יום שני, 5 באוקטובר 2015

סיכום שבוע 4, 85% וג'ו פילבין אחד שהולך הבייתה

שבוע 4 הסתיים ו25% מעונת 2016 נגמרה. סימנים של סתיו מגיעים כי מתחילים לדבר על בייסבול. רנו בפורמולה 1 רוכשת את לוטוס ומשאירה שובל שמועות לגבי מי יקח את רד בול שדווקא פולקסווגן נקשרת לחברת המירוצים. בליגה הראמס נסעו לאריזונה ויצאו עם ניצחון שיותר מהכל עושה את סיאטל מאוד שמחים. דרו בריס חזר וניצח את דאלאס והג'י מאן אומרים תודה על זה. נכון לסגירת הבלוג מיאמי טרם פיטרו את פילבין אבל זה די ברור שהוא יאמן במקום אחר בעונה הבאה. אינדי ניצחו ללא לאק ובלי לאק זו קבוצה של דראפט. לנצח את ג'קסונוויל בבית אחרי שהם החטיאו פילד גול אחרי פילד גול אחרי פילד גול... שפגאנו ימכור למישהו אחר שהוא "גאה".
נותרו 6 קבוצות מושלמות. הפטס, גרין ביי, קרוליינה, אטלנטה, הבנגלים ודנבר. הליונס נותרו היחידים ללא ניצחון וגם הם יחפשו מאמן חדש בעונה הבאה. הפלאקונס נתנו הצהרה מאוד מעניינת והראמס ממשיכים לנצח את הבית שלהם. אבל זה לא זה. ביום חמישי בולטימור הוציאו שפן מהכובע ואיכשהו ניצחו ומי שמרוויח מזה אלה הבנגלים שבאמת נראים כרגע יציבים וזה המון לחבורה של מרווין לואיס. רקס ריאן כמו שחזינו התפוצץ והכיסא של צ'יפ קלי רותח.
יש לנו זוכה בתחרות המאמן המפוטר הראשון- ג'ו פילבין הוא הזוכה. מיאמי כצפוי חוזרים מלונדון ישר למאמן חדש. שיהיה עם זה בהצלחה.

ג'טס 27 במיאמי 14 בלונדון
 אמרנו שיהיה משחק מפוזר והמשחק כמאמר הקלישאה לא התעלה לרמה גבוהה. 0/12 בהמרת דאון שלישי לדולפינים ו-226 יארד כוללים בהתקפה זה מספר את הסיפור החלקי של החברה מדרום פלורידה. ההגנה שאמורה הייתה להיות הצד החזק של מיאמי נתנה לג'טס 205 יארד על הקרקע, אייברי שם 166 מתוכם. המשחק לא היה צמוד. טנהיל עם 2 אינטים ו-19 השלמות מתוך 44 ניסיונות נראה רע מאוד. אין מה לדבר על משחק קרקע.
אמרנו ג'טס וצדקנו
1/1 בערב טוב מאוד של התחזית

יוסטון 21 באטלנטה 48
  בסוף הרבע השלישי התוצאה הראתה 35-0 לציפורים. הרבע האחרון היה גארבג' טיים שנתן ליוסטון מעט כבוד אבל המשחק לא היה צמוד. בריאן הוייר נתן רבע רביעי של קריירה אבל זה לא היה חשוב ולא בטוח שזה יחזיר אותו אל מתחת לסנטר. מצד שני מאלט לא נראה טוב בכלל.
אמרנו פאלקונס ביתרון גדול וכך היה 2/2

ניו יורק 24 בבאפולו 10
אמרנו לפני המשחק שאנחנו לא מבינים למה וואגס הלכו על 5.5- לבילס. אנחנו לא קונים את טיירוד טיילור, לא קונים את רקס ריאן ולא מאמינים למה שהם מוכרים בצד היפה פחות של מפלי הניאגרה. אמרנו שהג'י מאן הרבה יותר חזקים מהמאזן שלהם. הבילס הולכים עכשיו למבחן ואנחנו די בטוחים שגם אם הם יעתיקו בכל התשובות הם יכשלו. הג'י מאן נראים כאילו יש להם מפגש עם בריידי בפברואר.
הלכנו נגד הליין וצדקנו. 3/3

אוקלנד 20 בשיקגו 22
 הטעות היחידה שלנו במשחק המוקדם והיא משתי קבוצות שלא יודעות מה הן רוצות מהעונה. הריידרס לא יודעים לנצח משחקים עדיין, הם צריכים שהיריב יפסיד והפעם קאטלר לא נתן את המשחק. מאוד מוזר בתחשב ברצון הטבעי שלו לעשות את זה. המשחק עצמו היה גרוע ומפוזר. משיקגו אי אפשר לצפות ליותר בשלב הזה של העונה ומהריידרס כנראה זו פשוט טעות לצפות למשהו כזה מארגון שכל כך רגיל להיות שטיח. טעינו עם הריידרס
3/4

ג'קס 13 באינדי 16 בהארכה
כשפורסם שלאק לא ישחק הליין זז באופן פרוע מ 7.5- 8.5- ל 2.5-. אנחנו אמרנו שאנחנו לא נוגעים במשחק הזה עם מקל כי זה משחק מפחיד. אינדי פשוט גרועה בלי לאק זו פשוט קבוצה נוראית. ההשפעה של לאק על הקבוצה הזו היא יוצאת ברמה של לברון. הוא צריך לשבת בצד עוד שלושה ארבעה משחקים כדי להבטיח שפאגאנו יעוף. פאגאנו פשוט לא ברמה של הרמה השלישית של המאמנים בליגה. הוא סוג של רקס ריאן בלי ההצהרות המפגרות. ג'קס היו צריכים לנצח את המשחק הזה ועצם ההפסד אומר יותר מידי עליהם. שום דבר מהדברים לא טוב.
אמרנו  אינדי בלב לא שלם ואמרנו לא לגעת במשחק כי זה יהיה צמוד.
 4/5. צדקנו.

קרוליינה 37 בטמפה 24
וויסנטון מוביל את הליגה  באינטים (יחד עם לאק...) אם כי קאפרניק גורם לכולם להיראות חובבנים עם יחס של 2.5 אינטים על כל טית דלת. בכל אופן, ווינסטון לא מוכן עדיין. לא צריך להיות גאון להבין את זה ובמשחק בגשם הוא לא היה טוב. למעשה הוא היה 4 אינטים גרוע. הסיפור פה זה קרוליינה שעושה פחות מהמינימום (קאם 11/22 ל-124 יארד וצמד) בשביל לנצח. בעצם, שאתה משחק מול טמפה, תן להם לעשות את השטויות. הלוז של קרוליינה נהיה מעניין. שבוע הבא בסיאטל אז שלושה משחקי בית (ליונס, אינדי, פאקס) אם הם עם הפסד אחד מתוך ה4 הבאים הם על אמת. אם הם 2-2... טוב, הם תמיד נראים ככה.
חזינו ניצחון לפנתרים בגשם וכל היה.
5/6

פילי 20 בוושינגטון 23
לא ראינו כלום מפילי שאומר שהם פייבוריטים אמרנו לפני המשחק. הם פשוט קבוצה גרועה וצ'יפ קלי אחרי 4 משחקים מאמן את הקבוצה הכי חלשה בליגה וזה כולל את טמפה. האיגלס פשוט לא מזיזים את הכדור ובשלושת המשחקים האחרונים שלהם. בממוצע יש להם אחרי 4 משחקים 59 מהלכים למשחק. זו לא הבשורה של צ'יפ קלי והוא בנה את הסגל הזה. הם עם 19.5 נק' למשחק, 224 יארד למשחק באוויר ו-70 יארד על הקרקע. זו לא הבשורה שצ'יפ קלי הבטיח שהוא יביא והוא אחראי לכל הסגל הזה לבד. אחרי שתי עונות טובות זה נראה גרוע מאוד והלוז שלהם כזה שיש להם אולי 5 ניצחונות עד סוף העונה. אם קלי לא עושה שינוי דרמטי הוא בעונה הבאה לא יהיה בליגה.
אמרנו שפילי קבוצה לא מרשימה וצדקנו. 6/7

הסכציה 21 בסינסי 36
אנדי דלטון תראה חד. 9 טאצ'ים לעומת אינט אחד, 296 יארד למשחק, רק שני סאקס בארבעה משחקים שלפחות אחד מהם היה מול קבוצה אמיתית (רייבנס) אבל בואו לא נתרגש. סינסי שיחקו מול קבוצות טובות, לא טובות מאוד. הם שיחקו מול קבוצות של 500. לא מול הפטס והסי הוקס. רוצה הגורל וכבר ביום ראשון הם מארחים את סיאטל ואז בבאפולו ואז בפיטסבורג. עכשיו נראה מה בדיוק יש לנו ביד עם הבנגלים. מצד שני, צריך לדעת לנצח משחקים מול קבוצות של 500. והניצחון הזה למרות מאמצים כנים של מרווין לואיס היה משכנע.
אלכס סמית' נראה כמו אלכס סמית ועדיין זה הרבה יותר זול ממה שהניינרה שופכים על הניסוי שכשל ושמו קולין אינטרספשן, פאמבל, רעפרניק. סליחה, קאפרניק.
הלכנו עם הליין. צדקנו.
7/8 בבלוק המוקדם.

הבלוק המאוחר
קליבלנד 27 בסנדי 30
אמרנו שיהיה משחק קל לחיזוי. מראה לכם מה אנחנו יודעים. לפני המשחק קולין קאוהרד המצויין בפוקס רדיו אמר שהוא הולך עם החומים נגד הליין כי הוא לא מאמין בסן דייגו והוא בטוח שהחומים יעשו מזה משחק. הוא כנראה יודע מה הוא אומר. סנדי איבדו את התופסים תוך כדי משחק ועדיין מצאו דרך לנצח וזה יפה. קליבלנד נשארים עם הכבוד וזה יפה אבל לא מנחם אף אחד. הלוז של החומים קשה מאוד ולאור ההיסטוריה של ההנהלה שם, מן הסתם הם יחפשו מאמן חדש בסוף העונה. זה לא צעד טוב לטעמנו אבל אנחנו יושבים בבית ולא מנהלים קבוצה.
אמרנו סנדי בקלות ויצא סנדי בקושי.
8/9

סנט לו 24 באריזונה 22
אמרנו שסנט לו נבנתה לעצור את סיאטל ולא את פאלמר. טעינו. הם נבנו לנצח את הבית שלהם. קו ההגנה שלהם מרשים. הבעיה שלהם זה שהם נבנו לנצח את הבית שלהם וזה רק 6 משחקים בעונה. הם נוסעים ללמבו פילד עכשיו ואז החומים שהם לא משחק קל. כך שהם יכולים ליפול ל-2-4 לפני שהם מקבלים בזרועות פתוחות את קאפ הניירה.
ברוס ארינס ישב בבית ויתן את הבעיות. הוא פשוט מאמן טוב ואריזונה מאוד טובה עדיין.
8/10, הטעות השנייה שלנו הערב.

גרין ביי 17 בניינרה 3
קאפ עם 14 סאקס אחרי 4 משחקים (שני רק ל...אלכס סמית עם 18....). 181 יארד באוויר למשחק ו 2.25 אינטים  למשחק יחד עם 3 פאמבלים. מתי בדיוק יחליטו בניינרה שהזמן לתת לבליין גברט צ'אנס להסריח?
אחרי 4 משחקים הניינרה אחרונים בליגה עם 12 נק' למשחק וזה כולל את שיקגו ששמו 0 נק' על הלוח במשחק אחד. בקצב הזה במשחק הבא הם על 0 נק'  (20 במשחק הראשון, 18 בשני, 7 ו-3...)
גרין ביי נהנו מיום שמשי נראה בחוף המזרחי וחוזרים לשגרה.
אמרנו גרין ביי בהרבה וצדקנו 9/11

מיני 20 בדנבר 23
אמרנו שהליין (7- דנבר) כבד ואמרנו שהמשחק יהיה צמוד. פייטון לזכותו יאמר, יודע בדיוק מה הוא שווה ובראיונות לפני המשחק הוא לא מתבייש להגיד שהוא מתקשה. הוא צוחק על עצמו באופן מאוד כנה ויודע בדיוק שההגנה היא מה שתנצח את המשחקים שלהם. יש להם לוז סביר לחלוטין ואחרי רבע עונה הם עושים את מה שהם צריכים כדי לקחת את הבית שלהם. טדי B  ממשיך להראות טוב. הוא לא עושה שטויות, לא מנסה להמציא את המשחק מחדש ועובד עם מה שיש לו מצויין. עכשיו הם צריכים לעשות את הצעד קדימה.
10/12

SPT
דאלאס 20 בסיינטס 26 בהארכה
ווינטאג' דרו בירס נתן לסיינטס את הניצחון הראשון העונה. 31/41 ל-359 וצמד, ממש ווינטאג' בירס. שתי הקבוצות לא ישחקו בפלייאוף. ווידן באמת עושה הרבה עם מה שיש  לו אבל אין לו שום דבר לעבוד איתו. ההגנה של הסיינטס ממשיכה להראות רע מאוד כך שלא למדנו הרבה מהמשחק הזה. דאלאס 0-2 בלי רומו. יש להם עוד 7 שבועות לחכות. אם הם ינצחו 3 מתוך ה-7 שנשארו להם יש להם מזל. יש להם את הפטס, בג'יינטס והסי הוקס עכשיו. אחר כך ניצחון אפשרי מול האיגלס ואז בטמפה ובמיאמי. שלוש משחקים אפשריים. אבל הג'י מאן יברחו להם עד אז.
11/13
MNF
ליונס 10 בסיאטל 13
הליונס שרטו, בעטו, הרחיקו כדורים ליציע, משכו זמן, עלו בהרכב הגנתי ועוד סבלו מהחלטה גבולית בסוף. אחרי חודש הם הקבוצה היחידה ללא ניצחון וקולדוול יודע שהוא צריך להתחיל לברר איפה הוא מחנה את האוטו כי הוא לא יעבוד בדטרויט יותר.  
התחזית סוגרת שבוע מצויין עם 12/14.
85% נאים.

דירוג העוצמה
1.      ניו אינגלנד (1) התחזקו באקים ניקס מהסיינטס. עוד גוף גדול ופיזי להציק ליריב.
2.      סינסי (6) בלי ספק פתיחה חזקה, אבל עכשיו הלוז נהיה קשה. עכשיו נראה אם הם על אמת.
3.      גרין ביי (3) נראית כמו הקבוצה הכי טובה ב NFC.
4.      אטלנטה (4) הניצחונות על דאלאס ועל פילי מרשימים פחות
5.      אריזונה (2) הפסד בית ליריבה מהחטיבה זה גרוע אבל הראמס מנצחים את כל הבית. הם מאזנים.
6.      דנבר (8) ההגנה הכי טובה עם QB שטוב פעם ב-10 מסירות.
7.      קרוליינה (5) הדנבר של ה NFC, אבל קאם יותר טוב מפייטון עכשיו.
8.      סיאטל (9) בלי לינץ הם ניצחו די בקלות. אבל אלה הליונס וזה היה משחק בית.
9.      ניו יורק (11) לא קל לנצח בבאפולו. הם עשו את זה קל מאוד.
10.  ניו ג'רזי (14) חדשות טובות- הם ניצחו. חדשות רעות ג'ינו סמית חוזר.
11.   מיניסוטה (12) הפסידו ועלו שלב בעיקר כי טדי B נראה מרשים.
12.  פיטס (9) עמדו במבחן יפה אבל נכשלו. עם קיקר חדש אולי זה יראה יותר טוב?
13.  סנט לו (21) ניצחון מרשים בחוץ על קבוצת פלייאוף.
14.  בולטימור (26) ניצחון שמשאיר אותם איכשהו בחיים. הלוז שלהם מאוד מאוד קשה.
15.  באפולו (13) מילא להפסיד בבית, אבל כל העונשים האלה ואובדן השליטה... אה, זה אופייני לרקס.
16.  סנדי (19) ניצחןן לא משכנע.
17.  אוקלנד (18) אם הם ילמדו לסגור משחקים כמו המשחק שהם הפסידו הם יהיו איום.
18.  טנסי (20) נחו השבוע.
19.  וושינגטון (28) קאזינס נתן דרייב מנצח מרשים. גם אם זה נגד פילי.
20.  דאלאס (11) ווידן מנסה. באמת.
21.  קנזס (22) קו ההתקפה שלהם מחריד.
22.  שיקגו (30) ניצחון זה ניצחון. עוד 12 משחקים לדראפט.
23.  יוסטון (16) אז עכשיו הם יתחילו לחפש QB? אולי אם הם היו משקעים פחות בוואטס היה להם...
24.  אידני (15) קבוצה חלשה מאוד. שתהיה בפלייאוף.
25.  ניו אורלניס  (32) בירס שווה 3-4 ניצחונות בעונה. ההגנה שווה 11-12 הפסדים בעונה.
26.  דיטרויט (23) היחידים ללא ניצחון בליגה.
27.  מיאמי (24) פילבין עדיין פה? לא. הוא פוטר במה שניתן להגדיר כהפתעה
28.  קליבלנד (29) קריטי אך יציב.
29.  פילי (22) הניסוי של צ'יפ קלי לא מצליח. זו הקבוצה הכי מגעילה לצפייה כרגע. אצל טמפה את הניינרה אפשר לצפות לשטות של ה QB, פה זה רק פאנט אחרי פאנט.
30.  ג'קס (25) להפסיד למאט פאורפוינט האסלבנק זה כל כך 2003....
31.  טמפה (31) בליגה הזו אתה טוב כמו ה QB  שלך וכרגע, ווינסטון נראה גרוע מאוד... מזל שקאפרניק פה.
32.  ניינרה (26) הקבוצה הכי גרועה בליגה בהפרש ניכר. קאפרניק גורם לווינסטון להראות טוב...


אין תגובות: