יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

סיכום שבוע 7, 11/13 וכמובן, דירוג העוצמה היוקרתי והמשפיע

שבוע מספר 7 מביא השנה את הסתיו ותמונת הפלייאוף מתחילה להתגבש. הסיפור המעניין יותר הוא לא מה יהיה או מי יהיה המאמן החדש בדיטרויט אלא איזה קבוצות יעברו לעיר המלאכים, קרית מלאכי של קליפורניה, לוס אנג'לס.
3 קבוצות הגישו בקשה למעבר דירה. סן דייגו צ'רג'רס שאין להם בעונה הבאה אצטדיון כי הם לא מחדשים את הסכם השכירות עם עיריית סן דייגו. סנט לואיס ראמס שהבעלים שלה בונה מגרש בקארסון, בדרום מרכז  לוס אנג'לס ויש לקבוצה קשר היסטורי עם לוס אנג'לס. מה גם שפישר בתור מאמן כבר היה ברילוקשיין עם טנסי שעזבו את יוסטון אז הוא יודע מה לעשות שעוברים דירה. גם אוקלנד הגישה בקשה לעבור דירה והבעלים של אוקלנד יחד עם הבעלים של סן דייגו מתכננים אצטדיון בדאון טאון ליד מגרש ה NBA
מטרו LA יכול להחזיק 2 קבוצות NFL.  יש להם 2 קבוצות בייסבול (דוג'רס ואיינג'לס) 2 קבוצות NBA- לייקרס וקליפרס כך ששתי קבוצות NFL  לא יהיו יוצא דופן. אם אוקלנד וסן דייגו יעברו זה יהיה מאוד מעניין כי הן באותה חטיבה ויצטרכו למצוא פתרון למשחקי הבית.
היגוארים ככל הנראה ינסו לעבור ללונדון. זו לא בדיחה. הבעלים של ג'קסונוויל שאהיד קאהן מחזיק בפולהם הקבוצה הלונדונית ואין לו בעיה לשחק בלונדון את משחק הבית שלו. מהחוף המזרחי זה 5 שעות טיסה שזה כמעט כמו טיסה לסיאטל. בכל מקרה, שתי קבוצות ככל הנראה יהיו ב LA. זה אומר שמישהו מאוד ייעלב ובסיס אוהדים אחד הולך מאוד מאוד לכעוס.  זה סיפור יותר מעניין לטעמי מאשר מה היה במחזור 7.
ליגת ההוקי התחילה ומונטריאול פתחו עם 0-9, שווה לשיא בליגה החביבה הזו. ביום שלישי יש להם משחק מול וונקובר וניצחון במשחק יתן להם מאזן של 10 ניצחונות רצופים לפתיחת העונה שזה שיא. סתם הערה חביבה על הוקי.

במשחקים עצמם, כמו שאמרנו, התמונה מתחילה להתבהר. הקבוצות הטובות מנצחות, הקבוצות הגרועות מפסידות וצ'אק פאגאנו עדיין מאמן.

באפולו 31 בג'קס 34 בלונדון  ניצחון ביתי חשוב לקבוצה האנגלית שמראה לקהל הרב שלה.... אה... כן. ניצחון סתמי וצפוי של קבוצה חלשה על קבוצה חלשה. הג'גס נמצאים בטווח הפלייאוף. כן, עד כדי כך ה AFC דרום חלש. 2 ניצחונות ואתה רואה את הפלייאוף ביום טוב.
ידענו שרקס יפסיד כי הוא פשוט גרוע במשחקי חוץ ואי ג'י עמנואל שווה 14 נק' של ג'קס.
ערב מעולה לתחזית מתחיל עם 1/1

טמפה 30 בוושינגטון 31. קאזינס הציל לעצמו את העבודה או לפחות קנה לעצמו עוד שבוע של שקט יחסי עם ניצחון אחרי קאמ בק כולל דרייב מנצח. מעבר לזה, שתי הקבוצות האלה לא יהיו בפלייאוף.
2/2

אטלנטה 10 בטנסי 7 משחק מפתיע בניקוד אבל לא במנצחת. אטלנטה נראו מאוד מפוזרים, מצד שני טנסי נראים כרגע כמו קבוצת NFL  אירופה.
3/3

סיינטס 27 באינדי 21 האם החברה בכחול לבן עשו שביתה איטלקית במהלך המשחק? אנחנו חושבים שכן.
הסיינטס די הופתעו מקלות של הניצחון. אטלנטה כבר ביררה עם מודיעין אזרחי פנויים לחקור. מעבר להומור, אנדרו לאק נראה גרוע מאוד וזה ככל הנראה מה שקורה שכל משחק מפילים אותך יותר מידי פעמים. לדעתנו הלא מקצועית הוא גם פצוע.
3/4

מיני 28  בדיטרויט 19 המשחק היה צמוד ולא מעניין לצפייה. הסגולים עשו את העבודה שלהם. אפשר לעבור הלאה.  הליונס בנתיים פיטרו את מתאם ההתקפה ועוד שני מאמנים מהסגל. הי, אם זה עבד במיאמי אולי זה יעבוד פה...?
4/5

פיטס עם QB  שיש סיבה שהוא מחליף 13 בסכציה 23. החברה מסינסי שלחו פרחים לסכציה. הסכציה לא תהיה בפלייאוף וכרגיל אנדי ריד דופק את הטופס. אלכס סמית מסר טית דלת לרסיבר זה לא קורה הרבה.
4/6
קליבלנד 6 בסנט לו 24 אמרנו שהראמס לא יתנו לקליבלנד לשחק את המשחק המאולתר שלהם. צדקנו.
5/7

יוסטון 26 במיאמי 44 אהה.... כן, יוסטון, יש לנו בעיה. אפקט שייע פיינגנבוים במיאמי הולך להעצר בחריקה ביום חמישי. כמה גדול הכאוס ביוסטון? ריאן מאלט איחר את הטיסה למיאמי אז הוא לא שיחק ולמרות שביל אובריין לפי דיווחים רוצה להעיף אותו ההנהלה לא נותנת לו. מה שנקרא, ההנהלה מגבה את אובריין.
6/8

ניו ג'רזי 23 בניו אינגלנד 30 הג'טס מרשימים אבל חסר להם QB יותר טוב מפיצ'. זה לא שהאחרון גרוע, הוא פשוט לא מספיק טוב, חסרה לו האיכות שקשה להסביר אבל היא מוחשית כמו למשל בריידי בדאון רביעי וקצר הוא תמיד יעשה QB  סניק והוא יצליח.
זה ההבדל. עוד נקודה מעניינת היא מה שפרשנים בארצות הברית מכנים בשם התקפת הזיקית Chameleons offence . אפשר פשוט לקרוא לזה אימון ברמה גובהה או פשוט טום בריידי שכרגע משחק ברמה אחרת משאר הליגה.
7/9 לסיום הבלוק המוקדם.

אוקלנד 37 בסנדי 29 אמרנו שיש לנו הרגשה שאוקלנד לוקחים. סנדי בנפילה חופשית, ביותר מדרך אחת. רואים את זה בשפת הגוף של השחקנים, רואים את זה אצל האוהדים.
8/10

דאלאס 20 בניו יורק 27 מאט קאסל חלוד. גרג הארדי הוא סרטן שהורס את הקבוצה וכולם בטוחים שכשרומו יחזור הכל יהיה בסדר. זה קבוצה עם 2 ניצחנות ו-4 הפסדים והלוז שלהם כולל את סיאטל, קרוליינה, גרין ביי, ג'טס ומיאמי שפתאום נראים כמו קבוצה. יש להם 10 הפסדים העונה.
9/11

פילי 16 בקרוליינה 27 אחרי שתיים וחצי עונות אפשר להגיד כי הניסוי של צ'יפ קלי הוא כישלון. קבוצות למדו את הטריק. נכון שברדפורד משחק את עצמו מחוץ לליגה. נכון שקרוליינה חזקה מאוד. נכון אבל לא קשור. הניסוי כשל.

10/12

בולטימור 18 באריזונה 27 בדרבי בעלי הכנף כצפוי אדומי החזה. בשלב הזה בולטימור מנסה לקושש ניצחונות ואין כאלה בנמצא. אריזונה כרגע שולטת ב NFC  מערב אבל חובת ההוכחה עליהם.
יום מצוין של התחזית מסתיים ב- 11/13 שזה טוב ל 84%.


דירוג העוצמה הלא חשוב, לא נחשב והכי לא נספר

1.      ניו אינגלנד (1) ביום חמישי הם יבטיחו לעצמם את אליפות ה AFC צפון.  
(יש פה רווח לציין שהם פשוט רמה מעל לליגה)
2.      סינסי (2) מבלי לשחק הם הגדילו את הפער בבית שלהם.
3.      קרוליינה (3) הראו לליגה שהם פה כדי להישאר. כמו סינסי, גם הם חשודים כלוקים בהחנקות פלייאוף וכמו סינסי החשד לא יסור מעליהם על לינואר.  
4.      גרין ביי (3) אנחנו חושדים שהם לא מספיק טובים, קשה לנו לשים את היד על הבעיה אבל משהו עם רודג'רס לא נראה שמח.
5.      אטלנטה (5) הם באו למשחק לא פשוט וניצחו אבל נראו נורא. מצד שני, זה לא חשוב איך אתה נראה אם יש לך W.
6.      אריזונה (6) בשלב הזה של העונה, ניצחון הוא הדבר היחיד שחשוב.  
7.      דנבר (8) מעניין איך פייטון יחזור מהמנוחה.
8.      ניו ג'רזי (9) הפסידו ועלו שלב בעיקר כי הם נראים בשלים. השאלה האם הם באמת ינסו לשחק עם ג'ינו סמית נותרת ללא מענה עדיין.
9.      פיטס (6) עדיין בצמרת הליגה אבל ההפסד לסכציה היה מאוד גרוע ונותן לבנגלים רוח גבית חזקה.
10.  מיני (10)  ניצחון לא מרשים, כן מרשים, לא בהפרש גדול, כן בהפרש גדול... לא מעניין. ניצחון זה מה שחשוב. זה מה ששבוע שעבר אמרנו. גם השבוע.
11.  סיאטל (11) מעט מאוד תזוזה בחלק הזה של הדירוג, סיאטל אולי נראו טוב אבל מול הניינרה כולם נראים טוב...
12.  ניו יורק (13) הם נראו לא חדים מול דאלאס מאוד לא מרשימה אבל זה משחק בתוך הבית מול יריבה חזקה. הג'י מאן ממשיכים להראות כדבר היחיד בין בריידי לטבעת חמישית.
13.  סנט לו (14) ניצחון יפה לקבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש. עוד סוס שחור ב NFC
14.  אוקלנד (16) הליגה חלשה מאוד השנה, אין ספק. העובדה שאוקלנד פה בסך הכל מראה כמה חלשה הליגה.
15.  מיאמי (17) טנהיל עם 14/15 ל-300 יארד ורביעשער. מרשים. ההגנה נראית מעולה. שתי שאלות- איפה הייתם עד היום ושאלת המשך, מה יהיה אחרי שהפטס יגמרו איתם?
16.  באפולו (15) קשה להאמין שיש 16 קבוצות יותר גרועות מהם בליגה. קשה להאמין אבל 15 קבוצות עם מאזן שלילי ועוד 2 עם 500.
17.  פילי (12) כמה חבל יהיה לברדפורד ולמה הביאו את סאנצ'ז או את דימארקו מארי? יש להם משחק על כל העונה מול דאלאס בשבוע הבא.
18.  וושינגטון (23) ניצחון מוזר, באמצע המשחק כבר היה להם מאמן חדש וRG התלבש ואז און סייד קיק, טוב זה טמפה ואז ניצחון ויש להם שבועיים שקט בגזרה.
19.  קליבלנד (19) הפיזיות של הראמס לא עושה להם טוב.  
20.  שיקגו (20) חבל שהקאבס לא משחקים עדיין...
21.  ניו אורלינס (26) רצף נאה של 2 ניצחונות.
22.  יוסטון (22) אובריין מקבל גיבוי מההנהלה.  
23.  דאלאס (24) מאט קאסל היה מעולה, הכל בסדר והם רק שני משחקים פיגור מכרטיס לפלייאוף-ג'רי ג'ונס מסביר למה הוא חושב שהמצב טוב.  
24.  אינדי (18) מה בדיוק עובר על אנדרו לאק?
25.  סנדי  (21) המועדון הזה נראה פשוט גמור. לגמרי.
26. ג'קס (31) ניצחון שני העונה והם הישוו את כמות הנצחונות של העונה הקודמת. 
27.  קנזס (27) מצאו קבוצה עם QB  יותר גרוע מאלכס סמית והוא המחליף השלישי.
28.  טמפה (28) לאבי סמית בטוח שהקבוצה מראה השתפרות. גם אנחנו.
לא.
29.  טנסי (29) מריוטה הוא לא הבעיה ובשלב הזה של העונה, זה מאוד חשוב לדעת מה כן עובד. בגדול, הרוב לא עובד.
30.  ניינרה (25) יותר פאנטים מפירסט דאון. בקבוצה ששחקנים מקבלים כסף כדי לשחק.
31.  בולטימור (30)  חדשות טובות! עוד 9 משחקים והעונה נגמרת. חדשות רעות אין להם 40 בחירות דראפט לבנות את הקבוצה מאפס...
32.  דיטרויט (32) בלי צל של ספק, הקבוצה הכי גרועה בליגה.



אין תגובות: