יום שני, 22 בדצמבר 2014

סיכום שובע 16, גם הסיינטס לא בפנים

פיטס הבטיחו פלייאוף ולפי הסטטיסטיקות המתקדמות זו הקבוצה השלישית בליגה אחרי סיאטל וניו אינגלנד. חוסר היציבות שלהם הופך את המשחקים שלהם לחובת צפייה כי אתה לא יודע מתי הקבוצה שפותחת רגליים מול טמפה תופיע ומתי הקבוצה שהולכת לרוץ לסופרבול תופיע.
דנבר לא רלוונטים ב AFC? לא, לא אמרתי את זה. אני חושב שפיטס זה סוס שחור. הם יבטיחו הערב את המקום הראשון בבית מה שיתן להם לארח כנראה את סנדי וישאר את בולטימור ללכת לאינדי. אם מדברים על מאמנים מסריחים, הקורא חד העין האופה הקהילתי בוודאי יציין כי יש לי משהו נגד פאגאנו. בוודאי שהוא צודק פאגאנו נותן תחרות קשה למרווין לואיס בגזרת המאמן הכי גרוע העונה. בעוד שמסיבה לא ברורה העבודה של לואיס יותר בטוחה מעובד נמל אשדוד עם ותק, העבודה של פאגאנו בכלל לא בסכנה כי הוא מגיע לפלייאוף. בגדול, אלה שני מאמנים שפשוט עובדים עם כמות כישרון בלתי נתפסת. תנו לבליצ'ק את הסגל של סינסי הוא טוחן את הליגה ב-20 הפרש כל משחק. תנו לאריאנס את לאק עוד פעם ויש לכם 4 סופרבולים ב-שלוש שנים.
מדברים על לא רלוונטים והסיינטס פשוט נותנים מופע היחנקות מרהיב. שנתיים אחרי הבאונטי-גייט הקבוצה הזו עושה צ'וקיניג-גייט באופן מרהיב. העבודה הבאה של ריאן תהיה מתאם הגנה באיזה קולג' נידח כי ההגנה של הסיינטס נראתה יותר גרועה מפלאג פוטבול. איך הקבוצה הזו ניצחה את גרין ביי?
פילי שיחקה את עצמה מחוץ לפלייאוף. קשה לבוא בטענות לקלי בנודע לQB   אבל ההגנה שלהם לא מתאימה לרמה של הליגה. מה יהיה עכשיו עם קלי? יש גל שמועות שפלורידה הולכת לתת לו הצעה של 6-7 מליון. לקלי יש כל מיני בעיות עם חוקי הNCAA , לא בטוח הוא ירצה לחזור מה גם שעדיין לא היה להם QB  שממש מתאים לשיטה שלו והשחקנים די מרוצים עם השיטה. גם בולטימור נתנו הופעת החנקות מרשימה אבל באופן תיאורתי הם בפנים כי הם ינצחו את קליבלנד במשחק האחרון....הרי הם לא יכולים להפסיד 3 מ-ארבע ברצף ולהכנס .. .?

הג'יינטס ניצחו בקרב די מכוער לצפייה את הראמס ולפחות הם יסיימו את העונה בטעם מתוק. אני מאמין שקופלין יעזוב בסוף העונה. באפ סטייט ניו יורק באפולו הצליחו לחלץ הפסד מזרועות הניצחון.
יש קטע מנטלי שספורטאים מציינים בקשר לרמת המשחק. יש את האימרה השחוקה שאתה מתאים את עצמך לרמת היריב. זו שטות גמורה ומי שמאמין בדברים האלה פשוט אידיוט. זו חובבנות מהזן הגרוע ביותר ואל תספרו לי שאני לא יודע על מה אני מדבר כי "נורא קשה לשחק מול קבוצה חלשה". ספורטאי מקצוען מגיע מוכן למשחק ומעלה את הרמה שלו בלי קשר ליריבה. יש משפט שרץ בחוגי ספורט מקצועיים בארצות הברית שהתרגום שלו הוא- זו לא חוכמה להרים את הרמה שלך במשחק גמר, זו חוכמה להיות מוכן לכל משחק כאילו הוא גמר. אין ספק שהבילס באו מרוקנים אחרי הניצחון על גרין ביי. המחיר שהם שילמו הוא במזומן ובלי הנחה הוא הפסד מביך לקבוצה נוראית.
הניינרה הצליחו למצוא דרך חדשה להפסיד, הארבו לא ימשיך שם וקאפרניק יקבל צ'אנס תחת הנהגה חדשה. לא יודע אם הוא באמת טוב או באמת גרוע. RG בוושינגטון הוציא ניצחון נאה במשחק בתוך החטיבה, האם הוא יהיה במדים האדומים לבנים בעונה הבאה? אני די בטוח שגרודן ימשיך אבל גם איתו יש שמועות.  טמפה ממשיכה להיות הקבוצה הכי גרועה בליגה, ג'וני פוטבול מתגלה כבאסט אבל לפחות הם לא שילמו עליו יותר מידי.
הליונס הביכו את כל מי שצפה במשחק בשורה של כניסות פרועות והתנהגות שלא מתאימה לשחקנים מקצועיים. זה דגל אדום מעל לקבוצה. הם ניצלו לוז קל (4 ניצחנות מול מיני ושיקגו ועוד 4 מול טמפה, ג'יינטס, ג'טס וניו אורלניס) ונמצאים משחק אחד מול ביי. הם יפסידו לגרין ביי אבל זו קבוצה שהיא לא ברמת הניהול של שאר הפלייאוף מהNFC. דאלאס למשל, למרות שאני לא חובב רומו או ג'ארט, עושים את העבודה באופן יעיל. סיאטל שאני טוען שיש להם את השחקן הכי טוב בליגה- ראסל ווילסון- זה ארגון ברמה של בליצ'ק. להעיף שחקן על תקן כוכב אחרי 4 שבועות כי הוא הורס את הכימיה בקבוצה זה צעד שמצריך מנהיגות ואומץ. אף אחד לא ידע שזה יצליח והיו אנשים שאמרו שהם מוכרים את העונה. מסתבר שלא.

הבול גייםס התחילו במכללות. אני בטוח שכולם ראו את המשחק בין סאות' אלאבמה לבאולינג גרין. כמה מילים על כדורסל מכללות שמתחיל להתחמם. למי שלא עוקב, אני כבר עכשיו אסיים את המתח, קנטקי זו הקבוצה הכי טובה במכללות, הפער ממקום שני עצום. זו קבוצה שלדעתי לא תפסיד משחק העונה ואם הם ינצחו משחק בפחות מ-15 הפרש זה סוג של הישג. ביום שבת הם שיחקו מול UCLA, קבוצה חזקה עם שני שחקנים שישחקו בNBA  ואחרי 15 דק' התוצאה הייתה 22-0. המחצית הראשונה נגמרה  41-7, כך ש UCLA  קלעו 7 נק' ב-5 דקות ואחד מעוזרי המאמנים אמר לי אחרי המשחק שהם הרגישו שהם עשו הישג.
האוייב היחיד של קנטקי זה עצמם. האם קאליפרי יצליח לגרום לשחקנים להישאר מרוכזים ולא לריב על רקע זמן משחק. כרגע יש לקנטקי 10 שחקני NBA לגיטימיים בסגל. יש קונצנזוס שאם קנטקי היו בNBA, הסגל הזה במזרח היה מגיע לפלייאוף.
אבל על המכללות אכתוב עוד בהרחבה בהמשך, עכשיו למשחקים.

קליבלנד 13 בקרוליינה 17
ניטון שיחק, ג'וני נפצע הליין היה נכון והפנתרים כרגע מובילים את הבית ויש להם משחק פלייאוף כבר בשבוע הבא מול אטלנטה, המנצח מארח את אריזונה. יהיה שמח.
1/1
דיטרויט 20 בשיקגו 14
משחק מלוכלך של הליונס. אמרתי שאני לא מאמין בהם ואני עדיין לא מאמין בהם. ניצחו אבל לא כיסו
2/2
בוטימור 13 ביוסטון 25
פאלקו היה מחריד ושהוא מחריד ההתקפה נראית כמו הג'טס. ההגנה עשתה את העבודה שעצרו את יוסטון על 6 (!) פילד גולס אבל אם אתה לא עושה בהתקפה כלום, רחוק לא תגיע. טעות ראשונה בערב קשה .
2/3
מיני 35 במיאמי 37
פינת הביזאר- מיני מפסידה את המשחק בפאנט שנחסם. אין דברים מצחיקים מזה. טננהיל היה מצויין אבל ההגנה של מיאמי השאירה אותם מחוץ לפלייאוף. הקהל של מיאמי שלא הופיע למשחק (פחות מ-20 אלף, הנתון הרשמי לא פורסם) מראה מה דעתו על המוצר. אנחנו חשבנו שמיאמי יכסו, הם לא.
3/4
סיינסט 14 אטלנטה 30
מה יש לדבר שאין מה להגיד?! הסיינטס גמרו את העונה באופן מחפיר למדי. ההגנה הכי גרועה בליגה. במשחק בית, שהכל בידיים שלך אתה גומר משחק עם שני אינטים ברצף... דרו בריס עייף.
אמרנו סיינטס, טעינו.
3/5
ניו אינגלנד 17 בניו ג'רזי 16
רקסי שוב עשה צרות לפטס אבל המכונה ניצחה. ג'ינו (פרו בול) סמית' רק עם אינט' אחד. הצלחה גדולה לרקסי במשחק הבית האחרון שלו. לא כיסו הפטס.
4/6
קנזס 12 בפיטס 20
חשבנו שהיה פחות צמוד, אנדי ריד כמעט דפק את הטופס שוב אבל כמעט לא נחשב. ההגנה של פיטס התעוררה למרות שקנזס זה לא קנה מידה. קנזס חוזרת לבינוניות ויש להם הרבה עבודה לעונה הבאה. פיטס תארח משחק בפלייאוף והיא סוס שחור.
אמרנו יהיה אובר. לא יצא, אבל אמרנו שפיטס מנצחים. הם כיסו את וואגס לא אותנו.
5/7
גרין בי 20 בטמפה 3
נעבר הלאה.
6/8
ניו יורק 37 בסנט לו 27
ווינטאג' איילי, ווינטאג' ניו יורק. ההגנה נראתה כמו הגנה, ההתקפה נראתה כמו התקפה והיריבה נראתה כמו יריבה. הכל הצליח להם, בדיוק כמונו, הפוך.
6/9
אינדי 7 בדאלאס 42
פייק פאנט. זה מה שיש לי להגיד על צ'אק פאגאנו. פייק פאנט. וואלה, זה יוסף הרבה בטחון למשחק שלכם. פייק פאנט.
גועל נפש.
6/10
באפולו 24 באוקלנד 26
אמרנו שאוק יעשו צרות וחשבנו שבגלל שהבילס צריכים לנצח הם ינצחו. בטח. רק הבילס.
זה לא שאורטון לא רוצה, הוא באמת לא יכול למסור רק לקבוצה שלו, הוא כל כך אוהב למסור שכל מי שפנוי גם אם הוא יריב יקבל כדור. לאוקלנד יש QB  לא רע עם קאר ג'וניור. מי יאמן אותם לא ברור עדיין אבל יש להם QB
טעות שלישית בבלוק המאוחר. יפה לנו.
6/11
סיאטל 35 באריזונה 6
אמרנו שסיאטל 8- והם כיסו. הסי הוקס נתנו פה תצוגת תכלית ווילסון במשחק שיא מול הגנה חזקה (צמד ועוד אחד על הקרקע) נתן הצהרה. האלופים עדיין כאן ומי שרוצה להחליף אותם יצטרך לנצח אותם באריזונה.
7/12
יחד עם המשחקים המוקדמים אנו עם 9-15 אזור 60%.

יש לנו עבודה לעשות לקראת מחר, אז הנה השראה בדמות הוויט טראש החדש...כי בינינו, אי אפשר להיות יותר מידי טראשי... 







אין תגובות: