יום שבת, 3 באוקטובר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 4

...הביאו את הלילה, אנני יכול לסבול עוד דקה של אור יום... (Bring on the night, the police, Reggatta de Blanc)


השוטר יצא בצעד בטוח מהטויוטה הלבנה שלו וסידר את הכובע המגוחך שלו. הוא התקדם בצעד בטוח (פעמיים בטוח באותו משפט) לכיוון הרכב הכהה. הוא נעמד ליד החלון והביט למטה לכיוון הנהג. בעיה ראשונה, הריינג' רובר היה גבוהה יותר ממה שהשוטר ציפה וכך הוא נאלץ (בבטחון) להרים את מבטו אל הנהג שלא התרגש מהשוטר.
השוטר הביט בנהג והנהג שיחק בקונסלה המרכזית של הרכב, מנמיך את עוצמת המוזיקה. השוטר הקיש על החלון, הנהג הביט בשוטר בעירוב של שאת נפש וחוסר כבוד.
השוטר שוב הקיש על החלון.
הנהג הביט שוב בשוטר.
פתח את החלון אדוני, השוטר ניסה בטון הכי סמכותי שלו.
אני לא שמוע, החלון סגור הנהג הוסיף פנטומימה.
השוטר הקיש שוב על החלון הפעם בחוסר נימוס. אתה רוצה לשחק, חשב לעצמו השוטר, חכה אני אזיין אותך (שוטרים זה תת מין מאוד לא מפותח של הומו ספייאנס. יש סברה שהם בכלל מין של קופי על ולא בני אנוש, שוטר לא יכול לחושב על משהו מתוחכם, המחשבות והפעלים מאוד בסיסיים).
הנהג פח מעט את החלו- אני לא שומע, החלון סגור ואם לא אכפת לך, תפסיק לדפוק על החלון. וסגר את החלון.
השוטר התעצבן וניסה לפתוח את הדלת. טעות. הריינג' רוברים החדשים מצוידים במערכת למניעת גניבת הרכב אם הנהג בפנים. השוטר ספג מכת חשמל של 50 וולט. לא נורא אבל כואב.
הוא קילל. הנהג הביט בשעשוע בשוטר ופתח את החלון.
אתה בסדר? אתה יודע, למכונית יש מערכת הגנה נגד גנבים
השוטר קילל ושלף את האקדח. הנהג סגר את החלון בשילוב של גיחוך ואי הבנה. החלון משוריין.  אבל הסיטואציה מתחילה להיות מוזרה משהו.
השוטר הצביע על החלון עם האקדח והכל לנופף בנשק (כן, בבטחון) ובפאניקה. הנהג פתח את החלון האחורי. אתה מוכן להוריד את האקדח?
השוטר הביט בהלם בחלון האחורי והחל להתקרב
הנהג סגר את החלון כמעט עד לסוף. הדלת האחורית מצוידת במערכת למניעת גנבות אל תיגע בדלת.
השוטר, כמובן ניסה לפתוח. אתם מבינים, שוטרים זה מין מאוד לא מפותח ומלבד הטרדה מינית של נקבות ומכות לאזרחים הם לא מסוגלים לחשוב.
השוטר שוב נפל. הדלת האחורית כולה מצוידת במנגנון הגנה נגד גניבה.
הנהג פתח את החלון והביט בעניין בנאנדרטל השכוב. אתה בסדר?
חכה אני אזיין אותך! התשובה אותתה ששוכן המערות בסדר.
אל תזוז יא זבל השוטר צרח לכיוון הנהג ונסוג בזחילה לטויוטה שלו. הוא צרח בהיסטריה בקשר (שוטרים תמיד צורחים בהיסטריה בקשר)
מספר דקות מאוחר יותר הגיעו עוד שתי ניידות תנועה חבוטות ומטונפות. שתי המכוניות היו לבנות אבל אחת עם מדבקות צהובות כחולות והשנייה עם מדבקות כחולות. סוג של מליציה חשב לעצמו הנהג. עוד שוטרים יצאו מהניידות. אחד מהם, נראה רשמי יותר מהאחרים. הוא היה לבוש ברישול מופגן פחות, הנעליים שלו היו שחורות ולא זולות מידי והוא לא החזיק סיגריה. הוא התקדם לריינג' רובר ונקש על החלון. הנהג הביט בשוטר וחייך. השוטר סימן בידו תנועה מעגלית כל שהיא. הנהג חייך והנהן בראש. ללא ספק סוג של תקשורת עם השבט הפרימיטיבי הזה הוא חשב לעצמו אבל לא חשב לשנייה להוריד את החלון.
השוטר הרצין. הוא שוב הקיש על החלון. שוטר נוסף הגיע מצד אחר של הרכב. מה שהשוטר לא יודע זה שהריינג' רובר ממוגן נגד גנבים. השוטר הראשון שעדיין קילל לא הצליח להעביר את המידע לשאר קופי האדם והשוטר השלישי ניסה לפתוח את דלת הנוסע הוא הועף שלושה מטרים באוויר. השוטר השני, הרשמי, ככל הנראה החכם מבין הקבוצה הביט בשוטר ההמום.
לאחר מספר קללות ואיומים השוטרים כולם באקדחים שלופים הקיפו את המכונית. הנהג חייך. הוא הוציא דף וכתב בגדול
אל תירו. מה הבעיה?
הנהג כמובן לא נתקל בשוטרים בישראל מעולם. היו 3 בעיות למחווה שלו:
1.      שוטרים, כמו אחיהם המתקדמים אבולוציונית, קופים, לא יודעים לקרוא.
2.      שוטרים, כמו אחיהם המתקדמים אבולוציונית קופים לא יודעים מה ההבדל בין שפתם לשפות אחרות כי הם לא מדברים שום שפה אחרת מלבד שוטרית
3.      הדף היה באנגלית.
אחד השוטרים צילם את הדף ושלח לשאר השבט תוך שימוש באפליקציה, פעולה שתמיד הדהימה מדענים, איך יצורים כה פרימיטיביים הצליחו להפעיל מכשירים סלולריים בין הטרדה מינית להטרדה מינית. הנהג עדיין חייך.
השוטרים הביטו בחשד בפתק. הנהג הצמיד את הפתח לחלון אבל ללא הועיל. בינתיים עוד שוטרים הגיעו. חלק נהגו בסקודה לבנה עם מדבקות כחולות, חלק בטויוטה לבנות עם מדבקות אחרות, אחד הגיע עם מזדה לבנה שנראתה כאילו עיוור הדביק צבעים אקראיים. עוד אחד הגיע בפורד והתנגש קלות באחת הטויוטות האחרות מה שהוביל כמובן להתרגשות בקרב הקהל לבוש המדים הכחולים המכוערים.  מאחת הניידות יצאה שוטרת והנהג הביט ההלם. הוא כמובן ידע שיש שוטרות ממין נקבה, אחרת איך הם מתרבים השוטרים אבל הוא מעולם לא ראה אחת בטבע. היא נראתה כעוסה כמו שאר השוטרים, חבשה משקפי שמש מכוערות במיוחד ומדים שלא החמיאו לכלום. אחד השוטרים מיד נעמד מאחוריה והחל ללטף את ישבנה. היא נראתה מעוצבת ככל הנראה זה לא עונת מציאת בני הזוג או שהוא לא היה שוטר אלפא. הנה לא היה בטוח. כולם עישנו וחלק הצביע על הנהג. חלק ירק ושני שוטרים אחרים סגרו את הכביש עם דוקרנים ושלט מתקפל קטן שכתוב עליו – עצור משטרה בארבע שפות.
שוטר אחד, זה שנהג בפורד שדפק את הטויוטה הזדקף והתקרב לריינג' רובר. הוא דפק על החלון בחוסר נימוס. הנהג חייך והנהן. השוטר שוב דפק על החלון והנהג שוב חייך. השוטר שוב עשה תנועה מעגלית עם היד והנהג החליט שהפעם הוא ינסה לתקשר עם הקוף והשיב באותה תנועה. ככל הנראה זו לא הייתה התשובה הנכונה. השוטר התעצבן וניסה לפתוח את הדלת.
מדהים, חשב לעצמו הנהג בזמן שהשוטר שיחרר צרור קללות ונפל על הקרקע, הם לא חולקים מידע.
כל השוטרים שלפו אקדחים אחד ירה בגלגלים. הכדור ניתקע בצמיג המשוריין. כלום לא קרה.
שאר השוטרים החלו לצעוק על היורה. אחד הוציא מגפון והחל לצרוח בהיסטריה הנחיות סותרות.
הנהג חייך.
מספר דקות מאוחר יותר הגיע אדם לבוש במדים מעט אחרים. הוא לבש חלוק לבן מעל עניבה והביט בעדר השוטרים. הוא הנהן בייאוש בראש ותפס את המגפון ונבח פקודה קצרה. כל השוטרים הרכינו ראש והחזירו את האקדחים לנרתיקים. גם השוטרת שלעסה מסטיק ועישנה במקביל הפסיקה לעשן לרגע. כולם ירקו.
האדם בחלוק הלבן התקרב לריינג' רובר. הוא הביט בחלון. הנהג הוריד את החלון.
תודה על העזרה בניסוי אדוני. אתה יכול לנסוע.
הנהג חייך ויצא מחניון המשטרה בתל אביב.

שבוע 4 התחיל. חשבנו שפיטס ינצחו את העורבים ואם ג'וש סקובי מצליח לתת פילד גול המשחק היה הולך כמו שחזינו. הוא לא. הרייבנס מצאו ניצחון במקום שהוא לא היה. יש כל מיני אתרים של סטטיסטיקה והם אומרים שיש לרייבנס 12% להגיע לפלייאוף אחרי התחלה של 3-0. פיטס יכולה להיות מרוצה שויק נתן להם את הצ'אנס לנצח ולא הפסיד את המשחק. שתי הקבוצות בבעיה אבל לשתיהן יש זמן לחשוב ולתקן. הרייבנס ולא צריך להיות גאון לא יהיו בפלייאוף וג'וש סקובי ככל הנראה יחפש לעצמו קבוצה חדשה.
הפטס וטנסי ינוחו השבוע. הפטס כרגיל יותר חכמים מכולם והוסיפו שני ליינמנים (משיקגו ומניו אורלינס). הם ילמדו אותם במשך השבוע מנוחה מה לעשות ויהיו יותר טובים.
שאר המשחקים---

המשחק המוקדם בלונדון
ג'טס במיאמי בלונדון
הג'טס הגיעו לונדון רק ביום שישי. מיאמי ביום חמישי. זה משמעותי כי יש לג'ט לג השפעה והמשחק יהיה בשעה  14:30 שעון לונדון או 9:30 בחוף המזרחי. זה מבטיח משחק מחורבן כי כולם יסבלו מעייפות וזה מאוד חשוב. זה חשוב כי מיאמי גם ככה אחרי שני הפסדים נוראים בסוג של התרסקות בעוד שהג'טס חושבים שהם יכולים להגיע לפלייאוף. אחרי תצוגת הנפל של שתי הקבוצות ביום ראשון שעבר מיאמי יודעת שהפסד פה אומר מאמן חדש בעוד שהג'טס לא בשום לחץ.
מיאמי נראו נורא ואיום בבית מול ההגנה הפעילה של באפולו ולא הצליחו לעצור את טיירוד טיילור. פיצפטריק יותר טוב או לפחות יותר מנוסה מטיילור. הריצה של הג'טס טובה והם ינסו לשלוט בקרקע. מיאמי נראית רע מאוד. אנחנו חושבים שפילבין איבד את הקבוצה הזו ואנחנו חושבים שהוא יפוטר אחרי המשחק.
הג'טס מנצחים במשחק מפוזר בפילד גול או יותר. הליין אומר ג'טס    1.5- ג'טס.

יוסטון באטלנטה
הקבוצה המאורגנת של ביל אובריין באה להצגה של אטלנטה. אחרי 19 משחקים אפשר לדעת שהניסוי של אובריין לא מוצלח במיוחד. הרעיון של הקולג'ים- שחק בטוח ותן לקבוצה השנייה לעשות טעות לא עובד. בעיקר כי יש רק 32 קבוצות בליגה בניגוד ל-300 במכללות כך שהכישרון בכל קבוצה הרבה יותר טוב. זה אומר שלשחק בטוח שווה 6-8 ניצחונות בעונה. מספיק לא להיות מפוטר אבל לא מספיק בשביל לנצח. ריאן מאלט חבול מעט אבל הוא ישחק. זה לא ממש משנה כי ההתקפה של אטלנטה טובה מאוד. השאלה היא האם ההגנה של יוסטון שעל הנייר טובה תצליח לעצור את ההתקפה של הפאלקונס. התשובה שלנו? לא.
בבית אטלנטה של דן קווין תעשה את העבודה מול יוסטון.
ניצחון לפאלקונס בהפרש גדול.
הליין אומר 6- ATL

ניו יורק בבאפולו
דרבי מדינת ניו יורק מציג שתי קבוצות דמות מבחינת המספרים- הגנת הריצה הכי טובה בליגה (בילס) מול ההגנה השנייה בליגה (ג'י מאן) הגנת המסירה השנייה הכי גרועה בליגה (ג'י מאן) מול השלישית הכי גרועה (בילס). התקפת הריצה הכי טובה בליגה (בילס) וזהו. הבילס בלי סמי ווטקינס, לשון מקוי ומרקיז גודווין יתקשו מול ההגנה של הג'י מאן. הג'י מאן יתקשו מול הבליצים של הבילס. איילי משחק את הפוטבול הכי יציב בקריירה שלו ולא זרק אינט עדיין... כן איילי הרבה יותר טוב מטיירוד. לא אותה פלנטה.
הבילס בטוחים שהם ינצחו פה ואנחנו בתחזית לא מבינים למה. הג'י מאן יותר טובים מהמאזן שלהם והם ניהול שעון מלהיות עם 3 ניצחונות. רקס ריאן רק מחכה להתפוצץ ולהישרף. אנחנו הולכים נגד הליין ועל הפתעה-
הג'י מאן מנצחים כי איילי טוב בחוץ.
הליין הוא 5.5- בילס.

אוקלנד בשיקגו
הריידרס הם פייבוריטים  במשחק וזו פעם ראשונה שאנחנו אומרים שהם פייבוריטים במשחק מאז 1812 שהם היו עם האנגלים נגד נפוליון בקרב ווטרלו. זה לא מורכב להגיד שהריידרס פייבוריטים כי שיקגו מוכרים את כל מה שלא מחובר לקרקע ואחרי משחק הגנה טוב מול סיאטל הם שלחו 2 מתוך 4 הפותחים שלהם בקו ההגנה בטריידים. הם וויתרו על העונה ובעצם שולחים מסר לקלאוסון- תעשה מה שאתה יכול זה לא משנה.
הריידרס מצדם באים אחרי 2 ניצחונות ברצף עם דרק קאר שאנחנו אומרים הוא בכלל לא רע. יש לריידרס כל כך הרבה בחירות דראפט גבוהות ומתישהוא זה חייב היה להתחבר, כנראה שמתישהוא זה עכשיו.
הריידרס עדיפים במשחק חוץ וזה מאז 2004 לא היה בדקנו. מאז 2004 במשחק חוץ וואגס לא חשבו שהם פייבורטים.
עכשיו גם וואגס וגם אנחנו חושבים שהם כן.
ריידרס  3- גם אנחנו וגם הליין

ג'קס באינדי
אנדרו לאק פצוע. כרגע הוא בסימן שאלה למשחק. לאינדי יש סגל לא מספיק טוב אפשר להגיד אחרי שלושה משחקים אבל בבית הם חייבים ללא קשר ללאק לנצח כי הפסד פה גומר את הסיפור של העונה הזו. מעניין לראות מה יעשו עם לאק. לאק לא טיפש, הוא יודע שהוא שחקן חופשי בסוך העונה הבאה. הוא רואה לאן הארגון הולך. הוא הופך להיות השחקן הכי מעניין לצפות כי קבוצות טובות שחסר להן ה QB ישלמו לו את השמיים ואת הירח. נניח, דנבר. רק נניח.
או ניו יורק ג'יינטס. או אולי, אבל רק אולי, ניו אינגלנד כי טום בריידי יהיה בן 40 בסוף 2016. המשחק הזה- בלי קשר ללאק או מאט האסלבנק (כן, הוא משחק עדיין) חייב ללכת לכיוון של אינדי כי הם קבוצת שאמורה להיות פלייאוף בעוד שג'קס בודקים מה מצב הנדלן ב LA.
הליין התחיל 8.5- אינדי ובעקבות הפציעה של לאק זז ל 7.5- אינדי. זה אומר שוואגס חושבים שאינדי פשוט יותר טובים.
אנחנו לא בטוחים. אבל זה משחק בית אז נלך עם אינדי...

אנחנו לא נהמר על המשחק הזה אבל ללכת נגד הליין זה לא נשמע מופרך. אנחנו לא נוגעים במשחק הזה. יש לנו הרגשה שזה יהיה הרבה יותר צמוד.

אינדי ינצחו.

קרוליינה בטמפה
קאם לוקח את הכישרון שלו לדרום מערב פלורידה במזג אוויר שאמור להיות גשום. זה לא אמור להשפיע על ווינסטון כי הוא לא בשל וזה לא יפריע לקאם כי הוא טוב. אין פציעות משמעויות לשתי הקבוצות (מלבד לוק הינקלי שעדיין לא כשיר לפנתרים) כך שהמשחק נופל על ה QB  היותר טוב. קאם יותר טוב מווינסטון.
קרוליינה מנצחת.
הליין אומר 3- פנתרים.  

פילי בוושינגטון
פילי אחרי ניצחון אבל חצי שני מחריד (0 נק') באה לסקינס שנחו אחרי שקיבלו שיעור מהג'י מאן. אולי המשחק הכי קשה לחיזוי כי פילי ממש גרועה. אבל כך גם הסקינס. אמור להיות גשם במשחק אבל זה לא ישפיע. פילי מצאו רץ שמקדם את הכדור (מתיוס) וזה מאוד עוזר להם. הסקינס נמצאים משחק גרוע אחד מחידוש הקרבות של מי יהיה הפותח. כל עוד RG בקבוצה זה לא יגמר.
הליין אומר 3- לפילי. לא ראינו כלום מפילי שאומר שהם פייבוריטים. 
אנחנו הולכים עם הרד סקינס.

הסכציה בסינסי
אפשר לסמוך כל א. ריד שיהיה לגמרי בלתי צפוי. קנזס קיבלו בראש בגרין ביי וזה לא היה אפילו קרוב והיום הם באים לקבוצה הכי חמה בליגה לאצטדיון מאוד קשה. סינסי משחקת לפי הכישרון שלה וזה סימן רע לליגה כי זו קבוצה הכי מוכשרת בליגה בכל עמדה מלבד QB. נתון מעניין- דלתון עם 8 טית דלתים ורק אינט אחד (מי שראה את המשחק מול בולטימור כמעט הקיא אגב באינט שלו). זה מרשים, האם דלתון אחרי 5 שנים בליגה מצליח להביא את הכישרון שלו לכדי ביטוי? אין ספק שיש לו המון כישרון לעבוד איתו, קו התקפה מעולה, רצים טובים, תופסים מהעילית של הליגה. האם זו השנה שהוא מנצח משחק פלייאוף? ה AFC צפון הופך להיות בית מורכב מאוד בהתחשב בלוז המאוד קשה של הבנגלים (סיאטל, באריזונה, בבאפולו, בדנבר) כך שהמשחק הזה הוא חובה לנצח. אחרי שביום שני אלכס סמית נראה כמו אלכס סמית, הוא צפוי להתקשות מול ההגנה של סינסי כי הם יותר טובים מזו של גרין ביי. הבעיה היא מרווין לואיס מול א. ריד. זה מסוג הדברים שאנחנו לא יודעים לאכול.
הליין אומר סינסי 4-. אנחנו רוצים ללכת עם הליין.
נלך עם הליין.

הבלוק המאוחר

קליבלנד בסן דייגו
משחק קל לחיזוי. קליבלד  לא הולכת לשום מקום והחומים עושים את זה מהר וביעילות. הם רוצים את מנזייל אבל יש להם את הוייר. זה לא טוב איך שלא הופכים את זה ואחרי שהם הפסידו לריידרס בבית הם טסים למערב. סנדי יותר טובה ותנצח.
הליין אומר 7.5- סנדי. נלך עם הליין

סנט לו באריזונה
סנט לו נבנתה לעצור את סיאטל לא את פאלמר. פאלמר משחק ברמה מאוד גבוהה כרגע ומוביל את ההתקפה הכי טובה בליגה (42 נק' למשחק). ההגנה של הקארדס עושה את החיים מאוד קלים. יש להם 7 חטיפות (תודה לקפרנעק)  ו-3 פאמבלים. אולי ההגנה הכי אקטיבית בליגה ויש להם התקפה מאוד טובה בקיצור, זו קבוצה שלמה ואנחנו חושבים שהם הקבוצה הכי טובה בNFC. סנט לו לא קרובה לשם.
אריזונה בהרבה וגם הליין אומר 7- אריזונה

גרין ביי בניינרה
ההתפקרות של הניינרה ממשיכה והם מול העילית של ה NFC. ההגנה של הניינרה חלשה וקאפ פשוט לא טוב כרגע או אולי בכלל . הם לא יעצרו את גרין ביי שמגיעה בכושר שיא.
גרין ביי בהרבה

מיני בדנבר
משחק מעניין. הריצה של מיני מול ההגנה של דנבר. מאז שפייטון לקח את ההתקפה תחת חסותו ההתקפה של הברונקוס זזה. ההגנה של מיני חזקה אבל לא מספיק לעצור את פייטון בבית. הסקנדרי של מיני לא יכול לעצור את המסירה של פייטון וההגנה של דנבר תעצור את הריצה.
המשחק יהיה יותר צמוד ממה שאנשים חושבים אבל דנבר מנצחת.
הליין הוא קצת כבד 7- דנבר

SPT
דאלאס בניו אורלינס
דרו בריס כנראה ישחק וזה קריטי כי זה ככל הנראה המשחק היחיד שהסיינס יכולים לנצח העונה. דאלאס מוכה, פצועה וחסרה יותר מידי כלים. אי אפשר לנצח עם מחיליפים. בטח אחרי שבבית נתת 20+ נק' ברצף.
ווידן נראה טוב בהתחלה של המשחק, אבל הוא נחלש ככל שהמשחק התקדם והסיינטס בבית עדיין מביאים את הרעש ואת האווירה.
סיינטס מנצחים

MNF
דטרויט בסיאטל
סיאטל ממשיכה להראות טוב בהגנה וההתקפה לאט אבל בטוח מתחברת. ההתקפה החד ממדית של הכלונס לא יכולה להזיז את הכדור על הקרקע. זה אומר שההגנה של סיאטל עם הסקנדרי והליינבקרים יתרכזו בלרדוף אחרי סט אופרד. בהתקפה, סיאטל כנראה ללא לינץ אבל הם מצאו את הדרך לשלב את גרהם. קולדוול שלא צריך היה לקבל את הכלונס יפרד מהם כנראה בסוף העונה. הוא לא ברמה של הקבוצה הזו. הבעיה של הליונס, הם לא ברמה של סיאטל.
הליין אומר 10- במאנדי נייט. זה ליין ענק.
אנחנו חושבים שסיאטל מנצחת.



לסיום, אל תחגגו ב NFL.



אין תגובות: