יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

התחזית לשבוע 7.

היום תחזית מקוצרת. לפעמים דברים קורים לא כמו שרוצים וזה המצב אז התחזית היום מקוצרת.
במשחק המוקדם סיאטל ניצחה בקלות את הניינרה שהיו להים יותר פאנטים מפירסט דאון. הניינרה לפי הדירוג שלנו זו אחת מהקבוצות החלשות בליגה וזה כי קאפרניק פשוט לא טוב. האם הוא יהיה טוב עם מאמן אחר או שהוא פשוט נתן עונה טובה והיכולת האמיתית שלו היא שהוא לא ברמה מספיק גבוהה זה לא ברור ולמען האמת לא ממש חשוב כרגע. סיאטל לא יכולה להיות שמחה מניצחון כזה פשוט כי הניינרה לא באמת יריב בשלב הזה של העונה.  ניצחון נאה לסי הוקס ואפשר לעבור הלאה.

בבייסבול המטס השלימו סוויפ מרשים על שיקגו. זה מרשים מהמון סיבות ומראה מה קבוצה שאיבדה המון כסף בפרמידה של ברני מיידוף יכולה לעשות שהם מפסיקים לסמוך על הארנק ומתחילים לחשוב כמו קבוצת שוק קטן למרות שהם בניו יורק ויש להם קהל מאוד נאמן ומגרש חדש. המטס בנו את עצמם דרך הדראפט ודרך טריידים מאוד נבונים. האם הם עם הרוטציה האימתנית פייבורטים מול קנזס? אנחנו חושבים שלא.
קנזס כבר היו פה בשנה שעברה והפסידו במשחק 7 לתצוגת שיא של באמגרדנר. התעלות של שחקן אחד ללא ספק יכולה לשנות את הסדרה אבל אנחנו חושבים שיש לנסיון המון חשיבות והמטס לא היו בשלב הזה 15 שנה. קנזס היו פה שנה שעברה והם יודעים כארגון מה לעשות כדי לנצח. אנחנו חושבים שהם ינצחו ב5 או 6 משחקים.

הליגה משדרת את המשחק של הג'גס מול הבילס בחינם ביאהו.
בשנת 1998 זה היה חדשות מרעישות, היום זה גימיק די לא ברור כי הליגה משדרת את המשחקים און ליין לכל דורש תמורת 250 דולר באיכות HD. אז מה בדיוק החידוש??

לפני 20 שנה נרצח יצחק רבין על ידי מתנקש ישראלי, סטודנט בבר אילן, אחד, יגאל עמיר. 
השם לא חשוב. הוא ירה ברבין כי הוא קיבל רוח גבית. עשו חיפוש בגוגל. 

ב-1995 הייתי טירון וכל המהלכים שהובילו לרצח עדיין חקוקים בזכרוני. הייתה הסתה פרועה של אנשי ימין ורבנים. ביבי ושרון הובילו תהלוכה עם ארון קבורה ועם רבין במדים נאצים. אני לא שוכח.
אני לא שוכח את ציפי לבני חכ"ית זוטרה בליכוד קוראת לרבין בוגד. אני לא שוכח את לימור לבנת, עוד זוטרה בליכוד אומרת שלרבין אין מנדט. 
אני זוכר את הרבנים שהוציאו צו הלכה שמאשר את הרצח.
אני זוכר את התקווה שהייתה שאולי יהיה פה שלום ואת הטירוף של הימין. אני זוכר הכל.
אני זוכר שביבי עלה לשלטון. ב"אירועי ספטמבר 96" כבר הייתי חייל במעמד שהבין מה הולך פה. אני זוכר את אובדן התקווה.
אריק איינשטיין כתב פעם

יושב מול הנייר, העט ביד כמו חרב 

יושב מול הנייר, רוצה לשפוך הכל 
יושב מול הנייר, רואה אותך נופלת 
מביט אל הנייר ולא יוצא לי קול 

אוי ארצי מולדתי את הולכת פייפן, 
שברת לי את הלב לחתיכות קטנות 
היה לנו חלום, ועכשיו הוא איננו, 
אני כל כך עצוב בא לי לבכות 

יושב מול הנייר, מתחיל לרדת ערב 
יושב מול הנייר, בחוץ נהיה כחול 
יושב מול הנייר, ואת שם מתמוטטת 
מביט אל הנייר, טומן הראש בחול 

אוי ארצי מולדתי... 

יושב מול הנייר, העט ביד כמו חרב 
יושב מול הנייר, רוצה לשפוך הכל 
יושב מול הנייר, רואה אותך נופלת 
מביט אל הנייר ולא יוצא לי קול "
-

התחזית להיום:

שיקגו, דנבר, סינסי וגרין ביי נחות. מה שאומר שלפחות 3 קבוצות יישארו בשבוע 7 ללא הפסד.
בלונדון ג'קסונוויל יארחו הבילס למשחק "היסטורי" בלונדון. זה יהיה המשחק הכי גרוע של המחזור. אנחנו אומרים שרקס לא יודע להתכונן לדברים מורכבים כמו שינויי שעון או נסיעה. טיירוד טיילור עדיין פצוע וזה צ'אנס לאי ג'י עמנואל להזכיר לכולם כמה הוא באמת גרוע. הליין אומר בילס מנצחים 4.5-.
 ואנחנו אומרים ג'קס מנצחים
טמפה יסעו לוושינגטון  במשחק שחשוב בעיקר לאדומי העור כי אם קאזינס מפסיד הוא יאבד את המקום שלו. יש לסקינס יותר מידי פצועים וטמפה, יאמר לזכותם...כלום. טמפה היא קבוצה סתמית. שתי הקבוצות שוות אז אנחנו הולכים עם הביתיות. הליין אומר סקינס 3-. אנחנו מסכימים.
אטלנטנה בטנסי במשחק שמאוד קריטי לציפורים כי קרוליינה על הגל כרגע והציפורים נראו רע בשני המשחקים האחרונים שלהם. האם הם יראו אחרי עשרה ימים גרוע שוב?
זה מבחן מאוד מעניין. אנחנו חשובים שהם יהיו טובים מה גם שטנסי פשוט לא בכיוון בשלב הזה של העונה. הליין אומר 6- אטלנטה ואנחנו חושבים שזה ליין בסדר.
הסיינטס נוסעים לאינדי. למרות שאנחנו ממש רוצים, פאגאנו לא יעשה שום מהלך חדשני הערב. חבל, אתנחתא קומית זה חשוב. המשחק עצמו לא קשה לחיזוי. הסיינטס גרועים בחוץ ואינדי אחרי המהלך ינסו להוכיח שהם לא ארגון חובבני.
אינדי בקלות. הליין אומר 4- אינדי

מיני בדיטרויט אחרי שהליונס הוציאו ניצחון הלחץ יורד מהם. מיני חייבת לנצח והיא למרות התקפה מאוד שמרנית עושה את זה בעזרת הגנה טובה ויציבה. מיני ינצחו בחוץ את הליונס. משחק צמוד ולא מהנה לצפייה.
הלייו התחיל 3- מיני ואז AP הופיע ברשימת הפצועים ועכשיו הלייו 1- מיני שזה אומר בערך אין ליין.
מיני.
פיטס עם הQB החדש שלהם לאנדרי ג'ונס נוסעים לסכציה למשחק. זה מה שיש לנו להגיד על הסכציה. יהיה משחק. הם, הסכציה, יפסידו במשחק. וואגס חושבים שהסכציה עדיפה. הליין הוא 3- סכציה.
אנחנו הולכים נגד הליין. פיטס.
קליבנלד נוסעים דרומה ומזרחה לסנט לואיס. הראמס אחרי שבוע מנוחה רעננים והמשחק הפיזי שלהם מאוד יקשה על החומים לעשות את מה שהם אוהבים ויודעים לעשות וזה לשחק התקפה על גבול המאולתרת. הראמס בבית ינצחו.
הליין די גדול 6.5- ראמס. אנחנו ניתן את הראמס 3-.
יוסטון  במיאמי בעוד משחק יחסית נוח לחיזוי. הדולפינים ימשיכו לנסות להוכיח שהם טובים ויוסטון תנסה למצוא את הפתרון לשאלה איך מוצאים פראייר שיקח פחות כסף כדי לנסות לנצח משחקים. התשובה היא כנראה בדראפט. בנתיים הם לא יהיו יריב למיאמי למרות שהם חוזרים משבוע חופש. הליין אומר מיאמי 4.5- ואנחנו חושבים שמיאימי יכסו.

ניו ג'רזי בניו אינגלד בדרבי האנגליות החדשות. ברור שהפטס פייבורטים. נכון שלג'טס יש הגנה טובה מאוד, למעשה הכי טובה בליגה בנק' אבל אנחנו חושבים שההתקפה הלא מאוזנת שלהם לא יכולה להיות יריב לסית'. הדבר המעניין יותר הוא הליין. ביום שני הליין היה 10.5- פטס ועכשיו הליין הוא 7.5- פטס. תזוזה כזו אומרת שאנשים לא מאמינים שהפטס יביסו את הג'טס. אנחנו חושבים כך גם אבל יש לנו חשד שאיפשהו מתחת לזקן של פיצפטריק יש 4 אינטים. אנחנו הולכים עם הליין. ניו אינגלנד 7.5-

הבלוק המאוחר מתחיל באוקלנד מול סנדי בסנדי. אנחנו חושבים שאחרי מנוחה אוקלנד יהיו יריב שקול לסנדי. למעשה אנחנו חושבים בניגוד להגיון שאוקלנד ינצחו את סדני וזה, בניגוד להגיון. הליין אומר 4- סנדי. אנחנו לא יכולים להגיד למה, זה לא סיבה הגיוניות, אנחנו חושבים שאוקלנד ינצחו.
דאלאס בניו יורק זה המשחק המאוחר השני והאחרון. הקואביס מציגים את מאט קאסל מתחת לסנטר במשחק מעניין עם השלכות לפלייאוף. האם הג'י מאן אחרי משחק הנפל ביום שני יכולים להתאושש ולגבור על היריבים לבית?  אנחנו חושבים שכן בלי קשר למה שיעשו בדאלאס. אנחנו קונים את הג'י מאן. הליין אומר 3.5- ג'י מאן והליין היה די יציב. אנחנו לוקחים את הליין.
SPT
פילי נוסעת לקרוליינה למשחק מאוד מעניין בין שתי גישות שונות. האם הסמאש מאות' פוטבול של קרוליינה עם ה MVP  שלנו עד עכשיו, ניטון יכולה לגבור על יציר הכלאיים של צ'יפ קלי שקובע כי זמן ההחזקה בכדור לא חשוב אבל הוא לא מחזיק בכדור בכלל. אנחנו לא חושבים שזה יהיה צמוד. קו ההתקפה של פילי וברדפורד הולכים לאכול המון בליצים. בהצלחה עם זה. 
קרוליינה, בקלות.
MNF  מציג את אכזבת העונה, בולטימור במשחק במדבר מול אריזונה. אנחנו לא חושבים שיש לעורבים כלים לעצור את אדומי החזה בדרבי האורניטולוגי ornithology – תורת בעלי הכנף. אריזונה מנצחים.


 לסיום, קטע קלאסי ישראלי עצוב. 



אין תגובות: