יום שבת, 6 בדצמבר 2014

התחזית האלטרנטיבית, שבוע 14



אתה נמצא כאן. 


השלט הכריז באופטימיות על היותו כאן. 

היה גם חץ כמובן באדום. החץ לא היה ישר אלא מעוקל משהו, כאילו מי שצייר את החץ ניסה להוסיף הומור לחץ. שום דבר לא היה מצחיק פחות מאשר חץ עקום באדום במרכז מפה מחורבנת של מרכז קניות ענק. שום דבר פרט כמובן פרט לחץ נייד. 
הוא שוב הביט בשלט.  החץ שוב זז.
מרכזי קניות זה לא מקום טוב ללכת לאיבוד. נכון, תמיד אומרים שהזמן זה המקום הכי גרוע ללכת לאיבוד בו, אולי יש בזה אמת, טרי טאז'רס חשב על זה ואז החליט שהכי גרוע זה ללכת לאיבוד במרכז קניות ענק.

בבארסטאו, קליפרוניה.


החיבור בין כביש 40 לכביש 15, הנקודה שבה אם אתה נוסע מערבה המטרו של LA  כבר מזמן לא במראה ואתה צריך להחליט אם להמשיך על ה-15 עוד שעה וחצי לוואגס או לקחת את ה-40 עד לפלגסטאף. ה-15 יקח אותך עד לביוט, במונטנה וה-40 יקח אותך דרך הדרום עד לווילמנגטון בצפון קרוליינה שם האוקיאנוס עוצר את הכביש. כל זה כמובן לא רלוונטי שאתה עומד בתוך מרכז קניות מפלצתי בחודש דצמבר באוויר הדקיק של ההרים, השמש קופחת על הראש ומסביב כולם נראים כמו פרסומת לאורך חיים בריא. החלק הזה של קליפורניה היה מתועב על טרי באופן שקשה להסביר. כולם, אבל כולם לבשו מכנסיים קצרים, חולצה ארוכה כובע ומשקפי שמש. כולם החזיקו טלפונים ביד וכולם נראו רזים, בריאים ובכושר. חלק החזיקו שקיות ביד, חלק הלכו עם בנות או בני זוג יד ביד וכמעט לכולם היה סוג של כלב.
מגרש החנייה העצום שהיה הרבה יותר מידי גדול לעיר של 22 אלף היה מלא במכוניות אמריקאיות חדשות. אשפה תוצרת אוהיו כי במישיגן כבר לא מייצרים מכוניות. טיוטות והונדות שיוצרו באינדיאנה היו המשך לתפאורה של יצירות ברזל מכוערות, כל מפרץ חנייה פנוי נשא בכבוד את הסמל שאולטימטיבי שאוטו אמריקאי חנה פה- כתם שמן שחור גדול במרכז. האומה שהעיפה בנאדם לירח לא יכולה עדיין לייצור רכב נורמאלי זה לא חדש. היפנים למדו מהם ואולי, טרי חשב, אולי זה סוג של גאונות. האוטו יחזיק מעמד 5 שנים ואז הוא פשוט מתפרק ואתה קונה חדש. פס הייצור ממשיך לעבוד וכולם מרוצים.
כולם מלבד ל85% מהעולם שאתה חונק ומייבש וגוזר עליהם כלייה אבל, היי, אנחנו חיים בהווה. הוא הביט בשלט שהכריז שהמרכז הקולינרי נמצא בהמשך הקניון הענק.
מרכז קולינרי הוא חשב לעצמו , שם נאה למקום שמאביס את הלקוחות שלו משל היו פרות או חיות דיר אחרות. 95% סוכר ומלח והשאר שומן מעובד. הוא נהיה רעב מהמחשבה על צ'יזבורגר שמן וחם ומצא דוכן שמוכר בדיוק את זה. דבר אחד אי אפשר לקחת מהם, הם יודעים להכין ג'אנק פוד הוא חשב בעוד הוא מסיים את הקציצה. הוא הביט ימין ושמאל ועדיין היה אבוד לחלוטין.
איזה מין רעיון מטומטם לבנות מרכז קניות ענק בדיוק בשום מקום, במקום שפעם היה מטעי קלמנטינות שננטשו עקב בצורת שנגרמה מן הסתם כתוצאה מעומס ייצור וזיהום על העולם...האירוניה לא נעלמה מטרי. שאר הדברים כן.
הוא המשיך להתהלך במרכז העצום. חנויות מכרו מוצרים שהוא לא רצה ולא רצה לדעת מה הם. מוכרות צעירות לבושות בשמרנות אמריקאית סקסית נשענו על הדלפקים, בתקופה הזו של השנה אין יותר מידי קליינטים באמצע השבוע. מי שלא קנה את עצמו לדעת ביום שישי השחור עבר מזמן לקניות און ליין ולא הטריח את עצמו למרכזי קניות.
טרי ראה שלט יציאה.

השמש סנוורה אותו. הוא חיפש רכב אמין בין כל הדינוזאורים שחנו שם. בין שני טויוטות מישהו הסליק מרצדס E קלאס. טרי לא חיבב את הנאצים או את הרכבים באופן מיוחד. הוא המשיך לחפש ומצא אאודי לבנה. A7 היו האותיות על תא המטען והוא חשב שזה פואטי, הוא לא ידע למה. הוא הוציא את המכשיר הנייד מהכיס שלו וחייג.
"אאודי A7, תפתח לי אותה" וניתק. 5 שניות מאוחר יותר הוא ישב ברכב וניווט אותו לכיוון ה-40. טכנולוגיה זה משהו נפלא. אתה לא צריך יותר מפתח להיכנס לאוטו, אתה לא צריך כלום חוץ מחברים שיודעים מה הם עושים. הרכב הגרמני היעיל עלה על הכביש.
509 מייל מאוחר יותר הוא יצא מהרכב וחייג.
"תודה, אפשר למחוק" הוא ניתק והתרחק. פלומת עשן עלתה מהמנוע כשמחשב הרכב קיבל הניחייה לשרוף את עצמו וכמו כל גרמני טוב, הוא עשה מה שאומרים לו בלי לחשוב יותר מידי. 3 דקות מאוחר יותר שרכב הכיבוי הגיע לא נשאר כלום מהאאודי.
עדיין יש להם את זה, לגרמנים.

סטריפ מול, מהסוג שיש בכל חור בארה"ב היה התחנה הבאה שלו. הוא היה רעב, צמא, עייף עם צורך אמיתי לחרבון טוב וכמובן חרמן.
הוא נכנס למלון, מהסוג שיש כמוהו 8000 בצפון אמריקה נכנס לחדר וחצי שעה אחר כך ירד לסטיפ מול. כל מסעדה הייתה שייכת לאיזה רשת ארצית, את אלה הוא תיעב. עוד שני בארים נראו לו חשודים אבל הבר האחרון בסטריפ נראה מבטיח.
הנמלה השמנה היה שם המקום. לברמנית היו עשורים יפים יותר אבל היא הייתה יעילה ולמרות שהמקום היה עמוס בקבועים טרי הרגיש בנוח. האוכל היה מחורבן כיאה למקום, הבירה קרה ותמיד בזמן. מסכי טלוויזיה שידרו משחקי פוטבול, הקבועים לא התעניינו. בעשר נכנסה ברמנית חדשה והמקום התרוקן לאיטו. אלכוהוליסטים לא נשארים עד מאוחר ואצל אמריקאים שהשמש שוקעת נהיה מאוחר. כמה פליטי קולג' מקומי נכנסו לבר המוזיקה התחלפה למשהו אמריקאי עכשיווי , מהסוג ששומעים בתחנות רדיו של קולג'ים שחושבים שהם אנטי ממסדיים. ליד טרי התיישבה ניקול כל שהיא. היא הייתה חמודה, שטנית, עם חיוך נעים וחצי שעה מאוחר יותר בשירותים של הבר היא גם הראתה יכולות אורליות מרשימות, האמריקאיות הן כנראה המוצצות הכי טובות בעולם וטרי ניסה רבות.
שהם חזרו לבר התחזית התחילה וכולם הפנו את מבטם למסכים, רק טרי הזמין עוד בירה קרה...

<מלורי>...ללא ספק המצב ברוסיה מהווה תמרור אזהרה, הטירוף של  השלטון מאיים כל העולם ובעיני הכתבת *הזו* אין ספק האו"מ חייב להתערב.
<קנת, חליפה אפורה בהירה, עניבה מאופקת וחיוך של מיליון דולר ומציצה> באולפן התחזית....<נאנח> באולפן הת..<קולו עולה בשתי אוקטבות> חזית....<מחייך חיוך גדול> אה... בומר....?
<בומר, כרגיל בחליפה כחולה עם עניבה בהירה> תודה, אה...קנת...?
התמונה חוזרת לאולפן, קנת נשען לאחור בחיוך ובזווית הפריים נראה ראשה בלונדיני יוצא מתחת לשולחן.  <מלורי, רושפת> חוסר מקצועית! <קנת, מחייך> לא יודע, היא דווקא ממש מקצועית...<מחייך אל מחוץ לפריים> העבודה שלך...
<בומר,חיוך של שותף סוד על פניו> אה, כן, הנציגה האוקראינית.... שבוע 14 התחיל ושיקגו עשתה את העבודה בבית שהפסידה לדאלאס . טרי לא נמצא איתנו כאן הערב והאורחת... אהם.... כן, קנת מארח אותה הערב אז נתחיל יש במשחקים.

בולטימור במיאמי
הדולפינים לא מפסידים בבית כמעט, הם חייבים ניצחון על מנת לתת להם אוויר לקראת הישרות האחרונה שכוללת משחק בבוסטון ושני משחקי בית. הם חייבים את הניצחון הזה כי ניצחון פה גם יוצא את בולטימור מהפלייאוף. הם ניצחו משחק קשה ביום שני בערב, הם בכושר והם מאמנים שהם יכולים לעשות משהו בפלייאוף. עוד כמה פרטים- טננהיל משחק ממש טוב, כמעט לא מאבד את הכדור, ההגנה שלהם נגד המסירה טובה מאוד והם יעילים נגד הריצה. ממול הרייבנס במשחק הזדמנות אחרונה. פלאקו משחק טוב מאוד אבל אחרי שהם נתנו 21 נק' בבית ברבע האחרון, האוויר יצא מהבלון ולדעתנו בתחזית, הסיפור שלהם- העורבים- גמור.
הליין אומר מיאמי 3.5- (אם כי ראינו גם 3-) ונלך עם הליין מיאמי מנצחים. 

פיטס בסינסי
עוד קבוצה שלא מפסידה בבית היא סינסי. למרות שאנחנו לא סומכים על מרווין ואנדי יש לבנגלים 2 משחקים מול פיטס מתוך ה-4 שנשארו להם, ניצחון הערב יחד עם הפסד של בולטימור יבטיח להם פלייאוף (2.5 משחקים ממקום שני שנותרו 3 משחקים כולל עוד אחד מול פיטס). זה כל מה שאתם צריכים לדעת. זה ואת העובדה שסינסי מחורבנים במשחקים מכריעים. 
ביג בן ושאר אנשי הפלדה הם הסמל לחוסר יציבות. האמת היא שיש להם הגנה מחורבנת עמוסה בשחקנים שהיו טובים לפני חמש ושש שנים והיום פשוט מבוגרים מידי.
הניצחון הולך לסינסי ואנחנו לא יודעים למה כי אנחנו לא מאמנים שהם ינצחו. אבל התחזית אומרת סינסי .
הליין ? סינסי 3- 

אינדי בקליבלנד
יהיה קר מאוד בקליבלנד, קר יהיה אחרי שלאק יעזוב עם W ולאוהדי המכלאה תישאר עוד עונה שנגמרה בכלום. בריאן הוויר, יקיר המדור, מגלה את מה שמגלים כל ה QB הבינוניים בליגה, זה לא הקולג'ים. ברגע שלומדים אותך אם אין לך משהו מיוחד אתה גמור. להוייר אין שום דבר מיוחד וההגנות אוכלות אותו. האם זה הזמן לג'וני? מה יש להם לפסיד בקליבלנד?
הפסד פה מסיים להם את העונה ולאק ממש טוב מול קבוצות גרועות. למרות המאזן החומים הם קבוצה גרועה וחודש דצמבר זה לא הזמן לגלות את זה אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. אינדי לוטשת עיניים ליתרון ביתיות אז היא חייבת לנצח וכך יהיה.
אינדי מנצחת ב 6 ומעלה, הליין אומר 3.5 לאינדי 

טמפה בדיטרויט
הליונס בהמון. הלאה.

יוסטון בג'קס
משחק עם השלכות לכלום. שתי קבוצות בלי לחץ, יוסטון יותר טובים וינצחו. 

ניו ג'רסי במיני  
ארבעה משחקים אחרונים לרקסי בתפקיד המאמן. יהיה קר מאוד במיני (מי היה מאמין, קפוא במיני בדצמבר...) וג'רזי גרועים מאוד.
מיני בקלות. 

קרוליינה בניו אורלינס
הסיינטס חייבים לנצח כדי להישאר בתמונת הפלייאוף. ההתקפה של קרוליינה גרועה אפילו ביחס להגנה של הסיינס.
ניצחון קל לסיינטס. 

ניו יורק G מאן בטנסי
עוד ארבעה משחקים לקופלין והג'י מאן ינסו לנצח בשבילו את לפחות 3 מהארבע. הבעיות של איילי מתועדות וידועות והוא לא ירצה להיפצע או לגמור כמו פארב בגיל 45 עם חורים בזיכרון. טנסי בבית תעשה הכל כדי לנצח אבל זו קבוצה בלי טיפת כישרון בהתקפה או בהגנה.
הליין אומר- תבחרו. אין פייבוריטית ואנחנו חושבים שניו יורק ינצחו רק בשביל קופלין. 

סנט לואיס בוושינגטון
ימיו האחרונים של RG או של גרודן, מישהו לא ימשיך שם שנה הבאה. לא משנה מי יפתח שם, קו ההגנה של הראס טוב מידי בשביל מה שיש לסקינס. כרטיס למשחק יעלה לכם באזור ה-7 דולר על קו ה-50 יארד למטה זה אומר יותר מכל דבר אחר על המצב של וושינגטון.
ראמס מנצחים. 

קנזס באריזונה
הקבוצה הכי חסרת מזל בליגה, אריזונה כנראה ללא אילנגטון שהיה פצוע כל השבוע ולא התאמן. גם סטנטון חבול וזה סימן גרוע. אנחנו שונאים את אנדי ריד ובדרך כלל לא מתייחסים אל הלעמה הזו התחזית. וואגס אומרים PK- שזה בעברית- אנחנו לא נוגעים במשחק הזה כי גם אנחנו לא יודעים לאכול את אנדי הגויאבה.
אנחנו (למרות שאנחנו 0 ממליון עם ריד) נלך עם אריזונה כי יש להם מאמן יותר טוב, למרות שהם נראו רע מאוד בשני המשחקים האחרונים. אריזונה. 
 
באפולו בדנבר
 לבילס ואורטון יש סיכוי להוכיח שהם ברמה של הפלייאוף, אבל הם לא ברמה הזו והם יפסידו לדנבר שגילתה את משחק הריצה מחדש. עד כאן סיפור באפולו לעונה, תודה ל אי ג'י עמנואל על הזיכרונות ולהתראות בעונה הבאה.
דנבר ופייטון בהרבה.
הניינרה בדרבי מול אוקלנד
מה שהכי מצחיק, זה שהניינרה עוד יפסידו את המשחק הזה. אנחנו לא חושבים שזה יקרה אבל מותר לחלום לא?
הניינרה נחו אחרי התבוסה לסיאטל והם חייבים לנצח והם ינצחו כי אוקלנד ממש חלשים. אבל הריידרס יעשו מזה משחק, בעיקר כי קאפרניק לא מספיק טוב.
ניינרה. 

סיאטל בארבע אחרי הצהריים בפילי
משחק השבוע
 כמה חריג משחק ב-4 בחוף המזרחי? מאוד. למה? כי הליגה רוצה לראות את  המשחק הזה בכל אמריקה ויש סיבה טובה מאוד. שני מאמני שמכירים אחד את השני טוב מאוד מהקולג' למשחק על יתרון ביתיות בפלייאוף. ההגנה של סיאטל נותנת 6 יארד למסירה בחודש האחרון. זה נתון מרשים. סיאטל גם מצאה מחדש את הזהות שלה והם נחו. גם פילי נחו ופילי בבית ופילי עם המון בטחון. פילי ואתם יכולים להיות בטוחים ירוצו לפחות 40 פעם במשחק הזה על מנת לאזן את באטפאמבל.
ניצחון פה שווה יתרון ביתיות, הפסד פה יכול להיות מחוץ לפלייאוף כך שבלי ספק המשחק יהיה טוב.
התחושה שלנו היא שסיאטל יותר מנוסה וראסל יותר טוב מבאטפאמבל. מצד שני קלי תמיד טוב נגד קרול ובבית הם ירוצו כדי לשלוט בשעון. הליין אומר פילי 1-.
אנחנו חושבים סיאטל. 

SNF
ניו אינגלנד בסן דייגו
אחרי ההפסד בגרין בי, בליצ'ק אסף את הקבוצה וכולם נחתו בסן דייגו שטופת השמש. זה אומר שבליצ'ק והפטס לא יסבלו מהבדלי שעות. הם גם יותר טובים למרות ההפסד לגרין ביי. סאנדי כרגיל חושבים שהם טובים ואנחנו כרגיל לא קונים את זה למרות שהם שמו 21 נק' על הלוח ברבע הרביעי. ריוורס לא ברמה של העילית ואין להם משחק ריצה יעיל.
תמיד נלך עם ה מאמן היותר טוב ועם ה QB  היותר טוב . אנחנו לא היחידים, וואגס חושבים שהפטס עדיפים בחוץ ב 3.5 ומעלה. 

MNF
אטלנטה בגרין ביי
 חדשות טובות לגרין ביי! יש להם מנוחה השבוע. אטלנטה, קבוצת פלייאוף (כמעט) מקבלת 12.5 נק' מוואגס במשחק. זה אומר שהם אם מפסדים ב-10 אתם עדיין מקבלים כסף.
זה אומר שאף אחד לא מאמין שגרין ביי יפלו פה. גם לא אנחנו. מזג האוויר יהיה כרגיל, קפוא וזה לא יעזור לאטלנטה . בקיצור,
גרין ביי.

עד כאן מאולפן התחזית, להתראות בשבוע הבא.

אין תגובות: