יום שבת, 31 באוקטובר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 8

הפטס ניצחו בקלות את מיאמי במשחק המוקדם. זה לא הפתעה. גם לא התוצאה. מיאמי ניצחו את יוסטון ואת טנסי. שתי קבוצות שנטועות יפה בתחתית הליגה כבר כמה שנים.
בפרספקטיבה של עוד 20 שנה אם הליגה תהיה פופלארית ואם לא, בריידי יזכר כ QB הכי טוב במשחק אי פעם וזו העונה שבה הוא עושה את הדברים באופן מרשים עוד יותר. דני אמנדולה וג'וליאן אדלמן לא יהיו יותר מרסיבר מספר 3 בכל קבוצה אחרת בליגה. נכון שגרונקאוסקי הוא הטייד אנד הכי טוב בכל הזמנים וזה עוזר. 
האם בריידי, בן 38 להזכירכם, משחק יותר טוב היום מאשר לפני עשר שנים? הוא משחק באופן שונה. זה לא משנה את הדגל האדום שמתנוסס מעל המשחק שלו והכוונה היא לא לאיזה שטות עם לחץ אוויר. לנו אין הוכחה שהוא עושה משהו לא חוקי אבל הביולוגיה אומרת שהוא עושה משהו שלא נעשה. הוא צעיר מפייטון בשנה בערך וזה מה שנגיד על הנושא הזה.

ב-בייסבול קנזס נסעו לניו יורק והמטס ניצחו באופן קל. הסדרה לדעתנו בתחזית תיגמר ב-5 או -6 משחקים לקנזס. אמרנו.

שבוע 8 מציג את הבילס, ג'קס, פילי והסקינס נחות. יש גל שמועות מאוד מעניין מסביב לאפשרות שפילי ינסו לדוג את RG מוושינגטון. שמועות. מסביב לבילס אין שמועות.
המשחקים השבוע נראים יותר קשים לחיזוי ויש לא מעט מוקשים אבל אנחנו, כרגיל, עומדים באתגר גם אם התחזית מקוצרת ולא מעניינת לקריאה.

בלונדון תארח קנזס את הליונס. האושר של הצופה הבריטי לאור האיכות של הקבוצות שמשחקות בלונדון ככל הנראה יוצא דופן. לא מספיק שהם סבלו עם ג'קסונוויל ומופע הקסמים של אי ג'י ורקס (תראו איך אנחנו שמים 14 נק' על הלוח מבלי להשתמש בהתקפה של ג'קס) עכשיו הם מקבלים את הסכציה שמציגה את הפוטבול הכי עדכני לשנת 1936. ריצה ומכות ו QB לבן ואיטי שלא יכול לשחק. ממול הליונס פיטרו את כל מי שאפשר לפטר מבלי לפטר את קולדוול. הם מקווים שהוא יבין את רמז אולי אבל לפי איך שהקבוצה שלו נראית הוא לא יבין את הרמז גם אם הוא יקבל פתק וורוד על דלת המשרד שלו ויהיה שם מישהו אחר בתפקיד המאמן. על המשחק עצמו אין לנו מה להגיד. שתי קבוצות נוראיות ואנחנו חושבים שהסכציה יותר אלימה והליונס פחות מוכנים אז המשחק יהיה גרוע והסכציה תנצח.

מיני בשיקגו משחק מפתח לווקינגים. הליין אומר מיני 1-. אנחנו חושבים שההגנה של מיני נגד המסירה תהיה ההבדל. נסביר:
המשחק לא יהיה שוטאאוט. מיני לא יודעת לחשב אחרי 21. מבחינתם, 22 נק' זה סוף היקום לכן הם ינסו לשים 21 נק' על הלוח. שאתה שם 21 נק' על הלוח המטרה שלך היא שהיריב ישים פחות נק' על הלוח. שיקגו יכולה לרוץ אבל ה נשק של הדובים הוא קאטלר מוסר למילארד יארדים. הסגולים ימנעו את זה ממנו.
קונספט מרהיב ומהפכני, אנחנו יודעים. אלה הוויקיניגים. מהפכניים. וטדי B המצויין.
ניצחון לסגולים. 

טמפה באטלנטנה. מה בדיוק עובר על הציפורים מהעיר של קוקה קולה? שלושה משחקים שהם נראים גרוע כולל הפסד די מביך לסיינטס. האם נגמר הדלק או שפשוט הליגה למדה  אותם? או שהרמה שלהם היא לא מה שחשבנו. המשחק עם טמפה הוא מוקש בלתי צפוי. טמפה משחקים לא רע כמו שאנחנו נוהגים לקטול אותם. ווינסטון לאט אבל בטוח לומד את המשחק, יש להם כלים לרוץ וההגנה שלהם נגד המסירה לא רעה בכלל. אנחנו לא חושבים שתהיה פה הפתעה וניצחון של מהמרי הכלבים אבל אנחנו חשובים שהליין 7- אטלנטה הוא גדול מידי.
אטלנטה אבל הם לא מכסים.

ניו יורק בניו אורלינס דרבי בין האנגלית החדשה לצרפתית החדשה, ממש מלחמת מאה השנים עוד פעם. הפעם ז'אן דארק לא תילחם עם הצרפתים כדי להיות מוסגרת לאנגלים מה גם שאנחנו לא בטוחים שאיילי יודע מי זו ז'אן דארק. הליין אומר משהו מוזר. הליין אומר שהסיינטס הנוראים פייבורטים בבית על הג'י מאן ב 3.5 נק'. נכון שהסיינטס יותר טובים בבית אבל גם הג'י מאן יותר טובים בחוץ. אנחנו חושבים שאיילי וההתקפה יחגגו על ההגנה מאוד חלשה של הסיינטס ואנחנו חושבים שההגנה של הג'יינטס תלחץ את בריס מספיק כדי שהוא יאבד את הכדור פעם אחת יותר מידי. אנחנו הולכים עם הג'י מאן בהפתעה.

ניינרה בסנט לואיס. המשחק הכי קל לחיזוי הערב. סנט לו אוכלת בבית QBים וקאפ כרגע נראה כמו בופה בקזינו. כולם אוכלים והרבה. הליין הוא מטורף כמעט,  8.5- ראמס. אנחנו חושבים שזה הליין הנכון. אנחנו לא יודעים איך הניינרה ישימו נק' על הלוח ואנחנו חושבים שקאפרניק לא יסיים את המשחק ולא בגלל פציעה.

המשחק השני המסקרן של המחזור הוא אריזונה בקליבלנד. אריזונה נראית משמעותית פחות טוב בחוץ והבראונס משחקים את הפוטבול הכי מאולתר שהם יכולים לשחק. אריזונה לא אוהבת אילתורים. כרגע מקאון לא בטוח משחק וג'וני מנזייל מול ההגנה המאוד אקטיבית של אריזונה נראה כמו מתכון לאסון. מהצד השני הגנת הריצה של קליבלנד היא הכי גרועה בליגה ומול כריס ג'ונסון משופר זה נראה כאילו אין לחומים מה למכור במשחק וזו הסיבה שזה מוקש. החומים מבלגנים את המשחק ומעיפים את הכדור לכל הכיוונים ומידי פעם יוצא מהברדק הזה משהו ואז היריב צריך לרדוף. אבל גם באוויר אדומי החזה מאוד טובים.
הליין אומר אריזונה 5.5-. אנחנו לא בטוחים שזה ליין טוב. אנחנו ניקח את הציפורים.

המשחק של המחזור
סינסי בפיטסבורג  ביג בן ככל הנראה חוזר. הליין מאז החדשות האלה זז באופן די דרמטי מסינסי 2.5- לסינסי 1.5+. זה המבחן הגדול של אנדי דלתון ומרוין לואיס להראות לעולם שהם מוכנים לעלות שלב. הקבוצה שאצלנו היא מספר 2 בדירוג העוצמה לדעתנו כרגע משחקת ברמה אחרת ומאוד גובהה ואנחנו חושבים שהם ינצחו כי ביג בן עדיין חלוד מעט ועי בעיקר, העומק של הבנגלים בכל העדות כולל בקו ההתקפה וקו ההגנה יהיו ההבדל.
נגד הליין, עם הבנגלים.

הטוליאט בול של השבוע, סנדי בבולטימור. שתי קבוצות מפורקות ישחקו מול צופים ששואלים את עצמם מה הם איבדו בחיים שלהם אם ביום שמש נאה של סוף אוקטובר הם באים לראות שתי קבוצות שמציגות פוטבול גרוע. מעניין. אין לנו שום דבר להגיד על המשחק הזה. בולטימור יותר בריאים והם בבית וסנדי נראים כמו תוכנית מדינית של סגול השיער הישראלי המצוי אז אין שם כלום.
בולטימור.

טנסי ביוסטון  עוד משחק חלש. יוסטון העיפה את מאלט, טנסי החזירה את מאתינברגר להרכב כי מאריוטה פצוע. עוד? ג'י ג'י וואטס ומאה המליון שלו עם בעיות גב ולא בטוח ישחק. אנחנו הולכים עם הביתיים, עם הצופים סליחה.

הבלוק המאוחר
ניו ג'רזי באוקלנד משחק מאוד מעניין. בעבר, בימי רקס היינו מיד אומרים הפסד לג'טס כי רקס לא מסוגל להתמודד עם שינויי זמן. אבל הימים אחרים והג'טס הם קבוצה אמתית. ההפסד בניו אינגלנד הראה דווקא את העוצמה של הסילונים והם לדעתנו אחת הקבוצות היותר מסקרנות בליגה כל עוד הם לא עושים שטויות והולכים לג'ינו סמית. עם כמה שהריידרס בבית טובים, הם עדיין לא ברמה של הג'טס. אנחנו הולכים עם ההגנה הטובה יותר
הליין אומר ג'טס 3- ואנחנו חושבים שזה ליין טוב.

סיאטל בדאלאס. עדיין ללא רומו אבל עם מעט יותר קליומטרז מתת למאט קאסל הם מקבלים את הסי הוקס אחרי שאלה פירקו את הניינרה. הסי הוקס, אם הם חולמים על פלייאוף חייבים לנצח משחק חוץ מעבר לניינרה. ניצחון בדאלאס הוא חובה. מעבר לזה אין מה להרחיב את הדיבור העיקרון שלנו פשוט- אנחנו הולכים עם הקבוצה שצריכה לנצח ועם ה QB  היותר טוב.
סי הוקס.

SNF
גרין ביי בדנבר מפגש בין שתי בלתי מנוצחות ואנחנו לא מדרגים אותו כאחד משני המשחקים המעניינם בעיקר כי שתי הקבוצות חוזרות מפגרה וזה אומר שרק אחת מוכנה. לא, זו לא גרין ביי. הליין אומר שהפאקרס עדיפים בחוץ ב 2.5-. קוביאק ומתאם ההתקפה שלו, פייטון מאנינג ישבו שבועיים ולמדו את הפקרס. גרין ביי לא עשו את זה. מקראתי הוא לא עילית ולמרות שרודג'רס הוא אתלט נדיר, הוא לא ברמה של בריידי או פייטון בכל הקשור לקבלת החלטות. אנחנו חשובים שהביתיות והעובדה שפייטון נח שבועיים יהיו ההבדל לטובת סוסי הפרא ששומרים על מאזן מושלם.
דנבר.

MNF
אינדי בקרוליינה משהו לא בסדר אצל אנדרו לאק. לא צריך להיות גאון פוטבול להבין שהוא לא משחק טוב ולא צריך להיות גאון להבין שימי צ'אק פאגאנו ספורים. מה שכן צריך להיות זה גאון כדי להבין למה קבוצה עם מאזן שלילי היא מקום ראשון בבית שלה ותארח משחק פלייאוף. קרוליינה עדיפה בכל העמדות ובכל המערכים וקאם ניוטון משחק כרגע פוטבול ברמה מאוד גבוהה. מה עוד צריך לדעת? המשחק יהיה צמוד כי אף אחד לא רוצה במאנדי נייט להראות רע אבל בסוף המשחק הפנתרים ינצחו בהפרש נאה.



אין תגובות: