יום שבת, 10 באוקטובר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 5

השבוע מחזור 5.
בליגת הבייסבול החל הפלייאוף והוא בינתיים עם הפתעה אחת מתבשלת. טקסס שבכלל לא אמורה להיות בשלב הזה ועשתה מספר צעדים במהלך העונה שחשבו שהם בכלל לעונה הבאה פתאום מוצאת עצמה בפלייאוף וכרגע מוליכה 2-0 בסדרת הטוב מ-5 על טורונטו. לפני הסדרה טורונטו הייתה הפייבוריטית הברורה בכל אתרי ההימורים אבל אחרי שני הפסדי בית ובדרך לארליגטון הסדרה נראית די גמורה. יוסטון וקנזס נמצאות בתיקו 1 אחרי שני משחקים בקנזס. הסדרה הולכת ליוסטון.
בנשיונל- המטס שאף אחד לא חשב שהם יהיו פה לפני העונה ניצחו את הדוג'רס עם התקציב העצום ועם קלייטון קארשאו שלא מסוגל לעבור יותר מ-6 איננגים בפלייאוף והם מוליכים 0-1. גם הקאבס שהם האהובים על כולם בפלייאוף אבל הם נתקלו בקבוצה היחידה שהיא לא אנושית. סנט לואיס עם סדרה של פציעות לא אומרה בכלל לנצח את הסדרה אבל הם טחנו את הקאביס הצעירים במשחק הראשון.

קרוליינה מיניסוטה מיאמי והג'טס בפגרה. מיאמי החליפו מאמן כצפוי והג'טס מדברים על להכניס את ג'ינו סמית' להרכב. בהצלחה עם זה.
חשבנו שיוסטון תכה את אינדי במשחק המוקדם אבל מאט האסלבנק הוכיח שהוא עדיין יודע את העבודה ואנדרה ג'ונסון חזר לרוטציה. האם יש באינדי או תתחיל באינדי מחלוקת סביב מי אמור לפתוח? או שהכל בגלל הפציעה של לאק? הזמן יגיד.

נעבור למשחקי השבוע.

שיקגו בסכציה
אחרי שלושה הפסדים רצופים די ברור שהליגה הבינה את הסוד של קנזס. קו ההתקפה שלהם שנחשב מצוין נחשף כרגיל וקו ההגנה שלהם לא מתעלה. אלכס סמית נראה כמו אותו שחקן שלא בדיוק מתאים לשיטה. כל שיטה. הוא מוביל את הליגה עם 18 סאק'ס (4.5 סאק'ס למשחק) יש לו רק 4 טית דלתים ו-3 אינטים. הוא לא משחק טוב כרגע וזה לא בגלל השיטה. ההגנה של שיקגו נגד המסירה, תופתעו לשמוע מעולה. היא שלישית בליגה נגד המסירה. האם זה אומר שקנזס שיכולה לרוץ טוב תרוץ? האם המשחק יהיה דו קרב הגנתי? האם קאטלר שניצח את הריידרס יצליח לנצח בחוץ?
אנחנו חושבים שקאטלר לא מספיק טוב לנצח בחוץ.
נלך עם הסכציה. הליין אומר 9.5- קנזס. אנחנו בחיים לא נמליץ ללכת על כזה מספר עם א. ריד.

וושינגטון באטלנטה
שתי קבוצות שלא בטוח יודעות מה הן.  האם אטלנטה באמת עילית? האם הסקינס הם קבוצה של 500.?
הניצחון של קאזינס בבית על פילי הוא אוויר לנשימה לכל המערכת שנקראת וושינגטון רד סקינס. כולם נרגעו, השמיים לא נופלים לא צריך לריב על RG  כן או לא. ההגנה של הסקינס טובה. הם מצליחים  לעצור את הריצה (שניים בליגה) וטובים נגד המסירה (עשיריים בליגה). מצד שני הם ניצחו את מיאמי ואת פילי, שתי קבוצות שצריכות GPS למצוא את השער. אטלנטה יותר טובה באוויר ויותר טובה בקרקע וכרגע הם משחקים ברמה מאוד מאוד גבוהה ובבית הם ינצחו את הסקינס בקלות. למה? בעיקר כי מאט ריאן יותר טוב מקאסינס.
וואגאס חושבים 7.5- אטלנטה. אנחנו חושבים שכן.

ג'קסונוויל בטמפה
הטוליט בול של השבוע מגיע כמובן במדינה שאלאבמה חושבת שהם רדנקים. שתי קבוצות חלשות מאוד שמחפשות את הכיוון ועושות עבודה טובה בלא למצוא. בלייק בלורדלס טרם ניצח בחוץ והמסע הארוך מג'קסונוויל לטמפה הוא...אמ....לא ארוך. בכלל. לטמפה, תאמינו או לא יש הגנה מעולה נגד מסירה. זה מתאזן עם היותם אחת משתי הגרועות נגד הריצה. אלה לא נתוני פתיחה טובה לקבוצה מעיר הימורי הכלבים שכן ג'קסונוויל דווקא טובה מאוד על הקרקע. כמו תמיד שמישהו טוב על הקרקע הוא טוב נגד הריצה ואכן העיר הידועה כבית הגידול העיקרי של המת'אמפטמין בארה"ב מצויינת נגד ריצה. למה אנו מדברים על ריצה? כי שתי הקבוצות מחורבנות באוויר.
ה QB היותר טוב הוא בלי ספק בלייק בורדלס. אז נלך עם היגוארים.
הליין אומר טמפה 3- עד 3.5-. אנחנו נגד הליין.

באפולו בטנסי
  מוקש. טנסי אחרי שבוע מנוחה אמורה להיות מוכנה לשטויות של רקס. מה גם שהתקפה אף פעם לא היה החלק החזק אצל רקס.  ההגנה הייתה אמורה להיות האס אבל אחרי ארבע משחקים הבילס מדורגים 21 בליגה עם 376.3 יארד למשחק ו-15 מבחינת נק' למשחק עם 23 נק' למשחק ליריב. אלה לא נתונים של הגנת ברזל כמו נניח, מוליכת הליגה, הג'טס (כמה אירוני) עם 13.8 למשחק או 280.3 יארד למשחק (שלישי בליגה). אז ההגנה לא עובדת טוב. ההתקפה בלי לשון מקוי חסרה את הפאנץ' וטיירוד טיילור פשוט לא טוב מספיק. שהוא רואה הגנה מעט יותר חכמה מזו של מיאמי או אינדי. טנסי יותר טובה בהגנה משתי אלה והם שומרים על הכדור יותר טוב. האם זה אומר שטנסי תנצח?
לדעתנו כן. מרקוס מריוטה יותר טוב מטיירוד והתחושה שלנו היא שהתפרקות של רקס קרובה מאוד. אם הוא ינצח פה הוא יראה שהוא התבגר ואז הבילס אמתיים. אם לא...
אנחנו הולכים נגד הליין שאומר בילס 1- ואומרים טנסי.

קליבלנד בבולטימור
האם העורבים מצאו את הנוסחה? או שזה לא חשוב כי קליבלנד כרגע לא מסוגלים לעצור מכונית חונה. קליבלנד הכי גרועה בליגה בהגנה. זה מוזר כי מייק פאטין נחשב מאמן הגנתי. בהתקפה, הבראונס עושים דברים מעניינים, יש להם כישרון אבל כל עוד אין להם QB טוב אין על מה לדבר. העורבים אחרי מנוחה יותר טובים ויותר רעננים ויש להם מאמן יותר טוב ויש להם QB  יותר טוב.
הליין אומר 7-
זה ליין גדול מידי לשתי קבוצות חלשות. בולטימור ינצחו אבל הליין נשמע לנו כבד מידי.

ניו אורלניס בפילי
מה בדיוק קורה בפילי? הקבוצה שאמורה הייתה להיות העתיד של הליגה עם 75 מהלכים למשחק לא מצליחה להגיע ל-300 יארד למשחק בהתקפה. יש להם 18 פירסט דאון למשחק (מפתיע אבל יש 4 קבוצות גרועות יותר) ו-19.5 נק' למשחק. ההתקפה לא עובדת. האם סם ברדפורד גמור? האם זו השיטה שלא מתאימה? או אולי סאנצ'ז מתאים?
איך שלא יהיה פילי פשוט לא טובים בשום חלק. ממול הסיינטס עם בריס נראים כמו קבוצה אבל הם לא יכולים לעצור בהגנה אף אחד. גם פילי לא טובה בהגנה אז על פניו יש לנו שוטאאוט.בריס חי ממשחקים כאלה, ברדפורד? לא ברור.
משחק מאוד מורכב כי הכיסא מתחת לקלי מתחמם ויש כל מיני שמועות לגבי שחקנים שלא בדיוק מאמנים לו יותר. זה דגל אדום.
אנחנו נלך עם הQB היותר טוב וזה כנראה בריס. ההגנה הצעירה מאוד של הסיינטס צוברת בטחון אחרי הניצחון על דאלאס, הם ינסו ויצליחו להגיע לברדפורד ואנחנו נלך עם הקדושים על חשבון הנשרים למרות שזה משחק ביתי של הנשרים.
הליין אומר 5.5- פילי.
אנחנו סיינטס.

סיינט לואיס בגרין ביי
סנט לו אחרי עוד ניצחון חשוב על יריבה מהבית מגיעה לעילית של ה NFC וההתקפה של סנט לו לא יכולה לעמוד בקצב של גרין ביי. אין ספק פה. רודג'רס  כרגע משחק ברמה אחרת ויש איזה סטטיסטיקה שהוא לא איבד כדור בבית כבר שנה וחצי. יופי. משהו הרבה יותר מפתיע זה שגרין ביי מדורגת רק 21 בליגה במסירה עם 237 יארד למשחק כך שפסטיבל אארון רודג'רס אולי מוקדם. מצד שני, משחק הריצה של גרין ביי מצוין (שלישי בליגה) והיריב שלהם פשוט חלש. סנט לו אחרונה בליגה בפירסט דאון למשחק ( 13.75 למשחק) ובחלק ההתקפי, מן הסתם הם בתחתית הליגה עם 18.5 נק' למשחק. זה לא יספיק מול ההתקפה המאוד יעילה של גרין ביי. לראמס יש 17 סאקס הם ילחצו על גרין ביי.
גרין ביי ינצחו.  הליין אומר 9- גרין ביי. זה ליין גדול מידי.

סיאטל בסינסי
**משחק השבוע **
האם סינסי יכולה סוף סוף לנצח מישהו מהעילית של הליגה? האם אנדי דלטון יכול להוביל את הבנגלים לארץ המובטחת? ההגנה המשופרת של סיאטל תכה את הבנגלים אבל אנחנו חושבים שבלי מרשון לינץ' העסק יהיה מאוד קשה. אפילו קשה מידי. אנחנו חוזים ניצחון לבנגלים במשחק שמהווה הצהרה- אנחנו מוכנים לליגה של הגדולים. המשחק יהיה קשוח מאוד ושתי הקבוצות ינסו לשלוט בשעון. למי שמחפש מליון יארדים באוויר, זה לא המקום. פה יהיה סמאש מאות' פוטבול, מה שנקרא בית הספר ישן.
אנחנו הולכים עם הבנגלים. זה משחק ששווה לראות.

הבלוק המאוחר
אריזונה בדיטרויט
אחרי הנפילה בבית מול הראמס הקרדס יפיקו לקחים. זו קבוצה שאנחנו טוענים שהם הכי טובים בליגה ויש להם את המאמן הכי טוב בליגה. הם שמים 37 נק' על הלוח (שני רק לפטס) ועושים 405 יארד למשחק (רביעי בליגה). אחרי ההפסד המאכזב במאנדי נייט מה נשאר לליונס למכור?
הליי אומר אריזונה 3- אנחנו חושבים שזה ליין טוב.

ניו אינגלנד בדאלאס
הפטס פייבוריטים  ב-9 נק'. במשחק חוץ. זה אומר הכל לדעתנו.
אנחנו הולכים עם הליין.


דנבר באוקלנד
ההגנה הכי טובה בליגה, למי שתהה אלה הברונקוס, באים ליריבה לבית וזה לא יהיה צמוד. ההתקפה של הריידרס חסרה פאנץ' כמו שיש למשל לווקינגים או לרייבנס. הם לא יצליחו להפתיע את המכונה של פייטון שעושה את הכי טוב שהוא יכול עם האדים של הדלק. עדיין זה יותר טוב מדרק קאר.
משחק מרהיב לא יהיה פה, מה שכן יהיה פה זה משחק קשוח עם קבוצה טובה שתנצח וזו דנבר.
הליין אומר 4.5- דנבר.

SPT
ניינרה בג'יינטס  
הקבוצה הכי חלשה בליגה באה למשחק מול קבוצה שלא יכולה להפסיד את המשחק. אפשר לכתוב על החולשה של ההתקפה של הניינרה, אפשר לציין כי הם שמים הכי מעט נק' למשחק ושקאפרניק פשוט משחק רע מאוד. לרוע מזלו הג'י מאן הכי טובים בליגה נגד הריצה אז אנחנו צופים שהג'י מאן יחגגו על קו ההתקפה הלא  מאורגן של הניינרה ועל קבלת ההחלטות הלא טובה של קאפ.
אנחנו הולכים על הקבוצה עם הQB היותר טוב, עם המאמן היותר טוב וזו שחייבת לנצח .
ג'י מאן בהרבה. הליין אומר 7- ג'י מאן.

MNF
פיטס בסנדי
המשחק האחרון הוא באמת לא טוב. לסן דייגו אין מי שישחק בהתקפה, כולם פצועים אבל הם מקבלים בחזרה את אנטוניו גייטס. ממול פיטס אחרי הפסד מאכזב מצאו קיקר חדש (כריס בוסוול, רוקי מרייס) ואחרי עשרה ימים של מנוחה הם ארגנו את ההתקפה שתתאים לויק. הליין אומר סנדי  3-.
אנחנו לא מבינים למה, כי סנדי לא טובה ופיטס חייבים לנצח.
פיטס מנצחים.


לסיום, קצת תרבות. ברונס היא להקה מוורג'יניה ויש להם אלבום חדש שעוד מעט יוצא. 




אין תגובות: