יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

61% לסיכום שבוע 5 ודירוג העוצמה

השבוע מחזור 5.
שבוע מעניין הסתיים ולפני שכולם נושמים אוויר אטלנטה כבר באוטובוס בדרך לניו אורלניס לקראת המשחק המוקדם. הליונס נראו רע מאוד בבית ודי ברור שקלודוול שלא אמור היה לקבל את הקבוצה הזו ילך הביתה. הם הקבוצה היחידה שלא ניצחה עדיין העונה והם צריכים לחשוב טוב איך הם יוצאים עם 3-4 ניצחונות מהעונה הזו. הפטס לא הרשימו וניצחו בדאלאס ב-24 הפרש. על זה נאמר וואו.
דנבר רצה בשדה חרוש (למי שלא חקלאי זה משל למשהו קשה ומעייף) ויציאה עם ניצחון נוסף. הבנגלים במשחק השבוע עברו את כל מה שאפשר לעבור בעונה במשחק אחד ואיכשהו יצאו הרבה יותר מפחידים ממשחק שהם ניצחו בקושי. להבדיל גם גרין ביי ניצחו. שיקגו מחברת שני ניצחונות ומשאירה לאנדי ריד שאלה מאוד מורכבת לגבי העתיד של קנזס. פילי הכתה את הסיינטס שפשוט לא יכולים לעצור את עצמם מלהיות מסריחים, הניינרה הצליחו לחלץ הפסד מזרועות הניצחון המאיים ואיכשהו באפולו מבלי לשחק ניצחו.

לא מעט משחקים מסתיים כך זה נראה בדרייב האחרון. לא מעט משחקים צמודים וזה נובע בעיקר מהרצון של הליגה שכל הקבוצות יהיו 8-8. כן, הליגה רוצה באופן מודע שיהיה שוויון. זה טוב לצופים כי כך קבוצה כמו וושינגטון יכולה להרגיש שיש להם סיכוי להגיע לפלייאוף והם מוכרים עוד כרטיסים ועוד פרסומות ואוהדים רוכשים עוד חולצות. המשחקים הצמודים טובים מאוד גם לוואגאס, קבוצות לא מכסות, יש הארכות (83% לא מהמרים על הארכה) וגם האוהד האקראי נהנה למשל מדרייב מנצח של שיקגו עם קאטלר מול הסכציה או וושינגטון מסיימת משחק במסירה רעה לצד הלא נכון.
זה מה שעושה את החיזוי לקשה אבל אנחנו לא רואים בזה תירוץ אלא אתגר ו-61% הצלחה השבוע בהחלט מאכזב ושיא שלילי אבל אנחנו מרוצים ובגדול אנחנו עדיין מעל 500. זאת אומרת שמי שהולך עם התחזית עושה כסף.
נכון, תחזית תחילת העונה שלנו נראית בחלק מהמקרים מטופשת (פילי יקחו את הבית...)  אבל העונה לא נגמרה ואת הסיכום עושים אחרי שנגמרו הסיילים של אחרי חג המולד...  

נעבור למשחקי השבוע.

שיקגו 18 בסכציה 17
הסכציה אכזבה בכל המערכים של המשחק. שאתה בבית מוליך 3-17 ברבע השלישי אתה אמור לגמור את המשחק. אמרנו לפני המשחק שקו ההתקפה של הסכציה לא טוב ואמרנו שאלכס סמית' דוהה. פשוט לא האמנו שבבית הם יפסידו לקבוצה כל כך חד מימדית.
ערב מלא טעויות נפתח עם, טעות. 0/1

וושינגטון 19 באטלנטה 25 בהארכה
שתי קבוצות שלא בטוח יודעות מה הן.  האם אטלנטה באמת עילית? האם הסקינס הם קבוצה של 500.?
זה מה שאמרנו לפני המשחק. אטלנטה תהיה בפלייאוף. הם למדו לנצח משחק שהם נראים גרוע וביום חמישי יש להם מבחן מאוד מורכב. וושינגטון יודעת מה שווה קאזינס השאלה היא האם הוא יכול לעשות את הקפיצה כנראה לא רלוונטית. הם לא ישקיעו ב QB  בדראפט הבא גם כי אין מישהו מיוחד. ההגנה נראית יותר ויותר טוב וההתקפה מתאזנת. גרודן צריך לקבל את פרס מאמן העונה. אלא אם דל ריו יצליח לסיים את העונה...
משחק נדיר שצדקנו בו וגם פה הלכנו על ליין לא נכון והארכה הצילה אותנו.
1/2

ג'קסונוויל 31 בטמפה 38
טמפה ניצחו משחק בית אחרי 11 הפסדי בית רצופים. זה לא היה בזכות 13/19 ל-209 יארד של ווינסטון. 2 איבודים של ג'קס שהפכו לנקודות זה ההבדל. גם 303 יארדים ורביעשר של בורדלס לא הספיקו. לאבי חוגג ניצחון שני העונה וג'קס ממשיכה במסע לשום מקום כי זו קבוצה שהיגוארים חייבים היו לנצח.
1/3
באפולו 14 בטנסי 13
ידענו שזה מוקש. חזינו שהבילס יהיו גרועים כי רקס לא יודע להכין קבוצה אבל טנסי פשוט לא בשלים. המשחק היה חלש והקבוצה היותר טובה ניצחה ואנחנו טעינו.
1/4

קליבלנד 33 בבולטימור 30 בהארכה
בולטימור פשוט חלשה. הם הפסידו לכל נמושות הליגה. אם ג'וש מקקאון שם 457 יארד עליהם (ג'וש מקקאון, כן?!) ורסיבר אלמוני שבשמונה שלנים בליגה השיג 977 יארד ובמשחק אחד 139 (איזה גארי ברנדיג') ההגנה לא עובדת. קליבלנד של מייק פאטין ממשיכה להיות קבוצה שלא נשברת ומשחקת עד לסיום בוליטמור סיימה את העונה עם ההפסד הזה.
1/5

ניו אורלינס 17 בפילי 39
הטעות האחרונה שלנו בבלוק המוקדם. כנראה שמה שהשיטה של קלי צריכה זה הגנה מחורבנת כמו זו של הסיינטס. מה בדיוק קורה עם פילי? האם זה המשחק שבו הם עולים על המסלול או שזה רק הסיינסט החלשים?
1/6

סיינט לואיס 10 בגרין ביי 24
ניק פולס עם 4 איבודים לא השאיר לראמס סיכוי. רצף משחקי הבית ללא איבוד של רודג'רס נגמר בחריקה ורק חולשה של פולס (4 איבודים, אמרנו כבר?) השאירה את הנקודות בלמבו. מצד שני, ניצחון זה ניצחון.
2/7

סיאטל 24 בסינסי 27 בהארכה
משחק השבוע
סינסי חזרו מ-17 נק' פיגור ברבע האחרון מול סיאטל. סיאטל שמאמצע הרבע הראשון ועד לרביעי נראתה כמו אותה קבוצה שהייתה פעמיים בסופר בול. לינץ' פצוע? אין בעיה, תומס רואלס הרוקי ירוץ. דלטון בקצב? ארל תומאס פה לחטוף. מרווין לואיס נראה אבוד לגמרי אבל אז משום מקום אנדי דלטון שינה הילוך ונתן דרייב אחרי דרייב אחרי דרייב שנגמרו בניקוד. ההגנה הוסיפה לחץ וחטיפה ופתאום, הבנגלים מנצחים קבוצה טובה.
3/8
הבלוק המאוחר
אריזונה 42 בדיטרויט 17
זה לא היה קרוב בשום שלב, גם שהליונס שמרו על יתרון 7 אחרי הראשון. 28 נק' ברבע השני גמרו את הסיפור. ההגנה של אריזונה מפחידה, ההתקפה עושה מה שצריך. 11/14 לפאלמר שווים ל-161 יארד ושלושער. יום עבודה לא בכלל...
אמרנו שאריזונה יתקנו את הטעויות של המשחק מול הראמס והם אכן עשו זאת בקלות.
4/9

ניו אינגלנד 30 בדאלאס 6
המשחק האחרון של בריידון ווידן בתור פותח וגם זה נגמר בהפסד. אין לו כלים בהתקפה ובכל מקרה הוא לא מספיק מוכשר. הפטס התקשו עם הלחץ של ההגנה הפיזית של דאלאס אז הם שינו הילוך ועברו לנו האדל. משם זה נראה אחרת.
5/10

דנבר 16 באוקלנד 10
לפני המשחק אמרנו:
ההגנה הכי טובה בליגה, למי שתהה אלה הברונקוס, באים ליריבה לבית וזה לא יהיה צמוד. ההתקפה של הריידרס חסרה פאנץ' כמו שיש למשל לווקינגים או לרייבנס. הם לא יצליחו להפתיע את המכונה של פייטון שעושה את הכי טוב שהוא יכול עם האדים של הדלק. עדיין זה יותר טוב מדרק קאר.
משחק מרהיב לא יהיה פה, מה שכן יהיה פה זה משחק קשוח עם קבוצה טובה שתנצח וזו דנבר.
הליין אומר 4.5- דנבר..
מידי פעם, אבל רק מידי פעם יוצא לנו.
6/11

SPT
ניינרה 27 בניו יורק 30
לא חשבנו שהניינרה יכולים לתת משחק כל כך טוב. הם עדיין הפסידו אותו.
7/12

MNF
פיטס 24 בסנדי 20
חשבנו שפיטס חייבת לנצח והיא ניצחה. זה לא שאנחנו מבריקים, היה להם מספיק זמן להכין את ההתקפה למייקל ויק והוא מצידו יודע מה התפקיד שלו- להיות מחליף. סנדי זו קבוצה בבעיה של זהות. אין ספק שריברס הוא QB  טוב יותר מהממוצע. אבל הוא לא השחקן שיסחוב סגל בינוני לפלייאוף ויש לו סגל בינוני.

דירוג העוצמה בעברית, בלי תירוצים וכמעט בלי סטרואידים

1.      ניו אינגלנד (1) מישהו יודע מה הג'יינטס עושים כי זה נראה כמו עוד טנגו עם איליי...
2.      סינסי (2) ניצחו את סיאטל בבית באופן תוך הצגה של אופי. זה לא דבר שרואים בסינסי. אופי.
3.      גרין ביי (3) הראמס הציגו סדקים ראשונים בשריון של רודג'רס.
4.      אטלנטה (4) נראו רע וגנבו ניצחון. ככה עושים את זה בליגה הזו.
5.      אריזונה (5) 28 נק' ברבע. במשחק חוץ. אבל אלה הליונס...
6.      דנבר (6) אין שינוי בצמרת של התחזית ודנבר שומרת על המקום בזכות ההגנה.
7.      קרוליינה (7) מנוחה לקראת החלק הקשוח של הלוז כולל פעמיים אטלנטה.
8.      ניו יורק (9) מפוזר ולא טוב וניצחו. הם בעיקר מתרכזים במה עושים הפטס לקראת מפגש מחודש בפברואר...
9.      סיאטל (8) הם פחות טובים במשחקי חוץ אבל הפלייאוף מתרחק ואריזונה נראית טובה מידי.
10.  ניו ג'רזי (10) האם ג'ינו סמית יכול לא להרוס את מה שהם בנו בחודש הראשון?
11.  באפולו (15) ניצחון זה ניצחון. הם שומרים על חלום הפלייאוף.
12.  מיני (11) שבוע הבא יש להם את קנזס בבית.
13.  פיטס (12) מייקל ויק עושה את העבודה. זה סגל חזק.
14.  אינדי (24) משחק שלישי בלי לאק שהם מנצחים. האם יש פה תחרות על העמדה... לא.
15.  סנט לו (13) 4 אינטים. לא טוב מר פולס, לא טוב בכלל.
16.  אוקלנד (18) שיחקו מול הגנה הכי טובה בליגה ולא היו רחוקים. נכון, הם לא שם אבל הם מתקרבים ללגטימיות. זה המון בשביל קבוצה שבשלב הזה של העונה חיפשה מאמן חדש.
17.  סנדי (16) הגנה לא מספיק טובה. השאלה היא מה יהיה בעונה הבאה? LA?
18.  וושינגטון (19) קאזניס נתן דרייב מרשים ואז פיק 6 להפסיד.
19.  קליבלנד (29) ניצחון מרשים במגרש שהם לא ניצחו בו 12 שנה.
20.  שיקגו (22) הולכים לשום מקום עם המון בטחון.
21.  פילי (29) האם זה ניצחון אמיתי או רק הסיינטס החלשים?
22.  קנזס (21) קו ההתקפה הכי גרוע בליגה. בלי תחרות.
23.  יוסטון (23) להפסיד בבית לאינדי בלי לאק זה פשוט לא מספיק בליגה הזו.
24.  דאלאס (20) ווידן עם 3 הפסדים ועכשיו ינסה מאט קאסל לעצור את הדימום.
25.  טנסי (18) לחזור מהמנוחה למשחק חלש בבית זה סימן לא טוב לכל המערכת.
26.  בולטימור (14) האמת היא שזו קבוצה חלשה מאוד.
27.  מיאמי (27) נפילה חופשית (חפשו מה אומרים על המאמן החדש והזמני שלהם)
28.  טמפה (31) הם ניצחו את כל היריבים שלהם לדרום פלורידה (את מיאמי הם ניצחו בטורם עונה) ואת הסיינטס. זה גראנד סלאם של וויט טראש.
29.  ג'קס (30) במשחק מצויין של בורדלס הם מצאו עוד דרך להפסיד. כבוד.
30.  ניו אורלינס (26) לא יכולים לנצח בחוץ, לא יכולים לנצח בבית.
31.  ניינרה (32) שיחקו מצויין והפסידו. אאוץ'...
32.  דיטרויט (26) מאמן לא טוב, QB מפוזר, אין משחק ריצה. 0 ניצחנות...?


אין תגובות: