יום שבת, 13 בדצמבר 2014

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 15

היום מקרים ותגובות.


1. חושך.  אם זה הדבר הראשון שאתה רואה אז ברור לך שאתה בבעיה.
פתרון: לפתוח עיניים. אם עדיין יש חושך, אז להדליק את האור. אם אחרי שהדלקת את האור אתה רואה מפלצת לידך, כנראה שאתמול השתכרת והגורילה שלידך ואתה קיימתם יחסים, עדיף שתכבה את האור ותנסה לברוח בלי שיישמו לב שהלכת. אם אין לצידך מפלצת אבל יש גבר שעיר אז אתה במילואים וזו בעיה נפרדת. נסה להוציא את הראש מהמים ואם עדיין יש חושך ואתה לבד אז אתה מת, או שכבר קברו אותך ושכחו להודיע לך שאתה מת. לא נעים. תצעק, אבל זה לא יעזור, כי אתה מת, מה שכן,  החמצן בארון יגמר מהר יותר ותמות. במצב של חושך אין טעם להזריק אטרופין. 

2. אור. אם הדבר הראשון שאתה רואה זה אור אז אתה בבעיה.
פתרון: תוודא שלא מדובר באור בלהות. אם זה לא הבעיה תנסה לסגור עיניים. אם עדיין יש אור, תנסה לסגור עיניים באופן ידני. אם עדיין יש אור אז כנראה שיש לך התגלות אלוהית;. אם אתה לא חווה התגלות אלוהית אז מומלץ לכבות את האור. אם עדיין יש אור אז תצעק. זה לא יעזור אבל מישהו בטח ישמע את הצעקות ויבוא. או שלא. תכניס את הראש למים, אך אל תזריק אטרופין, עדיין לא.
3. מטושטש. אם זה הדבר הראשון שאתה רואה אז ברור לך שאתה בבעיה.
פתרון:  לוודא שלא הזרקת אטרופין, למצמץ, לצאת מהמים, לסגור עיניים, לפתוח את החלון, להדליק את האור. משהו בטוח יעזור. אם לא, תצעק. אם הזרקת אטרופין, אתה בצרות. אם לא הזרקת, תזריק עכשיו.
4. רואה בשחור לבן: לא בעיה, אתה עיוור צבעים. ובכל מקרה תצעק.
4. א. אם את רואה בשחור לבן את בבעיה. בעיקרון עירוון צבעים זו בעיה של זכרים בלבד. תוודאי שאת לא גבר, אם את גבר, חזרי ל-4. אם את לא גבר ואת רואה שחור לבן תכניסי את הראש למים. אם אין מים, תצרחי. אין טעם להזריק אטרופין עכשיו.
5. רואה צבעים: אם אתה רואה צבעים אתה בבעיה.
פתרון: להפסיק לקחת סמים. אם זה לא עוזר, תנסה לפתוח עיניים. אם העיניים פתוחות ועדיין יש צבעים תפסיק לשתות, זה לא יעזור אבל לפחות ככה תוכל לצעוק. ולא, לצעוק לא יעזור לך אבל זה יותר טוב מלא לצעוק.

6. אנשים מסביבך מדברים ואתה לא שומע: בעיה.
פתרון: קודם כל להפסיק לצעוק. אם זה לא עוזר, תנסה להוציא את הראש שלך מתוך המים. אם הראש שלך לא במים ואתה עדיין לא שומע, תנסה להוציא כל מכשיר שעלול להיות באוזן שלך- למשל אוזניות, או לחליפין נסה להוציא את הראש שלך מהתחת שלך. אם זה לא עוזר אתה כנראה מוקף בחברה אילמים. אם זה לא המצב אז אתה חרש וזה לא בעיה מיוחדת. אם זה לא המצב, תצעק. זה בטח לא יזיק.
7. אנשים לא שומעים אותך כשאתה מדבר: לא בעיה כי אין לך מה להגיד ובכל מקרה, מה שיש לך להגיד לא חשוב. ולמען השם תפסיק לצעוק כל הזמן!
8. אתה לא מבין אף אחד, למרות שאתה שומע באופן תקין: בעיה.
פתרון: תוודא שאתה מבין את השפה. אני די בטוח שלא תצליח להבין נורווגית. תנסה להחליף ערוץ בטלוויזיה. אם זה לא עובד, תוציא את הראש מהמים- לא יזיק ובכל מקרה מה אתה מכניס את הראש למים?. אם זה לא פותר את הבעיה כנראה שמדברים עליך ולא רוצים שתבין. תצעק.
9. אנשים  מתעלמים ממך: לא בעיה, מצב תקין. אין לך מה לצעוק, זה לא יעזור אבל תכניס את הראש למים. למה ? למה לא?!
10. אין אנשים מסביבך: בעיה.
פתרון: לבדוק שאתה לא מת. אם אתה חי, תוציא את הראש מהמים. אם זה לא עובד תפסיק לצעוק. אם זה לא עובד תפתח את העיניים. אם עדיין אין אף אחד, תבדוק שאין עוצר ושאתה לא בשטחים, אם אין עוצר ואתה בשטחים, תצעק כי אתה הולך למות. אם אין עוצר ואתה לא בשטחים, תצא מהבית, בדרך כלל יש יותר אנשים מחוץ לבית שלך. אם זה לא עוזר, תצעק. בשום מקרה אל תזריק אטרופין.
11. אנשים מסביבך בורחים בבהלה וצורחים: לא בעיה, זיהו אותך. אם בכל זאת נראה לך משהו חשוד, תבדוק שאתה לא לובש חגורת נפץ. אם זה לא המצב, תוציא את הראש מהמים-זה לא נראה טוב. אם אנשים עדיין בורחים תפתח את העיניים ותוודא שאתה לא במרכזו של פיגוע. אם זה לא המצב אז אתה כנראה במילואים בשטחים ועוד מעט יש עוצר. אם זה לא המצב, תצעק. 
12. כואב לך: בעיה.
פתרון: תנסה לבודד את מקור הכאב. אם מקור הכאב הוא לא אצלך, לא כואב לך, אין בעיה.
 אם מקור הכאב אצלך, תבודד אותו. אם כואב לך ברגל תוציא אותה מתחת למה שהיא נמצאת. אם הרגל מתחת לרכבת או בית שקרס, תצעק. אם הכאב ביד, תוציא את היד מהשקע ואת הראש מהמים, לפחות לא תעביר זרם.
אם עדיין כואב תצעק. אם כואב לך הראש כנראה שלמשהו נמאס מהצעקות שלך וחבטו בך. במקרה הזה תכניס את הראש למים ותצעק. אם זה משהו אחר שכואב, תזריק אטרופין. ותצעק.

13. אתה מוקף באנשים: בעיה, מצב לא תקין.
פתרון: כבה את הטלוויזיה, האנשים ילכו. אם הבעיה עדיין קיימת, תוציא את הראש מהמים, זה די חריג שבנאדם הולך ברחוב עם הראש בתוך שק מים. אם זו לא הבעיה, תפסיק לצעוק, אם אתה צועק בגלל בעיה אחרת אז תמשיך לצעוק, אבל תחייך, אנשים יבינו שאתה משוגע וילכו. אם זה לא פתר את הבעיה, תזריק אטרופין, לא יזיק. אם המצב נשאר כמות שהוא, תכניס את הראש למים. אם זה עדיין לא פתר את הבעיה תוודא שאתה בכלל ער. אם אתה ער אז כנראה זו ההלוויה שלך. אם אתה מת ולא הודיעו לך, תצעק. לא יעזור אבל יחשבו שאתה מכיר את המת.
14. לא הודיעו לך שאתה מת: בעיה.
פתרון: תצעק, תכניס את הראש למים, תזריק אטרופין. לא יעזור לך, אתה מת. תנסה להתעורר מהחלום. אם זה  לא חלום, תנחומיי, אתה מת. תוריש לי משהו נחמד.
15. אתה מביט במראה ונראה עשיר ויפה: בעיה, מצב לא הגיוני.
פתרון: יש תקלה במטריקס, תצעק. אם זה לא הפתרון, תנסה להתעורר, אתה חולם. אם אתה לא חולם אז אתה מסתכל על מישהו אחר, תפסיק לבהות זה לא מנומס. אם זה לא המצב, אתה נמצא ביקום מקביל, תצעק, לוודא שאתה לא מת, תזריק אטרופין ותכניס את הראש למים, לפחות תמות מהר ולא תחיה בסיוט הזה.
16. אתה חושב שנפתלי בנט הוא פוליטיקאי רציני: בעיה, מצב לא הגיוני.
פתרון: תפתח את העיניים. אם העיניים פתוחות אתה הוזה. אם אתה לא הוזה אז אתה מסתכל על מישהו אחר ומדמיין את עצמך, תצבוט את עצמך לוודא שזה לא חלום. אם אתה עדיין חושב ככה תוציא את הראש מהמים ותוודא שאתה לא בבעיה מספר 3. אם זה לא המצב אתה מת ואתה בגן העדן. תצעק, הגעת לשם בטעות. אם אתה חי, תזריק אטרופין  ותצעק. 
עד כאן מקרים ותגובות כללים לחיים.

ועכשיו, התחזית.

פיטסבורג באטלנטה
משחק עם השלכות פלייאוף וזה די מטורף שאטלנטה איכשהו נכנסו למצב שהם ניצחון או תיקו מפלייאוף. או שלושה הפסדים. בעצם לא, שלושה הפסדים יתן לסיינט הפסד פחות אז הם חייבים ניצחן כדי לארח משחק פלייאוף. מה שהכי משעשע זה שאלה יהיו כנראה אריזונה ואז לא ברור מי הפייבורטים פה. מי אמר שאין לגורל חוש הומור?
הבעיה עם פיטס שעל פניו פייבורטים זה שהם סמל לאי עקביות. מי שמפסיד לטמפה לא יכול להיות בשיחה של פלייאוף. רגע, אטלנטה לא הפסידו לטמפה....אה. לא. משחק מורכב לחיזוי אבל נלך עם פיטס כי להם יש 8 ניצחנות ולא 8 הפסדים.
פיטס מנצחים.
הליין אומר 2- פיטס וזה ליין מוזר מעט אבל פיטס פשוט לא צפויים.

ג'קס בבולטימור
משחק יותר פשוט. בולטימור חייבים לנצח וינצחו בהרבה.
הליין אומר בולטימור 13.5-.

גרין ביי בבאפולו
גרין ביי חייבים ניצחון להבטיח ביתיות ויש להם את הליונס שצמודים אליהם. באפולו... טוב, זו הייתה עונה יפה ובגשם בבית הם ינסו לתת לאוהדים שלהם משהו לקראת הקיץ. הם לא ברמה של גרין ביי.
הפאקרס מנצחים. הליין אומר 4.5- גרין ביי ולדעתנו זה ליין מעט 'קל'.

טמפה בקרוליינה
קאם ניוטון גמר את העונה. אם יש כמובן שכל לחברה שמנהלים את הפנתרים. מצד שני, בטמפה ואני בטוח שלא ידעתם את זה יש ויכוח מי צריך לפתוח כי גלנון לא ממש מספק את הסחורה.
בשורה התחתונה אלה שתי קבוצות עם 6 ניצחנות ביחד. אחת מהן באופן תיאורתי בפלייאוף אם ניוטון לא היה משחק GTA עם האוטו שלו. אבל ניוטון לא משחק ולמרות שדרק אנדרסון מספיק לנצח את טמפה (ג'ינו סמית יכול לנצח אותם) שתי הקבוצות לא יהיו בפלייאוף.
את המשחק ינצחו קרוליינה כי הם בבית .
הליין התחיל קרוליינה 10- ואחרי הפציעה של ניוטון ירד ל 3-.

סינסי בקליבלנד
@משחק  השבוע@
בערך 75% מארצות הברית תצפה במשחק הראשון של ג'וני פוטבול כאיש הפותח של החומים. האמת, הוייר, יקיר הבלוג איבד את התפקיד עם משחק גרוע מאוד והוא יכול לבוא בטענות לעצמו בלבד. הסיפור פה זה רק ג'וני פוטבול. אני ראיתי אותו בלייב במשחק מול אלאבמה לפני שנה וחצי, הוא ניער מעליו שני תאקלים ומסר ל-59 יארד לרסיבר שהיה פנוי לגמרי כי בערך כל הסקנדרי עזב את השמירה ורץ לעצור את מנזייל. לא יודע אם זה משהו שיכול להיות במקצוענים כי בליגה החברה מהסקנדרי לא יעזבו את העמדה לתקל QB, הליינבקרים יעשו את העבודה. מה גם שלסינסי באופן תיאורתי יש הגנה טובה מאוד.
מצד שני אין לחץ על החומים וסינסי במשחקים גדולים גרועים נכון מר לואיס?!
יהיו הרבה קטעים שבהם אנשים יגידו- ראית את זה? ולא מעט קטעים שאנשים יגידו אה... הוא לא יכול לשחק ברמה הזו.
בשורה התחתונה, סינסי יותר טובים. עם הגב לקיר במשחק של הכל או כלום, אי אפשר ללכת איתם. זה משחק פלייאוף לכל מטרה ועיניין ודלתון את לואיס זה כנראה הצמד מאמן-QB הכי גרוע ברמה הזו. מזג האוויר- גשום. ישחק תפקיד פה.
הליין זז מ-סינסי 2- לתבחרו ועכשיו קליבלנד 1-. זה אומר שאף אחד לא יודע מה יהיה במשחק הזה.
אנחנו חושבים שבלי קשר לג'וני פוטבול, סינסי במשחקים גדולים לא מופיעים. לכן נלך עם ג'וני פוטבול.
החומים מנצחים.

יוסטון באינדי
חבל על הדיון. לאק יותר טוב ממה שיש לכם להציע. עם כל הכבוד לוואטס, בפעם שעברה שלאק שיחק מול יוסטון זה נגמר אחרי רבע אחד.
אינדי ב7 ומעלה.
אוקלנד בקנזס
אוקלנד אחרי ניצחון מוראלי אדיר בדרבי מגיעה ליריבה מהבית ותקבל בראש. אנחנו עדיין שונאים את ריד אבל אחרי שלראשונה מזה 4 שנים פגענו.... יש לנו ביטחון בעצמנו. קנזס בהרבה.
הליין אגב, 10- קנזס.

מיאמי בניו אינגלנד
מיאמי לא טובה בחוץ, זה משחק נקמה לבריידי ובליצ'ק וההגנה של הפטס שנייה כרגע למפלצת של סיאטל. הקבוצה הכי טובה ב AFC  לא תפסיד בבית.
הליין אומר 7.5- ניו אינגלנד שזה מספר עצום בשביל שתי קבוצות עם מאזן מנצח אבל זה בליצ'ק.

וושינגטון בניו יורק G
עוד שלושה משחקים להגיד לקופלין תודה. הסקינס הודיעו שהם פותחים עם מקוי. יופי. העיקר 90 מליון דולר ו-6 בחירות דראפט ששילמתם על שחקן ספסל.
G מאן בהרבה
הבלוק המאוחר-

סנדי בדנבר
שתי קבוצות עם מאזן מנצח אבל אחת טובה ואחת לא. סנדי קיבלה בראש מהפטס ועכשיו אצל פייטון בחצר הם ינסו מאוד אבל פייטון שכבר שלושה משחקים משחק בניוטרל הולך לקרוע את הסקנדרי של סנדי אחרי שבחצי הראשון של המשחק הרצים של דנבר ינסו ולא יצליחו לרוץ. בעיקר כי יש ביקורת על פייטון ויש איזה תחושה שסנדי יודעים לנצח כאלה משחקים. בטוח.
דנבר בקלות. הליין אומר 4- לדנבר ואנחנו לא מחזיקים מסנדי וחוזים פייטון נותן שואו לכן 10- דנבר.

ניו ג'רזי בטנסי
למי אפכת?! כאילו, למה לקיים את המשחק הזה בכלל? כרטיס למשחק (בדקנו) עולה 3.50 -7.50 דולר תלוי במיקום. קטע הביזאר השבועי מהג'טס- ג'ינו סמית אומר שהוא פרו בול.
טנסי בבית אז הם ינצחו.
הליין אומר ג'טס 3- אנחנו אומרים טנסי.


רגע, מה?! ג'ינו סמית אומר שהוא פרו בול? יוסטון, יש לו בעיה... 

מיני בליונס
הליונס מנצחים ומבטחים פלייאוף. מישהו ינצח אותם (אטלנטה ? אריזונה? דאלאס? פילי?) במשחק הפלייאוף.
הליין אומר ליונס 7.5- זה ליין גדול טיפה

ניינרה בסיאטל
המשחק העיקרי של הבלוק המאוחר אמור היה להיות קרב ראש בראש על הפלייאוף אבל הארבו מזמן מחפש ג'וב חדש (אוקלנד? סינסי? ניו יורק ג'טס? ניו יורק ג'יינטס? שיקגו? הסיינטס? ). קאפרניק נראה כמו RG  ביום רגיל (שזה גרוע) ואחרי מה שסיאטל עשו להם לפני שלושה שבועות בת'אנקס גיביניג (המכונה גם ת'אנקסגיביניג וגם thanksgiving) הליין הוא 10- סיאטל. זה ליין אסטורונומי אבל אם זה מה שוואגס אומרים... אנחנו הרי מאמנים גדולים ב ראסל ווילסון MVP.
סיאטל. אבל 10 נראה לנו מספר גדול...

SNF
דאלאס בפילי
פילי, בקרב על ראשות הבית ינצחו בבית את דאלאס בעיקר כי ההגנה של דאלאס זו לא ההגנה של סיאטל. רומו יזרוק לפחות 2 אינטים במשחק (כן קוראים, שמנו אובר אנדר 2 אינטים של מספר 9 ולקחנו את האובר). במפגש הקודם בין הקבוצות אי שם לפני שבועיים, זה נגמר בנוק אאוט של פילי. המשחק היה בדאלאס. אז למה שהתוצאה פה תהיה שונה? כי רומו וגאראט הפכו פתאום לבריידי ובליצ'ק?
הליין פה אומר 3.5- לפילי וזה ליין קל מאוד לטעמנו, צריך להיות פה 7- לפילי או אפילו 10- לפילי. הקבוצה הביתית עם המאמן היותר טוב ועם QB  פחות גרוע. אין שאלות בכלל.

MNF
ניו אורלינס בשיקגו
משחק נורא. הסיינטס יכולים להפסיד ועדיין להיות בתמונת הפלייאוף. שיקגו, תודה ששאלתם לא. בדרך כלל אנו הולכים עם הקבוצה הביתית אבל שיקגו פשוט לא טובים. ההגנות של שתי הקבוצות לא טובות. שיקגו איבדו את חדר ההלבשה שכולם תוקפים את כולם ואת רקס גרוסמן (RG לשיקגו? הוייר לשיקגו?) הסיינטס תקועים עוד 2 משחקים לפחות עם מתאם הגנה כנראה הכי אובר-רייטד בהיסטוריה של המשחק וכנראה הולכים לקראת סיום העידן של בריס את פייטון וינסו לתת עוד ריצה אחת אחרונה.
משחק לא נעים ולא מהנה אבל הסיינסט פשוט חייבים לנצח ושיקגו איבדו עיניין.

סיינט. 



אין תגובות: