך שקוראים לבית של הברונקוס.
דנבר מנצחת וזה אפילו לא קרוב.  
שיקגו באלקטרז
<פורד> שיקגו נחשפו מול הגנה טובה של באופלו ולאלקטרז יש הגנה אלימה (לפחות 2 מהם) הרבה יותר ומהירה הרבה יותר. שיקגו נשרפו על הקרקע על ידי משחק קרקע יעיל של באפולו, מול אלקטרז שמהירים על הקרקע יהיה להם קשה מאוד. במשחק בית ראשון במגרש החדש של אלקטרז, ליווי סטדיום  או אצטדיון אתא בעברית, האווירה תהיה מחשמלת והאסירים ירצו להוכיח שהם חומר לאליפות.
הניצחון לאסירים ביתרון של 6 ומעלה
MNF
פילדלפיה באינדי
<טרי> משחק מצויין המאנדי נייט הזה. משחק אדיר. העתיד מול העתיד. צ'יפ קלי מול אנדרו לאק.
נתחיל מהקווים. פילי נתנו לג'אגס להגיע לניק פולס די בקלות (5 סאק'ס) ובחצי הראשון נראו די תקועים. ההגנה של אינדי הרבה יותר בשלה מזו של הג'אגס. ההתקפה של לאק... ראינו מה הוא יכול לעשות ולדעתנו אי אפשר בכלים של פילי לעצור את לאק. אבל פילי רצים ואנו לא בטוחים שלאק מסוגל להתמודד בקצב שלהם.
שווה לצפות במשחק הזה רק בגלל שזה העתיד מול העתיד.
משחק מאוד קשה לחיזוי אבל נלך עם הQB   העדיף וזה אנדרו לאק.

אינדי ב-3 ומעלה.  

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

וואו, הרגע גיליתי את הבלוג הזה מההפניה של גרייזס ונראה לי שהתאהבתי...
קנית אותי בכל התחזיות שלך חוץ מ-2 שאני יותר מסופק לגביהם - באופן כללי מול יריבות חלשות אני מעדיף את סנט לואיס שמאומנים יותר טוב ויש להם הגנה אנדרייטד. יכול להיות גם שאני סתם מגזים כי יש לי קראש על פישר.
במשחק של אטלנטה מול סינסי אני קצת יותר מסופק, פשוט כי נתקעה בי אמונה אחרי המחזור הראשון שאטלנטה באו לסתום פיות העונה מעונה שעברה. ניצחון על סינסי תהיה וואחד סטייטמנט ואולי ההתקפה שלהם מסוגלת לזה.