יום שני, 1 בדצמבר 2014

בלוז ליום שני, סיכום המחזור הגרוע העונה

אחרי תחזית מושלמת לפני החג, כצפוי התחזית מוכיחה את מה שכולם יודעים, אנחנו, לא באמת יודעים.

מצד שני, אני לא בטוח שמישהו צפה את בולטימור או הג'י מאן קורסים ואת ההימחקות הכמעט חשודה של שפיטס למשך 50 דק' או את מרווין לואיס מנצח משחק על הליך לא חוקי (או ערור לא חוקי, בכל מקרה, מי שראה את זה סבל).
זה היה מחזור מוזר למדי עם המון משחקים שנגמרים בתוצאות קולג'ים ובגדול לפחות חלק מהקבוצות סגרו לעצמן את העונה בעוד חלק אחד פשוט עשו הכי טוב שהן יכולות להפסיד (סינסי) וגם בזה נכשלו.

תמונת הפלייאוף ממשיכה להתבהר ורוב ראשי הבתים כבר נקבעו גם אם לא מתמטית, אפשר לנחש מי לא יגיע לתום העונה. הסיפור הכי מעניין כרגע לטעמי הוא המצב בבית הדודאים, הלוא הוא ה NFC דרום שם יש מאבק בין אטלנטה המחרידה לניו אורלינס הנוראית על ראשות הבית. מי שתנצח בבית הזה תהיה עם מאזן שלילי (מתוך 4 משחקים שנותרו, יש להן מפגש ראש בראש מש שמבטיח שלפחות לאחת יהיו 8 הפסדים ומתוך הנחה סבירה לחלוטין  ששתי הקבוצות לא ינצחו 3 מתוך ה-4 הנותרים, אלופת הבית תהיה עם 8 ניצחונות או פחות).
אריזונה היא הסיפור היותר מעניין, קבוצה שאני בחרתי כסוס שחור איבדה את פאלמר ומאז שהוא נעלם הם שמו 21 נק' על הלוח בשני משחקים. ההגנה שלהם לא תצליח להחזיק בקצב הזה ועכשיו המאמן הכי טוב בליגה צריך להתחיל לעבוד באמת כי סטנטון נראה גרוע מאוד מול סיאטל וזה איכשהו סביר, אבל אטלנטה גרמה לטדי גשר מים להראות כאילו הוא ג'ו מונטנה הבא ואני לא חושב שיש קורא אחד שחושב שמיני יותר טובה מאריזונה בשלב הזה.

סיאטל חזרה. מי שראה את המשחק ראה הגנה מאוד פעילה אבל אני חושב שיש פה שילוב של קאפרניק שהיה באמת חלש במשחק, יחד עם מהלכים התקפיים מאוד שקופים שגרמו לסיאטל להראות כל כך טוב.
הניצחון של גרין ביי על ניו אינגלנד היה פריו לסופר בול אפשרי. אני לא בטוח שאלה יחסי הכוחות באמת כי למרות שרודג'רס הוא כרגע הQB הכי טוב בליגה, אם לא טעות של הבועט או של בליצ'ק לא ללכת על דאון 4 ואם ההגנה שאני כתבתי פה שהיא כרגע הכי טובה בליגה מתפקדת רק מעט יותר, המשחק היה מוכרע.
אם ומה ואיך ואילו וכלום לא עשינו  כך אומרים בכל מיני מקומות וזה נכון. גרין ביי ניצחו באופן מכריע ואני חושב שהם כרגע יארחו את סיאטל בגמר ה NFC . עם כל הכבוד לפילי או לליונס, כרגע ה NFC  עובר בין גרין ביי לסיאטל. 4 שבועות לסוף העונה לגרין ביי יש שני משחקים קלים (בבית מול אטלנטה ובחוץ בטמפה ומשחק במחזור האחרון שלא יקבע כלום מול הליונס בבית.) לאריזונה יש את סיאטל בבית את הניינרס בחוף ואת הראמס. שלושה משחקים קשים ביותר, לסיאטל יש משחק על פלייאוף בפילי, את הניינרה במשחק שיכול לגמור את העונה של הניינרה בסיאטל ואז אריזונה בחוץ. בקיצור, סיאטל חייבת לנצח 3 מ-4. 
בתחתית התמונה יותר ברורה. מתוך 16 קבוצוצ NFC, 6 בחוץ ואיבדו עיניין
טמפה, סנט לאויס, וושינגוטון, מיני, שיקגו וניו יורק מעשית בחוץ.קרוליינה עם 3 ניצחונות איכשהו עדיין בחיים למרות שאני חושב שהם גם בחוץ.
פילי צריכה לנצח 2 מ-4, גרין ביי צריכה לנצח 1 (דיטרויט במחזור האחרון) להבטיח פלייאוף, אריזונה צריכה לנצח 2 להבטיח ביי, 1 להבטיח פלייאוף (על הניינרה), דאלאס צריכה לנצח בפילי בעוד שבועיים ואני לא רואה את זה קורה. עוד שבוע דברים יתבהרו ללא ספק.
ב AFC  המצב די דומה. ניו אינגלנד לא עזרו לעצמם בהפסד. הם נוסעים עכשיו לסן דייגו למשחק שיכול להבטיח להם פלייאוף ויש להם עוד את מיאמי ובאפולו בבית ואת הג'טס בחוץ. זה אומר 3 ניצחונות.
סינסי שאני לא יודע איך כי דלטון משחק נגד הקבוצה, צריכה לנצח 2 מתוך הארבע שנותרו לה.. הם מארחים את פיטס בשבוע הבא אחר בקליבנד ואז דנבר באים לעיר ובשלב הזה דנבר תשמור על הרגליים במשחק האחרון הם בפיטס אבל זה לא יקבע כלום. בולטימור שאני חושב שהם היחידים שיותר מסוכנים מהם  צריכים לנצח את כל ה-4 כולל משחק במיאמי שאני לא רואה אותם מנצחים. קליבלנד שהיו וישארו הסיפור היפה של העונה לא יגיעו לפלייאוף אבל אולי יצליחו לנצח 1 מה-4 שנותרו להם ויסיימו עם 8-8. פיטס צריכים לנסוע ולנצח בסינסי (לא קורה) ואז לחכות לכל מיני דברים שיקרו אבל פיטס בחוץ.
דנבר בפנים ויש להם רק את סן דייגו שיכולה להקחת להם את הביי. סן דייגו צריכה לאחר את ניו אינגלנד ואז את דנבר אחרי שבועיים האלה נדע מה יעלה בגורל הדייגואנים (שני הפסדים אנחנו חושבים) וזה יגמור את הסיפור. קנזס המגעילים איך שהוא בתמונה עם 7 ניצחנות וכבר בשבוע הבא הם הולכים למדבר לאריזונה למשחק שיקבע לשתי הקבוצות את העונה (אריזונה מנצחת) מה שמביא אותנו לחלק התחתון.
5 קבוצות איבדו עיניין. ניו ג'רזי, אוקלנד (וואו, מי חשב שהם יהיו פה כל כך מוקדם...), ג'קס, טנסי ויוסטון. למרות שטכנית יוסטון עדיין בחיים, יש להם משחק באינדי שיגמור את הסיפור שלהם. אינדי כבר שומרים על הרגליים לקראת ההפסד בפלייאוף ואידזיק ה GM של ניו ג'רסי כבר ארז את המשרד ושולח קורות חיים ורקסי בטוח שהוא נשאר עוד לפחות שלוש שנים.

וושינגטון 27 באינדי 49
וושינגטון עשו את שלהם. גם לאק. גם אנחנו.
1/1 בשבוע מחריד שלנו.
טנסי 21 ביסטון 45
וואטס עם טית דלת 5 העונה. יופי. משהו לזכור מהעונה של שתי הקבוצות.
2/2
קלליבלנד 10 בבאפולו 26
שמעתם את זה? זה היה השעון שצלצל חצות וסימן את הסוף של סינדרלה שחזרה להיות בריאן הוייר.
באפולו ממשיכים לחלום על פלייאוף. למה?
השעון הפתיע גם אותנו, הכנס ג'וני מנזייל וההצגה הכי מצחיקה בעיר, להתראות קליבלנד, אדיוס. 
2/3
סן דייגן 34 בבולטימור 33
כמו יום ללא קניות, גם אנחנו מלאים בחשיבות עצמית ולא קראנו את המפה נכון. הבעיה היא לא שסן דייגו בלוף, הבעייה היא שבולטימור פשוט חלשים מידי.  לתת 21 נק' ברבע האחרון בבית זה גרוע.
עוד טעות בערב קשה לתחזית
2/4
ניו יורק 24 בג'קס 25
היה שלום קופלין, תודה על הזכרונות. להתראות איילי, תודה על האליפויות.
אם אני מנהל את הג'י מאן, היום הייתי מפרסם בעיתון בעיר התנצלות רשמית, מפטר את כולם ומשאיר מכתב על השולחן הריק. כולם הביתה.
2/5
סינסי 14 בטמפה 13
לבעיה של סינסי יש שם פרטי, אנדי ושם משפחה דלתון. יש להם גם סימפטום, מרווין לואיס. לא יודע איך הם ניצחו את המשחק הזה, למרות שתוך כדי המשחק מישהו אמר לי שהם משחקים מול מול טמפה אז הם ינצחו. אומרים שדלטון היה חולה ביום ראשון. מעניין, אני מכיר דמות אגדית למדי שדווקא שהוא היה חולה הוא נתן משחקים אדירים, אולי שמעם את השם מייקל ג'ורדן.
3/6 בערב קשוח
אוקלנד 0 בסנט לואיס 52
ראינו? כולם ראו? אפשר להמשיך הלאה?
4/7
סיינטס 35 בפיטס 32
אין מילים. אחרי שלושה רבעים לפיטס היו 13 נק' והם היו בפיגור של 15. מול הסיינטס. הסיינטס, אותה קבוצה שההגנה שלה היא אזה איזורית- הם שומרים על האנדזון שלהם מלא בפעילות. ההגנה של הסיינטס שחושבת שתיקול זה משהו שהוא פיזית לא אפשרי. ההגנה של הסיינטס שמניחה שזה לא מנומס לנסות להפריע ליריב לכבוש. ההגנה של הסיינטס חטפה את רוסליסברגר פעמיים שזה 100% יותר ממה שהם עשו כל העונה.
פיטס הפסידו את הפלייאוף במשחק הזה לדעתי, השאלה מה יהיה בגורל צוות המאמנים כי הם נראו גרוע בחלקים של העונה וטוב בחלקים אחרים.
4/8
קרוליינה 13 במיני 31
היה קר, קרוליינה לא תיפקדו והם גרועים. ניטון לא טוב. גשרמים עשה את שלו וההגנה פעמיים חסמה פאנט לטית דלד שזה נתון שיופיע בטרוויה מתי שהוא.
5/9
אריזונה 18 באטלנטה 29
הבעיות של אריזונה מעולם לא נראו קשות כל כך. דרו סטנטון שכבר היה לא רע העונה היה רע. משחק הריצה נמחק ומשחק ההגנה שאמור היה לחגוג את הציפורים הטורפות פשוט נמחק. מאט ריאן עוד יגיע בטעות לפלייאוף.
5/10
ניו אינגלנד 21 בגרין ביי 26
לא המשחק הכי טוב של בליצ'יק בעונה.
5/11
לא התייחסנו לדנבר כי הם משחקים מול המגעילים של אנדי ריד.
--

מחר דירוג העוצמה.
עד אז, כמו שאומר מר טוני ק. אם אתם רוכבים על אופניים ליבשו לבן.

אין תגובות: