יום שישי, 19 בדצמבר 2014

המשחק המוקדם, 2, הארבו במכללות, מי יקח את קאטלר וכמובן, הסיכום של המשחק מאתמול- למי אפכת...

3.4%. זה מספר בתי האב שצפו בארצות הברית במשחק המרתק בין הג'גס שכצפוי ניצחו את טנסי.
3.4% נשמע מעט? בואו ניתן קנה מידה:
משחק בייסבול של יום ראשון (מה שנקרא המשחק המרכזי של הבייסבול) 1.2-1.5%
משחק פלייאוף של בייסבול: 2.1
ה NLCS  וה ALCS- 3.4.
משחק פוטבול בין שתי קבוצות בלי קהל, בלי מסורת, בלי סיכוי לפלייאוף ביום חמישי בערוץ בתשלום משך יותר צופים ממשחק פלייאוף של בייסבול. 
זה בפסקה אחת מקור הכוח הכלכלי של ה NFL.

דיברתי על כסף ואני אמשיך- ג'י קאטלר לא יפתח בשיקגו ביום ראשון. זה לא הפתעה לאור העונה הגרועה שלו.  החוזה של קאטלר – 126 מליון ל-7 שנים הוא חוזה שהופך א קאטלר לאחד השחקנים הכי יקרים במשחק ולא מעט אנשים שואלים- מי יקח את קאטלר עכשיו. החוזה של קאטלר כולל 56 מיליון מובטחים, מתוכם 38 שולמו מה שאומר שקאטלר יקבל 16 מיליון מובטחים. עכשיו, אם אני נניח, טמפה או אולי טנסי או הג'טס אני לוקח אותו לשנתיים. מציע לו חוזה של 5 מליון לעונה שיקגו משלמים לו עוד 8 לעונה והוא יקבל 13 מליון לעונה מה שיהפוך אותו ל QB  עם שכר ממוצע בליגה (5 מליון לעונה מדורג 10 בין הQB ) . אחרי שנתיים או שתמצא או שתפתח QB אבל מה יש לך להפסיד?  בסך הכל קאטלר הוא לא QB  גרוע. הבעיה מתחילה שמבקשים ממנו למסור את הכדור כל הזמן. למה רומו כל כך טוב העונה? כי הוא זורק פחות כי הם רצים יותר ואז ההגנה לא על המגרש ואז לא צריך לזרוק 45 פעם במשחק. אותו סיפור על קאטלר. נכון,  הוא לא עילית ולא יהיה עילית אבל תן לו לזרוק 25-30 פעם במשחק, שים משחק ריצה נורמאלי לידו (אל תספרו לי שפורטה הוא רץ כי הוא יותר רסיבר) ותראו מה אתם מקבלים.  אם קאטלר יהיה בטמפה או בטנסי או בג'טס או אפילו ב-באפולו אני לא אהיה מופתע. אם הוא יהיה שם טוב אני לא אהיה מופתע.

ועוד בנושא הכלכלי- ג'ים הארבו דחה הצעה של מישיגן ל-48.6 ל-6 שנים. זו הצעה ששמה אותו על 8.1 לשנה וזה היה הופך אותו למאמן העשיר במכללות (כולל כדורסל).
הארבו קיבל עוד לפי שמועות את הזכות להביא שחקנים מג'וניור קולג' (ג'וקו) מה שהיה אסור עד היום, הציעו לו שימוש בלתי מוגבל במטוס הפרטי של מנהל האוניברסיטה והציעו לפי הדיווחים חופש מוחלט לעשות מה שהוא רוצה בתוכנית.  הארבו דחה הצעהל-6 מליון לעונה ממישיגן והתחושה היא שהביג בלו יתנו להארבו את השמיים אם הוא יבקש, העיקר שיבוא לאן הרבור.
זה לגיטימי. אם מכללה פרטית רוצה לשבור את הבנק על מאמן, זכותה. כבר דיברתי על החשיבות של ה'בול גיים' בפוסט על UAB, כך שברור שכלכלית יש פה הגיון מסויים. את העובדה שמישיגן הופכים את עצמם לזוג של קבוצת SEC שנותנת למאמן מה שהוא רוצה, זה כבר סיפור אחר וצריך להבין את ההיסטוריה של מישיגן בפוטבול.

מחר פילי מארחת את וושינגטון בוושינגטון. כן, למרות שאדומי העור הם הביתיים, פילי ישלטו ביציעים
לא חושב שמישהו חושב שפילי לא ינצחו בהרבה ולא ממש משנה מי יפתח בתור ה QB  של הסקינס. זו קבוצה די גמורה.
הליין 8- פילי ואנחנו ניקח את הליין.
המשחק השני בשבת זה סנדי בניינרה. ברור שהארבו לא ימשיך בסנטה קלרה. ברור שהעונה של הניינרה גמורה וברור שקאפרניק לקח העונה צעד גדול לאחור. הניינרה ישחקו משוחרר כי אין לחץ על הקבוצה עכשיו ולא מעט שחקנים יודעים שהם יכולים לתת למאמן הבא של הקבוצה, מי שזה לא יהיה מבט על היכולת שלהם.  זה די מוקש כי קבוצות בלי לחץ משחקות פתאום טוב אבל הארבו עדיין שם, קאפ עדיין לא טוב וסנדי חייבים את הניצחון.

הליין אומר ניינרה 1.5- אנחנו? סנדי.  


אין תגובות: