יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

המשחק המוקדם וקצת על מה יהיה הסיפור של 2015.

אריזונה בסנט לו במשחק המוקדם וזה משחק מאוד מעניין. סנט לו באופן תיאורטי עדיין חיים אבל אני חשוב שהם לא באמת מבזבזים את הזמן בכל מיני חישובים. אריזונה יותר טובה. הליין אומר 4.5- לסנט לו. בפני עצמו, זה ליין לא צפוי.

ההגנה של סנט לו טובה מאוד. בשני המשחקים האחרונים שזה 8 רבעים, הם הרשו 0 נק'. בהחלט מרשים. פחות מרשים שזה נעשה מול אוקלנד שעדיין נמצאת באזור ה-30 במיקום דירוג העוצמה שלנו. אחרי זה הם גמרו את הדד סקינס באופן מרשים, אבל הסקינס הם הקבוצה הכי גרועה בדירוג שלנו. בקיצור ההגנה של הראמס עשתה את העבודה מול קבוצות מאוד גרועות.
אריזונה למרות שהם משחקים עם QB שהוא מחליף, למרות שיש להם פציעות ולמרות שהם מאוד מגמגמים עדיין הרבה יותר טובים מאוקלנד או מה סקינס. אריזונה עדיין מאומנים על ידי המאמן הכי טוב בליגה ומי שעקב אחרי המשחק שלהם מול קנזס ראה את סטנטון מראה שיש לו יכולת לשחק ברמות האלה... פעם ברבע או משהו בסגנון.
ימי חמישי הם משחקים מחורבנים ובגדול נגמרו העונה בניצחונות חד משמעיים. אני לא חושב שהמשחק הזה יהיה שונה. מבחינת האיכות לפחות אל תצפו (ואתם הרי לא תתאמצו לראות את המשחק ב NFL Game Pass כי הוא משודר רק שם. למרות שאני באופן אישי מאוד מרוצה מה Game pass, האיכות בסטרים הרבה יותר טובה ממה שמשדרים בפוקס או ב METV). המשחק יהיה משחק חפירות, סמאש מאות' פוטבול מהדור הישן. יהיו מלא דגלים במשחק ובין שון היל לדרו סטנטון אני לא מצפה לראות 200 יארד באוויר. קו ההתקפה של הראמס, קו התקפה מעולה לכל הדעות יתמודד עם קו ההגנה מהעילית של הליגה וזה בעצם סיפור המשחק.
בניגוד לוואגס, אני תמיד הולך עם המאמן היותר טוב ועם כל הכבוד לפישר, הוא לא המאמן היותר טוב במשחק הזה, ברוס ארינאס כן. נגד הליין נלך ונגיד שאריזונה היא הפייבורטית שלנו לנצח.

לקראת המשחק- 



 ולנושא אחר לגמרי 


הבייסבול נכנס לשיחות החורף ויש לא מעט טריידים והחתמות של שחקנים. הקבוצה הכי מעניינית לטעמי ומסיבות ברורות זו שיקגו קאבס. שיקגו שבמשך שנים תקועה בבינוניות למעט הבלחות בודדות (סטיב בארטמן מישהו?) עוברת בשנים האחרונות מהפך וזה לדעתי הולך להיות הסיפור הגדול של 2015. ביולי 2009 הקאבס נמכרו לתומאס ריקט. השם לא חשוב וגם לא התפקיד, אני בטוח שאם תשאלו את סניף הוויקיפדיה שלכם תמצאו את הפרטים.
לקח לריקט שנתיים להבין שהארגון שלו לא ממש שווה את תג המחיר (900 מליון) שהוא שילם והוא התחיל לעבוד. הוא הביא את תיאו אפשטיין מבוסטון, GM  מוערך שנחשב לאיש שמחק את ה"קללה של בייב". אפשטיין בדק את הסחורה והתחיל במכירת חיסול שלא מביישת את שר בממשלת ישראל לפני בחירות. לקח לתיאו 3 שנים והוא בנה קבוצה שנחשבת על ידי מומחי בייסבול כקבוצה הכי צעירה והכי מעניינת בליגה עם כל מספר כשרונות מאוד בולטים בכל עמדה כמעט. אבל עם כישרון לא הולכים לבנק וגם לא עם פרוספקטים מלוא החופן. אי אפשר לנצח עם ילדים בני 22, צריך מבוגר אחראי.
בעונה הקודמת (2014) הקאבס סיימו עם 73 ניצחונות. האלופה, ניצחה 88 משחקים. המרחק אם כך, מבחינת ניצחונות אינו בלתי אפשרי. אבל צריך מישהו שיודע מה הוא עושה אז אפשטיין הביא את אחד המנג'רים הכי מוערכים במשחק- ג'ו מאדן.
מאדן הצליח לנצח ולהגיע לגמר בטמפה, קבוצה שאם הייתה משחקת בישראל היו קוראים לה מכבי פתח תקווה. אם מאדן הצליח בכזה מועדון לבנות קבוצה תחרותית (מבחינת משחק, לא מבחינת בנייה) אז הוא מתאים לאתגר של שיקגו. הצעד האחרון של אפשטיין, להביא את ג'ון לסטר זה הצעד אולי הכי מעניין. ב-בייסבול אין תקרת שכר ממשית, יש לך כסף? תבזבז אותו. אין משמעות לחסכון. מצד שני אין משמעות להוציא 250 מליון דולר בעונה (הפיירול של היאנקיס והרד סוקס נמצא שם בערך, הדוג'רס קצת יותר) כי זה לא מבטיח אליפות. להוציא הרבה כסף מבטיח שאתה רציני. הקאבס הביאו את לסטר, שאפשר להתווכח על כמה דלק נשאר לו במיכל וכמה ניצחנות הוא שווה אבל להביא פיצ'ר שכרגע נמצא בשיא שלו זה צעד שאומר "אנחנו מתכוונים לנצח עכשיו"

ברור שפיצ'ר אחד לא שווה הרבה בזמן שלנו. פיצ'ר ממש טוב יתן לך 6-7 איננ' למשחק ואת שאר העבודה עושים רלוורים שזורקים 102 מייל ואחרי שני חובטים גומרים לעבוד. הערך של לסטר זה לא בכמות האיננג' שהוא יתן. גם לא בכמות הניצחנות או הסטריקאואטים שלו. הערך שלו הוא בעצם העובדה שהוא ישחק בשיקגו ונותן לגטימיות לקבוצה. לכן זה הסיפור של 2015 בעיני, לראות מה יעלה בגורל הקאבס.



וואגס?
וואגס אינסיידר, האתר הכי נחשב בכל הקשור להימורים, הם אומרים שהקאבס הם 10 ל-1 לזכות באליפות, אחרי הדוג'רס (7 ל-1), וושינגטון (7 ל-1) ואנהיים (8 ל-1).
יוסטון עדיין ב-200 ל-1, אבל היי, הם ממשיכים לחפש. 






אין תגובות: