יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

המשחק המוקדם

אוקטובר החליף את ספטמבר בלוח השנה ועונת ההוקי נפתחה. בסדר, זה לא באמת חשוב, הוקי הוא ספורט אזורי בצפון ארצות הברית והוא חשוב בעיקר למי שחי באזור מושלג. ליגת ההוקי עצמה  זה סיפור מעניין אבל לא להיום.

בבייסבול הפלייאוף החל.
באמריקן ליג קנזס ויוסטון, שתי קבוצות שהיו השטיח של הליגה שנים בנו את עצמן נכון ומשחקות בפלייאף.  גם הבלו ג'ייז מטורנוטו והריינג'רס מטקסס בפלייאוף. כרגע, הפייבורטיים מהאמריקן הם הבלו ג'ייז למרות שקנזס מאוד חזקים.

בנשיונל שיקגו קאבס עם סנט לואיס שתמיד משחקים בפלייאוף יחד עם המטס והארנק העצום של הדוג'רס מLA.  הקאבס הם סיפור מעניין כי מי שמנהל את הקבוצה זה ג'ו מאדן שהוא אולי המנג'ר הכי מוערך בענף היום. הסדרה שלהם מול סנט לואיס נראית כמו סדרה קלאסית. הדוג'רס מול המטס זו סדרה מעניינת אם כי פחות מרשימה על הנייר.

היום יש משחק גם בליגה. אינדי נוסעת ליוסטון במה שנראה כמו משחק בין שתי קבוצות חלשות. בעוד אחד בערך יודעת לאן היא הולכת השנייה תחפש מאמן חדש בעונה הבאה.

נכון לכתיבת הבלוג, אנדרו לאק יפתח את המשחק למרות שהוא לא התאמן  השבוע. ריאן מאלט הQB של יוסטון שנתן משחק חלש מאוד באטלנטה יפתח במדי הטקסנים כך ששתי הקבוצות פותחות עם QB שהם לא בריאים ולא בכושר. גם משחק הריצה של שתי הקבוצות סובל מאוד. תאמינו או לא, משחק המסירה של הטקסנים הוא השישי בליגה כל שהם לא רעים באוויר, גם אם רוב המסירות שלהם מגיעות בגארבג' טיים. אינדי עושה אותו דבר, פחות טוב.
אולי בכלל זה הסיפור, אינדי פשוט לא טובה. אנחנו חשבנו בתחזית שהם הביאו את הכלים שהיו חסרים להם להגיע לסופרבול אבל שחכנו להעריך כמה גרוע מאמן כמו פאגאנו יכול להיות. האיש פשוט לא מכין את הקבוצה ולא משנה את השיטה או מגיב למה שקורה במשחק. גם אובריין המאמן של הטקסנים לא בדיוק היה הצלחה. גם הוא מתקשה להגיב תוך כדי משחק אבל הוא לפחות דואג שהקבוצה תראה כמו קבוצה.
אינדי עם חורים בקו ההתקפה ועם אנדרו לאק חבול מול ההגנה המאוד אקטיבית אבל מאכזבת של הטקסנים נשמע לנו בדיוק כמו הזמן של וואטס וחבורתו להופיע ולתת משחק חזק. ההגנה המאוד מאוד חלשה של אינדי (25 נגד מסירה, 22 נגד ריצה) היא בדיוק מה שההתקפה התקועה של יוסטון צריכה.

אנחנו הולכים עם המאמן היותר טוב ועם הביתיות וחוזים ניצחון לטקסנים. המשחק לא יהיה טוב כרגיל בימי חמישי אז אל תבנו על משהו מיוחד.

הליין התחיל בלי ליין עד יום שני ומאז יש תזוזה איטית לכיוון יוסטון וכרגע הליין הוא 2.5- יוסטון.
אנחנו אומרים יוסטון. 


עדכון של הערב- לאק בחוץ. הליין זז בעקבות ההודעה של אינדי ל 4.5- יוסטון  והאובר אנדר ירד מ-44 ל 41. 
אנחנו עדיין עם יוסטון. 

אין תגובות: