יום שבת, 17 באוקטובר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 6

מייתהה קו'אללו
....?
מייתה קו'אללו
הוא חייך. אנגלית?
הפקידה הבלונדינית חייכה. לא, פינית.
אה. פליישר הנהן. את מדברת אנגלית...?
הפקידה הפינית חייכה בנימוס. כן.
היא הייתה בלונדינית עם עיניים כחולות. היא הייתה רגילה לחלוטין מלבד זה. היא לא הייתה יפה או מרשימה וכבר ארבע שנים היא הייתה פקידה והחיים שלה לא היו מעניינים במיוחד. היא מאוד נהנתה מהמצב. השלט הפיני אמר  elsingin päärautatieasema. זה באמת השלט בתחנת הרכבת המרכזית בהלסינקי. בגלל שיש פחות מחמישה מיליון פיניים בעולם ורובם באופן מרגיז למדי חיים בשוודיה אף אחד לא יודע מה משמעות המילים אם כי יש סברה שזה שלט המברך את הבאים להלסינקי לשלום ולהתראות בו זמנית. סברה אחרת אומרת כי זה השם של תחנת הרכבת המרכזית אם כי ההשערה הראשונה נראית יותר מתאימה לפינלנד.  פליישר חייך ויצא מהתחנה. הוא צעד ללא מטרה מיוחדת ואז נכנס לבר.
פינלנד, אתם מבינים היא מדינה לא פופלארית במיוחד בקצה הצפוני של אירופה. שוודיה, רוסיה ואסטוניה גובלות במדינה שגאה בעיקר בכלום. האנשים, כמו מזג האוויר מאוד קרים וחוש ההומור שלהם כולל בעיקר חיוך מנומס שמסתיר שעמום, ייאוש ורצון ללכת למקום אחר. הבעיה של הפינים כמובן היא 1. אנשים לא מדברים פינית מחוץ לפינלנד 2. הם חיים בפינלנד.
ראש הממשלה וזה סיפור אמיתי, נוהג לאכול כל ערב ב'בר האוסטרלי', אחד מתוך 3 בעיר. ראש הממשלה גילה כי הבר האוסטרלי בצפון העיר הוא האותנטי ביותר מבין השלושה. הוא היחיד שלא מציג דגל אוסטרלי בחזית ולא מוכר בירה אוסטרלית מחורבנת (כל הבירות האוסטרליות מחורבנות). למעשה מלבד השם הבר היה פיני לחלוטין. מנת הדגל היא סטייק מוסטאנג (בעברית, סוס), השירות הוא פיני (קרי שירות עצמי) אין הזמנת מקומות וכולם באופן לא אוסטרלי לחלוטין מדברים פינית. ראש ממשלת פינלנד נכנס לבר, איש לא ממש התרשם. הוא התיישב באחד התאים עם שני עוזריו. אחד הלך להזמין (בר פיני, אין שירות).
פליישר הביט בראש הממשלה. הוא לבש חליפה כחולה מחויטת עם עניבה כהה. לאיש היה טעם או לפחות מלביש שיודע את העבודה חשב פליישר.
הוא צעד לתא. אפשר להצטרף אליכם?
ראש ממשלת פינלנד הביט בו לרגע וחייך. באנגלית מושלמת הוא ענה- אין בעיה, מר פליישר אם אני מזהה נכון...
 יוהה סיפילה. פליישר הנהן לראש הממשלה. עבר זמן רב מאז נהגת באל קמינו שפועלת על קיטור...
אנרגיית עץ, לא קיטור, אבל אף פעם לא הבנת את ההבדל... סיפילה הנהן בחיוך. מה מביא אותך לארץ האומץ? אתה לא מחפש נהג לפורמולה שלך...
פליישר חייך. יוהה סיפילה היה ונשאר חריף כתמיד ופליישר חיבב וכיבד אותו. האיש ידע לעבוד ולעשות כסף וידע את הדבר הכי חשוב בחיים. מגבלות הכוח. הוא ידע בדיוק מה הוא שווה.
הפטס חוזרים לאינדי. שיא נקודות במשחק ישבר. העורך רוצה מישהו מיוחד.
ראש הממשלה חייך. אני כבר לא שם. יש לי מדינה לנהל. חוץ מזה, לפני שבועיים שטרי היה לבד הוא נתן 85%, לך עליו. תמסור לעורך דש. הבירה, עליי.
העוזר חזר עם קנקן קארהו. בירה פופלארית בעיר הצפונית. פליישר הרים כוס לחיי ראש הממשלה והאומה הפינית.
קי'תוס אמר ראש הממשלה.
פליישר סיים את הבירה, השאיר שטר על 5 יורו על השולחן, כללי הנימוס. הנהן ויצא מהבר האוסטרלי. האוויר הקריר והלח של עיר הנמל העיר אותו. הוא המתין למרצדס השחורה שגלשה באיטיות ונכנס למושב האחורי.
נמל התעופה של הלסינקי היה שקט בשעת הערב המוקדמת. המטוס הקטן לא המתין בתור ומיד שפליישר נכנס הטייס המריא. 

-
החיים מלאים הפתעות, למשל אטלנטה מפסידה לסיינטס במשחק המאוד גרוע של יום חמישי. הפאלקונס דווקא מרווחים מההפסד הזה. הסיינטס לא ירוצו לפלייאוף ובבית שלהם הם לא רעים אז בגדול ההפסד הזה הוא דווקא טוב, ירד הלחץ ואפשר להתמקד בעונה.

דאלאס בחופש. הם יתנו את המפתחות למאט קאסל. לא יהיה הבדל גדול מ-ווידן. גם אם הם יביאו את בריידי להריץ את ההתקפה או את רודג'רס או את מונטנה או את מי שלא יהיה אין להם כישרון בהתקפה. אוקלנד והראמס יחד עם טמפה משלימות את הרביעייה שנחה השבוע.

בבייסבול- קנזס באמריקן ליג מובילה 1-0 על טורונטו. אנחנו הולכים על קנזס. 
בנשיונל, הקאבס מול המטס במה שנראה כסדרה חד צדדית לטובת הצד הצפוני של שיקגו. אנחנו נלך על הקאבס. 


וושינגטון בניו ג'רזי
מאז שהחברה בירוק בעטו ברקס ריאן הם ההגנה הכי חוטפת בליגה. השאלה היחידה היא האם הם יחזרו עם ג'ינו סמית' או ישארו עם פיצ'. הכוח של אדומי העור הוא הריצה והסילונים הירוקים מאוד טובים נגד הריצה. זה משחק אולד סקול- שתי הקבוצות רוצות לרוץ ולהרביץ אבל בעוד שלג'טס יש כישרון לסקינס אין. זה ששתי הקבוצות נראות כמו קבוצות זה בעיקר הישג למאמנים. הג'טס עם ההגנה השנייה בליגה ביארדים כללים והכי מעט נקודות למשחק (13.8) יעצרו את הסקינס.
הליין נע והתחיל מ3- ג'טס ל6.5- ג'טס.
אנחנו הולכים עם הליין.

דנבר בקליבלנד
דנבר היא קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה ויש לה QB מאוד בינוני. נכון שפייטון פעם היה מכונה אבל 4 ניתוחים בצאוור והגיל גבו מחיר מהכוח שלו. מהיר או נייד הוא לא היה אף פעם. משחק ריצה יעיל וקו הגנה מאוד יעיל עושים את ההבדל אבל המשחק הזה משוחק בצהרי היום באוהיו וזה שני אזורי זמן מזרח לעיר בעננים (mile high מעולם לא היה יותר נכון). זה משמועתי כי קבוצות מתקשות בהבדלי הזמן האלה. האם אנחנו אומרים שקליבלנד המאוד מבדרת היא פייבוריטית? לא. למרות ההתקפה השביעית בליגה ביארד למשחק הם רק 13 בליגה בנק' למשחק. בחלק ההגנתי החומים חלשים מידי (31 נגד הריצה, 18 נגד המסירה). אנחנו אומרים שזה יהיה משחק מבדר אבל סוסי הפרא ינצחו במשחק צמוד יותר ממה שחושבים.
הליין אומר דנבר 4-. נשמע לנו סביר.

סינסי בבאופלו
יהיה קר בצפון ניו יורק. מצד שני, סינסי זה לא בדיוק פלורידה כך שהקור לא יהיה האלמנט החשוב. מה שחשוב פה לדעתנו זה המומנטום של הבנגלים מול זה של הבילס. הבנגלים אחרי קאמבק אדיר באים למשחק חוץ ויש להם עסק עם הקרקס של רקס. זה הרבה פחות צמוד ממה שזה נשמע. מול ראסל ווילסון שהוא אחד הטובים בליגה הבנגלים התקשו, אבל טיירוד טיילור שקצת חבול צפוי להיות אתגר קטן הרבה יותר מ-ווילסון. אנחנו צופים ניצחון חד משמעי וברור לבנגלים.
למה? כי הבילס לא יכולים להשיג נקודות על הבנגלים וכי אנחנו חושבים שרקס ריאן הוא המאמן הכי גרוע בליגה כולל מרווין לואיס וידיד המחלקה 'צ'אק ניצחתי את הסרטן' פאגאנו...
הליין אומר סינסי 3.5- הוא התחיל 3- וכבר היה ב5- שחשבו שטיירוד לא ישחק.

אריזונה בפיטס
ההגנה של הקארדס באה להצגה של מייקל ויק אבל זה לא כוחות. לויק אין את היכולת לרוץ מההגנה המאוד אקטיבית של אנשי המדבר ואיום עומק על הסקנדרי הכי טוב בליגה זה לא בארסנל של ויק. השאלה היא האם ההגנה של פיטס תצליח להאט את פאלמר. אנחנו חושבים שההתקפה של אריזונה ובייחוד ההגנה שלהם גדולים על מייקל ויק בשלב הזה.
אנחנו הולכים עם אריזונה. גם וואגס חושבים ככה ( 3.5- קארדס)

מועדון ספורט אורתודוכסים קנזס במינסוטה
הקבוצה של אנדי ר.יד לא עושה שום דבר טוב, בטח שהQB  משחק כל כך גרוע. הוויקינגים לא משחקים משחק מבריק או מלא פעלולים- תן את הכדור לשחקן הכי טוב שלך וכל השאר מתבקשים לא להפריע. נשמע פשוט וזה בדיוק מה שהם עושים בערים התאומות. זה משחק חשוב בעיקר לסגולים. לסיכום:
אנחנו שונאים את אורתודוכסים קנזס שיחסרו את הרץ היותר טוב שלהם, הסגולים חייבים לנצח.
אי לכך אנו חוזים ניצחון לסגולים אבל המשחק יהיה  מגעיל. וואגאס חושבים 3.5- מיני.
אנחנו חושבים שכן.

יוסטון בג'קס
מוקש השבוע מגיע משתי קבוצות תחתית.  ביוסטון יש ויכוח מי פחות מסריח הוויר או מאלט שבאמת היה חלש . בג'קס אין כזו בעיה. ביוסטון יש דיבורים שאולי הבעיה היא במאמן. בג'קס אין שום דיבור.
הליין אומר 1- ג'קס אבל הליין זז מ 1.5- יוסטון ל 1.5- ג'קס ועכשיו 1- ג'קס.
מה שאומר שוואגאס לא יודעים מי ינצח. אנחנו הולכים עם יוסטון דווקא בגלל כל השאלות וכי הם צריכים את הניצחון והם יותר טובים ברוב העמדות.

שיקגו בדיטרויט
מאבק בין שתיים מהחלשות בNFC מציג לנו את שיקגו שאולי מצאה הגנה ומצאה בטחון ממול לליונס שפשוט קיבלו בראש מהקארדס. האם הליונס יכולים להתאושש כי זה ככל הנראה הצ'אנס הכי טוב שלהם לנצח מישהו. הברס אחרי ניצחון חוץ די מפתיע חושבים פתאום על החלק העליון של הבית אבל הליונס בבית מול יריבה מהבית חייבים לנצח. וואגאס חושבים ככה ואומרים ליונס 3.5-.
אנחנו לא בטוחים. אנחנו חושבים ששיקגו שיותר טובה בכל המערכים כרגע בטח מתחת לסנטר תנצח בחוץ.

מיאמי בטנסי
עם מאמן חדש הדולפינים ינסו לתת הצהרה מול טנסי. יש למיאמי את הכלים להיות טובים, ההגנה צריכה ויכולה לשחק יותר טוב. השאלה היא האם פילבין היה הבעיה. אנחנו חושבים שגם אם הוא לא הבעיה הוא לא היה חלק מהפתרון. מיאמי אמורה להיות חזקה יותר ואנחנו חושבים שהשחקנים מבינים שהם חייבים לתת משחק טוב בטח מול הטיטאנים החלשים.
הליין אומר טנסי 1- זה מלכודת כי קבוצה ביתית בנק אומר שוואגאס רוצים שמהמרים לא מנוסים ילכו על זה אבל אם בבית אתה פייבוריט בפחות מ-3 אתה לא פייבוריט לפי וואגס.
אנחנו ניקח את מיאמי 1+

הבלוק המאוחר
קרוליינה בסיאטל
קרוליינה, ללא הפסד למי שלא זוכר ואחרי שבוע מנוחה מקבלת 7 נק פה. למה? האם סיאטל הרשימו עד כדי כך שהם עדיפים על קבוצה לא מנוצחת ב-7 הפרש?
תוסיפו לזה שקרוליינה מקבלת את לוק קיקלי חזרה ואת המשחק המאוד מוזר של סיאטל ברבע הרביעי בסינסי ועוד סימני שאלה עולים. אבל אנחנו בתחזית נעזור לכם. סיאטל הרבה יותר טובה וממש חייבת את הניצחון בעוד שקרוליינה יכולה להירגע אחרי שאטלנטה הפסידה לסיינטס. עוד? סיאטל הובילה ב-17 הפרש על סינסי וההגנה ניטרלה את הבנגלים לשלושה רבעים. ברבע האחרון הג'ט לג תפס אותם. בבית זה לא יקרה ואנחנו חושבים שראסל ווילסון יתן לקאם ניוטון שיעור קטן. ההגנה של סיאטל מוכנה לחזור לדומיננטיות ואפילו לינץ ישחק ככל הנראה.
האם זה אומר 7 לסיאטל?
אנחנו חושבים שהסי הוקס ינצחו. 7 נשמע לנו יותר מידי. בטופס אנחנו נלך על קרוליינה 7+ בתחזית נלך עם סיאטל.

סנדי בגרין ביי
משחק סתמי לחלוטין. סנדי דוהה מהר וגרין ביי מקבלת הגנה פחות אלימה מזו של סנט לו. פלא שהליין אומר 10.5- גרין ביי?
אנחנו הולכים עם גרין ביי.

בולטימור בניינרה
לפני שנתיים זה היה הסופר בול. היום אלה שתי קבוצות עם 2 ניצחנות ביחד. איבדנו כל אמון בעורבים ואנחנו חושבים שהמסע למערב יעשה טוב למארחים והם ינצחו. וואגס אומרים דווקא בולטימור (2-) אנחנו חושבים שהניינרה יינצחו למה?
כי הם 'יותר פחות מסריחים'...

SPT
"הטבח בדאון טאון אינדי"/" Deflate Gate Grudge Match"
ניו אינגלנד באינדי
הפטס ובייחוד טום בריידי חוזרים לאינדי, הקבוצה שהחלה את הדיפלייט גייט. מישהו חושב שאינדי יכולה לעצור את המכונה שנקראת בריידיצ'ק? מי יעצור את גרונק?
מי יעצור את הריצה?
אנדרו לאק יחזור. מצויין. באמת, חשוב. כי קו ההתקפה הפך להיות פרו בול. אה, לא? אם כך... יהיה ערב מאוד ארוך בדאון טאון אינדי שמורכב ממגש פוטבול (לוקס אויל) מגרש כדורסל (באנקרס לייף פילד האוס) מגרש בייסבול (ויקטורי פילד) ומפעל.
אחרי הערב זה יהיה מוכר בעיקר כמקום שבו הפטס סגרו את החשבון מהקיץ.
הליין התחיל 7- ניו אינגלנד ועכשיו 9-. אנחנו ניקח. פטס נוקמים.

MNF
ניו יורק בפילי
אנחנו לא קונים את מה שמוכרים בפילי ואנחנו לא חושבים שהניצחון על הסיינטס משנה את התמונה. אנחנו הולכים עם ה QB  היותר טוב ועם הקבוצה היותר טובה.
נגד הליין (4.5- פילי) ועם איילי.

ג'י מאן מנצחים. 


לסיום, קלאסיקה מ-1980. 

קאדישאק. 


אין תגובות: