יום שישי, 12 בדצמבר 2014

מה זה QB תזכיר לי...?



עוד יום חמישי נגמר ועוד משחק שאנחנו בתחזית פוגעים בו. בימי חמישי אנחנו די טובים. אפילו ממש טובים. למעשה בימי חמישי אנחנו 2-9 מתחילת העונה.
רגע, ננוח על זרי הדפנה...
לא נוח הזרים האלה. אין משהו יותר נוח?!

אירזונה איבדה את סטנטון. אולי לעונה. זה חוסר  מזל וזה כנראה יגמור להם את העונה במשחק פלייאוף אחד. יש להם 11 ניצחנות והם הבטיחו פליאוף. נותרו להם שני משחקים, סיאטל והניינרה. בהנחה הריאלית שהם יפסידו את שניהם הם יהיו עם 11 ניצחנות ושובר שיווין מול חצי הליגה בערך. עזבו חישובים,  הם בפנים. השאלה היא מה או יותר נכון, מי יהיה שם ה QB. כרגע התפקיד שייך לריאן לינדלי. שנה 3 בליגה ובחירת סיבוב שישי של אריזונה לפני שהוא עבר בכל מיני קבוצות. ברור שהוא לא חומר של כוכב.  גם תומאס לוגן הרוקי לא בדיוק מבריק יש סיבה שהוא סיבוב רביעי בדראפט ובמשחק שהוא כן שיחק הוא לא הבריק.

לאירזונה יש בעיה. הם הביאו את לינדלי אחרי שפאלמר נפצע כגיבוי לסטנטון. לינדלי שיחק במילואים של סן דייגו מתחילת העונה, אחרי שהוא נחתך מאריזונה לפני העונה. המשחק הבא של הקארדס הוא מול ההגנה הכי טובה בליגה עכשיו. אני לא בטוח שרודג'רס יראה טוב מול ההגנה הזו עכשיו כך שהחיים של לינדלי (שיש לו 7 אינטים מלפני 3 שנים באריזונה) הולכים להיות מאוד מאוד מאוד מעניינים עכשיו. הקטע הכי חשוב פה לטעמי זה הקטע המנטלי. אם אריאנס יכול לגרום ללינדלי להאמין שהוא מספיק טוב להוביל קבוצה לניצחון על סיאטל או על הניינרה אריאנס גאון. רוב הסיכויים שהם מפסידים לסיאטל שבוע הבא ואז נוסעים למשחק מול הניינרה שבשלב הזה יפטרו את המאמן ולא ישאר להם למה לשחק. יהיה מעניין. 

מה יעשו באריזונה? ישחקו עם המחליף של המחליף... אולי יש בקהל QB? 

התחזית האלטרנטיבית בהמשך, בנתיים.  


  

אין תגובות: