יום שישי, 5 בספטמבר 2014

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 1.

בבבבבררררררררר....פאקפאקפאקפאקפאק
הוא פקח את עיניו.
המקום הכי מדכא על פני כדור הארץ, אוטובוס של מילואימניקים שחוזרים מעוטף טבריה. שום דבר לא עוטף את טבריה כבר 900 שנה, מאז שהאבירים הנוצרים גילו את אפקט נייר המתכת במיקרוגל. עדיין הפלוגה הזו עשתה אימון בעוטף טבריה.  האוטובוס המשיך לרכב על קצה הכביש שם הגלגלים פגשו את החריצים שיש בכבישים במדינה הכי מטורללת בהיסטוריה. מישהו חשב שזה יהיה רעיון גאוני להרוס את קצוות הכביש "זה ישאיר את הנהג ער" היה התירוץ הרשמי. נהג האוטובוס כנראה לא קיבל את המזכר. הוא נמנם בשעות הצהריים הנוראית של האזור והטלטול של קצוות הכביש רק חיזק את השינה שלו משל היו אלה פסי רכבת עם הטלטול המרגיע.
האדם שזה עתה התעורר הביט בעניין מנותק בנהג הישן, הביט בשאר האוטובוס ואז בתהום שתחילה בקבוצת יבנאל ומסתיימת בבית החולים פוריה. הוא החליט שמה שלא יקרה, זה יהיה שינוי מבורך. הוא נשען על החלון וחזר לישון, מקווה להתעורר בחדר מתים או לפחות בבית חולים.
פפפפפפססססססססססטטטטטטט
הדלתות נפתחו. המילואימניקים ירדו אט אט מהאוטובוס. חלק הלומים מהנסיעה, חלק הלכו לשיח הראשון לצורך השקיה סלקטיבית וחלק חיפשו את הרכבים שלהם שחנו באופן לא מאורגן בכניסה לשער הבסיס. הוא הביט וניסה להבין איפה הוא. רמת הגולן בשעות האלה של היום היא מקום לא מלבב. חם, יבש ובכל מקום יש זבובים. המרענן הרשמי של מילואים באשר הם, הגזלן חנה בצמוד לתחנת ההסעה אבל לא היו לו קליינטים.

המילה "בינוני" חלפה בראשו. הוא הרגיש מעט המום, הוא חש שהוא כועס באופן עמום... הוא לא זכר למה הוא הוא כועס. הוא ניסה להיזכר מה הכעיס אותו. משהו עם מנהל חדש, או דווקא הנהלה חדשה או משהו בסגנון. אבל הרי אין סיכוי שמשהו כזה דרמטי יקרה, החבר שלו ידאג לו. הוא הרי הגיע לבדר את החיילים ולמרות שמישהו בדרך טעה והוא גויס למילואים, הרי יש דברים יותר גרועים בחיים וכך הוא בילה שלושה שבועות מלאים בשעשועים בעוטף טבריה. אומנם הוא בעיקר שמר (עשינו הצבעה, כולם החליטו שבגלל שאתה לא סותם ת'פה אנחנו משאירים אותך בשמירה בשאיפה השהסורים או דעאש יגיעו) ניקה כלים (שמע, אתה תלך למטבח, יותר טוב לך) או כמדמה אויב (מזהים את הדביל שם? אש!)
מסוק לא צבאי נחת במנחת לא רחוק מהטנקים. כמה חיילים הביטו באדם שלבש חליפה שחורה בעת שהוא ירד מהמסוק . אחד החיילים התקרב למסוק ולדמות.
"זה שלך הנבאהו הזה?"
ארי פליישר הביט בחייל. "נבאהו?..." הוא הביט למסוק ואז לחייל "אתה בטח מתכוון לאפאצ'י..." החייל לא בדיוק הופתע מהמידע החדש "מה זה משנה איזה אינדיאני זה? מצידי שיהיה פוקהונטס"
פליישר הביט בחייל שוב. הפעם לאט ועם מידה של רחמים, אחרי הכל מדובר בסוג של מפגר.
"זה לא פוקהונטס" הוא דיבר לאט, מקווה שהאימבציל מבין "זה בל 414" הוא הביט בחייל במבט רב משמעות, החייל לא פירש אף אחד מהמשמעויות של המבט. "איפה המילואימיניקים?"
החייל ניסה לחשוב על משהו לענות אבל רק הצביע לכיוון האוטובוס. פליישר הנהן לחייל והתקדם לחיילי המילואים. "אני מחפש אדם מסוים" הוא דיבר בקול רם. כולם הצביעו על אותו אדם. פליישר חייך. הוא הלך אל האדם.
"דני שלום. בוא איתי בבקשה"
האדם הביט בפליישר "יורם שלח אותך?" הוא שאל בנימה מעט מתחננת
"לא"
"אז זה בטח אורי. הוא גבר אורי"
פליישר הביט באדם והצביע למסוק. "הטייס מחכה. יש לנו המון לטוס. בוא נזוז"
האדם הנהן וצעד בצעד נחוש למסוק. הוא מיד נפל, קם, חייך והמשיך בצעד בטוח לכיוון הלא נכון.   

במקום אחר.

<מלורי, לבושה בהידור צנוע>  דובר המשטרה מוסר שנכון לרגע זה אין קצה חוט למשטרה אבל דגימות DNA  שנלקחו מזירת הפשע ללא ספק יסייעו לתפוס את מבצעי הפשע.
<קנת, שפמו מטופח כרגיל, עניבה שחורה כמעט מבהיקה וחליפה כסופה> ולחדשות מעט יותר חשובות <מביט למלורי> המצב באוקריינה ממשיך לצאת מכלל שליטה, ברור לכתב *זה* כי אלה החדשות האמתיות ולא השטויות <שוב מביט למלורי> שחלק מאנשי התקשורת מנסים משום מה לדווח.
<מלורי, אם מבט היה יכול להרוג קנת היה מת> ברור שלכתב <מציעה על קנת> *הזה*  חשוב מהנעשה באוקראינה שהרי משם מגיעות רוב נערות הליווי שלו, שהוא קורא להן מתמחות.
<קנת, מאדים> מוזר שאת רומזת על נערות ליווי, לפי מה שאני שמעתי יש התפרצות מחלות מין באזור ניו יורק רבתי, יכול להיות שעבדת שעות נוספות השבוע?
<מלורי, חיוך ניצחון> אה... אל תאבד את שלוותך, אני בטוחה שמצא מקום אחר לייבא ממנו..."מתמחות ליווי" באולפן התחזית החדש בומר כבר ממתין, בומר?

<אולפן התחזית>
<בומר, חולצת האווי צעקנית למדי> אה... שלום וברוכים הבאים לתחזית. אנחנו שמחים לשוב אחרי זמן קצר. העונה עוד לא התחילה ולנו יש כבר אורח מעניין, אז ללא הקדמה מיותרת <בומר הביט לרגע בטלפרומטר> אתם בטוחים?! זה...
<דני נוימן, לבוש בסרבל כתום בוהק, כמו שהחברה בדאעש מלבישים את האסירים שלהם, נכנס בריצה לפריים> שלום. <הוא כורע ברך ומתייצב בתנוחת מוצא להורג> בומר שלום, ושלום יורם. תחי מדינה ישראל!
<בומר, צורח> מה אתה עושה?!
<טרי טאז'רס מגיע בריצה> לא... לא... דני.... בוא שב... <מרים את נוימן לכיסא> בוא שב, רגע... מאיפה השגת את ה....תלבושת הזו?!
<דני נוימן, להלן דנ> אה... החברה מהמילואים אמרו שאם יבואו חברה מרשות השידור של החליפות, כל מחלקת הספורט שלהם לבושה בסרבל הכתום כי במסך הירוק זה יוצא צהוב ואתה בטח יודע שהייתי חלוץ מרכזי, 9 קלאסי בבית"ר עוד הרבה לפני אוחנה או פישונט אז חשבתי להגיע מוכן לשידור כי אתה יודע שתמיד באמצעי התשקורת השמאלנית כל אוהדי הפועל אומרים שאני לא מוכן לשידור.
<בומר, מביט בהלם> אה.... כן... בטח.... אהם....
<טרי> שבוע 1. מי היה מאמין? המשחק הראשון נגמר, החגיגות נגמרו אז אפשר להתחיל ישר בתחזית לא?
<בומר> כן, דני?
<דנ> אני הייתי חלוץ מרכזי בבית"ר! אני מוכן לשידור <כורע ברך בתנוחת דאעש> תחי מדינת ישראל! יחי הנשיא! יאללה בית"ר!
<בומר מנענע בראשו בייאוש> מאוד קשה לחזות את השבוע הראשון בחלק מהמשחקים. חלק מהקבוצות לא מצאו עדיין את ההרכב שירוץ לאורך העונה, יש שאלות גדלות לגבי יכולת של חלק מהקבוצות ובאופן כללי, לא מעט פעמים המשחקים הראשונים לא אומרים שום דבר ביחס להמשך העונה.  אחרי ההסבר הארוך הזה אני חושב שברור לכולם שאנחנו פשוט יודעים פחות מכולם ולכן, ללא היסוס, ללא מורא וללא <מביט בטלפרומטר> מה זה ההחרא הזה?!

הסיינטס באטלנטה
בירס תמיד טוב במשחקים מתחת לגג, הסיינטס שלדעתנו צריכים לקחת את הבית הזה יכולים להפסיד את המשחק מבלי לחשוש יותר מידי להמשך. ההגנה של הסיינטס אמורה להתמודד עם משחק האוויר של ריאן וחבורתו. אטלנטה בעידן שאחרי גונזלס מציגה משחק ריצה משופר וכמובן את ג'ונס ו-וויט. כל עוד ג'קסון בריא יש לציפורים מה למכור מול בריס. וואגס אומרים שהסיינטס פייבוריטים בפילד גול ונותנים אובר אנדר 51.5 זה הרבה יותר מידי נקודות למשחק פתיחת עונה. אבל אחרי שהסי הוקס הדליקו את הפקס ונתנו בכללי 52 נק'... הסיינטס עם כל הכלים של בריס והגנה משופרת יכולים לתת 40 נק' ... למרות משחק החוץ אנחנו עם הסיינטס.
סיינטס מנצחים ב-7 ומעלה.
פנטזי: בירס, גרהם והריסבר התורן של הסיינטס שיתן 100 ושער.
<טרי> אחרי המשחק המצויין הזה כולנו נירגע עם טוילאט בול בסיינט לואיס.

*****אזהרת צפייה*****
מיני בסיינט לואיס. 
הליין בוואגס זז באופן די ברור אחרי הודעה שברדפורד גמר את העונה. הראמס לא חיכו והביאו את קייס קינום המעניין. לקינום יש מנטלית של אקדוחן מהזן שלא רואים הרבה בליגה אבל דווקא הסגנון קולג' הזה יכול לעבוד בליגה החדשה של גודל. פישר אוהב QB  עם ניידות וקינום ללא ספק נייד, בוודאי מול ההגנה היחסית חדשה של מיני. קינום יכול למסור, השאלה היא מי יתפוס. או מי ירוץ (הרוקי מטולסה?) ההגנה של הראמס ללא ספק מצויינת אבל מול AD פיטרסון וצוות רסיברים שנטול כוכב אבל מנוסה ומגוון אנחנו לא רואים את הניצחון של הראמס. ממול לקינום יפתח מאט קאסל שללא ספק מחמם את העמדה לברדג'ווטר. עם כל החיבה (אין לנו) לפונדר, הוא לא פקטור. קאסל מנוסה, יש לסגולים משחק ריצה יעיל ובאופן כללי, למרות הגנה פחות טובה, הם מקבלים מאיתנו ניצחון.
וואגס אומרים שהרמס פייבוריטים בשלוש. אנחנו חושבים שהסגולים עדיפים, בשלוש ומעלה.
פנטזי: AD.
<דנ, בנתיים חזר לכיסא>

קליבלנד בפיטסבורג.
בגלל שאני, דני נוימן, שיחקתי פעם חלוץ מרכזי בבית"ר ירושלים וגם מכבי תל אביב <טרי, בייאוש> היית קשר. <דנ> כן, קשר חלוץ. בכל אופן, אני מוכן לתחזית. תיקו טוב לשתי הקבוצות פה. אבל בגלל שפיטס משחקים בשחור וצהוב, אני, דני נוימן, מהמר עליהם.
<טרי> תודה. בכל אופן, אם נביט במה שיש לחומים להציע, בלי הרסיבר הכי טוב שלהם (רץ מהר כן, חכם לא) נראה שאין להם למרות המון סימפתיה מה לתת. יש להם
QB  לא רע בדמות הויר אבל הוא אחרי פציעה קשה ובאופן מסורתי בבית פיטס לא נותנים יותר מידי יארדים. נוסיף את החום שעולה מהכיסא של טומלין, הוא חייב לנצח את המשחק. אה, כן כולם שם בריאים. פיטס מנצחים בקלות <דנ> אמרתי! אמרתי בדיוק ככה!
פנטזי: האנס האתלט ביג בן, ל'וואנט בל, ההגנה של פיטס.

<בומר> 
האיגלס מארחים את ג'קסונוויל.
במשך שנים נהגנו פה בתחזית לכנות את פילי בשם סכציה עמלק/ איחוד גוג ומגוג. הגיע הזמן לרענן את השם. הסכציה משחקים את הפוטבול הכי מעניין בליגה תחת צ'יפ קלי. הם פשוט משחקים יותר מהר מכולם והשחקנים שלהם קנו את השיטה של קלי. הזמן אם כן, לשנות את השם לסכציה בארי בונדס/ איחוד לאנס אמסטרונג על שם האיש הכי מפורסם שנתפס על סטרואידים (כולם, כולל כולן כולל בולט לוקחים חומרים, אל תהיו מופתעים). בכל אופן, הסכציה מארחים את הקבוצה  מהחור הלח בפלורידה ופשוט רצים מוסרים רצים על הקבוצה החביבה בלי הקהל. הליין הוא 10.5 ומעלה לסכציה נראה לנו שזה כמו אוקראינה מול רוסיה שתפקיד המפסידה שמור ליגוארים.
10.5 ומעלה לסכציה
פנטזי: כל שחקני ההתקפה של הסכציה. אפילו הליינמן. בייחוד הקיקר.

<טרי> הריידרס בג'טס
****אזהרת צפייה, לא לילדים, נשים, גברים בהריון וסתם צופים*****
מאט שוואב פעם פותח מוכשר פשוט איבד את היכולת והצליח לאבד את המקום כפותח במדי השחורים. מה שמשאיר את אוקלנד ללכת על רוקי ולקוות שהוא טוב יותר ממה שיש להם. קאר ג'וניור הוא סימן שאלה, כמו כל רוקי וכל רוקי מתחת לסנטר שינסה לבדוק מה בדיוק עשה רקסי בקיץ יגלה שרקסי באופן מפתיע התרכז בפוטבול. רקסי לא הצהיר שהוא רץ לאליפות, לא הצהיר שהוא הולך להילחם בדאעש, לא הצהיר שיש לו פטיש לגמדות ולא ניסה לגרש מהעיר את ה QB  שלו. התחלנו בריידרס ולא אמרנו ממש הרבה עליהם כי כריס ג'ונסון משחק בג'טס, כי אריק דקר משחק בג'טס... כי יכול להיות שמי שמנהל את רקסי אמר לו לשתוק והביאו לו צעצועים לQB  ? אז אם ג'ונסון ירוץ, ויש מי שיתפוס, איפה פה הקאץ'?
הריידרס לא ינצחו פה, בעיקר כי ניצחון פה יראה לראיין את הדרך החוצה ממש ממש מהר.
הג'טס מנצחים ב-7 ומעלה ואומת הג'טס מיד תכריז כי סמית' מועמד לסיי יאנג, הייסמן ו נשיאות המדינה. כל מדינה. נתראה עוד שבוע...
פנטזי: ההגנה של הג'טס תנסה ללחוץ את הרוקי ופעם אחרונה שרוקי הצליח בליגה הוא לבש 12 בכחול. קאר לא משחק בכחול.
<דנ>
***משחק השבוע, חלק א'****
סינסי בבולטימור.
חם ולח יהיה בעיר של אדגר אלן פו. חם ולח מאוד. זה בטח לא מוסיף כלום לשתי קבוצות שמייצגות את הת]חסה הישנה של הליגה ומשחקות משחק שבנוי על פיזיות. יחד עם זאת לסינסי יש יותר כישרון בשני הקווים, למרות הסנטר הרוקי. הבנגלס לטעמנו אחת הקבוצות הכי מבטיחות בליגה עם טונה כישרון בריצה, באוויר ובהגנה. הבעיה היא מרווין לואיס שלטעמנו שמרן מידי. לואיס איבד את שני המתאמים שלו, אחד הלך למיני, השני הלך לוושינגטון אז  מרווין הביא חברה חדשים, אולי, רק אולי, הם יצליחו להוציא את מרווין מהשמרנות שלנו. ממול לבולטימור פשוט אין מקום תחת תקרת השכר, ריי רייס מושעה (הוא השתמש בפנים של אשתו לפרוק עצבים) ולא נעשה נסיון לתת לפאלקו מטרה של ממש, עם כל הכבוד לסמית, גם טרוי וגם סופרמן.
סינסי מנצחים, לדעתנו זה לא כל כך קרוב.
פנטזי: דלטון, סאנו (כי גרין יקבל שמירה כפולה),  פלאקו
<דנ, מחזיק פתק> קראתי טוב חברה?  
<בומר, המום> כן... אה... עוברים הלאה למשחק שלא ישבור שיא צופים.

באופלו באים לשיקגו.
מי שעקב אחרי הקיץ של באפולו ראה שעיקר החדשות שם מתעסקות המכירה של הקבוצה ואולי מעבר לעיר אחרת. טורונטו, מקסיקו סיטי אפילו LA, כולן מוזכרות כבית חדש אפשרי לקבוצה מאפ סטייט ניו יורק. מה הקשר אתם שואלים? או, דווקא זו שאלה טובה. אנחנו לא מכירים אף בנאדם שישקיע יותר מידי במקום עבודה לא יציב שלא ברור בכלל אם יהיה או לא יהיה מחר. במה שרק נראה כאירוניה סימלית, ג'ים קלי אולי הסמל הכי גדול של הבילס מאוד נלחם בסרטן אם כי הרופאים אומרים שהוא לא בסכנה בשלב הזה. הסימנים לא טובים בקיצור לבילס. כל זה לא צריך להטריד יותר מידי את החברה מסולג'ר פילד שרואים בעצמם מועמדים ללכת רחוק. הם הביאו שידרוג להנגה בצורת ג'ררד אלן המצוין, נתנו לכולם זמן להתאושש מהפציעות ושמרו על השלד ההתקפי המעניין אבל גם המזדקן. אה,  ויש את המילה הכל כך אמריקאית- פרון. יש שם הרבה שחקנים שהם injury prone...
שבוע ראשון, בבית, מול הבילס, אנחנו נותנים בתחזית ניצחון גדול לדובים.   
הגנת הדובים, מאשל וקאטלר
<טרי> 
וושינגטון רד סקינס ביוסטון
RG3. יותר כינוי בטוויטר מאשר שחקן שטוענים שהוא לא פחות ממהפכה. הימים, ימי ביילור, אי שם בטקסס הלוהטת מחום, לחות, שנאת האחר (בטקסס זה דת רשמית) וסתם להט דתי מטורף. בביילור משחק בחור צנום שיכול לרוץ מהר וגם למסור לא רע. הבחור הצנום מוביל קבוצה מוכשרת אבל לא מבריקה לאליפות אי שם ב-2011. הוא נותן 37 טאצ'ים שזה יפה אבל לא הרבה יותר מזה. באפריל 2012 הוא הופך לבחירה מספר 1 שהסקינס שלימו עבורו לא פחות מאשר את העתיד. מאז, הוא לא בדיוק מבריק. עונה של 6-10 והפסד בפלייאוף אולי הוא לא היה אמור לשחק כי הוא היה פצוע ועונה נוראית 13-3 שהסתיימה בניקיון אורוות. אז על מה ההייפ? על עונה אחר סבירה? אז הביאו את לשון מקוי ומאמן חדש אבל אנחנו מדברים על שחקן שלא מצדיק את ההייפ. אנדרו לאק, שנבחר באותו דראפט עם קבוצה פחות מוכשרת עושה הרבה הרבה יותר בהרבה פחות רעש. ראסל ווילסון, אותו דראפט למי ששכח, כבר הניף את וינס למוברדי. קאפרניק לטעמו הרבה הרבה יותר יעיל מגריפין וקאפ גם מוסר טוב מאוד. מה שאי אפשר להגיד על מר השלישי.
ממול יוסטון מציגה את ההגנה הכי מסקרנת בליגה. וואטס, קלאוני וקושינג לא יתנו לוושינגטון שנייה לנוח. נכון שפיצ'פטריק נוטה למסור לכל שחקן פנוי שהוא רואה, גם אם לא לובש אותו צבע חולצה אבל ההגנה של יוסטון תבריח את השלישי מהמגרש והשאר, כמו שאומרים <נוימן קופץ> יחי נשיא המדינה! <טרי ובומר, מביטים בהלם, טרי> אה...היסטוריה. אומרים היסטוריה...
יוסטון מנצחת במשחק לא מרהיב אבל מעניין. 7 ומעלה ליוסטון.
פנטזי: הגנת יוסטון, פוסטר

<בומר> טנסי בקנזס.
יש אקסיומה בליגה שקשה מאוד לנצח בקנזס. אנחנו מסכימים. לא כי היינו בארו הד לאחרונה אלא כי המספרים (63% בארו הד) אומרים ככה. מעבר לזה, לקנזס עד שיוכח אחרת יש משחק ריצה יעיל מאוד והגנה לא רעה אם כי אל תצפו לטופ 5. טנסי היא קבוצה בבנייה ויקח להם זמן למצוא את הכלים שיהיו הבסיס לעתיד. אנחנו לא חושבים שלוקהראט הוא גרוע, הוא פשוט לא מספיק טוב. כנל משחק הריצה. טנסי לא תנצח כי בארו הד קשה לנצח אבל שתי הקבוצות לא ממש מהעילית של הליגה.
קנזס מנצחים ב-6 ומעלה.
פנטזי- צ'ארלס.
<טרי>

ניו אינגלנד סית' במיאמי day care
מאז 2002, 12 פעם שיחקו הסית' מול המעון יום בדרום פלורידה המחרידה על צבעי הניאון והמכוניות היקרות בכבישים המחורבנים של מיאמי/לורלדייל/בוקה. המאזן 7 ניצחנות של הסית', 5 של מעון היום. מבלי לבדוק, מישהו פה חושב שיש להם מאזן יותר גרוע מול יריבה אחרת ב-12 בשנה האחרונות??
 הג'טס? 3 הפסדי חוץ.
הבילס? 2 הפסדי חוץ.
הקולטס? 3 הפסדי חוץ (כולל פלייאוף).
דנבר? 4, כולל פלייאוף.
מזהים טרנד? הסית' מתקשים בבירת הקוקאין והפנסיה העולמית. אולי זה כי ממש חם ולח שם, אולי כי הדולפינים זה הקריפטונייט של הדארת' בליצ'ק, אולי זה כי אי אפשר לצלם את הפלי קולינג של מיאמי כי אין שם כזה. כך או אחרת, מיאמי עושה הכי הרבה בעיות לסית' ואם ניקח בחשבון שמאז 2002 למעון היום יש 4 עונות עם מאזן חיובי ובמצטבר מ 2002 המאזן שלהם הוא 107-85 שזה 44% הצלחה. אז איך למען השם הם כל הזמן מנצחים את הסית'?!
בלי לבדוק, ככה, מהראש, מישהו יודע מי הרסיבר המצטיין של הסית' בעונה הקודמת?
מי שניחש ג'וליאן אדלמן זכה בפרס, חולצה ותקליט. כל השאר יכולים ללכת לג'ילט סטדיום, יש מצב שאתם מספיק טובים לתפוס כדורים מטום בריידי. בחלק ההגנתי הסית' איבדו את טאליב והביאו את דאראל ריוורס. יכול להיות שזה צעד טוב. יכול להיות שזה אוצ'ו סינקו 2. ימים יגידו.
וואגס נותנים מספר די גדול ניו אינגלנד 4.5-. אנחנו הולכים נגד הליין והולכים על הפתעה
ניצחון למעון היום.
פנטזי: געגוים לריצ'י

קרוליינה בטמפה
<דנ, קול בטוח בעצמו> קרוליינה צריכה לעבור לשחק עם 3 חלוצים. אני, דני נוימן, הייתי חלוץ...<מביט לבומר בחשש> קשר...?
<בומר, מחזיק בכדור גולף וזורק לכיוון דני> הנה תשחק עם זה. קרוליינה תסבול מהמצב של ניוטון. אנחנו מניחים שהוא יפתח את המשחק. מצד שני כל פגיעה בו מהר מאוד תעלה את דרק אנדרסון. כך או אחרת, קרוליינה לא בנויה על התקפה. משחק הריצה ימשיך להיות דומננטי וההגנה תהיה כרגיל החלק החשוב יותר. ממול טמפה עם רוקים בעמדות מפתח, אבל עם לאבי סמית על הקווים, לא ברור עדיין מה נראה. מלקחי העבר של סמית' מן הסתם נראה קבוצה שמתמקדת בהגנה, כי צריך פחות כישרון באופן יחסי בחלק הזה. המשחק, כולם אומרים יהיה חגיגה של ניקוד נמוך. שתי הקבוצות לא היו מאריות ההתקפה בעונה שעברה ואנחנו לא רואים את הפליימייקר שיהפוך מי מהקבוצות למכונת התקפה.
התחושה שלנו היא שטמפה יותר טובה ממה שחושבים כי לאבי סמית הוא מאמן טוב. במשחק בית ועם סימן שאלה מעל קאם ניטון, אנחנו הולכים כנגד הליין של וואגס. טמפה, 3 ומעלה.
פנטזי: בר רפאלי בלי בגדים... רגע, יש לנו את זה כבר. אז.... 

סן פרנסיסקו בדאלאס
<טרי> הבלואו אואט של השבוע. כן, זה המשחק הכי קל של השבוע. לדאלאס הייתה את אחת ההגנות הכי גרועה בליגה בשנה שעברה והם איבדו את השחקן הכי טוב בהגנה לדנבר. איך הם הגיבו? הם הלכו לדראפט בערך. כדי להוסיף פאנץ להתקפה הם לא עשו הרבה. אנחנו לא מבינים את הראש של ג'רי. זו קבוצה של 500.
ממול, מחנה המעצר של סן פרנסיסקו מגיע לעיר ואנחנו הולכים על 2 עצורים ועוד פצוע. הארבו הוא אולי המאמן עם הכי הרבה שתן בראש. המריבות שלו עם מאמנים אחרים ועם ההנהלה שלו מתועדות. הניינרס זו קבוצה שלדעתנו הולכת לקרוס לתוך עצמה בהמשך העונה, בנתיים, הם מגיעים לקבוצה ממש חלשה שבנויה על התקפה ובחלק הזה, ההגנה החזקה של הניינרס וקאפ יכולים לבד לנצח את דאלאס.
לנו זה נראה לא כוחות וניצחון קל של הניינרס.
פנטזי: קאפרניק. קולין קאפרניק.

אינדי בדנבר
SNF
<בומר> פייטון ישב כל הקיץ והריץ את הסופרבול. הוא ישב עם אלווי וביחד בנו את ההגנה של דנבר לגמרי. לא פחות משלושה שחקני הרכב הביאו להגנה, כולם כוכבים (וורד, וואר, טאליב) יחד עם וון מילר ורחים מור, אולי לראשונה מאז ומעולם לפייטון יש חוליית הגנה מהעילית. אנחנו לא מדברים על התקפה כי פייטון, תהיו בטוחים מגיע חד מאוד (היסטורית, הוא תמיד פותח טוב) ולמרות אי אלו שחקנים שעזבו, התחושה שלנו היא שהם יחסרו את פייטון. החסרון של וולקר ישפיע. אבל בואו נהיה ריאלים. זה הגרמני, הוא ימצא קונוס פנוי באנדזון. ממול אינדי עם אנדרו לאק. כן, יש עוד שחקנים שם אבל יש להם את אנדרו לאק. כמה הוא טוב? הוא לקח את הקבוצה הזו – כמעט אותה קבוצה בדיוק- לניצחון בפלייאוף.
אנדי טובים, כי לאק טוב אבל מול פייטון וההגנה המשופרת של דנבר אנחנו לא רואים פה חזרה מ-30 נק' (קנזס) ולא רואים פה חזרה בכלל.
דנבר, בשבע ומעלה
פנטזי: פייטון. 

MNF , חלק א
ניו יורק ג'ייאנטס בדיטרויט
<טרי>
הג'י מאן אפורים כל כך שהם התחילו לשחק באפור. איך קבוצה מהעיר הכי נוצצת בעולם יכולה להיות כל כך אפורה? החוסרים הכי בולטים על הג'י מאן- קו התקפה וריצה נפתרו בערך. הביאו רץ מאוקלנד שאמור לתת מעט יותר זמן לאיילי. הג'י מאן הביאו רסיבר בדראפט ואולי הם יצליחו למצוא את הנוסחא שתביא להם מקום שני בבית כי פילי טובים. ממול הליונס שמרו על ההתקפה, חיזקו מעט עם טייט והביאו מספר שחקנים שיכולים להיות מאוד מעניינים- הטייטאנד הרוקי אברון למשל. ההתקפה של הליונס עם מגהטרון לדעתנו גדולה בכמה מידות על הג'י מאן. למרות שהג'י מאן משחקים טוב בחוץ, הם פותחים את העונה עם הפסד.
ליונס בשש ומעלה אומרים וואגס. נשמע לנו בינגו.
פנטזי: באמת? אתם צריכים עצה פה? לכו על איילי האוסטרי. 

(לא)

NMF  חלק ב'
סן דייגו באריזונה.
<בומר>
נתחיל בסוף: אריזונה לטעמנו היא הקבוצה הכי מסוכנת ב NFC. זו קבוצה שבנויה על שליטה בכדור ויש להם את הכלים לעשות את זה. הם שיפרו את הקווים בדראפט, יש להם מאמן לדעתנו הכי טוב בליגה והם מבינים בדיוק מה הם יכולים ולא יכולים לעשות. זו קבוצה מאוד מסוכנת. הם בנויים כדי לנצח את סיאטל ואת הניינס שנמצאות באותו בית. בקיצור, זו קבוצה סופר פיזית שמאומנת טוב.
 ממול, סן דייגו. הם תקועים בבית עם פייטון אז הם צריכים לבנות את הקבוצה כדי להתמודד איתו. אז הם הלכו בדראפט חזק על הגנה ועל פניו זה דבר נכון. רק שהם לא הביאו את שם גדול בשלב הזה וכל הבחירות שלהם כרגע מתחילות בספסל. זה לא רע, זה פשוט לא הזמן לבנות אלא אם...<מצמצם את עיניו ומביט למצלמה> האם השמועות נכונות...?
אריזונה יותר טובה ותנצח בסקור נמוך.
 פנטזי: בטוח יש בייסבול היום לא? 

נתראה ביום שלישי ועד אז, היו טובים, אמרו לא לשטויות ואל תקשיבו לפוליקיטאים.
  



אין תגובות: