יום שני, 8 בדצמבר 2014

סיכום שבוע 14



אחד הדברים הכי טובים ב NFL זו התחרותיות. אפילו קבוצות חלשות מנסות לנצח משחקים ואפילו קבוצות כמו הניינרה או סינסי נראות מידי פעם כמו....טוב אלה שתי קבוצות מחורבנות עם סגלים טובים מאוד.

אני יכול לכתוב 180 אלף מילים על הכישלון של מרווין לואיס ועד הטימטום לתת לאנדי דלתון מילארד דולר מובטחים ואם תשנו את המילים דלתון בקאפרניק ואת לואיס בהארבו תקבלו אותו דבר בדיוק. לזכותי יאמר שאת הנפילה של הניינרה ראיתי אבל את העלמות של סינסי, למרות שהכתובת על הקיר לא. סינסי עוד יכולים להגיע לפלייאוף, הם יפסידו בסיבוב הראשון אם בטעות הם יגיעו לשם. הניינרה לא יכולים כבר כי ביום ראשון הם באים לסיאטל ואני לא חושב שבשבוע קאפרניק או הארבו יפתרו את הבעיות של ההתקפה שלהם. מה גם שההגנה של סיאטל נראית כרגע כדבר הכי טוב בליגה.
הNFC  חירייה ממשיך להסריח. אני לא מבין איך עדיין לא פיטרו את מתאם ההגנה של הסיינטס, ההגנה שלהם כל כך גרועה ולדעתי צריך להתחיל לחפש נתונים היסטוריים על מנת לקבל איזה קנה מידה. זה לא שהם מאפשרים המון יארדים, כל פוזשן מולם זה 7 נק'. אם הם עוצרים מישהו זה לא בגלל תיקול או משהו כזה...לא לא, ההתקפה עושה איזו טעות אין קשר להגנה.
אמרתי ואני ממשיך לטעון שמי שתנצח את ה NFC דרום תהיה עם מאזן 8-8 לא יותר, אני חושב ש-7 ניצחונות יהיו שווים פלייאוף שם עכשיו.
הג'י מאן כצפוי ניצחו והם יתנו לקופלין את היציאה שהוא בהחלט צריך לקבל. הוא מאמן אניגמטי מהסוג הישן שלא אמור היה להצליח במקום כמו ניו יורק אבל הוא בנה קבוצה מאוד מיוחדת ופעמיים ניצח את הקבוצה הכי טובה ב-15 שנה האחרונות. אפשר להתווכח על האיכות שלהם, אני לא חושב שיש מישהו שחושב הם יותר טובים מהפטס של בריידי ומוס; מצד שני הם ניצחו וצריך לדעת בחיים מתי להיות בזמן ובמקום הנכון, כל בית ספר למנהל עסקים ילמד אותכם שמיקום ומזל הם האלמנט הכי חשוב בחיים וקופלין יחד עם איליי נהנה מהשניים.
הניצחון של אוקלנד על הניינרה הוא לא פחות ממדהים. לא חושב שיש שחקן אחד מאוקלנד שיהיה בהרכב של הניינרה. המשחק למי שצפה לא היה אפילו קרוב, האופן שבו הניינרה נראים עכשיו זו קבוצה של 4 ניצחונות בעונה. ההפסדים לראמס, שיקגו ועכשיו אוקלנד, אלה הפסדים שאסור לקבוצת פלייאוף לספוג. בטח שלא כמו שהם נראו אתמול.
ההפסד של מיאמי מפתיע אבל הרייבנס יודעים לנצח במצבים האלה והדולפינים לא. זה ההבדל בין פלייאוף לבין ינואר במיאמי. מיני ניצחה במשחק שהיה יותר מבדר מהצפוי אבל לא חושב שימשהו פה כולל אני צפה במשחק מלבד כמה קטעי תקציר, גם טמפה והליונס היה משחק שלא ממש קיבל תושמת לב ובצדק. ההפסד של קליבלנד לאינדי הוא בדיוק כמו ההפסד של של מיאמי. צריך לדעת לנצח ואנדרו לאק יודע את זה. דנבר ניצחה די בקלות את באפולו וניו אינגלנד סוגרת לעצמה את הביי עם משחק לא מרשים אבל ניצחון חד משמעי.
האסון שנקרא וושינגטון ממשיך להיות משעשע. יש שמועות שאומרות שסניידר הבעלים מעדיף את RG על גרודן וזה אומר שכנראה נראה שוב מאמן חדש בוושינגטון ואני טוען שהבעיה היא RG מצד שני, אני ככותב בבלוג שאף אחד לא קורא וסניידר מילארדר.
לראשונה מזה שמונה שנים הצלחנו לפגוע בתחזית באנדי ריד.

אתם לא רואים אבל זה הפרצוף המחייך של כל צוות התחזית. 

בקולג'ים שכבר התייחסתי לחשיבות הכלכלית שלהם נקבעו כל משחקי ה בול גיים וארבע הגדולות שהולכות לפלייאוף.
אלאבמה שכולם שונאים אותם מדורגת מספר 1. אני לא מומחה פוטבול אבל הם הכי טובים במדינה.
אורגון מספר 2, הקבוצה שמשחקת הכי הרבה מהלכי התקפה ויכולה לשים נקודות מהר והרבה.
מספר 3 פלורידה סטייט עם ג'יימסון ווינסטון שהוא במקרה הטוב דמות מאוד מורכבת ובמקרה הרע אנס. זו קבוצה שלא מרשימה אבל מנצחת
מספר 4 הולך לאוהיו סטייט עם אורבן מאיירס שכרגע משחקים עם המחליף השלישי ב QB  ועדיין מנצחים בהרבה. היו לא מעט אנשים שחשבו ש TCU או ביילור אמורים להיות 4 אבל לא חושב שמישהו יכול להתווכח שאוהיו סטייט נמצאים פה בזכות. חצאי הגמר יהיו ב-1 בינואר והגמר שבוע לאחר מכן.

ועכשיו למשחקים-
בולטימור 28 במיאמי 13
ניצחון חד משמעי לבולטימור בקרב ישיר על הווילדקארד. ההגנה של בולטימור עשתה את העבודה ופלאקו נמצא בכושר טוב מאוד.
חשבנו מיאמי וטעינו 0/1
פיטס 42 בסינסי 21
התוצאה מעט מטעה המשחק לא היה כל כך פתוח. אז מה?! סינסי של מרווין לואיס שוב הגיעה למשחק מכריע ושוב נראתה רע רע רע. יש שמועות שסינסי ינסו להביא את הארבו בקיץ. זה יכול לעבוד.
אנחנו סופרים את הטעות השנייה שלנו הערב 0/2
אינדי 25 בקליבלנד 24
כרגיל, קליבלנד נראו טוב 59 דק'. כרגיל הם יוצאים מהמשחק עם המון סימפטיה. ההגנה עשתה את שלה. ההתקפה לא בדיוק. לא בטוח שהוייר הוא הבעיה של הקבוצה. היו לפחות 3-4 מצבים שבם רסיברים היו יכולים למצוא את הכדור ואולי אפילו צריכים לתפוס עוד אחד או שניים. ההתקפה של קליבלנד לא הצליחה להגיע לדאון ראשון ולא שאינדי הייתה טובה, אבל אנדרו לאק פשוט טוב מידי. אמרנו אינדי ב-6 התכוונו כמובן ב 0.6...
1/3 הי, לפחות ידענו שאינדי מנצחים.
טמפה 17 בליונס 34
אמרנו ליונס בהמון וצדקנו. 2/4
יוסטון 27 בג'רס 13
אמרנו, צדקנו, הלאה. 3/5
ניו ג'רסי 24 מיני 30 בהארכה
המהלך האחרון של המשחק: 3 ו-5 למיני על ה-13. בהארכה. גשרמים מוצא את ג'ריוס רייט ל-87 יארד וניצחון.
אין יותר ג'טס מזה.
4/6
קרוליינה 41 בניו אורלינס 10
מישהו מהקונפרנס החלש הזה יהיה בפלייאוף. הזמן לשנות מגיע אני חושב. אליפות בית לא שווה פלייאוף...ניוטון לא האמין שזה יהיה כל כך קל. אני לא מבין למה עדיין לא העיפו את ריאן לכל הרוחות. ההגנה הזו פשוט מחורבנת.
4/7
ניו יורק 36 בטנסי 7
אמרנו שהג'י מאן ינצח בשביל קופלין והם עשו את זה בדיוק.
5/8
סנט לואיס 24 בוושינגטון 0
הקבוצה הכי גרועה בליגה היום, קבלו את וושינגטון רד סקינס.
6/9
קנזס 14 באריזונה 17
משחק טוב היה במדבר, הקבוצה הביתית שומרת על החלום לשחק בבית בסופרבול. למען האמת, קנזס חלשים. אריזונה שאנחנו בחלקים של העונה דירגנו אותם כ-טופ 3 בליגה לא נמצאים שם. יש להם מאמן שני רק לבליצ'ק ויש להם הגנה טובה מאוד אבל אי אפשר יהיה לנצח את גרין ביי או סיאטל רק עם ריצה.
7/10
באפולו 17 בדנבר 24
דנבר כבר עכשיו שומרת על הרגליים. פייטון נראה רע, אבל שהריצה עושה את העבודה וההגנה נראית בסדר... אה גם עוזר שהיריבה היא באפולו.
8/11
ניינרה 13 באוקלנד 24
משחק נוראי של הניינרה והימים של הארבו במפרץ נראים ספורים. האם הוא ילך למישיגן שיציעו לו 5-8 מיליון לעונה? האם ילך לאוקלנד שהולכת ל LA? האם סינסי במירוץ? או בכלל דן סניידר שלפי שמועה שעכשיו המצאתי יתן ל-10 מיליון לעונה... ?
8/12
סיאטל 24 בפילי 14
הלכנו נגד הליין כי אנחנו חושבים שראסל ווילסון יותר טוב ממה שכולם חושבים ואני חשוב שאין מישהו שלא מבין את זה עכשיו. הוא משחק ברמה מאוד גבוהה והמהלך עם המסירה ללינץ' היה פשוט מופתי. שתי הקבוצות יהיו בפלייאוף, סיאטל הולכת למלחמת עולם מול הניינרה ויש להם את אריזונה. הם יכולים להבטיח ביי. שרמן גם נראה בכושר טוב מאוד והרושם שלנו זה- משחק NFC בגרין ביי.
9/13
ניו אינגלנד 23 בסנדי 14
לא קנינו ולא נקנה את סנדי. הם פשוט לא טובים מספיק וריוורס לא טוב מספיק. מצד שני הפטס הבטיחו את ה AFC  מזרח (נשארו להם משחקים בתוך הבית והם מארחים את מיאמי ואת באפולו). הם צריכים 2 ניצחונות להבטיח ביי.
10/14
71% השבוע.
מחר הסיכום של יום שני ודירוג העוצמה. ספויילר- וושינגטון אחרונים....

אין תגובות: