יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

המשחק המוקדם

ליגת ה-NBA נפתחה ולמען האמת הליגה הזו לא מעניינת עד מרץ. בארץ ערוץ מסוים ינסה לדחוף את הליגה הזו לצופה המקומי אבל אנחנו פה בתחזית תמיד ניתן פרספקטיבה רחבה יותר. תתעלמו מהליגה עד מרץ. זו פשוט מיותר וחסר משמעות. זה הפעם האחרונה שנדבר על ה NBA  עד חודש מרץ ואלה היו 17 שניות מהחיים שלכם שלא יחזרו.

בוורלד סיריס קנזס שאנחנו בתחזית מאוד מחבבים וחשבנו שהם הקבוצה הטובה בשנה שעברה מובילה 0-2 על ניו יורק מטס. המשחק הראשון נמשך 14 איננ' והשני היה מאוד לא שקול ותצוגה דומיננטית של ג'וני קואטו סגרה את המשחק. הסדרה לא גמורה. המטס חוזרים לניו יורק והם יותר טובים בבית אבל נראה שההפסקה הארוכה שלהם בין ה NLCS לגמר פגעה בהם. מצד שני, לקנזס היו 95 ניצחונות בעונה הסדירה וזו קבוצה שאנו בתחזית חושבים שהעומק שלהם והניסיון שלהם ובעיקר הבולפן שלהם מהווים שובר שיוון מאוד חד משמעי. עוד נקודה לטובת הרואיילים זה ש-40% מהרוטציה שלהם מקורה בסינסינטי כך שאנו מרגישים כאילו 40% מהניצחון שייך לאדומים. כמובן ששאר הקבוצה מקורה פחות באדומים. למשל, לאדומים אין בולפן. או בסיס שלישי. או אאוטפילד. או רוטציה עכשיו ש-40% משחקים בכחול של קנזס.

המשחק המוקדם היום מציג את ניו אינגלנד מארחים את מיאמי. לפני שנדבר על המשחק גודל החליט לערער על העונש או העדר העונש של בריידי. זו טעות של גודל שמהמר בפעם השנייה נגד הפטס במה שהולך ונראה כאירוע הכי לא ברור של הליגה. יש סברה שהבעלים של שאר הקבוצות לוחצים על גודל לנסות לסגור את החשבון עם הפטס על הספייגייט. אנחנו לא יודעים.זה פשוט לא ברור לנו למה גודל עושה את ולמה עכשיו. זה סוג של דלק גרעיני לנושאת המטוסים הגרעינית שנקראת ההתקפה של בריידי.  
כאילו שבליצ'ק או בריידי צריכים עוד מוטיבציה. מיאמי באה אחרי 80 נק' בשני משחקים וזה מרשים. מיאמי עושים צרות לניו אינגלנד אבל לא היום ולא עכשיו. המשחק ביום חמישי הוא כרגיל גרוע ומפוזר וזה מוצר טוב לצפייה. אנחנו חושבים שבמשחק כזה אי אפשר להתעלם מהיכולת המוכחת ומוכרת של בליצ'ק לארגון ותכנון. מיאמי ינסו ללחוץ מההתחלה ויש להם קו הגנה שיכול לעשות צרות לפטס אבל אנחנו חושבים שזה לא יהיה קרוב.
וואגס חושבים ככה גם. הליין התחיל 9.5- ועכשיו עומד על 8- .
אנחנו הולכים עם הפטס.  


אין תגובות: