יום שני, 15 בדצמבר 2014

סיכום שבוע 15, הג'טס לא בפלייאוף!!

 קרוליינה נראית כקבוצה הכי מפחידה בליגה.... רגע, זה לא זה... הג'י מאן רוכבים על רצף ניצחונות לפוסט סיזן....גם זה לא נשמע טוב... סינסי עוצרת את ג'וני פוטבול.... לא...גם זו לא הכותרת.
אה! ג'ינו סמית מנצח את טנסי. זו הכותרת של השבוע.

וברצינות, קרוליינה מנצחת בקושי, סינסי עושה משהו שאנחנו לא חשבנו שהם יכולים, דאלאס מסבכת את פילי, הליונס מבטיחים פלייאוף, גם הפטס ואינדי ודנבר . אריזונה בפנים והניינרה בחוץ. ה  AFC צפון הולכים להכניס 3 קבוצות לפלייאוף וב NFC  דרום קבוצה עם 7 ניצחונות תארח משחק בית. 4 טעויות לתחזית (סינסי, באפולו, דאלאס והג'טס) מה ששם אותנו השבוע על 10 מ-14 או 71% שזה בערך הממוצע השנתי שלנו.

הניצחון החד משמעי של סינסי על קליבלנד לא באמת מצביע על משהו יוצא דופן. דלתון היה מחריד במשחק 114 יארד ואינט זה לא מה שיעזור בפלייאוף. לפני שאתם צועקים אריזונה, אני מפנה את תשומת לבכם לעבודה שאני אומר שאריזונה היא המשחק הכי קל בפלייאוף והדרך של סיאטל הופכת קלה מרגע לרגע בייחוד אחרי שגרין ביי החליטה דווקא עכשיו להפסיד.
פיטס ובולטימור וסינסי. בולטימור ביוסטון ומול קליבלנד נראה כמו הלוז הכי נוח ואני עדיין טוען שהם הכי יעילים בבית המטורלל הזה. סינסי בדנבר שהבטיחה ואז בחוץ מול פיטס במשחק שאמור לקבוע מיקום, פיטס משחקת מול קנזס במשחק פלייאוף. פיטס ינצחו ותמונת הפלייאוף תיסגר מלבד למיקום. ב NFC נשארנו עם מאבקי מיקום. האם סיאטל יצליחו לעבור את אריזונה או לא. לאריזונה יש משחק עם סיאטל, הסי הוקס מנצחים. אבל אחר כך אריזונה בהניינרה (שהפסידו לאוקלנד אני מזכיר) והניינרה נראים כמו קבוצה שלא רוצה שם חלק בעונה הזו. ניצחון שם ואריזונה בביי.. הליונס והפקרס משחקות משחקים קלים בשבוע הבא, בשיקגו ובטמפה בהתאמה ואז משחקות ראש בראש על יתרון ביתיות. דאלאס ככל הנראה בפנים, פילי בחוץ.
חדשות טובות! אנחנו בתחזית עם 2/2 עם אנדי ריד!
חדשות טובות! לג'טס יש ניצחון ברצף!
ועכשיו, למשחקים.

פיטס 27 באטלנטה 20
הברכות לאטלנטה על מאמץ. הנקודות לפיטס.
1/1
ג'קס 12 בבולטימור 20
הג'קס עשו מזה משחק. אולי בולטימור ציפו שהג'קס לא יתאמצו אבל זה לא האתוס של הספורט האמריקאי, או לפחות לא של הספורט הזה. בפוטבול טאנקינג- להפסיד בכוונה- לא מקובל ולשחקנים יש כבוד מקצועי. הג'קסונוויל ניסו, התאמצו הראו את בורדלס שוב ושוב אבל בולטימור יותר טובה.
2/2. בולטימור באופן די עיקבי לא מכסה את הליין של וואגס.
 גרין ביי 13 בבאפולו 21
באפולו ניצחה בלי התקפה (החזרה מפאנט, 4 פילד גול וסייפטי). מה זה אומר עם גרין ביי? לדעתי כלום. זה משסוג הדברים שפשוט קורים. אני לא חושב שגרין ביי פחות טובים בגלל ההפסד הזה. אני חושב שסיאטל ראו את המשחק הזה ולמדו אותו טוב. באפולו צריכה למצוא QB וזו תהיה קבוצה לא רעה בכלל.
2/3
טמפה 17 בקרוליינה 19
דרק אנדרסון ניצח. עכשיו מישהו חושב שבקליבלנד מצטערים ששיחררו אותו...
האם קרוליינה יהיו בפלייאוף...טמפה, לא יהיו שם. מייק גלנון לא פתח בטמפה, בהחלט, הזה מה שהשפיע על טמפה. כי גלנון היה נותן להם... אותו דבר בערך כמו מקאון (154 יארד, טאצ', אינט ושני פאמבלים)
אמרנו שקרוליינה ינצחו כי הם בבית, לא יותר.
3/4
סינסי 30 בקליבלנד 0
לפני המשחק אמרנו שלסינסי יש בתיאוריה הגנה טובה מאוד ובאופן מעשי הם לא יתנו למנזייל לנצח. אמרנו שסינסי יותר טובים ואמרנו שאנחנו לא חושבים שמנזייל הוא העיקר אלא ההכנה של סינסי. צדקנו. רק שאנחנו חושבים ואמרנו שלדעתנו בתחזית מרווין את דלתון גרועים במשחקים גדולים. ועכשיו שאלה-
QB א' סיים את המשחק עם 14-24 ל-117 יארד ואינט.
QB ב' סיים עם 10-18 ל-80 ושני אינטים.
השאלה: מי מהם מרוויח 90 מליון דולר? התשובה במהפוך—ןותלד
סינסי לא שכנעה אותי בכלום. קליבלנד לא עמשה בלחץ של ג'וני. אבל צריך לתת לו עוד כמה משחקים לפני שנקבע האם יש פה RG שוב או מישהו לגטימי. כי דרק אנדרסון וג'וש מקאון כבר לא בחומים
3/5
יוסטון 10 באינדי 17
צ'אק פאגאנו ממשיך להיות הפוסטר למאמן גרוע. הבעיה שהוא לא נניח רקסי או לאבי או מרווין. הוא גרוע בלהיות גרוע. מתי לאק יחליט לבוא להנהלה ולהגיד להם, חברה, היה נחמד. עכשיו תביאו מאמן נורמאלי...?
4/6
אוקלנד 13 בקנזס 31
ראינו? יופי.
5/7
מיאמי 13 בניו אינגלנד 41
בליצ'ק ממשיך לחבוט ביריבות לבית. ניו אינגלנד צריכה ניצחון להבטיח ביי. מיאמי-? תודה, החופש מתחיל.
6/8
וושינגטון 13 בניו יורק 24
והיום בפינת הQB, RG מנסה ולא מצליח, מקוי נפצע וסנטנה מוס מורחק. אני יודע שאתם כמוני מופתעים שסנטנה מוס לא פרש עדיין.
7/9
דנבר 22 בסנדי 10
אמרנו שפייטון יתן חצי שני טוב ודנבר ינצחו ב-10. אבל פייטון חולה אז הוא היה בינוני. דנבר עדיין ניצחו ב-10.
איכשהו סנדי עדיין בתמונה. שוב, יופי.
8/10
ניו ג'רזי 16 בטנסי 11
טנסי שוב חווה פציעה של לוקר. זו הפעם ראשונה שלוקר נפצע במשחק הזה. בעיקרון לוקר הוא סוג של נר חנוכה, לראות לא לגעת. הוא שחקן טוב, אבל כנראה שפוטבול זה לא בשבילו. אומרים באמריקאית שהדבר הראשון בדרך להיות סופרסטאר זה להיות זמין. לוקר לא.
ג'ינו סמית, האיש שבחר בעצמו לפרו בול עם 179 יארד וטאצ'. פרו בול. אמרנו טנסי. טעינו.
8/11
מיני 14 בליונס 16
אמרנו שהליין מעט גדול (7.5- ליונס). הליונס לא מרשימים. מיני לאט ממשיכה להתקדם.
9/12
ניינרה 7 בסיאטל 17
אמרנו ש 10 נראה לנו גדול אבל אמרנו שאנחנו מאמנים בראסל. מה השתנה מלפני שבועיים? כלום. סיאטל פשוט יותר טובים.
10/13
SNF
דאלאס 38 בפילי 27
באטפאמבל הרג את פילי. הם צריכים למצוא QB נורמאלי.
10/14


לסיום, הקטע הבא מוקדש לג'ינו סמית. כולנו צריכים לדעת איפה הקו. 


אין תגובות: